Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sab, just hormones... Geef er maar aan toe, nog een paar dagen. Hoewel ik nog steeds moe en misselijk ben, voel ik me een stuk meer mezelf dan voor de punctie! Hang in there girl. Dikke knuffel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Eef, wat lekker, vakantieeeee en tot eind augustus, heerlijk!!

Guusje haha lekker teut van het terras gekomen, ik kan er ook niet tegen, sta zo op mijn kop ;-)

San op zich wel goed dat ze de situatie per keer bekijken en jullie houding lijkt me de "beste " om het door te komen, nergens van uit gaan dan kan het ook niet tegenvallen.hoe dan ook enorm spannend hoor!

Henne dat afwachten is inderdaad spannend en dan denk ik weer terug aan de andere spannende momenten, de wachtweken, de weken naar de eerste echo, de weken van de bloeding, de weken met de enorme verkorting van de cervix....dan moeten deze laatste weken toch minder moeilijk zijn....? Maar ja ook hier hormonen en dan af en toe de weeën waarbij je hoopt dat het doorzet.

Heel veel succes morgen met de tp, baarmoeder is de beste broedstoof nietwaar?

Sab jij succes morgen met de fm, geniet lekker van je ijs, heb je zeer zeker verdiend!!misschien hoef je na vandaag geen fsh meer te spuiten.

Geplaatst

Sab, kop op, nog eventjes vol zitten met die rothormonen..Begrijpelijk dat de tranen hoog zitten, de punctie komt ook steeds dichterbij, ken niemand die dat erg leuk vind. Succes!!

Ooh henne, de eerste isci's telden niet mee, weet je nog? Snap je teleurstelling maar de hoop is weer daar! Dat deze het naar hun zin hebben en blijven hebben bij mamma henne.

Fren, vervelend die wortelkanaalbehandeling. Gruwel! Ze zetten er altijd eerst een tijdelijk kapje over voor het geval dat er iets gecorrigeerd moet worden of gaat ontsteken.

Babeth, kerkrechten, vind dit 1 van de mooiste phone-versprekingen.

Sandra, waarschijnlijk overbodig maar pas je wel op dat je niet te inschikkelijk bent? Toen ze ons vorige keer (merel) naar huis stuurden toen ik eigenlijk ingeleid zou worden was ik zo overdonderd als een mak lam. Maar achteraf vind ik dat ik meer voor mezelf en merel had moeten opkomen. Misschien iets om voor jezelf een grens te trekken? En misschien een second opinion?

Geplaatst

Ursela ik heb 3 gyneacologen gehad nu en die zeggen alledrie hetzelfde nog voor er overleg heeft plaatsgevonden, dus ik vertrouw er wel op. En zolang de ctg's aangeven dat de kleine het nog naar zijn zin heeft is het het beste niet in te grijpen.Verstandelijk zijn we het daar wel mee eens. Gevoelsmatig is een ander verhaal, maar dat weten ze daar ook en ze begrepen ook ons standpunt.

Sab geneit van je ijsje, krijg er ook spontaan zin in.

Geplaatst

Iig wel de meest beschaafde verspreking hè ursela? Haha

Liet jij nu nog de navelstreng doormeten? Omdat die bij Merel poreus was?

Henne wat lekker dat straks de buitenkant aangepakt wordt en dat jullie binnen aan de slag gaan, wat een uitdaging met behang!! De keuzes zijn dan ook nog eens zo enorm, ben benieuwd wat het wordt.

Geplaatst

Babeth het wordt sowieso effen want ik heb nog nooit zelf behangen haha. Het is ook echt een overbrugging tot we kunnen laten stucen, volgend jaar ofzo. De overige muren zijn crème, hier mag een vaag maar neutraal kleurtje, waar alle kleuren accesoires bij kunnen. Ik denk nu aan iets grijsgroenings.... Kijken wat ze hebben. Wel zin in.

Geplaatst

Klinkt goed! En wie weet ben je er straks zo blij mee dat je het stucen nog wat langere tijd voor je uit schuift....

Behangen heb ik alleen met "makkelijk " behang gedaan, nooit echt met een duidelijk partoon.

Iets met zilver vind ik ook wel wat hebben in de woonkamer.

Geplaatst

Behangen klinkt moeilijker dan het is hoor! Tip: zorg dat je behang koopt dat je niet eerst van lijm hoeft te voorzien en dat in moet weken. Er is tegenwoordig lijm te koop die je zoals latex op de muur smeert. Behang verwerk je dan droog, een stuk makkelijker dan die natte lappen :-)

Geplaatst
Ik lig House te kijken, dat ze nu maar eens een relatie aangaan die 2.......
Dat heb ik met Bones.... Nu is zij opeens zw en we hebben niets gezien, niet eens een kus....
Geplaatst

Thanks voor de tip Fran, zal er op letten. Mijn vader heef hier veel behangen, maar hij is er niet als wij vakantie hebben en ik moet het toch ook zelf kunnen....denk ik dan.....zwanger er wel ;)

Geplaatst

Hoi allemaal, de stemming zit er goed in, maar ja met kerkrechten achter je niet zi. Gek natuurlijk... ho bij house is de zoen uitgewisseld...! Sab, heel herkenbaar deze fase en de bijbehorende emoties, extra knuffel voor jou,

hoe is het met ursela en zara, of mis ik iets?

Guusje klinkt als echte vakantie, geniet ervan!!! Het weer wordt alleen maar beter trouwens

xxx

Geplaatst

Syl en Babeth ze hebben na een bepaalde zaak een keer troost bij elkaar gezocht en daar is ze zwanger van geworden (zij wel in 1 keer!!!)

Daarna kwamen er alleen maar oude afleveringen.... helaas

Geplaatst

Ach ja, IVF in een tv serie....je kan er dan wel seizoenen mee vullen hihi. In greys wel een moeilijk zwanger wordend koppel, maar dan prompt binnen no time een adoptie geregeld...misschien gaat dat in de vs wel zo makkelijk, weet ik niet.

Ik voel mn rug en liezen, hmmmm.... Ga maar naar bed. Nog even zen met zita en dan slapen ;-)

Truste allemaal!

Geplaatst

Meiden, even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. Lig in het ziekenhuis helaas. Sinds gistermiddag pijn rechts onder, stijgende bloedwaarden, stijgende temp. Volgens chirurg nasleep miskraam, volgens gynteam blindedarm. En ik.., het maakt me niet uit wat het is als die pijn maar stopt;( krijg nu morfine schrift spuitjes en die helpen ca 4uur. Morgen weet ik hopelijk meer.

Kus voor jullie allen.

Geplaatst

Gadver ceeke, wat een @#$% nieuws!! Sterkte meissie, hopen dat de pijn snel gaat zakken en je beter wordt, gelukkig wordt er goed op je gelet, als ze het maar snel eens worden, ga nu kaarsje voor je aansteken knuffel!!!

Geplaatst

Maar Ceeke toch wat een gedoe toch allemaal. En niet zeker wat het nu is. Ik hoop dat ze goed voor je zorgen.

Het kan ook niet op met ons en naslepen van een mk.

Sterkte meid!!!

Geplaatst

Henne welterusten en stort je op de make over.

Stomme Amerikaanse series, ik keer doppen en ze zijn zw.

Maar wij (ik) wil dan wel wat aktie zien, tenminste een kus en dat miste ik.

Geplaatst

Ceeke ik hoop dat de pijn minder is en dat je kunt slapen, vindt het altijd verschrikkelijk in een zkh of je moet alleen liggen, dat hoop ik dan maar voor je.

Welterusten.

Ik had vanmorgen een teek binnen, waarschijnlijk op Kayla binnen gekomen maar die heeft bescherming dus geen schade. Vieze beesten, bah.

Geplaatst

getver Syl een teek!!! bah, ik ben er zo huiverig voor na de beet in 2009....goed dat je hem ontdekt hebt zeg.

luidruchtige buren kunnen erg irritant zijn maar lui die vuurkorven aan het stoken zijn, gruwel....het stinkt hier binnen niet normaal, en momenteel is het ook geen optie om de deur dicht te doen, ik heb het toch warm met gesloten deuren het gevoel dat ik stik.

dadelijk ook maar mijn bed opzoeken...

Ceeke sterkte!!

San succes morgen en ook Sab en Henne!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden