Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren een wortelkanaal behadeling bah, hopelijk is het nu over nadat je permanente vulling is geplaatst. Ze verdienen zo wel lekker aan je, of je er nu voor verzekerd ben of niet. Jou eigen tandarts is van jou centen op vakantie hihi.

henne leuk vooruitzicht je woonkamer opknappen en buitenboel laten verven. Fijn dat je er geen vrij voor hoeft te nemen. Je bent dus beroofd van je tukje op de bank, het zou verboden moeten worden.

Ruby jullie aan de tapas vanavond. Veel plezier, hopelijk raak je het babykamertje snel kwijt nu.

Syl aan het droge brood dus en de vino, wat een makkelijk dieet!!!!

Babeth ja laat ons steeds langer wachten voor je je komt melden.........

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee Sandra bijna geen Vino, een geheelonthouder zal ik niet zo snel worden, je moet jezelf af en toe kietelen.

Babeth ben je zenuwachtig voor de geboorte?

Geplaatst

san, dat moet ik mn tandarts nageven: ik heb alleen voor de eerste vulling een factuur gekregen, de rest is kennelijk garantie.

Overigens is de verdoving nu aan het uitwerken en heb ik weer pijn. Maar niet meer van warm en koud...

Geplaatst

Ohhh fren wat ellendig die pijn weer, ik hoop dat die snel afneemt, kiespijn kan echt door merg en been gaan.

San ik was inderdaad laat, ik ben zo ontzettend moe, alles in etappes zeg maar....maar echt als er serieuze meldingen zijn dan hier of via sms aan sylvino.

Syl ik ben niet echt zenuwachtig, kijk er naar uit, en mijn man nog meer...ben nu een boek aan het kezen over bevallen, wie weet.

Er zijn momenten dat de paniek toeslaat ( zal het wel goed gaan?) maar zal er deels ook bij horen. Ik kan me verder niet voorstellen de bevalling te kunnen ondergaan met die vermoeidheid maar weet nu uit ervaring dat je echt kerkrechten hebt, nu alleen nog ergens goed opgeborgen.

Nu al 3 kg Syl, wat goed, zeker erg motiverend !! Top zeg!

Geplaatst

Babeth je bent aan het kezen :-)

Spanning en een stukje angst hoort er denk ik wel bij.

Ben zo benieuwd als ze er is.

Fren daar is een topic over, je moet iets installeren, Henne weet het ook.

Werkt goed op de iPad.

Geplaatst

Er is weer veel geschreven, kan het met de foon niet bijhouden. Het is hier genieten , mooi weer en ik ben teut van 3 bier..... Maar denk aan jullie. X x

Geplaatst

Lekker vrij, er een dagje extra voor opgenomen, maar nu is het officieel, niet meer werken tot eind augustus. Ben hier heel blij mee... lees hier veel verschillende berichten, fren kiesboring achter de rug, blij te lezen dat je er eentje gevonden hebt,

syl afgevallen gefeliciteerd!!

Henne down van resultaat, gelukkig is dat er wel, resultaat, heel veel succes morgen!!

Sab beetje down, meid extra knuffel voor jou

Zara alles goed?

Xx eef

Geplaatst

Henne, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Rationeel gezien is 50% bevruchting gewoon goed maar gevoelsmatig, zeker gezien die vorige keer dat je zo'n goeie score had, voelt dat natuurlijk niet zo. Ik kan wel uit ervaring zeggen dat ik, hoewel ik wel tien bevruchtingen had, maar een echt goede embryo had en 2 cryo's uit de laatste poging en dat het dus allemaal slechts gaat om 1 goede embryo maar ja, daar heb je nu natuurlijk ook geen boodschap aan. Toch hoop ik op minimaal dezelfde score voor jou, morgen, en minimaal dezelfde afloop als bij mij natuurlijk!

Geplaatst
Er is weer veel geschreven, kan het met de foon niet bijhouden. Het is hier genieten , mooi weer en ik ben teut van 3 bier..... Maar denk aan jullie. X x
Guusje geniet ervan en nog veel plezier.Teut van 3 bier, amateur ;-p
Geplaatst
Heb die app geïnstalleerd, maar als ik wil reageren komt m'n toetsenbord nie te voorschijn. Daar nog tips voor?
Links bovenin kun je à/A indrukken dat je wil typen dan werkt het.
Geplaatst

Goed, dan nu back to business as usual. Guusje, wat heerlijk, lekker op het terras biertjes drinken! Toen ik net naar m'n auto liep had ik pas in de gaten dat het zulk lekker weer was!

Henne, beetje over de domper heen? Heb je nou morgen al tp, of zaterdag? Volgens mij plaatst Voorburg een dag eerder terug dan de meeste zh/klinieken, of niet?

San, morgen weer naar het ziekenhuis? Wat denk je, proberen ze je over het weekend heen te trekken? Zou wel mooi zijn voor spruitje. Leuk dat jullie al slingers gekocht hebben!

Sab, door je dipje heen? Blijft klote, die hormonen...

Geplaatst

Fren wij denken niks meer, we hebben nu al 3x een ander beleidt te horen gehad dus we wachten het gewoon heel braaf af........ (stiekum denk ik wel dat we over het weekend heen getrokken worden hoor. Maar ja onze eigen gyn heeft dienst van het weekend).

We zijn weer een dagje verder en het "voelt" goed, dus zal morgen ook allemaal wel weer goed zijn.

Geplaatst

Fren ze doen in Vb de tp op dag 2 of 3 na de punctie. Hangt van aantal dingen af volgens mij. O.a. drukte, resultaat etc. Maar bij mij de laatste keer en nu dus ook op dag 2. Vind ik wel lekker. Verkort de wachtweken ook weer een beetje ;-) Hoewel ik daarbij toch uitga van de punctiedatum. We hebben de domper samen gerelativeerd. Je verandert er toch niks aan en zoals Eef al zegt: er ís resultaat.

Sab ben je de dag een beetje doorgekomen?

San hoe laat moeten jullie er morgen zijn? En hoe is jullie eigen gevoel over het weekend?

Eef lekker vrij, heerlijk! Geniet ervan!

En Guusje teut van drie bier haha. Ik drink helemaal niet, val van eentje al in slaap (vandaag dat die dormicum er zo inhakt bedenk ik nu ;-))

Syl een nieuw dieet: het toast-dieet? Misschien kun je er een boek over schrijven en binnenlopen ;-)

Babeth aan het kezen over kerkrechten, briljant! Maar die oerkrachten zullen vast bovenkomen. Als je ziet wat we allemaal vol kunnen houden en verwerken... Lijkt me wel enorm spannend, zo afwachten wanneer het begint.

Voel mijn buik en ben het drinken beetje zat... maar wel nodig. Geen zin in overstimulatie. Want ondanks 'maar' vier bevruchtingen had ik natuurlijk wel 26 follikels...

Ga voor de buis hangen. Lekker dom en duf.

Liefs!

Geplaatst

Henne om half 3 voor een half uur aan de CTG en om kwart over 3 afspraak bij de gyn. We denken dat we over het weekend getilt gaan worden, maar je weet maar nooit. Vorige week vrijdag kregen we te horen dat het binnen 48 uur zou gaan plaatsvinden, dus alles is mogelijk.

Fren we moeten het wel loslaten, anders worden we gek. Die energie steken we maar in andere dingen. Slapen, eten, nog meer slapen en niet teveel nadenken. En natuurlijk van het genieten van de bewegingen van binnen. Dat kan elk moment verstoord worden.

Geplaatst

Meiden uik hoop er morgen wer wat blijer bij te zijn. Tranen zitten nog hoog, vraag me niet waarom.

Ik ga lekker bank hangen en een ijsje eten, gewoob omdat ik dat verdien :))

Liefs sab en tot morgen.xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden