Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Esther,

Goed om te lezen dat jullie zo'n mooi afscheid gehad hebben voor jullie jongens, maar wat zal het nog een pijn doen!

Ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit een plek te geven in jullie leven en jullie leven weer op te pakken. Een ding weet ik zeker: jullie jongens zullen altijd bij jullie zijn!

Liefs Dorien

• Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther en Marc,

Wat is het toch zo verdrietig allemaal, ik kan het nog steeds niet goed vatten allemaal. Ik ben blij voor jullie dat het een mooi afscheid is geweest. Bedankt om dit mee te delen met ons, zo ontroerend.

Jullie zijn zo sterk samen, Tim en Floris mogen trots op jullie zijn.

Heel veel sterkte nog, en ik hoop dat het geluk jullie gauw weer toelacht.

Ellen

Geplaatst

Verschrikkelijk...geen woorden. Gecondoleerd en heel veel sterkte in de moeilijke tijd die is en nog komen gaat.

Liefs, Martha.

Geplaatst

Hi zomer, Esther,

Hoe gaat t met je? Herstelt je lichaam een beetje?

De meiden van t oktober topic denken nog veel aan je. Soms wordt er nog n berichtje voor je geplaatst maar ik kan me voorstellen dat je niet meer bij ons gaat lezen omdat t te confronterend is. Weet dat je niet uit ons hart bent!

Liefs

Marianne

Geplaatst

Hey Esther,

Lief van Marianne om het even hier ook nog te posten. Langs mijn kant hetzelfde hoor. Ik denk ook nog vaak aan jullie en je jongens. Ik hoop dat je veel steun krijgt van overal en jullie alle tijd krijgen om het allemaal te verwerken.

Liefs,

Ellen

Geplaatst

Hi lieve Esther,

Ik sluit mij aan bij Ellen en Marianne, jullie zijn nog veel in mijn gedachten, het is zo vreselijk en oneerlijk. Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit drama samen op de een of andere manier een plekje te kunnen geven.

Liefs, Laika

Geplaatst

je bent zeker niet uit ons hart ik denk ook veel aan jullie en hoop dat je het een beetje red,het blijft zo oneerlijk:(

Dikke knuffel hoor

Geplaatst

Hoi Zomer,

Ook ik ben je zeker niet vergeten en ook jullie kanjers niet!

Weet geen woorden te vinden die ik hier kan schrijven.....

Sluit me volledig aan bij de rest van de meiden die hierboven wat gepost hebben.

:hugg:

Geplaatst

Hoi zomer,ik ben net terug in Nederland.

Wat een nachtmerrie voor jullie.

Woorden schiet mij te kort...ik wil zoveel tegen je zeggen en dan probeer ik wat te schrijven en dat lukt mij niet.....

Gecondoleerd met jullie verlies.

Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie samen veel steun kunnen vinden.

Ik denk aan jullie

Liefs,Violeta

Geplaatst

He meiden, wat lief! Ik kom inderdaad niet meer op het oktober toppic, ik kan dat echt niet lezen want het is dan nog duidelijker dat jullie doorgaan en wij niet. begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor jullie, maar wat had ik graag er nog bij gehoord met mijn dikke buik achter de PC...

Het gaat... dat is denk ik wat ik ervan kan zeggen. vandaag even boodschappen doen en dat was zo confronterend, een overbuurvrouw die maar bleef vragen hoe lang m9ijn vakantie wel niet zou duren omdat ze mij steeds thuis zag.... een trotse opa die vertelde heo geweldig het is om kleinzonen te hebben tegen iemand in de rij van mijn kassa en als klap op de vuurpijl kwam ik uit de lift en stond daar een trotse moeder met een tweeling.... Ik kon alleen maar in mijn auto zitten huilen.

Soms gaat het gelukkig beter, kan ik weer aan iets anders denken...

Fysiek gaat het nog niet zo goed, de arts is tevreden met mijn vorderingen, maar ikzelf zou willen dat het wat sneller zou gaan, maar ja.....

Lieve meiden, houd vol en omarm je kindje!

Liefs Esther (zomer)

Geplaatst

Ohhh lieve meid, wat klinkt het herkenbaar en ik voel ook gewoon weer wat ik op die momenten voelde , je ziet en hoort echt alles en ook juist specifieke beelden, het kost zoveel tijd en energie. Praten is wat mij hielp in het verwerken en het proces echt doorleven, hoe zwaar het ook is. Ik vind het ongelofelijk knap dat je al naar de winkel bent geweest en hoe je je gevoelens weet te verwoorden, heel veel kracht Esther!!

Geplaatst

Lieve Esther,

Ik denk ook nog dagelijks aan je. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op ons van het oktober topic zit te wachten. Al onze verhalen zullen hartverscheurend voor je zijn. Ik vind het, wat Babette al zegt, echt super knap van je dat je zelf al weer naar de winkel geweest bent. Het lijkt me zo confronterend!

Je komt in elk geval over als hele sterke vrouw en ik hoop dat je voor je zelf (een ook voor je man natuurlijk) een goede manier vindt om dit grote verlies een plek te geven in jullie leven.

heel veel kracht en sterkte toegewenst meid!

Geplaatst
He meiden, wat lief! Ik kom inderdaad niet meer op het oktober toppic, ik kan dat echt niet lezen want het is dan nog duidelijker dat jullie doorgaan en wij niet. begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor jullie, maar wat had ik graag er nog bij gehoord met mijn dikke buik achter de PC...

Het gaat... dat is denk ik wat ik ervan kan zeggen. vandaag even boodschappen doen en dat was zo confronterend, een overbuurvrouw die maar bleef vragen hoe lang m9ijn vakantie wel niet zou duren omdat ze mij steeds thuis zag.... een trotse opa die vertelde heo geweldig het is om kleinzonen te hebben tegen iemand in de rij van mijn kassa en als klap op de vuurpijl kwam ik uit de lift en stond daar een trotse moeder met een tweeling.... Ik kon alleen maar in mijn auto zitten huilen.

Soms gaat het gelukkig beter, kan ik weer aan iets anders denken...

Fysiek gaat het nog niet zo goed, de arts is tevreden met mijn vorderingen, maar ikzelf zou willen dat het wat sneller zou gaan, maar ja.....

Liefs Esther (zomer)

mijn hart breekt als ik dit lees...

Dat doe ik zeker!!

Geplaatst

Lieve Esther,

Fijn om te lezen dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen van die twee kanjers van jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende moeilijke tijd samen en alle goeds voor de toekomst!

Veel liefs, Henkiepenkie

Geplaatst

Wat een gewaarwording he? De wereld draait door terwijl jullie wereld helemaal stil staat. Een leven voor en een leven na de geboorte en het overlijden van jullie jongens. En dan al die confrontaties.... Denk veel aan jullie en stuur bij deze weer wat kracht jullie kant op.

Geplaatst

Lief dat jullie nog steeds hier kijken en reageren! Dat doet goed. Gisteren was het 1 maand geleden. Zo raar...

- 1 maand moeder

- 1 maand lang moeder van 2 overleden kindjes

- 1 maand lang niet meer zwanger

- 1 maand lang een vreselijk verlangen naar mijn dikke buik en Tim en Floris die daarin horen

- 1 maand lang met veel fysieke klachten en veel verdriet

- 1 maand lang waarin ik elke dag zo moet huilen

- 1 maand... maar wat is dat eigelijk nog maar kort geleden....

Dank voor jullie lieve woorden!

Lieve groet, Esther

Geplaatst

lieve esther denk nog steeds aan je hoor,logisch dat je het niet trekt om in het okotber topic te komen,ik snap heel goed hoe je het bedoeld hoor!!

het is ook zo confrontered dat iedereen doorgaat ja

nou dikke knuff hoor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden