Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He bah Guus, wat rot! Zoveel pijn hebben is zo vreselijk, het is dan ook gewoon heel moeilijk om wel de spirit erin te houden. Ik hoop echt dat ze wat voor je kunnen doen in het ziekenhuis. Vraag anders in ieder geval even om diclofenac zetpillen, die hielpen bij mij wel aardig bij de endo-pijn en dan kun je in ieder geval slapen. Sterkte!

Ceeke....meis, ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen, wat een k-nieuws.....Zoveel hoop en vrees en nu dit, ik vind het echt vreselijk voor jullie....

En dan natuurlijk Simba, dat is gelukkig wel weer heel fijn nieuws, gefeliciteerd met Sanne!

Ivfsh, zo, volgens mij heb je echt iedereen genoemd in je post, knap hoor! Fijn dat je het leuk hebt gehad en helemaal fijn dat je je goed voelt! Je vroeg wanneer ik met verlof ga, dat ga ik per 5 september, 6 weken voor de uitgerekende datum dus. Ik heb gekozen voor 6 weken, ook al voel ik me nog goed, omdat ik mezelf anders voorbij ga lopen op mijn werk. Maar omdat ik nog 4 weken ouderschapsverlof en 5 weken vakantie opneem na het zwangerschapsverlof, begin ik pas weer op 1 maart. Dan ben ik er dus bijna een half jaar tussenuit, fijn hoor.

Voor de statistieken: vanavond couscoussalade gegeten met Marokkaanse gehaktballetjes en yoghurt-muntsaus. Lekker!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ceeke, heel veel kracht voor jou, wat een klote nieuws.

@sab , is die beautycase van een merk? samsonite bv, dan kan je gewoon bellen met een lederwarenwinkel want dan staat het sleutelnummertje in je slot, snappie?

die kunnen ze zo voor je bestellen of misschien hebben ze er n paar op voorraad.

Geplaatst
Oh meiden, even ego hoor!

Ik voel me zo klote, lichamelijk dan. Geestelijk word daar in meegenomen. Pfffffff

Ben enorm moe, futloos en geen eetlust. Mijn buik is opgezet, en voel me k*t, en enorm aan de rees .........

Ik ga morgen echt bespreken of eerst die eierstok er uit kan. Hoop alleen dat het dan snel kan. Ik heb echt het idee dat het van binnen vol zit met de endo. Maar zeker weet ik dat natuurlijk niet.

oh Guusje, alsof t al niet erg genoeg is dat de poging niet goed uitgepakt heeft krijg je dit ook nog als nasleep. Kaartje en jij lijken een beetj hetzelfde te doorstaan qua menstruatie die niet komt..bah

Hopelijk krijg je 'goed' nieuws en kun je daarna lekker van de vakantie genieten.

Heel veel sterkte meisje.

xx sab

Geplaatst

hahaha ja meiden, bidden, nou hij is al 2 weken weg en ik heb m nog niet dus in dit geval zal bidden niet meer helpen hihi. Heb echt overals gekeken, portemonnee, handbagage tas, reispapieren mapje, noem maar op, oh ja broekzakken, hij ligt normaal in mijn nachtkastje, echt al 20 jaar denk ik en nu dus niet..

Eer hij is idd van een merk, dus even proberen of dat een optie is idd hoewel....hij zit op slot dus t nummer kan ik natuurlijk niet zien haha. Misschien als ik m meeneem...

nou ja bedankt iig meisjes :-)

Ik ga koffie drinken en ontbijten.

San, Casrolijn is rete verkouden maar heeft nu wel doorgeslapen gelukkig, 6 uur stond ze naast mijn bed ;-) Valt mee he?

werkse meiden en geniet van jullie (vrije) dag.

xx Sab

Geplaatst
Sab: ACHTER het nachtkastje dan misschien? Of in de stofzuiger ;-)

Dat laatste dacht ik ook nog ja..maaaaaar zal dat niey te zwaar zijn om op te zuigen..haha.

Geplaatst

Fijn altijd sleutels en zo. Wij hadden nieuwe koffers met cijfercodes. In Spanje ging er een niet meer open. Wrs palletje om mee in te stellen wat verschoven. Gelukkig waren we in het huis van mijn ouders met gereedschapskoffer. Mijn man heeft dus aan de onderkant de scharnieren eruit gehaald. Toren nog even moeilijk langs de binnenvoering. Uiteindelijk gelukt. Ppalletje

Geplaatst

Swype, handig hoor.

Palletje daarna goed gezet en koffer doet het weer prima. Is het een optie om hem dus vanaf de andere kant open te maken? Dan kun je in ieder geval bij je spullen.

Geplaatst

Guusje succes vandaag bij het gesprek.

Hier ook eens goed nieuws hoor, mijn moeder had gister verschillende onderzoeken bij de cardioloog i.v.m. een gevonden hartruis. Alle onderzoeken waren goed, geen rare dingen gevonden.

Vandaag (over een half uur) krijgen ze de uitslagen van de lymfklier punctie. Hopelijk zijn nu wel alle uitslagen binnen en krijgen ze een behandelplan.

Sab vervelend dat Carolijntje zo verkouden is. Gelukkig is het niet al te warm, dan is dat altijd nog erger vind ik.

Geplaatst

Sandra dat is heel goed nieuws, laten we hopen dat dit in stijgende lijn doorzet voor je moeder.

Ben trouwens heel beniuewd over de moeder van Esther maar ze is op vakantie geloof ik of niet?

Sab en het sleutelverhaal, volgens mij zijn alle opties al opgenoemd, geen flauw idee hier.

Veel beterschap met Carolijn.

Heerlijk geslapen en heel benieuwd naar Simba en de kleine Sanne!

Geplaatst

Sab...je hebt helemaal gelijk...van je echo van zondag wist ik idd...hahahaha...bms te dik en dat je anders niet mocht starten met menopur...of in elk geval dat bms niet al te dik mag zijn als je met menopur gaat starten...

Hey Nico,

ik ken het hotel niet, hij valt niet onder de grotere hotels zeg maar, zoals Carlton Beach, Europa Hotel en t Kurhaus (erg duur voor wat je krijgt trouwens).Europa hotel zou ik zelf gaan zitten. Goede prijs kwaliteit, hebben er zelf ook een paar keer gezeten haha.

W.b de echo, morgen pas weer he? en die van gister weet je al, dat mijn bms te dik was. ben gestopt met de tarwekiemolie. Weet eigenlijk niet waar dat nog meer goed voor is dan voor je bms, is het ook goed voor de innesteling? Mijn bms is eigenlijk altijd 'perfect' van dikte zeg maar..Ik maak me er niet druk om hoor, maar ik dacht ik stop er nu wel effe mee met die oliebolletjes hihi.

Kind heeft honger, tot zo ;-)

Geplaatst

hoi meiden,

nou alles zag er keurig uit dus de eerste menopur zit er weer in.

Jeetje heb meteen last van opvliegers haha

Henne, leuk je te zien en J natuurlijk ook ;-)

Ik moest gewoon tot 8.55 uur wachten!

Heb iedereen binnen zien komen en ik was echt, ik overdrijf niet, binnen 30 seconden weer van die stoel van. ze zag meteen dat het mooi dun was..

Toen nog eeven wachten omdat de verpleegkundige me ging helpen met spuiten haha. Dus ik heb 'HET' kamertje alweer van binnen gezien, brrr..

Nu maar even aan het werk,

toedeltjes xxx

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Syl...wat fijn dat je al zo snel bij de acu terecht kunt!! helemaal toppie...hoop dat hij je verder kan helpen en dat je nu wat meer rust gaat vinden en wat minder darmklachten zult krijgen!

San...ooh...goed nieuws voor je moeder dus...en dadelijk de uitslag van de lymfklierpunctie.....duim voor je!!! hoop dat ze een behandelplan krijgt

henne...hoop dat je wat hebt kunnen slapen. Fouten maken is menselijk, alleen kwam het dan nu niet zo heel goed uit...maar ik ga ervan uit dat je het nog hebt recht kunnen zetten!!1

Helaas veel last van de deca...ik had dat ook altijd...was ook altijd zo moe van de deca...ben benieuwd hoe ik het ga doen de superfucked...kun je hier ook moe van worden???

Dublin...vandaag de echo...heel veel succes!!!

Guusje...vind het zo rot om te lezen dat je je zo ellendig voelt, zowel lichamelijk en daardoor ook mentaal...verdorie...wens je heel veel succes vandaag met het gesprek en ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen, waardoor je je in elk geval al iets beter gaat voelen...

Sab...sleutel nog steeds kwijt? regenjas, sokkenla, onderbroekenla, sieradenkistje, bestek-la, schoenen, wasmand, op zolder, bij de computer...succes met zoeken! Fijn dat de echo goed was en dat je nu dus met de menopur begonnen bent...hopelijk heft dat de vermoeiende werking van de deca op...succes meid!!!

Beterschap voor je meissie!!!

ivfsh...nou...je hebt je best gedaan..hihi....dank je wel voor het uitgebreide lijstje...mwah!! wat fijn overigens dat je je steeds zekerder voelt over je zwangerschap en dat jullie zo'n heerlijk relaxe vakantie hebben gehad...lekker van elkaar genieten, heerlijk!!! was je nu eigenlijk al begonnen met een cursus??? Ben het even helemaal kwijt...

Caro..heb je nog gewandeld vandaag/gisteren/vorige dagen?

Ruby...vandaag de 4-daagse begonnen...vrienden van mij lopen ook mee...heb ze net een pepsms-je gestuurd...hoop dat het weer in elk geval gaat meevallen en dat het droog blijft...hier is het volgens mij mooi wandelweer...niet te warm, niet te koud, weliswaar bewolkt, maar ook af en toe wat ruimte voor de zon...oei...het miezert zie ik nu net...nou...ik hoop dat het in Nijmegen droog is en blijft!!!

Sen...hoe gaat ie met jou???

Fren...hoe is het met jou dan?

Esther...lekker aan het genieten van je vakantie in la douce France?

Ursula...nog 11 dagen en dan ben je officieel uitgeteld...je bent de tweede op het lijstje...gaat ie nog steeds lekker?alles al geregeld voor als de kleine komt en er is?

Laika...nam je al vanaf 6 weken bevallings-/zwangerschapsverlof en aansluitend nog lekker vakantie...heerlijk...6 maanden niet aanwezig...en goed dat je al ervoor kiest om jezelf niet voorbij te rennen!!

Zara...meissie...ik heb gisteren nog even overlegd met mijn vriend en we zitten nog steeds te dubben wat we nu gaan doen. we hebben besloten om pas een beslissing te nemen als we het restant van onze vakantie hebben betaald. dan weten we hoeveel geld we nog over hebben en we kunnen besteden....hoop niet dat je het erg vindt???

Ben zelf eigenlijk ene van die het zo vroeg mogelijk geregeld wil hebben...dus dit is weer iets nieuws voor mij...zo laat plannen...hahahaha...

Hoelaat spreken we eigenlijk af in Scheveningen? en spreken we af bij de pier? zou het erg zijn als ik (stel we maken er een weekendje van) om na 2-3 uur weer te gaan? ik neem overigens ook wat meds mee voor enkele dames...deca en puregon...met een koeltasje en koelelement moet dat toch wel lukken???

zo...de spinningles van gisteren was heerlijk...ging als een tierelier...vanavond nog een club yoga lesje....voel weer een beetje mijn energielevel omhoog gaan...komt mss ook omdat ik een uurtje langer heb kunnen slapen vanochtend...moest vriend naar zijn werk brengen en die hoefde pas om half 9 te beginnen...heb m om kwart voor 8 al gebracht en ga m straks om 5 uur weer halen...

29 juli is hier in Heerlen wielerprofronde en we gaan aansluitend na mijn/onze les met de dames van het fitnesscentrum nog effe stappen...zal wel bom en bomvol zijn in de café, maar dat maakt het wel gezelliger...nu maar duimen op goed weer...hihihi...

ga nu weer verder met werken..

allemaal een dikke knuffel...

oja...we kunnen weer aan de gang...hint hint...mijn bongi is alweer sinds zondag vertrokken met de noorderzon...whoehoe...mijn vriend zei laatst ook dat hij het niet meer leuk vond dat we zo weinig deden knuffelen en dat hij oko dacht dat het door de moetjes en de behandelingen kwam...toch wel erg hoe die mmm toch van zo'n invloed kan zijn op je sexleven...bah bah..

we gaan weer wat intimiteit in ons leventje terugbrengen...we gaan ervoor!!!

en dat gezegd hebben, sluit ik af voor nu en ga ik verder met werken...

liefs,

Nico

Geplaatst

San, wat fijn dat het bij de cardioloog goed was voor je moeer. Als het goed is hebben ze inmiddels ook de uitslag van de punctie. Ik hoop zo dat het positief is. Sterkte meis!

Geplaatst

he Syl...mochten we idd samen naar Scheveningen komen, dan vroeg mijn vriend zich al af, wat hij dan in de tussentijd zou gaan doen...ik zei al, op het strand liggen..ja zegt ie...ik ga wat alleen op het strand liggen terwijl jij aan de drank bent...hahahaha...we zien wel...we beslissen sowieso pas over twee weekjes wat we gaan doen...wel of niet een weekendje ervan maken...

liefs,

Nico

Geplaatst

uitslag van moeders GEEN lymfklierkanker gelukkig!!!!!!!! Ze wordt wel doorgestuurd naar Leiden voor vervolg onderzoek omdat de klieren daar vergroot zijn, misschien een ontsteking.

11 aug wordt ze opgenomen voor een paar dagen om de plekjes in mond en slokdarm weg te laseren. Ik hoop dat de kleine er dan al is en ze die gezien heeft in real life!!

Sab alles weer goed en gestart met de meno!!!!! En Henne daar gezien met J grappig hoor.

Nico fijn dat je energielevel weer wat omhoog is en dat jullie nu weer spontaan kunnen knuffelen. De mmm is zo funest voor je sexleven...

Geplaatst

San...wat goed nieuws!!! whoehoe!!! gaat er dus om spannen of je moeder de kleine wel of niet al gezien heeft...hoop van wel...dan kan ze dit als opstekertje gebruiken voor het herstel!!!

ga shaken...

Geplaatst

Shake that baby!!!!!! Eet smakelijk.

Ik heb mijn lunch bijna op. Piza uit de oven en nu het laatste restje ijs, schaam schaam. Maar voor mij vanavond alleen nog een boterham hoor en wat vla. Moeten op tijd weg hebben rondleiding in het ziekenhuis.

Geplaatst

Woooow San, wat een goed nieuws zeg!!! Oh, ik ben zo blij voor jullie allemaal! Er zal vast een last van jullie schouder af gevallen zijn.

Geplaatst

Zeer zeker, de tranen zitten hoog maar lijken niet te willen komen. Dat komt vast nog wel, eindelijk weer eens tranen van geluk!!!!!

Geplaatst

Hier nog aan het wachten op het telefoontje uit het zkh. Vind het wel lastig, tussen 11.30 en 17 uur kan ze bellen. Maar goed, het is niet anders.

Ook nog steeds een de rees, het is gewoon water, en 2 kilo lichter. Is op zich niet zo erg, maar het hoort natuurlijk niet. Alles wat ik eet vliegt er met de zelfde gang weer uit.

Geplaatst
Zeer zeker, de tranen zitten hoog maar lijken niet te willen komen. Dat komt vast nog wel, eindelijk weer eens tranen van geluk!!!!!

Laat maar lekker komen, tranen van geluk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden