Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje wat een drukte hier:)!

Vreselijk gezellig kan het amper bijhouden.

Eer van harte meid veel succes vandaag wat goed nieuws!

Voor mij nog 2 nachjes te gaan en dan mag ik gaan beginnen met het echte werk gonal 225 per dag , ben er vreselijk klaar voor laat de echo's maar komen.

Liefs Roos

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Dee, jij ook al zo snel de punctie! Goed zeg, lekker net voor t weekend.

Aan de ene kant wil ik ook wel vrijdag qua planning dan, maar qua groei beter maandag denk ik.. Zal er om spannen.

Marlijnne, gaat t met je?

Geplaatst

@Eer. Je zal nu wel aan het knijpen zijn (haha) omdat je niet meer mag plassen. Goed bericht van de TP. Lekker gaan broeden (net als ik) en ik ga voor je duimen.

@Dee. Jij ook goed bericht, vrijdag de punctie.

@Roos. Jij bijna aan de Gonal F, dus weer een stapje verder.

@Otjes. En jij gestart met de deca, het begin is er weer.

Geplaatst

Hoi lieverdjes:-)

Hier gaat het wel....een rare nacht en dag.

Ben bij de kleine geweest. Ik moest het doen van mezelf. Tranen met tuiten...

Ik vind het ook altijd al moeilijk,maar nu toch omdat je weet dat je dat 21 weken bij je hebt gedragen. Ik zou eindelijk een keer eerst zijn en nu sta je met lege handen naast haar bed. Zijn 2 schatten van vrienden die ons door dik&dun steunen.

Ik ben trots op mezelf,maar ben nu vandaag wel van slag. Niet geslapen alleen maar met haar bezig.

Daarnaast ook een "vervelend" gesprek op werk gehad. Word er zo verdrietig van. Wie helpt me nou.....blehhh

Ga er hier verder niet te diep op in. Je weet nooit wie er meeleest.

Heb gewoon een dikke vette K. dag. Moet er weer even doorheen...

Heb net wat tijdschriften gekocht. Dus lekker op de bank met een kan water ernaast. Met dit weer ook zo n behoefte aan veel drinken hahaha niet dus.

Meiden goede berichten hier lees ik.

Puncties,starten met stimuleren. Het wordt echt nu!

Eer: lekker broeden super joh!!!

Succes!!!

Fijne middag lfs

Geplaatst

Oh Marlijnne wat ontzettend $@#$ allemaal zeg. Logisch dat je van slag bent nu. Goed dat je even rustig aan doet.

Helpt maatscp werk ook niet? en een/de psych? Arbo...ach je zult alles wel gehad hebben in jouw situatie, t blijft oneerlijk.

Dikke knuf en hou je taai hoor!

Geplaatst

@Eer

YESSSSS je hebt gewoon een TP vandaag wat onwijs mooi en goed gefeliciteerd.

Ik ben heel benieuwd hoeveel ik duim al voor je hoor.

@MArlijnne

Ahhhhhh ik voel helemaal met je mee ik vind het zo sneu en kan mij je verdriet en boosheid zo voorstellen.

Indd niet teveel erover schrijven hier je weet nooit wie er me leest.

Heel veel sterkte ermee meis en wij steunen je hier allemaal wel

@mArieke en @Sab

Jullie moeten morgen net als mij voor een FM zie ik.

Heel veel succes.

Ik moet om 9 uur morgen

@hildever

Jij hebt ook een spannende dag zo te lezen in je handtekening succes.

@dee

wauw veel eitjes mooi hoor.

Vrijdag de punctie spannend he.

Geplaatst

The eagle has landed hoor ...

schoonzuster ging vandaag gezellig mee, een van de heel weinige die ervan af weet, (vriendlief heeft te weinig dagen). We hadden verdorie file op de a4 dus we waren er

13.43....we zaten nog niet of ik werd al geroepen... eendebekkie om te kijken of alles er goed uitziet, echo op je buik zodat ze kunnen zien wat ze aan het doen zijn, en voila rietje erin en klaar.

Ik was lekker aan het kletsen dat ik niet eens gezien heb dat ie erin werd geschoten, nou ja, jammer dan.

Anyway ik heb dus één emmy aan boord, andere 2 waren niet bevrucht, en emmy zat nu tussen de 4 en 8 deling in. het is een mooi embyo zei de analist ...ben vergeten te vragen of het dan een 1 tje of 2 tje zou zijn...maakt me eigenlijk ook geen klap uit als ie maar blijft zitten en gaat groeien toch. :-) ze zei dat ze er een beetje lijm op had gedaan dus ..... afwachten maar weer.

Nikki hoe gaat ie bij jou? hou je het nog vol ... voel je wat of juist niks?

sab, nou ik hoop voor je dat de punctie en tp data je uitkomen ..je wil graag vrijdag toch !! ik duim voor je

zomerzotheid, top het echte spuit werk gaat beginnen

dee78, vrijdag punctie....jij schiet ook al lekker op en mooi aantal heb je zeg

marlijne....ach meis toch ...het is ook niet niks he .... en dan nog gezeik op je werk, tuurlijk kan er ook nog wel bij ....dikke knuffel voor jou

ik ga ff plat, ben moe, gister véél te laat naar bed gegaan en vanmorgen vroeg wakker door ziekenhuis belletje . ik kom vanavond nog ff buurten.....laterrrrrrrrrr

Geplaatst

@Marlijnne. Och meis wat moet dat heftig en emotioneel voor je geweest zijn. Sterk van je dat je gegaan bent. Een lieve sterkte & hou je taai knuffel voor jou.

Geplaatst

@Eer. Goed zo!!! En nu vasthouden meid!

Ik voel van alles en geen idee of dat goed of juist niet goed is ... Ik voel wat steekjes rechts onder mijn navel. Ik heb last van een opgeblazen gevoel en een opgeblazen buikkie. Verder broed ik gewoon lekker door en duim dat "de jongens blijven plakken. Ik doe het rustig aan. Ga op tijd naar bed. Probeer stress op het werk te vermijden. Drink volop granaatappelsap. Probeer elke dag een half uurtje te wandelen voor de doorbloeding van de baarmoeder. Eet verse groenten en fruit. Meer kan ik volgens mij niet doen, toch? Oh ja, ik stuur ook nog volop positieve gedachten naar "de jongens", dat ze hun best moeten doen om zich in te nestelen ;-)

Geplaatst

Hahah nikkie, klinkt heel bekend!

Hier steken in de lies, lage rugpijn en obstipatie en opgeblazen gevoel. Maar ik weet dat dat allemaal van de utrogestan kan komen. Ik kan er ook nog niks van zeggen.

Eer, tja, nu dat wachten he? Succes!!! Hou em bij je en lekker warm!

Marlijnne, hoop dat je inmiddels minder verdrietig bent, maar ik snap heel goed dat je het gedaan hebt. Heel veel sterkte, dikke knuffel!

Marieke, sab, essie, veel succes vandaag!!!

Roos, nog maar 1 dagje, en dan kan je ook beginnen!

Voor iedereen veel succes! En een dikke knuffel!

Geplaatst

Ha meiden,

enerverend dagje hier.

tp's en fm's, ik heb nog niet bijglezen dus ik doe alleen even snel verslag van mezelf ;-)

Vrijdag terugkomen voor NÓG een fm en dan maandag de punctie.

Zal straks even reageren op de rest.

Liefs Sab

Geplaatst

Start Prikken::icon_flower:

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983 start deca

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

17 juli Dee Menopur erbij

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

22 juli Mariek start Gonal-f

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

5 juli Nikkie

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

25 juli Dee 1e FM

26 juli Dee 2e FM

26 juli Otjes (natasja) uitgangsecho en Deca start

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

27 juli Sab 2de FM

29 juli Sab 3de FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

20 juli Nikkie

23 Juli Eer

24 juli Miepie

25 juli Hildever

28 juli Marlijnne

29 juli Dee

1 augustus Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus: Daisydoo

Begin augustus: Mariek

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

26 juli Eer

Begin augustus Marlijnne

1e/2e week augustus Essieislief

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :gekruiste%20vingers%203.gif

3 augustus Nikkie

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

3e week augustus Essieislief

Geplaatst

sab dat komt ook al in de buurt maandag! Spannend.

Hier gaat het iets beter in verhouding tot gister.

Lekker voel ik me niet,maar dat komt gewoon door al die eitjes;-)

Gisteravond de pregnyl gezet. En vandaag beetje aanklooien. Ben zo moee.

Nog even wat voor werk regelen:-S

Meiden bedankt voor de lieve berichtjes. Echt heel fijn.

lala en nikki wat irri al die klachtjes,maar ik herken wel als ik niks voel dat ik ook al in de stress raak.

Die 1e week gaat nog wel,maar daarnaa.....ik ga heel veel duimen.

eer je was dus net op tijd voor je emmy! En nu aan boord houden. Succes!!

Hoe is het met de rest?

Hildever weer opgeknapt?

lfs

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Roos: morgen starten met de gonal! Jippie :happy7:

Sab dus al terug van de 2e fm: wat was er te zien? Best een verschil trouwens, vrijdag of maandag punctie, apart dat ze in het weekend geen puncties doen. Maar voor jou wordt het dus iig maandag!

Essie en Mariek, ben benieuwd wat jullie te zien krijgen vandaag!!!!

Wie hebben er tp's vandaag.....? Miepie en Hildever? Weten jullie al zeker of het door gaat? Sorry, kan het me niet meer precies herinneren, dacht dat er al bericht over geweest was maar ben 't ff kwijt....

Yolande: dank je wel, leuk dat je me nog volgt! En ik hoop dat ik jou volg ;-)

Marlijnne: hopelijk kun je je regeldingetje voor je werk snel doen, heb je dat tenminste achter de rug. En dan weer lekker met je tijdschriften op de bank?

Liefs Dee

Geplaatst

Tja, da's nog effe langer wachten Sab. Lukt dat nog?

Fijn dat je je weer een ietsie beter voelt vandaag Marlijnne... En ja... die buik he? Die blijft aandacht trekken de hele dag door.

Hier zijn het denk ik de darmen die lopen te klieren. Inderdaad... ze werken een stukkie trager... Dus ik voel ook de hele dag mijn buik. En eh, ik krijg tussen 12 en 2 te horen hoe het met de bevruchte eitjes is gegaan... Dus vanmiddag horen jullie meer!

En eh, dames met de fm-en succes

En wachtbankdames.... relaxxxxxxxxxxxxxxxx (makkelijker gezegd dan gedaan.... ik weet het)

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hallo,

Weet niet of ik er nog bij kan en heb ondertussen ook al heel lang niks meer van me laten horen maar

ik zit weer op het wachtbankje(IVF). Ik heb 21 juli punctie gehad en 25 juli heb ik 1 tp gehad. (meerdere gaat bij mij niet wegens deels verwijderen baarmoeder)

Ik mag 5 augustus bloed laten prikken.

Kortom heb weer de zenuwen ondanks dat dit de 2e keer is (april ivf mislukt).

Ik heb nog niet alle berichtjes gelezen (ga ik zo doen) maar ik wens iedereen heel veel succes.

groetjes Ruth

Geplaatst

@Hilde, jeetje joh wat moet jij lang wachten voordat je wat weet…En dan morgen een tp?

Sterkte met wachten :-)

En ik had er al op gerekend hoor dat ik maandag de punctie zou hebben, dus wat dat betreft hoef ik niet echt veel langer te wachten. tis alleen veel meer geplan, oppas regelen, wat ga ik dinsdag doen, meld ik me ziek, of ga ik werken. Woensdag eventueel een tp, blijf ik dan ook nog thuis of wat..en dat was met een punctie op vrijdag wat makkelijker geweest…maar goed, rijpe eitjes is het belangrijkst natuurlijk.

@Dee, bij ons doen ze in t weekend geen puncties voor icsi, alleen ivf, vandaar dat er dan weer 2 dagen tussen zit. Weet ook niet hoe ze dat doen. Ik hoef vrijdagmorgen iig niet te spuiten, dat bepalen ze smiddags met de fm. Mocht ik dan nog bij moeten spuiten dan doen ze dat daar.

Zometeen even bellen of ik de punctie maandag heel vroeg kan krijgen :-)

@Marlijnne, nu is t wel lekker dat je thuis bent, dan hoef je je niet druk te maken om andere dingen.

Hou nog even vol he??

ben t verder even kwijt.

hoe waren de overige fm's?

Geplaatst

@All

Net terug van de eerste FM.

Ze kon er 3 vinden :-(

ik had met de hoge dosering op meer gehoopt.

Maar ja vorige keer had ik de eerste keer ook maar 3 en eindigde met 9 dus ik hou hoop.

Zaterdag de 2e meting ze waren nu rond de 1 cm groot.

Nu mij voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek

Geplaatst

Ruth, welkom (terug) op de wachtbank!

Ik heb je in t lijstje erbij gezet

Start Prikken::icon_flower:

18 juni Nikkie start deca

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

5 juli Nikkie start Puregon + deca

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983 start deca

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

17 juli Dee Menopur erbij

19 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

21 juli essieislief start menopu bij deca

22 juli Mariek start Gonal-f

25 juli Tineke echo daarna start puregon

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

5 juli Nikkie

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief echo

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

19 juli Sab uitgangsecho nr. 2

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

24 juli Sab 1e FM

25 juli Dee 1e FM

26 juli Dee 2e FM

26 juli Otjes (natasja) uitgangsecho en Deca start

27 juli Essieislief 1e FM

27 Juli Mariek 1e FM

27 juli Sab 2de FM

29 juli Sab 3de FM

30 Juli Essieislief 2e FM

1 aug Tineke 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

20 juli Nikkie

21 juli Ruth1

23 Juli Eer

24 juli Miepie

25 juli Hildever

28 juli Marlijnne

29 juli Dee

1 augustus Sab

Begin augustus essieislief

Begin augustus: Daisydoo

Begin augustus: Mariek

Terugplaatsing: :goodluck1:

21 juli Samluc

23 juli Nikkie

23 juli Lala

25 juli Ruth1

26 juli Eer

Begin augustus Marlijnne

1e/2e week augustus Essieislief

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum :gekruiste%20vingers%203.gif

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

3e week augustus Essieislief

Succes met wachten!

@Sab,

hoop dat je alles geregeld krijgt! Moet wel lukken, toch? Je laat toch vast vrijdag nog weten hoe t ervoor staat he?

Groetjes @ iedereen!

Geplaatst

Essie, jammer........maar hou moed! Ik hoor wel vaker: minder van betere kwaliteit is beter ;-) Maar ik ga met je mee hopen dat het er toch ietsjes meer worden.

Succes bij je sollicitatiegesprek!

Geplaatst

Hey Sab, bij ons zijn de puncties altijd heel vroeg. Deze keer had ik hem laat: 9:00 uur.

En in Zwolle gaat het rond de terugplaatsing altijd zo... dus ben niet anders gewend dan dat de terugplaatsing 4 dagen na de punctie is. Strakjes hoor ik wanneer de terugplaatsing is. Als er maar 1 bevruchting gelukt is, is het morgen. Anders wachten ze tot vrijdag om te kijken welk embryo zich het beste ontwikkeld. Dus strakkies krijg ik meer duidelijkheid. Heb ook nog geen oppas voor ons meissie geregeld, gaan we na het berichtje wel doen.

Nou, hopelijk krijg jij het ook allemaal rond met de oppas. En nog effe lekker doorkweken.

Ruth, goed op het embryo passen! Bij mij is het in april ook niet gelukt. Het is ook onze 2e poging.

Groetjesssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden