Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Slecht nieuws hier... Ons kleintje is niet meer gegroeid en ook het hartje was stil vanochtend op de echo. Hier waren we al zo bang voor na de trage stijging van het HCG en het niet echt goed gegroeid zijn vorige week. Verdrietig en ook een beetje bang voor wat komen gaat. Nu afwachten, woensdag afspraak met eigen gyn.

Simba, gefeliciteerd met de komst van jullie kleine lieverd!!

Voor de rest, een dikke knuffel en liefs.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he dames,

heeft er iemand ervaring met boeken via hotelspecials.nl?

zie dat daar een veel aantrekkelijkere aanbieding is voor hotel noordzee in Scheveningen....kijken of ik mijn vriend toch nog kan overhalen....weet of kent of heeft iemand ervaring met dit hotel?

liefs,

Nico

Geplaatst

Lieve Ceeke

wat een verschrikking, behalve dat ik vanmorgen aan Simba dacht moest ik ook aan jou denken, hopend op een mooie echo maar wat ontzettend erg nu zeg.

Moet je eens kijken, lukt het ineens spontaan na al jullie enorme verdriet van het verlies van jullie 2 kinderen en dan was de start weliswaar niet helemaal 100%, toch was er goede hoop na de echo van vorige week. Ohhh meid, ik zou willen dat ik je pijn zou kunnen verzachten.

En ik hoop dat het afkomen zonder al te veel problemen gaat......bij iedereen verloopt het uiteraard anders, ik denk aan je en zal een kaarsje voor je branden, dat het zonder al te veel lichamelijke ellende zal gaan en voor het kleine hummeltje, veel kracht lieverd!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

oh Ceeke wat een nachtmerrie zeg. Ook al hadden jullie er rekening mee gehouden het blijft moeilijk. Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Sab

Geplaatst

wat een tegenstrijdige berichten hier.....

de miskraam van Ceeke en de geboorte van de dochter van Simba, moeilijke!!!

lieve Simba en JW, ook hier mijn felicitaties uiteraard!! wat is ze toch mooi op tijd geboren nietwaar? en volgens mij is het nog snel gegaan?

Syl, kan me voorstellen dat jij je nu even niet wil bezighouden met deze perikelen bij je schoonzusje, je kan in ieder geval niet zeggen dat jij / jullie geen inzet hebben getoond, voor je schoonouders inderdaad ook erg moeilijk, als je schoonzus dan niet mee komt dat ze dan de kleine aan je zwanger meegeeft , juist het zien van hun kleinkind zal ze zoveel goed doen in deze zware tijd!

Nico, bezige bij, spring in ´t veld......probeer je nu eventjes alleen op de aankomende poging te focussen en nog niet op plan B.....plan B is immers al een deel voorbereid (gesprekken) maar is echt nog niet aan de orde lieverd.

Je moet niet aan jezelf voorbij gaan hoor, dadelijk ben je zowel lichamelijk als geestelijk aan het eind van je latijn, dat kan niet de bedoeling zijn toch? Super dat je in ieder geval nog een relaxvakantie hebt voordat je echt gaat starten. take care meid!

Geplaatst

Syl,

je had het over het openen van een topic vanwege 2 nieuw geboren kindjes...ik doe dat zelf ook niet snel en al helemaal niet voor een "onbekende" om het zo maar te zeggen....

ook omdat ik niet weet hoe het ontvangen wordt en heb ook zoiets van, logisch dat zij het voor elkaar doen.

Geplaatst

Nico, ik boek altijd via booking.com weet niet of "jouw"hotel daar ook tussen staat.

Ceeke, Heel spijtig om dit te moeten lezen. Ik vond het namelijk machtig mooi om te zien dat jullie zo maar spontaan toch een wonder hadden gekregen!

Heel veel sterkte met dit zware verlies.

Liefs,

Geplaatst
he dames,

heeft er iemand ervaring met boeken via hotelspecials.nl?

zie dat daar een veel aantrekkelijkere aanbieding is voor hotel noordzee in Scheveningen....kijken of ik mijn vriend toch nog kan overhalen....weet of kent of heeft iemand ervaring met dit hotel?

liefs,

Nico

Hey Nico,

ik ken het hotel niet, hij valt niet onder de grotere hotels zeg maar, zoals Carlton Beach, Europa Hotel en t Kurhaus (erg duur voor wat je krijgt trouwens).Europa hotel zou ik zelf gaan zitten. Goede prijs kwaliteit, hebben er zelf ook een paar keer gezeten haha.

W.b de echo, morgen pas weer he? en die van gister weet je al, dat mijn bms te dik was. ben gestopt met de tarwekiemolie. Weet eigenlijk niet waar dat nog meer goed voor is dan voor je bms, is het ook goed voor de innesteling? Mijn bms is eigenlijk altijd 'perfect' van dikte zeg maar..Ik maak me er niet druk om hoor, maar ik dacht ik stop er nu wel effe mee met die oliebolletjes hihi.

Kind heeft honger, tot zo ;-)

Geplaatst

Ceeke wat een verdrietig bericht, kan niets zeggen om je op te beuren. Het was een wonder dat jullie al zover zijn gekomen maar zo intens verdrietig dat het weer zo eindigt.

Heel veel sterkte voor jullie.

Geplaatst

Ceeke, wat een heftig niet dit zeg. Jullie hielden er al rekening mee, maar toch! Sterkte!

En het is allemaal zo dubbel vandaag, Simba, ook hier even, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid.

Geplaatst

Weer even schrikken en weer het bewijs dat vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar liggen.....

Babeth daarom heb ik het bij de andere twee niet gedaan en bij de andere meiden waar ik ooit een topic voor geopend heb had ik weleens contact mee.

Jij krijgt ook een topic en Sandra, Uresela, Laika, Dublin als jullie niet willen dan horen we het wel!

Nico gezellig als jullie een hotelletje boeken, misschien heeft Sab een gouden tip gegeven!

Ik loop weer te stressen over vanalles, heb de accu al gebeld en zit te wachten op een terugbelletje en ga dadelijk een psycholoog bellen waar ik ook met J ben geweest over de kinder en zakelijke dingen te praten. Hoop dat ik er snel terecht kan. Ook al zouden het maar 2 gesprekken zijn kan misschien al opluchten.

Geplaatst

Wat een dubbele berichten weer vandaag...

Ceeke, heel veel sterkte. Had zo'n goede hoop voor jullie, maar helaas moeten jullie dit nu weer meemaken.

Geplaatst

Henne/Kaartje ben net gebeld door de accu en ik kon woensdag al terecht, snel zeg.

Ik ga maandag omdat ik nu in helmond zit, Henne had jou naam nog even in het gesprek gegooid en hij vondt het wel leuk te horen dat je zo over hem te spreken bent.

Moet idd mijn verhaal op een a4 zetten, ik ben zo benieuwd.

Geplaatst

Syl, goed bezig!!!!! je vat de koe bij de horens, top! ik hoop dat je er snel baat bij hebt.

Zelf vond ik de acupunctuur erg prettig, ik ontspande me daar echt volledig, mijn man overigens ook, de arts liet ons ook regelmatig een uurtje langer liggen want wij waren soms echt volledig vertrokken.....

en ja hoor, Jij mag straks het topic openen!!! nog even je tel. nummer bij mijn phone opslaan ;-))

Geplaatst

Syl, fijn dat je al zo snel terecht kunt. Ben benieuwd of je net zo'n acupunctuurjunk gaat worden als wij ;-). Ik kijk er altijd echt naar uit (al is dat volgens mijn man omdat ik een leuke acupuncturist heb hihi). Het is gewoon een momentje rust voor mezelf.

Geplaatst

Syl, goed bezig!

Als je straks ook anders gaat eten, dan kun je vast ook stukken beter slapen.

Succes wijffie.

Geplaatst

Ceeke, lees net het verdrietige nieuws... wat een teleurstelling toch weer, heel veel sterkte meissie, pas goed op elkaar xxx

Geplaatst

Ceeke nee wat een verschrikkelijk nieuws..... Kan geen woorden van troost vinden.... Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden