Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool wat lief van je volgelingen dat ze je op deze manier steunen.

Eef opdroogstrepen zijn vreselijk maar dat mag de pret niet drukken voor het vertrek zondag, lekker hoor.

Spaatje leuke baas maar dat had ik al eerder begrepen van je.

J vertrekt morgen ook naa Frankrijk en wil misschien doorvliegen naar Marokko. Hmmmm weet het nog niet of ik dat leuk vindt. En woensdag weer thuis, beetje kort dag zeg ik. Ik fa zaterdag mams ophalen die komt gezellig een paar dagen langs. Moet zeggen dat ik mij redelijk kan ontspannen en genieten, lekker op bed met een nieyw slaapsetje. Ben redelijk relaxed, zou de acu gaan werken?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ben een hotel aan het zoeken in Gent...in het kader van rust creeren ipv stressen in de file. Nuttige met het aangename verenigen noemen ze dat toch?
Groot gelijk dat scheelt veel stress en is altijd leuk.Je zou bijna zeggen een dagje uit!
Geplaatst

kan hoor Syl..heb ook eens accu gehad...die man zegt zelfs jij gaat hiervan in de relaxstand..het duurde maar een paar dagen maar het werkte wel...

Ja idd....zou ik het hotel ook van de verzekering krijgen...:laugh: we maken er idd een dag weg van gezellig !

Geplaatst

san wil je heel veel succes wensen morgen met de keizersnede. En dat er maar een mooi jochie in jearmen mag liggen.

Ik ga mijn bedje in.

Weltrusten allemaal

Geplaatst

Spaatje ik heb wel eens gehoord dat je korting krijgt bij een aantal hotels in de buurt van het UZ Gent. Vraag me niet welke hotels, maar het zijn vast degene die dicht bij het UZ staan. Het is het proberen waard nietwaar???

Geplaatst

En jullie denken dat ik vanacht kan slapen???????????? De zenuwen gieren door mijn lichaam.

Het is nu nog net even te vroeg om naar bed te gaan. 23 uur is mijn pilletjes tijd dus daarna zal ik het wel even gaan proberen. Dat beloof ik.

Geplaatst

Sandra, HEEEEEEEEEEEEL veel succes morgen, ik zal zeker aan je denken. Het is zeker een raar idee, morgen heb je je kleine man in jullie armen.

Sab, gefeliciteerd met je TP vandaag. Nu die lastige WW. Maar daar kom je wel door hoor ;)

Henne, de spanning begint nu echt te komen, duim nog voor je ....

Geplaatst

Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik weet je even geen raad te geven hier voor. Schaapjes tellen?

En jullie denken dat ik vanacht kan slapen???????????? De zenuwen gieren door mijn lichaam.

Het is nu nog net even te vroeg om naar bed te gaan. 23 uur is mijn pilletjes tijd dus daarna zal ik het wel even gaan proberen. Dat beloof ik.

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik laat het een beetje afweten... Moe, energieloos, verward en bang voor de toekomst. Ik merk dat de miskraam al weer verleden tijd is nadat daar die heftige infectie overheen is gekomen. De opname heeft er harder ingehakt dan de miskraam zelf. Toch raar, of niet dan?? Het voelt alsof we op een tweesprong staan: de ene helft heeft zo enorm genoeg van ziekenhuis, IVF en al het verdriet, de andere kant wil nog niet opgeven. Kost bergen energie om zo de dag door te komen, maar goed dat zal voor een aantal van jullie geen nieuws zijn!

Ik wil gewoon duidelijkheid. Wat gaat de toekomst ons brengen en hoe ziet deze eruit?? De tijd zal het leren maar wil ik het die tijd wel gunnen? Nog vaker dit soort ellende meemaken? En weer moeten opkrabbelen? Ik word er zoooooooo moe en zoooooooo verdrietig van.

Dus lieve meiden, ik ben even stil. Gewoon omdat ik mijn energie nodig heb om op te krabbelen en na te kunnen denken over onze toekomst. Nietemin volg ik jullie wel!

Sandra, heel veel sterkte morgen. Spannend maar ook zo bijzonder, morgen ben je écht mama!

Babeth, spannende laatste loodjes... Hou je haaks meis!

Sylvino, ik ben ontroerd door je prachtige tattoo. Zo bijzonder en zo waardevol. Triest dat anderen daar een oordeel over hebben. Laat je niet gek maken en volg je eigen gevoel (een oud-werkgever had als antwoord op de mededeling die begon met "ik vind..." -> "wat je vind moet je naar de politie brengen" = zeer effectief en werkt tegen meningen waarin je niet geinteresseerd bent;-)

Ursula, jullie kleine man in jullie armen. Stoere naam! Geniet van elkaar.

Tool, dappere dame. uitkijkend naar nieuwe kansen! Doet me goed en ik hoop daar weer te komen.

Zara, Eef, Kaartje (net ge-pb maar in drievoud want teveel tips), San, Henne en wie ik nu vergeten ben: een dikke knuffel en pas goed op jezelf!

Tot lees en lekker slapen vanavond.

Liefs,

Geplaatst

San, wij weten het ook niet meer haha wat kunnen we voor je doen, knuffels, wensen, tja, denk dat iedereen op dit foeum die vannacht wakker is even hier komt spieken, controle of jij wel slaapt! :-P

/

Probeer t meissie, wie weet mooie dromen over jullie lieve knulletje, die vast beresterk morgen blijkt te zijn, xxx

Geplaatst

Hoi meiden, het is jullie weer gelukt hoor ;-). Nogal druk geweest met werken en ben op het moment erg moe en veel hoofdpijn. Deel komt uit mijn nek en deel door hormonen. Cyclus is lekker van slag.

Eens kijken of mijn geheugen nog een klein beetje werkt...

Ursela, gefeliciteerd met je kleine mannetje! Hoop dat je snel herstelt. Ben erg benieuwd naar de eerste foto's.

Sandra, heel veel succes morgen. Nu echt de laatste uurtjes aftellen en dan is hij er. Spannend! Ben ook benieuwd naar zijn naam. Zal vast geen Spruitje blijven hihi. Hoop dat je een beetje kan slapen zo.

Henne, moeilijke laatste wachtweek. Ik vind het allemaal wel positief klinken. Zou zo super zijn als je zondag een positieve test in handen hebt. Blijf voor je duimen.

Fren en Caro, weer mooie echo's. Helemaal super. Fren, mooi gedetailleerd, maar nog niet geslacht kunnen zien? Of hou je dat voor jezelf? Caro,heel fijne vakantie!

Es, fijn om jou ook weer vaker hier te zien. Leuke uitstapjes voor de boeg. Lekker samen genieten. De rest komt daarna wel weer.

Spaatje, eindelijk bevestiging. Hoop dat je daar wat aan hebt bij de behandelingen.

Eef, fijn bijna op vakantie. Ook al echte plannen mbt pleegzorg. Goed van je! Ik wil me daar ook in gaan verdiepen. Eens kijken of we binnenkort samen een keer naar een infoavond kunnen. Man moet nog even over een drempel. Ik wil gewoon graag info om te zien of het wat voor ons zou kunnen zijn.

Syl, eindelijk je lang geplande tattoo. Jammer dat familie zo negatief doet. Jouw lijf en jouw beslissing en met betekenis. Zou er zelf nooit een willen, past echt niet bij me. Vind een strakke tattoo zoals die van jou wel mooi. Hoop dat K gauw opknapt. Las het pas vandaag toen je al bij de dierenarts geweest was. Meestal verstandig om bij dit soort dingen na te laten kijken. Sinds moeten wondjes namelijk wel gehecht en dan moet dat eigenlijk binnen acht uur. Vaak zijn ze ook nogal beurs ervan, dus dan is pijnstilling wel heel fijn. Hoop dat ze gauw opknapt.

Ivfsh, weer in het land. Drukke dagen voor de boeg, maar wel allemaal leuke dingen. Ook erg leuk dat je er volgende week bij kan zijn.

Tool, leuk dat cursisten zo meeleven. Ik vind altijd dat er soms verrassende gesprekken ontstaan als je er open over bent.

Ceeke, hoe is het nu met jou?

Babeth, ben benieuwd wanneer jullie dametje komt. Misschien wel drie baby's in één week?

Ben nog wat mensen vergeten, maar ben het nu echt even kwijt. Lekker slapen. Groot deel van de dag hoofdpijn gehad. Erg vermoeiend. Welterusten allemaal!

Geplaatst

Lieve san, morgen begint je nieuwe leven als mama. Vind de slogan van prenatale zo mooi: als jij wij wordt. Dat hebben p en jij morgen! Heel veel geluk, ben heel benieuwd naar de naam van spruitje!!

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Even snel, want zit lekker bij te kletsen met goede vriendin. Wilde sandra even toitoitoi wensen voor morgen! Dan hou hè je kleine man in je armen!!!

Ceeke, meis, dikke knuffel. Hè hebt echt al teveel op je bordje gehad. Heb echt met je te doen en hoop op vele betere tijden voor je!!

Alle anderen: liefs!

Ivfsh

Ps: broodje kroket was heerlijk :-)

Geplaatst

Ceeke, vind het zo rot dat je niet lekker in je vel zit. Heftig om dit nu weer mee te moeten maken. Snap ook dat deze opname er erg inhakt. Je twijfels over behandelingen herken ik zo goed. Gewoon doen wat voor jullie goed voelt. Bedankt voor je geweldige en uitgebreide tips. Lief dat je daar de tijd voor hebt genomen terwijl je nu wel andere dingen aan je hoofd hebt. Ga zeker gebruik maken van je tips. Mijn man duikt. Verder houden we ervan om alles te gaan verkennen. Fijn dat ik nu weet welke plekjes we zeker moeten bekijken. Plak je tips wel even in een worddocumentje ;-)

Geplaatst

Nou ik stel jullie niet teleur dacht ik zo. Hier ben ik dan.......

Elk uur plassen en daarnet wakker met enorme maagzuur en buikpijn aan de rechterkant van mijn buik, O O dacht ik nee niet nu, nog een paar uur ik wil het volgens planning vandaag ;)

Buikpijn is afgezakt maar kon de slaap niet meer vatten. Dus hier maar even spoken en wat tv kijken, Bones van afgelopen maandag. Moet toch wat en daar kan ik tenminste goed bij overeind blijven zitten. De laatste nacht met dit ongemak van maagzuur. Dan ben ik daar in ieder geval van af hihi.

Ceeke wat vind ik het enorm rot voor je hoe je je voelt........ Er is niks wat ik je kan zeggen om je beter te voelen, alleen dat ik vind dat je dit niet verdient hebt. Al je gevoelens zijn begrijpelijk en zo tegenstrijding. Voor jou een extra dikke knuffel...........

Iedereen dank voor jullie lieve woorden en steun. Jullie kennen het spreekwoord liever een goede buur dan een verre vriend. Hier is het andersom bij ons. Ik heb liever jullie als verre vriend, want mijn buren ken ik niet eens;))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden