Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra, fijn dat je weer goed gekeurd bent. De onzekerheid blijft alleen natuurlijk wel. Maar goed, als het beter is voor spruitje dan nog maar even couveuse spelen toch?

Esther, heftig allemaal bij jou hoor. Fijn dat ZH wel meewerkend is. Blijft een moeilijke beslissing om te stoppen. Wij houden de deur gewoon op een heel klein kiertje. Al moet ik zeggen dat ik hem gevoelsmatig steeds wat dichter doe. Vind het eigenlijk wel fijn zo zonder al dat geregel en die hormonen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoiiiii,

ik kom even kijken hoe het bij Henne is gegaan, 14 eitjes wow super Henne! hoop dat er zoveel mogelijk bevruchten,spannend!

vorige week is mn bloed geprikt ivm erge vermoeidheid en nog wat klachten. Vanmiddag uitslag gehad: nieren, lever en schildklier goed, suiker goed, geen bloedarmoede, geen toxoplasmose, wel antistoffen voor Pfeiffer dus mee doorgelopen en uitslag van mn maag is er nog niet. Verder morgenmiddag nog even terug voor mn duim, die gaat steeds meer ipv minder pijn doen...

Geplaatst

oja en heb ook mn naam aan laten passen ivm privacy/vindbaarheid. Niet dat iemand me 'stalkt' maar beter voorkomen dan genezen

Geplaatst

Henne, parkeren gaat daar meestal prima. Wel betaald parkeren (maar je kunt pinnen of chippen). Dan lopen we elkaar mis, jammer. Ik dacht al als er een korte tijd tussen zit neem ik wel een thermoskannetje thee of zo mee ;-).

S.e.n., weet je dan toevallig de verkorte code voor het euroteken uit je hoofd? Anders kan ik je nieuwe naam niet lekker intypen haha. Balen dat je nog zoveel last hebt van je duim. Misschien toch een fotootje laten maken of was dat al gedaan?

Geplaatst

hey kaartje, verkorte code is ctrl+alt+5 en er is geen foto gemaakt ik denk dat ik niet hard genoeg piepte en waarschijnlijk loop ik daarom ook altijd door met vanalles. Kijken wat ze morgen zeggen...

Geplaatst

'S€N ik heb ook met Pfeiffer doorgelopen, zo zie je maar weer dat wij geen miepers zijn.....

Dadelijk naar het feest, geen puf meer en om 12.00 komt er iets leuks, ja Sylvino die thuis in bed ligt.

Even mijn rokje op de vreethaak!

Geplaatst

Even testen hoor: S€N, ja gelukt :-)

Zou inderdaad maar even een foto laten maken van je duim. Het klinkt alsof er misschien toch iets gebroken of gescheurd is. Succes morgen. Hoop dat het meevalt.

Syl, have fun zo. Hoop dat je een beetje kunt slapen straks.

Ik ga zo lekker weer naar voetreflex. Word ik altijd zo heerlijk relaxt van. Ben een echte acupunctuur- en voetreflexjunk ;-)

Maar ja, je moet toch wat als je geen alcohol lust hihi.

Geplaatst

'S€n goed idee om er toch even naar te laten kijken.

Meiden, ik ben inmiddels de wanhoop nabij: gister nadat ik bij de tandarts geweest was de hele avond kiespijn gehad. Vandaag gelukkig nergens last van, gewoon brood gegeten enzo. Vanavond een grote pan tomatensoep met verse balletjes en brood. En #%$£%#%*^%# ik bijt een balletje door en zit weer met kiespijn. Een enorme pijn scheut door m'n kaak. Wat moet ik daar nou mee?? Oja... Tandarts werkt waarsch alleen vrijdag nog en is dan een maand op vakantie... Als hij niet na vandaag gestopt is... Ik kan wel janken!

Geplaatst

Henne, goed nieuws zeg, 14 eicellen! Hopelijk ook heel veel rijpe en dito bevruchtingen! Pak maar lekker je rust nu, dat heb je wel verdiend!

Sandra, wat rot allemaal. Je hebt gelijk, jullie hebben al zoveel meegemaakt, het zou zo fijn zijn als dit 'staartje' dan gewoon goed zou gaan. Maar inderdaad, je buik is de beste couveuse en zolang je kindje het daarbinnen goed doet, is dat natuurlijk de beste plek.

Ik heb vandaag de uitslag gehad van de cardioloog. Alles was goed, gelukkig. Ze zien wel duidelijk extra slagen en het vermoeden is dat dat vanuit mijn rechter hartkamer komt, maar het lijkt allemaal onschuldig, De hart-echo liet ook geen afwijkingen zien.De cardioloog nam echt de tijd vanmiddag, heeft me alles goed uitgelegd (totdat het me duizelde, hij ging nogal op in zijn uitleg, haha) en gaf aan eigenlijk alleen echt iets te willen doen aan mijn klachten als ik er zelf zoveel last van zou hebben, dat ik er niet goed meer door zou functioneren. Nou, zo erg is het zeker niet dus ik moet er maar gewoon mee leren leven. En dan scheelt het natuurlijk dat ik weet dat het niet ernstig is. Mocht ik na de zwangerschap toch meer klachten krijgen (wat hij niet verwacht) dan zou er begonnen kunnen worden met medicatie. Maar die medicatie heeft ook weer zo zijn nadelen dus hopelijk wordt het niet erger, dan kan ik het wel goed aan.

Geplaatst

Haha. Laika, hij legde het zo duidelijk uit dat je er hardkloppingenvan kreeg? Het kan maar beter goed uitgelegd zijn toch, ikwil stiekwm nog een grapje maken over een pacemaker, maar daar zijn deze zaken natuurnatuurlijk veels te serieus voor maar je weet wel waar ik over wilde beginnen hihi... ;-)

hier ol de bank en even niks, oof fijn. Syl wat was dat nou, vreethaakje???

Geplaatst

Laika fijn dat het idd niet ernstig is maar blijft vervelend.

Fren klote, hier gelukkig bijna nooit last van tanden heb maar 1 vulling.

Maar als hij op vakantie gaat is er toch wel een vervanger indien nodig.

Geplaatst
Haha Eef, ken je die uitdrukking niet? Is rits of knoop van rok of broek open zetten zodat je volle buik meer ruimte heeft...
Dank je Fren. Maar daar hebben dunne mensen denk ik niet zo snel last van. Of ik moet groter kopen kan ook ;-p
Geplaatst

Gelukkig Laika! Ik heb zoals ik al een keer schreef ook last van hartkloppingen en overslagen soms en ik zat me vanmiddag ineens af te vragen: zou het erger worden als je zwanger bent omdat je hart harder moet werken door de baby, in mijn geval 2 baby's? Of heeft ie daar niks over gezegd? Zal het eens aan mijn huisarts vragen. Een gynaecoloog zal het wel niet weten denk ik...

Geplaatst

Dankjewel fren, heb ik idd nooit nodig gehad, maarre het klinkt heel handig ;-) had rr echt nog nooit van gehoord:-P

sterkte met je kies klinkt waardeloos, is er geen vervanger?manlief gaat naar tandarts in pieterbaststraat 21in Amsterdam, na hier in Haarlem lang gedoe te hebben gehad, deze is echt heel goed in zere kiezen, aldus c. Heb je mog een noodadres voor geval dat..

Geplaatst

Syl ook met maat 34 moet je broek soms op de vreethaak hoor :-)

Laika fijn dat alles in principe oké is, toch een zorg minder.

Fren klote van je vulling. Misschien gewoon een andere tandarts bellen dan? Je kunt er moeilijk mee blijven lopen.

Geplaatst

Misschien moet er een kroon op? Ik had ook zo'n vervelende kies, paar keer vulling er uit en uiteindelijk bleek ie (tijdens vakantie in Frankrijk) in twee stukken gebroken! Dus kon kiezen: trekken of een kroon. Een gat in mijn gebit zag ik niet zitten dus heb nu een kroon. Ook niet ideaal, maar beter dan het was. Pfff balen hoor, succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden