Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne dat zou ook kunnen volgens mij rij jij langs Schiedam als je naar Den Haag gaat.

We kijken wel en als je zw bent kom ik je ophalen, deal! Daar laat ik mijn wijntje wel voor staan.

Babeth een Laguna loopt erg schijn af dat klopt. Ik wil ook een andere auto maar tegenover de Astra lijkt het dan krap vooral als je een Touran gewend bent.

Volvo is een super auto maar erg prijzig idd.

Jammer van je Grieks en wat een antwoord. Wij hebben dat ook ooit gehad bij een hotel of de jus wel vers was, antwoord: ja hoor maak net het pak open, dat geloof je toch niet!

Wij gaan even op pad, ik als Tokkie met mijn joggingbroek aan, haar ongekamd en grote zonnebril op, hihi....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Normaal rij ik naar DenHaag over de A12 (langs Zevenhuizen), maar kan ook over de A13, is niet veel langer. Dus we rijden sowieso gezellig samen, afgesproken! En als ik zwanger ben kan ik nog wel rijden hoor hihi. Mijn zus niet, dus ging door de hcg nogal eens tegen een paaltje LOL! Pfff, zou toch mooi zijn, over vier weekjes weer zwanger. Bedenk net: de 13e wordt waarschijnlijk mijn officiele testdag! Aaaarrrggghh. Als het raak is wordt het een feestje hoor meiden!

Geplaatst

Kaartje, zeg je nu dat je niet goed bent in het nemen van beslissingen? Meid je bent een kei. Nieuwe auto aangeschaft, sportschool weer opgepakt, pakket van pleegzorg aangevraagd en ga zo maar door.Je bent hartstikke goed bezig. Geef jezelf maar eens een klop op de schouders.

Ivfsh, welkom terug!

Eef, ben jij ook zo van geuren? Ruikt inderdaad heerlijk zo'n nieuwe auto! Betrap mezelf er ook vaak op dat ik aan boeken/tijdschriften ruik en volgens mijn moeder ruik ik ook aan eten voor ik het eet. Ach ja, als het erger niet is...

Sandra, jij blijft nog in herfststemming met je eten. Soep met rookworst...

Lekker genieten vandaag!

Henne, heb jij ook last van je oren met van die schroefdoppen die je bij de apotheek kan kopen?

Had namelijk ook altijd erge last van mijn oren maar met al dat gevlieg van mij ben ik erg gebaat met deze doppen.

Heerlijk trouwens dat je weer helemaal in de race bent! Hoop op een feestje de 13e hoor!

Guusje, bij endo is het zo dat de hoeveelheid niets zegt over de pijnklachten. Iemand met veel endoplekjes kan dus weinig klachten hebben en iemand met amper endo kan veel klachten hebben.

Mijn gevoel (letterlijk en figuurlijk helaas) zegt ook dat de endo erger is geworden door de hormonen.

Syl, lekker dan word ik benoemd tot lunchmaagd en drink ik ook nog geen alcohol. Haha...

Babeth, goed je weer even te horen en fijn dat je het er even van genomen hebt de afgelopen dagen. Nu je moesje gerust stellen.

Meiden, ik ga een lekkere kop koffie zetten. Weer hoofdpijn. Tsja, van 2 dagen binnen zitten en regen knap je niet zo op natuurlijk.

Geplaatst

Zara ik gebruik nu id ook van die oordoppen. Daardoor minder last, maar lekker vliegen is nog steeds anders hoor. Vind het erg oncomfortabel en je hoort alles heel gedempt. Is ook niet fijn drie uur lang. Laat staan een vlucht van 12 uur oid naar Korea. Maar het is ook niet alleen het vliegen hoor. Ik word altijd moe van reizen, zelfs al is het maar drie uur in de auto. Kom dus moe aan op bestemming en moet dan wel gelijk voor mezelf zorgen wat kan niet zomaar even ergens wat eten. Zodra ik ook maar voor één maaltijd van huis ga moet ik nadenken over wat ik kan eten en waar en of ik iets mee moet nemen. Op vakantie gaan is gewoon een heel project en dan is het voor mij vaak meer ontspannen om lekker thuis te blijven. Alleen dat echt er helemaal uit zijn én een zonzekere week, ja dat heb je dan dus niet en daar verlang ik toch ook wel weer eens naar. Maar goed, ik hoop toch echt heel erg dat ik over zes weken niet wil vliegen om andere redenen :-)

Geplaatst

Hoop ik ook heel erg voor jou hoor!

Wel toevallig dat jij ook niet wil vliegen als je zwanger zou zijn. Dacht dat ik de enige hier was die niet ging vliegen.

Geplaatst

Nou, ik zag hier net iets wat op een zonnetje leek. Misschien toch maar even een blokje om of zou ik dan als verzopen kat terug komen?

Geplaatst

Hier zeikt het alweer :-) Zat vluchten te bekijken vanaf Rotterdam...Nice en Milaan zijn niet erg ver vliegen, dus misschien wel een optie voor vier dagen ofzo. Wel even eruit...

Zara ik kan sowieso niet vliegen zonder luchtziektetabeletten (niet varen ook trouwens) en de enige die bij mij goed werken zijn die van Suprimal. En daar staat op dat ze bij zwangerschap niet mogen. Dat is dus al een praktische reden om niet te vliegen. Verder durf ik gewoon het risico niet te nemen. Het schijnt echt niks uit te maken, maar met twee miskramen achter de kiezen blijf ik met beide benen op de grond als ik zwanger ben :-)

Geplaatst

Zo.. tukkiestijd weer gehad... weer gezellig met 3 katten op het bed.

pppffttt..... ff klagen hoor.... begin het een beetje zat te worden..

Zo genoeg geklaagd ;-)

Ik heb vanochtend een klein rondje park gelopen, maar dat was nog lekker met een zonnetje erbij. Een half uur later stortte het van de regen, en nu is het een beetje onbepaald weer.... soms een zonnetje en soms een buitje

Straks even langs het zh, de zoon van goede vrienden ligt met vage ontstekingsklachten in het zh sinds gisteren. Nou heeft de familie vandaag een familiedag dus komt er niemand. En al ben je dan al 17, is toch niet leuk.

Hij zou verdorie dinsdag de Nijmeegse gaan lopen....

Geplaatst

Afgesproken Henne, ben nog steeds een ramp op sommige wegen rond Rotterdam en er leiden meer wegen naar Rome dus ook Scheveningen.

Zou mooi zijn als je zw bent, zoveel % meer kans na een mk, 6 maanden daarna nog.

Loop nu al te stressen voor de hormonen september, zo dubbel om weer te beginnen. Ik ben dan ook niet gezellig rond die tijd.

Ivfsh jij belt nog naar een strandclub, ga eens googlen in Scheveningen.

Net naar broer geweest, erg gezellig, samen een borrel gdronken met hapjes en dadelijk thuis (mam) eten komen ze ook weer.

Toch wel lekker om bij moeder te zijn.

Geplaatst

Het is dus de verzopen katvariant geworden. En geen klein beetje zeg. Nat tot op mijn ondergoed. Spijkerbroek plakte echt om mijn benen heen. Ach ja, wel lekker gelopen. Nu kopje thee met stuk ontbijtkoek. Leven is zo slecht nog niet....

Geplaatst

he dames,

weer veel geschreven en ben eigenlijk pufloos om op iedereen te reageren...vanochtend lesje gegeven, zojuist lekker gaan wandelen....voor en achter ons was het aan het regenen in de verte en wij liepen in het zonnetje...lekker...

Henne...je bent weer in de race...whoehoe!!!

Syl...was een beetje in de war door je berichtjes...en weet nu al niet meer waarom...hahahaha....maar lijkt me gezellig als we eentje met elkaar drinken de 13e...

Zara...ik heb eens gekeken en volgens mij hoef ik niet langs breda...maar kan ik wel doen...maar ben er totaal niet bekend...weet ook eigenlijk niet hoe ik ga....denk wel met de auto...dan maar vroeg vertrekken en de auto parkeren in de parkeergarage bij het theater, waar ook Mary Poppins heeft gedraaid...we kunnen wel samen rijden hoor...moet je me alleen doorgeven waar ik je moet ophalen!!!

Ruby...heel veel plezier bij de 4-daagse...hoop at het weer toch zal meevallen!!!

Spaatje...goed dat jullie naar Gent gaan...hoop dat ze jullie kunnen verder helpen en dat de verzekering meewerkt!

Voor het lijstje...macaroni met gehakt, paprika, prei en saus...mmm...vriend gaat nu koken...

mijn bongi is alweer bijna over...tenminste...af en toe een spotje zoiets....

oja...ivfsh...welkom terug van vakantie...

enne...harry potter zijn we nog niet geweest...was uitverkocht...snik...volgende week poging 2...hahahahaha...

liefs,

nico

Geplaatst

De hele dag opgeruimd en schoongemaakt, gelukkig samen gedeelde smart is halve smart... wilde nog even langs mn ouders maar daar is een gezin neergestreken met 3 kinderen. Nog eve niet ;-)..

manlief heeft een nieuw toetsenbord geïnstalleerd, swiftkey... op de foo, als het goed is nu minder problemen ;-)

ga even kijken of het werkt, mn angst is nog een beetje, lang bericht en dan uigelogd raken en bericht kwijt......

Geplaatst

Bij mij werkt de tip van volgens mij Simba heel goed. Als je inlogd dan moet je het vinkje aanvinken (is dit Nederlands?) naast naam en wachtwoord. Werkt perfect!

Nico, ik ga binnenkort ook eens kijken welke route ik zou moeten nemen. Vroeger niet zo goed opgelet bij aardrijkskunde ;-)

Geplaatst

Haha had altijd tienen voor dat vak.. maar veel is er niet goed terecht ge komen... babeth danjewel voor je reply heb heel erg gelachen om dat spreekwoord... kan er niet teveel over schrijven... ben stiekem een beetje bang dat er mensen meelezen. Het komt er op neer dat het een bedrij van 50 mensen betreft die nauwer met elkaar samen moeten werken maar dat mede door onregelmatig werken en anders denken niet doen... tel daarbij op dat we binnen een jaar een fusie verwachten met een afdeling van gelijke grootte, dan kun je het wel begrijpen. Het spreekwoord is zeg maar erg van toepassing. Verder ga ik en de helft van mijn tijd werken aan samenwerking vanaf deze week haha. Leuke uitdaging... verder durf ik het er niet over te hebben....

zara lekker he luchtjes hihi sorry kaartje ;-) blij een mede luchtjesgenieter gevonden.

Meiden ben aan het strijken en woonprogramma aan het kijken mijn favoriete combinatie.. henne en sab heel veel succes deze poging, op naar een groot feest de dertiende... ik proost met prosecco en baal een beetje dat ik er niet bij ben :-P

Geplaatst

Nou we zijn weer terug van bezoek aan het zh.

Arme knul.... weet van ellende niet hoe hij moet zitten/liggen/staan... en heeft net vakantie....

Maar goed, die dagen krijgt hij als het goed is gewoon terug.

Maar om in de auto te zitten vond ik niet echt een pretje... die bochten en hobbeltjes... kreeg meteen een paar harde buiken achter elkaar.. ppfftt..

Vriendjelief is nu boodschappen doen en ik lekker weer op de bank...

Zara, wat vervelend dat het de verzopen katjes variant is geworden.

Wij hebben nu ook weer een zonnetje maa nog wel erg veel bewolking.

Geplaatst

hoi meiden

even gauw weer bij gelezen, net terug van bezoek aan familie en kreeg onderweg zo´n zin om bij een restaurant een buffet te doen, manlief snapt er niets van maar gaat graag mee!!!

ben er weer van tussen

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi meiden even een korte update. Bms was nog iets te dik, had ik vorige keer ook schijnbaar, dus dinsdag weer terug en dan de menopur erbij.

Ben erg moe, vraag me af of dit van de deca is.

Even een ego berichtje, morgen hopelijk meer.

Sab

Geplaatst

Meiden, we zijn aan het eten met 12 man. Maar de regen komt met bakken uit de hemel. Heb hier zo de balen van. Heb gelukkig mijn e-reader op tijd binnen gekregen. Dus vermaak me wel. Succes en sterkte iedereen.

Geplaatst

Mm, Sab, dinsdag dus maar weer even afwachten. Deca zorgde bij mij ook wel voor moeheid, of misschien was het wel gewoon de hele behandeling.

Guusje, ik heb een milde vorm van endo (een paar plekjes aan een kant van mijn baarmoeder) maar ik heb er enorm veel pijnklachten van. De pijn is verergerd na de eerste ivf-behandeling, ik ben ervan overtuigd dat die behandelingen de endo geen goed doen (of juist wel, eigenlijk...). Maar ja, wat voor keus heb je?

Hier alles oke, gisteren mijn hele huis gepoetst en het kindje was de hele dag heel druk, toen had ik 's avonds wel wat buikpijn. Ik word echt direct teruggefloten door mijn lichaam als ik teveel doe. Vandaag ging het gelukkig een stuk beter, vanmiddag gezellig met mijn vriend, moeder en schoonmoeder een high tea gedaan, met allemaal heerlijke, biologische, eigen geteelde hapjes, mmmm.

Heb het op mijn werk ook allemaal iets beter onder controle inmiddels, ik heb mijn vervangster vorige week een paar keer een paar uur goed kunnen inwerken, zonder storende telefoontjes, andere collega's en brand-e-mails, dus het voelt al rustiger dan ze nu een paar hele belangrijke dingen (die allemaal staan te gebeuren als ik met verlof ben) weet.

So far, so good dus, hier!

Liefs, Laika

Geplaatst

Nico in de war van mij en drinken we er maar eentje... Nu ben ik in de war.

Ruby veel plezier en jammer van de regen.

Snel iets doen

Geplaatst

Klinkt goed laika, collega ingewerkt en leuke high tea met familie ;-)

syl wat snel? Moet je doen dan?

Ruby welke e reader heb je nu gekozen? Balen van dat weer!

Heb trouwens ook, ondanks dat k geen hormonen meer gwbruik., meer laat ban boobies in laatste fase cyclus had ik voorheen nooit, zal wel over gaan voor k n jongetje wordt....

Geplaatst

Laika, bedankt voor je berichtje. Het endo verhaal is voor mij nog zo nieuw. Dus nog niet echt een idee hoe of wat. Maar iig gaan we sowieso geen 3e poging meer doen. Ik vond het verschrikkelijk dit keer. Ik wil dit mijn lijf niet meer aan doen. En ook ivm leeftijd.

Heb je nu tijdens je zwangerschap eigenlijk endo klachten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden