Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het was idd rustig hier vandaag. Blijdschap om het bericht van Simba en verdriet om het bericht van Ceeke. Het lijkt wel of tegen elk gelukkig moment hier een droevig iets tegenover staat.

Dat moet stoppen!!!!!!!!!!

Vandaag staat er bij ons een winters kostje op het menu: Aardappelpuree (zelf gemaakt natuurlijk), rode kook met appel en verse worst.

Geplaatst

Ohh San, dat klinkt lekker!! Houd ik in gedachte voor morgen, alhoewel mijn man er niet blij mee zal zijn denk ik...

Wij hebben een pasta ovenschotel, met hamblokjes, champignons en rode paprika en ik maak er nog wat bocolli bij, heb er zin in...

Geplaatst

Pauze

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Guusje: 19-7 Telefonisch consult, wanneer voor de cryo of toch eerst eierstok verwijderen?

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Nico: 30 juni intake in DD gehad, pauze verlengd tm september, start eind september/begin oktober (bij bongi), nu meds bij elkaar sprokkelen

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Behandeling

Sab: aanmelden op cd1: ergens tussen 7-15 juli??

Henne: icsi6, uitgangsecho 19 juli, 1e fm 24 juli

Zwanger

Ceeke:

Witje:

Dublin: 19 juli 20 weken echo met 20 w en 5 dagen

Ursula: 20 juli bevallingsbeoordeling, (uitgerekende datum 30 juli)

Dublin: 21 juli controle gyn. 21w

Simba: 21 juli controle vk 40w2d (uitgerekende datum 19 juli)

Ivfsh: 21 juli echo 15w5d

Caroline: 22 juli eerste echo!!

Fren: 22 juli 2e echo 10w0d

Laika:26 juli controle 28 weken

Babeth: 26 juli controle gyn. 37w1d + verwijderen cerclage (uitger.datum 15-8-2011).

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verweren en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: klaar met mmm en alle teleurstellingen. We gaan verder met ons leven.

Hoi Lieve meiden,

Ben ik weer wat uitgebreider :-) Ga eens even proberen op iedereen te reageren, heb op vakantie nl alleen maar wat meegelezen.

Als eerste natuurlijk het tegenstrijdige nieuws van vandaag:

Simba: gefeliciteerd met jullie meisje!!! Fantastisch voor jullie!!! Hoop dat het goed gaat met jou en met de kleine en hoop ook snel een fotootje te zien :-)

Ceeke: meid, ik heb echt met je te doen.... Het zag er allemaal zo mooi uit... zoveel hoop en dan gaat het toch niet goed... Had het jullie zo ontzettend gegund! Ondanks dat je zelf maar voorizchtig blij was, is dit natuurlijk een hele harde klap. Wens jullie veel sterkte toe. Weet je al hoe het verder gaat? Afwachten, opwekken, curretage? Allemaal naar.... Sterkte meid!

Sylvie: bij jou is ook weer veel gaande. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt voor acu, je mag daar trouwens niet op het forum komen posten hoor! Relaxen daar! Verder lekker lief zijn voor je zelf de komende tijd, goed voor je lijf zorgen en zo sterk mogelijk weer de nieuwe poging ingaan! Vind het wel fijn dat jullie allebei weer achter een nieuwe poging staan. Vind je nieuwe profielfoto trouwens erg leuk! Ik was een van degenen die tijdens de lunch zei dat ik je er 'life' anders vond uitzien dan op je toenmalige profielfoto (daar sta je gewoon wat serieuzer op). Deze profielfoto geeft jouw heel goed weer: spontaan, outgoing. Leuk hoor! Geniet nog even lekker bij je mams, laat haar maar lekker voor je koken en je vertroetelen.

Spaatje: jullie gaan misschien ook weer starten. Spannend hoor! Fijn dat jullie wel weer gesprekken aangaan, ik hoop dat het er goed uit zal zien voor jullie!

Guusje: hoe is het met jou nu? Vind het zo balen dat je poging niet is gelukt, maar zo fijn dat je nog cryo's over hebt. Ben ook erg benieuwd wat ze zullen zeggen over eventueel eierstok verwijderen. Leuk dat je ook naar de lunch komt! Lijkt me erg gezellig je te zien!

Nico:: drukke dame!!! denk maar lekker ook aan jezelf! Hard sporten, weer wat afvallen, dan heerlijk genieten van jullie vakantie en dan weer fris starten met een nieuwe poging Echt fijn dat jullie die vakantie hebben geboekt, zal jullie heel erg goed doen!

Zara: meis, ben blij te lezen dat het langzaamaan wat beter gaat tussen jou en je mannetje. Was er echt zo van geschrokken en ben blij dat er nu in elk geval weer een opgaande lijn is. Misschien veel te makkelijk gedacht, maar is het geen idee dat jullie samen een nieuwe start maken meer richting centrum van Nederland? Wie weet kan jouw werkgever je wel helpen met een outsourcing traject en jouw lief zou dan in de randtsad kunnen werken. Is natuurlijk veeeel makkelijk gezegd dan gedaan, maar misschien si het wel haalbaar? Moet wel telkens weer glimlachen om jullie afvaltopic en om alle lekkere recepten die daar worden uitgewisseld, haha, briljant!

Sab: weer in de race!!! En ook nog zoveel afgevallen in korte tijd!!! Echt super!! Ben benieuwd als we elkaar zien :-) Hoeveel ben je afgevallen sinds de laatste keer dat we elkaar zagen?

Henne: ook weer in de race!!! Vind het fijn dat jullie toch weer zo snel kunnen beginnen zowel qua ziekenhuisplanning als voor jullie zelf. Het zal zeker weer spannend zijn, jullie hebben al zoveel meegemaakt en zoveel tegenslagen gehad. Voor jou zal het lastig zijn, maar ik ga uit van een behandeling waar dit keer eens alle positieve zaken samen zullen komen: mooi aantal eitjes, goed zaad, paar mooie cryo;s in de vriezer, zwanger op de juiste plek en dan 38 weken zwanger blijven. ga echt hard voor jullie duimen, ook voor Sab! Zou het erg grappig vinden als jullie naast elkaar komen te liggen :-)

Dublin: goed van je te horen en goed te horen dat alles goed gaat bij jullie. Morgen spannende echo voor jullie, maar ook lekker genieten van het kijken naar jullie kleine! Fijn ook dat je vakantie lekker was en dat jullie zowaar mooi weer hadden! Was het erg emotioneel voor jullie, het waren tenslotte wel lastige dagen voor jullie...Vandaag is het weer 'herfst' hier...

Sandra: jij ook weer enerverende weken achter de rug...Hoop dat het met je moeder uiteindelijk mee zal vallen en dat ze nog heel lang van die kleine man van jullie kunnen genieten! Hoe is het met jou gegaan de laatste dagen? Wanneer heb je weer controle?

Babeth: fijn dat jij snel terecht kon bij de psycholoog. Goed dat je naar jezelf luistert en ook actie onderneemt! Het gaat nu snel voor jullie, nog maar een paar weekjes. Vindt het nu nog spannender voor jou en sandra nu Simba is bevallen. Eerst Ursula en dan zijn jullie zijn next :-)!!

Fren en caroline: jullie allebei even lekker weg, hoop dat jullie het goed naar jullie zin hebben! En deze week beiden echo! vrijdag, dus nog een paar daagjes wachten....

Laika: goed geregeld met je vervangster! Mooi dat je tijd hebt kunnen nemen voor overdracht, dan kan zij tenminste echt werk van je overnemen. Wanneer ga je eigenlijk met verlof?

Ursula: voor jou gaat het nu heel snel! Simba is bevallen, jij nog maar even.... Fijn dat je lekker met verlof bent, volgens mij ben je er lekker van aan het genieten. Was trouwens nog wel erg benieuwd hoe het nu eigenlijk met je moeder is. Hoe gaat het met haar ziekte en met het 'aanvaarden' van de ziekte? Zag ook nog wat foto's van merel: wat een schatje!!

Ruby: wat zijn jullie toch altijd bezige bijtjes! Altijd leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen! Las in de krant (op internet uiteraard, haha, in de ierse kranten op de en of andere manier toch niet zoveel aandacht voor de vierdaagse...) dat de lopers vanochtend in elk geval droog zijn gestart. Hoop dat het mee zal vallen qua weer!

Eef: je bent weer met mooie dingen bezig geweest, je collega's op bijzondere manier bedanken. Ik las ook je verhaal over de discussie met je collega.... mensen kunnen dingen soms echt een beetje rot zeggen. Zo kan ik niet goed tegen de zin 'je krijgt wat je verdiend'....bleeh, is vaak helemaal niet waar, maar het is zo makkelijk gezegd.... Ik vrees wel dat (ik geloof dat ursula dat ook zei), dat ook ik al vaker totaal onbedoeld verkeerde opmerkingen heb gemaakt... soms denk je onvoldoende na... helaas...

Jullie hebben wel ook weer een vakantie voor de deur staan, toch? Lekker samen de tijd en rust hebben: ga er maar lekker van genieten!

Kaartje: jij bent ook weer druk bezig met vanalles en nog wat. Goed dat je geld laat rollen! Dan geniet je er een stuk meer van dan wanneer het op de bank staat :-) Ben erg benieuwd waar jullie vakantie heen zal gaan: opties te over!

Roestvlek en Sen: hoe is het met jullie? Al even niets gehoord van jullie, hoop dat het goed gaat!

Hier gaat het goed, inderdaad ruim 15 weken zwanger, donderdag hebben we weer een echo. Is spannend, maar ik heb er nu wel veel meer vertrouwen in. Voel me sinds een paar dagen echt een stuk beter (minder misselijk, niet meer overgeven), maar het beangstigt me nu niet echt dat die klachten afnemen. Het was heerlijk om samen met ar op vakantie te zijn. We hebben het heerlijk rustig aan gedaan, genoten van de natuur, genoten van veel tijd samen. Schotland is echt een prachtig land!

Ik ga vanaf nu weer gewoon mee kletsen, dus dan hoeven jullie je niet meer door zo'n lange lap tekst door te worstelen :-)

Geplaatst

Drukke dag gehad en ontdek net dat er een (kleine) fout zit in de pitch die ik vandaag verstuurd heb. Het gaat alleen om een emailadres maar toch.... aaarggghhhh. Krijg niemand meer te pakken bij die organisatie...hoop dat ik slaap en het morgenochtend aan kan laten passen. Was allemaal via zo'n zwaar officieel systeem dus kan het niet even met een mailtje oplossen. Pfff, waar je je al niet druk over kunt maken.

Ook lekker hoofdpijn en duizelig, neem aan van de deca.

Eten: kleefrijst met gemarineerd vlees en sla (op z'n koreaans in pakketjes).

Geplaatst

Komt goed henne! Zeker niet slecht van slapen!

eet smakelijk zo.

Hier eten we lekkere (hoop ik) zelfgemaakte lasagna

Geplaatst

Pauze

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Guusje: 19-7 Telefonisch consult, wanneer voor de cryo of toch eerst eierstok verwijderen?

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Nico: 30 juni intake in DD gehad, pauze verlengd tm september, start eind september/begin oktober (bij bongi), nu meds bij elkaar sprokkelen

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Behandeling

Sab: aanmelden op cd1: ergens tussen 7-15 juli??

Henne: icsi6, uitgangsecho 19 juli, 1e fm 24 juli

Zwanger

Ceeke:

Witje: 22 juli controle gyn 35w6d (uitgerekende datum 20 aug)

Dublin: 19 juli 20 weken echo met 20 w en 5 dagen

Ursula: 20 juli bevallingsbeoordeling, (uitgerekende datum 30 juli)

Dublin: 21 juli controle gyn. 21w

Simba: 21 juli controle vk 40w2d (uitgerekende datum 19 juli)

Ivfsh: 21 juli echo 15w5d

Caroline: 22 juli eerste echo!!

Fren: 22 juli 2e echo 10w0d

Laika:26 juli controle 28 weken

Babeth: 26 juli controle gyn. 37w1d + verwijderen cerclage (uitger.datum 15-8-2011).

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verweren en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: klaar met mmm en alle teleurstellingen. We gaan verder met ons leven.

Geplaatst

Ivfsh je bent er weer!!! fijn dat jullie zo'n ontspannende vakantie hebben gehad, dat doet altijd goed nietwaar?

Fijn ook dat je steeds zekerder bent over je zw, dat is dus echt genieten geblazen..

Hier de laatste dagen goed hoor, ons manneke is goed beweeglijk, vandaag weer wat minder, was vanacht feest van binnen hihi. Als het goed is krijgt mijn moeder morgen de laatste uitslagen en behandelplan. We wachten gewoon alles rustig af.

Henne je kan het morgen vast wel aan laten passen, komt gewoon goed. Laat het voor nu van je afglijden dat is weer iets voor morgen.

Vervelend dat je nu al last hebt van de deca, bij mij werd dat meestal minder als ik het stimulatiehormoon bij ging spuiten. Bij jou hopelijk ook.

Geplaatst

wat een dubbele berichten weer vandaag....

Ceeke, wat verschrikkelijk. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Simba, ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter

Geplaatst

gezellig dat je er weer bent IVFSH! Klinkt heerlijk die vakantie, en kan me goed indenken hoe je je voelt, lekker blij he? heerlijk geniet ervan.

Ik heb sinds vandaag helemaal geen last meer van de deca, ga meteen denken van hey, hoe kan dat nou..? maar zal wel goed zijn...wel fijn eigenlijk, weer even een dagje geen paracetamol..

Wat me wel opvalt, en ja ik sta natuurlijk el-ke dag op de weegschaal, is dat ik alweer aan het aankomen ben...normaal sta ik stil tijdens mijn menstruatie en val ik na een dag of 2 weer af, maar nu was ik vanmorgen alweer 1,5 kilo zwaarder, das toch niet te geloven??!!! ik word nu alweer bang voor wat komen gaat...

Maar goed dan nog is er een kilo of 8 af denk ik sinds de meeting :-)

Vanavond wil ik vroeg naar bed want vannacht had Carolijn ontzettende oorpijn en hebben we ongeveer 3,5 uur wakker gelegen, geen pretje....maar goed, kan er niet voor half 10 in, ivm de deca spuit..bleh..GAAAAP, straks maar die nieuwe net 5 serie kijken en zo eerst lekker douchen.

Oh ja vraagje aan jullie, ik heb iets stoms gedaan: ik ben de sleutel van mijn beautycase kwijt, jaja ik weet het zoooo jaren 70 een b.c maar i love it haha. Wat is er nou gebeurd, ik zet m op zolder neer met het idee van, over 10 weken heb ik m weer nodig,dus alle spullen erin laten zitten. Over het sleuteltje dacht ik, ik kan 2 dingen doen: of erin laten zitten of eruit halen. maar erin was denk ik toch geen optie ivm de medicijnen en Carolijn die er dan aan kan zitten.Dus stel dat ik nou die sleutel eruit heb gehaald, waar heb ik m dan in gedaan....?

Hij zit niet in een tasje die meegaat op vakantie, ook niet in een make-up tasje dat altijd mee gaat en ook niet in de lege koffers....rara waar is ie? Jullie een tip waar te zoeken? haha

En zul je altijd zien dat je in 1 week heel veel dingen uit dat ding nodig hebt..thermometer, tampons, schaartje, oordruppels, neusdruppels, whaaaa word je toch gek van...?

sorry voor mijn dweilverhaal, maar je weet t maar nooit waar jullie mee komen hihi.

Geplaatst

Balen dat je slecht geslapen hebt, Carolijn weer vrij van oorpijn nu????

Wat je beauty case betreft, ik heb er ook nog een hoor. Erg makkelijk hihi. Gelukkig zit op de mijne een cijferslotje dus dat is makkelijker. Waar kan je het sleuteltjes gelaten hebben. In je nachtkastje, medicijnkastje in de badkamer, sleutelkastje (als je die hebt), in die ene rommel lade......... vul maar aan. Balen zeg. Zul je zien dat je het op het meest logische plekje hebt gelegt als je hem gevonden hebt.

Geplaatst

In je portefeuille? Bij de slotjes van de koffer. De badkamer. Bij je paspoort.... Kan het ook niet echt verzinnen haha. Ben zelf ooit een ceintuur van een broek kwijt geweest wat ik een jaar later in een apart vakje van m'n koffer terugvond :-)

Je kunt trouwens wel een half uurtje smokkelen met prikken hoor. Ga ook net 5 kijken, vorige week kon het me nog niet boeien.

Geplaatst

SIMBA&JW van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Ceeke, heel veel sterkte meid!

Ivfsh, weer thuis fijne vakantie gehad begrijp ik!

Geplaatst

Sandra veel succes met je moeder morgen.

Dublin jij hebt een echo, veel kijkplexier.

Ivfsh welkom thuis en ook jij donderdag lekker kijken.

Bedankt voor je uitgebreide verhaal, zijn wij ook weer op de hoogte.

Wij hebben bij een Balkan restaurant gegeten. Netjes opget met drank en eten zelf dus nergens last van.

Babystapjes hier babystapjes....,,

Geplaatst

Oh meiden, even ego hoor!

Ik voel me zo klote, lichamelijk dan. Geestelijk word daar in meegenomen. Pfffffff

Ben enorm moe, futloos en geen eetlust. Mijn buik is opgezet, en voel me k*t, en enorm aan de rees .........

Ik ga morgen echt bespreken of eerst die eierstok er uit kan. Hoop alleen dat het dan snel kan. Ik heb echt het idee dat het van binnen vol zit met de endo. Maar zeker weet ik dat natuurlijk niet.

Geplaatst

Lieve Guusje veel stekte meis. Dikke knuffel. Echt klote dat je je fysiek zo rot voelt, dan wil het mentaal ook niet mee. hoop dat het snel beter gaat.

Geplaatst

@ Ceeke, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. Troostende woorden kan ik je niet geven. Dit zal uiteindelijke een plekje moeten krijgen.

Geplaatst

Guusje wat een rottijd toch, hoop dat je je snel wat beter voelt, op de bank of misschien al lekker in bed met kruik en even niks hoeven, en goeie pijnstillers, zorg goed voor jezelf, en laat je mannetje thee en koekjes brengen ;-) iemand moet het doen,

hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt, xxx

Geplaatst

Guusje ik hoop dat ze morgen iets voor je kunnen doen. Of in ieder geval zeggen wat ze voor je kunnen doen. Pijn is zo rot. Sterkte!!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Guusje wat ellendig zeg, aks je je zo ellendig voelt dan gaat het mentaal ook niet echt, gever wat is die endo toch klote!

Sab, sleuteltje gevonden? Mijn moeder zou zeggen : bidden tot de Heilige Antonius...... Ik zag al wat zoekplaatsen voorbij koen, heb geen andere ideeën moet ik zeggen..

Witje sterkte morgen met je moeder !

Ceeke, meid wat moet ik zeggen, vind het zó ellendig voor jullie!!

Geplaatst

Guusje succes morgen, endo lijkt mij vreselijk. Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen.

Sab idd wat Babeth zegt en in het jappelletje een kaarsje aansteken!

Lekker op de bank met Harry.

Geplaatst

ocharme guusje. Ik hoop dat er morgen wat uitkomt uit je gesprek met de arts!

Sab: ik wilde hetzelfde zeggen als babeth: heilige anthonius :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden