Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Essie: ik snap je teleurstelling maar, neem een voorbeeld aan mij he, belabberde poging, alles van matige kwaliteit en toch een positieve test! Ik hoop het echt zo keihard voor je; ik duim mij suf! Succes met je sollicitatie!!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Essie, ik snap je teleurstelling, maar zoals hier wordt gezegd en je zelf hebt ervaren, t zegt niks..

Bij mij waren ze nog steeds niet groot genoeg en ik spuit nu ook al vanaf t begin meer dan destijds. En toch komt ik straks ook weer op dag 18 uit..T zegt allemaal niks, elke cyclus is anders.

succes straks met je sollie!

Oppas is gelukt voor maandag, moest alleen wat voor de middag regelen, ochtend was afgedekt :-)

Hilde, elk zh is anders zo zie je maar weer, bij ons zit er maar 2 dagen tussen de punctie en de tp..

ruth, welkom!

Geplaatst

Hey Essie, Sorry, had je berichtje gemist. Ik had ook maar 4 follikels. We gaan zien wat het ons brengt.

Het ziekenhuis heeft net gebeld: 2 bevruchtingen zijn niet gelukt, 1 is afwijkend gaan delen en 1 embryo doet het goed. Net als bij ons meissie destijds. Het klinkt voor jullie misschien heel raar, maar het geeft ons juist vertrouwen. Vrijdag om 13:45 moeten we weer in het ziekenhuis zijn, gaan ze de embryo terug zetten.

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hey Hilde, geweldig een tp! Je hebt er maar 1 nodig en als jullie er vertrouwen in hebben dan is dat toch helemaal super!?

Gefeliciteerd met alweer een stapje dichterbij.

Liefs Sab

Geplaatst

Super hildever, kan me voorstellen dat het vertrouwd voelt.

Uiteindelijk heb je maar 1 goede nodig.

Essie: Wel even een teleurstelling,weer1 dan denk je ook voor jezelf kan het nog eens "beter" gaan,maar hopelijk eindig je er met 10!!!

Houd moed hoe makkelijk ook gezegd. Als er maar een mooi wondertje uitkomt.

Dee:Lig weer plat op de bank....hihih

Mijn werk ligt tot maandag stil en dan ga ik weer. Dus deze week tm zondag rust. HEERLIJK. Nu werkte ik al niet zoveel,aar het geeft zoveel stress.Dat moeten we niet hebben.

Hoe is het met jou dan?

Ruth ook veel succes!!

Ben helemaal de draad kwijt. Zo gezellige drukte hier en eigenlijk wil ik niemand vergeten.

Denk aan jullie allemaal:-)

Geplaatst

he meiden!

Wat wordt er toch veel geschreven! bijna niet bij te houden :-) ben een paar dagen niet geweest.. voelde me niet top. Baal dat het niet opschiet haha.. maar dat helpt toch niet. mijn cyclus is gister zo goed als gestart. wel regelmatig menstruatiekramp maar bloedverlies is minimaal (sorry sorry voor details). dus vandaag toch maar ziekenhuis gemaild voor 1e echo afspraak. Inmiddels al 14 dagen decapeptyl aan het prikken!

@ marlijnne: balen dat je je niet zo prettig vindt,.. maar punctie schiet nu op. Heel veel succes!!

@ hilde: wat goed een terugplaatsing! Wordt heel hard duimen!!

@ essie: wel hoop houden hoor! wie weet, ineens zijn ze dr! succes met je sollicitatie!

Hoe gaan jullie op je werk om met de punctiedag en de tijd daarna? melden jullie je ziek? neem je vrij? vorige x ben ik heel snel weer gaan werken, maar heb ook gemerkt dat dat niet goed was voor mijn lijf.. dus ben wel van plan om het nu rustiger aan te doen (tenzij punctie 100% meevalt en ik daarna er niks meer van voel...)

Geplaatst

Hoi Meiden,

Uitgangsecho gehad en mag vanavond met 300EH puregon beginnen.

Dinsdag 1 FM

Ben meteen bij annestesie geweewst, puncie is nl onder algehele narcose.

Iedereen veel succes.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Hoi, werd net gebeld door het ziekenhuis. Moet direct stoppen met de Deca. Er zitten 2 cystes links, dus om er zeker van te zijn dat ze weg zijn moet ik eerst aan de pil. Nog nooit gehad, dus geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Punctie staat dan rond 1 september. Ben geen wachtbankje augustus meer. Snik....

Mocht het in 1 keer lukken, dan zou de datum wel eens precies dezelfde kunnen zijn als van mijn kleine hummeltje hier op de bank...

Geplaatst

jeetje natas, wat een bummer. Niks geen grote eiblaasjes dus links maar cystes, pfew, echt balen, maar hoe gaan die weg door de pil dan??

Geplaatst

Otjes! Jeetje, wat een bericht! Wel goed dat t ziekenhuis erboven op zit, maar zal best slikken zijn even. Je stelt je toch in op een punctie.

Ik hoop dat alles goed gaat, en snel gaat, en dat je, zoals je al zegt, op de dag van hummeltje uitkomt.

Sterkte wel met het verwerken van dit vervelende nieuws.

Geplaatst

@otjes

wat een enorme bummer is dat zeg

Dat wil niemand horen zoiets.

@alle meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal.

Ik moet ook zaterdag afwachten en even blij zijn met deze 3 die er nu zijn.

De hormonen gieren door mijn lijf dat speelt mee en weer een gesprek voor mijn sollicitatie erbij (ging heel goed nog even afwachten)morgen begrafenis gewoon ff alles zwaar.

Geplaatst

Essie, heel begrijpelijk! Doe lekker rustig aan! Sterkte morgen bij de begrafenis!

Fijn dat de sollicitatie wel goed ging!

Geplaatst

Hoi allemaal , ben aan de wandel met iPhone (is goed voor de emmy )en ondertussen jullie berichten gelezen.

Essieislief : ik ken je gevoel ... Had ik vd week ook , maar nu ben ik evengoed blij met die ene. Hou vol meis, op naar zaterdag Zal je zien dat er toch nog n paar zitten.

Ik reageer straks nog ff op andere meiden , met f

Pfoon gaat t toch niet zo makkelijk om terug te lezen .

Lateerr

Geplaatst

Essie sterkte morgen.. Soms komt ook alles tegelijk! Niet eerlijk..

Eer heel goed die beweging! En zo lekker efficient, tegelijk bijgelezen!

Geplaatst

Hildever te gek meid een twrugplaatsing en het zelfde verhaal als met jullie vorige wonder!

Essie , ook al zijn het er maar drie als ze maar lekker bevruchten en blijven plakken meid, en succes me je gesprek.

Eer goed plan van je dat wandelen denk dat ik dat ook maar ga doen:)

Otjes ik vind dit zo vervelend voor je , blijf toch lekker meekletsen met ons uiteinderlijk zitten we allemaal in het zelfde schuitje.

Ik zal vast iemand vergeten zijn , sorry maar is toch zo;n gezellige meiden boel hier dat ik het overzicht verloren ben lol.

Morgen gaan wij beginnen was het maar alvast zover.

Geplaatst

Hallo dames,

Vanmiddag ben ik gebeld door het zkh dat het erop lijkt dat onze cryo goed is ontdooit en zonder tegenbericht hebben we morgenmiddag tp!! Zo spannend...pffff....

Ik ga dus al heel voorzichtig met 1 bil op het wachtbankje zitten en hoop morgen voor 2 weken neer te ploffen!

Liefs Esly!

PS: Marlijn, ik wacht op je!

Geplaatst

Whiehoe.... gaaf Esly!!! Dat jullie zoon maar een pracht van een broertje of zusje mag krijgen!

Natasja, wat balen meid! Ik heb ook het lange protocol gevolgd met pil. Jammer dat het nog wat uitgesteld moet worden, want je hebt je er op in gesteld.... Maar het gaat vast goed komen!

Essie, je hebt hopelijk ons eerste succesverhaal gelezen... Ik ga er vanuit dat we ook deze keer weer zo'n successtory krijgen. Dus het hoeft niet erg te zijn maar 3 follikels te hebben!

Eer, ik ben ook alvast maar een rondje gaan lopen vanavond, als voorbereiding op de terugplaatsing... Baadt het niet dan schaadt het niet. Voor de endorfine is het ook alleen maar goed.

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

@hildever

Ja heb ik gelezen en meer dames die mij vertelde zelfs met minder zwanger geworden zijn.

Ik heb net vreselijk zitten huilen hier het zit ook even niet mee baan kwijt solliciteren oom overleden proberen zwanger te worden pfffffffffff

ik voel me nu iets beterderderderder

Geplaatst

Hoi meiden,

Even snel, heb niet zoveel tijd....

Wilde in ieder geval Marlijnne veel succes wensen voor de punctie morgen!

Mariek: hoe was jouw fm? Of heb ik bericht van jou over het hoofd gezien?

Essie: we hopen met je mee dat er stiekem nog een paar groeien, je weet maar nooit..... en anders moeten die 3 gewoon super eitjes worden! En daarna super embryo's!

Liefs, Dee

Geplaatst

@Essie. Gooi die tranen er maar uit, hopelijk lucht het je op. Het is ook best veel wat er nu allemaal op je afkomt. Hou je taai meid. Sterkte morgen op de begrafenis.

@Otjes. Wat ontzettend balen voor je dat je moet stoppen met de deca. Belangrijkste is dat die cystes nu eerst weg gaan. Gaat dat lukken door die pil?

@Eer. Ik ben ook druk aan de wandel ... nou ja, geen kilometers lange tochten hoor ... hihi. Wanneer mag jij ook al weer testen?

@Zomerzotheid. Jij morgen beginnen, succes meid!

@Esly. Succes morgen met de TP!

@Lala. Jij ook nog lekker aan het broeden. Ik begrijp nog niet helemaal waarom jij later moet testen dan ik als we allebei op dezelfde dag de TP hadden.

@Sab. Jouw punctie staat nu definitief voor na het weekend lees ik in je handtekening.

@Daisydoo. Spannend ... zaterdag je 1e echo.

@Hildever. Jij vrijdag de TP lees ik. Succes!

@diegene die ik vergeten ben, sorry sorry sorry doe ik niet express maar soms is het zo veel om bij te houden

groetjes, Nikkie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden