Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden,

ik ben niet op vakantie hoor...

Ursula, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

San, vrijdag komt jouw knul lees ik. Wat spannend zeg.

Babeth ook laatste loodjes... hou vol he

Caro, gefeliciteerd met je mooie echo en nu genieten van je vakantie. Ik haal in italie altijd een prepaid internet-simkaart en die doe ik in een dongel.

Eef, waar ga je naartoe in Noord-italie?

Syl, mooie tattoo! met een nog mooiere betekenis. Ik vind hem helemaal niet groot maar het is maar net wat je gewend bent ;) en tattooeages zijn niet ordinair: (sommige) mensen zijn ordinair en dat is niet omdat ze dan tattooeages hebben. Dan is zo'n oud en achterhaald vooroordeel. Je hoeft er niet van te houden maar om nou te zeggen dat iemand dan gelijk ordinair is vind ik zo stom. Niet in de zon gaan zitten nu hè, dan geneest'tie heel lelijk en komt het nooit meer goed. Wie heeft hem gezet? verbazend trouwens, een shop die niet op afspraak werkt. De mijne heeft een wachttijd van +/- 2 jaar(!)

oja Sab, jeetje mina was een eieren damn en minimaal al 9 bevruchtingen. Wat een superresultaat!!!

verder ben ik de helft alweer kwijt sorry

moet trouwens mn duim laten nakijken door een chirurg, moet waarschijnlijk geopereerd... lekker weer pffff

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eef van de kouwe kant, die had ik lang niet gehoord. Je beschrijft het weer goed ook van Guusje.

Het weer werkt niet echt mee als je tuindeuren wilt verven helaas. Maar zo te horen wordt het heel mooi.

'S€n ik ben er zo blij mee en ga niet in de zon zitten (welke zon) en mensen kunnen ordinair zijn niet de tattoo daar heb je gelijk in. Ik zei ook tegen de vrouw die hem gezet heeft dat waarschijnlijk achter bijna elke tattoo een verhaal zit maar dat je daar pas bij stil staat als je het zelf wilt doen. Ik ben bij Tattoo Bob in rotterdam geweest. Er zijn natuurlijk ook echte kunstenaars bij maar weet niet of dit ook zo'n shop is. Ben er iig erg blij mee.

Klote zeg van je duim, dat had je niet aan zien komen. Ongeluk zit in een klein hoekje.

Sab hoe is het? Morgen de tp toch.

Succes!

Geplaatst

Hahaha, knuffelsmurf!!! Ik vind het geweldig! Heb je al/nog spierpijn?

Sen, je bent er bij toch de 13e?

Geplaatst

Pauze

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Guusje:19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen.

Ceeke: 18-7 ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Voortraject

Tool: start eind september/begin oktober (bij bongi),

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvino: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling

Miki: cryo ronde, in combi met Prednisolon, 14 aug 1e echo

Sab: 3e fm 29 juli, punctie 1 aug

Henne: tp 29 juli

Zwanger

Witje: 4 aug. CTG+bloeddrukcontrole (37w5d) en 2e longrijpings injectie (uitgerekende datum 20-8-2011)

Witje: 5 aug. geplande keizersnede (37w6d)

Babeth: 9 aug. controle gyn. 39w1d (uitger.datum 15-8-2011).

Ivfsh: 11 augustus 20 weken echo in Nederland (18w5d) (uitger. datum 07-01-2012)

Laika: 15 augustus controle 31 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012) nu nadenken over wel of niet uitvoeren van combinatietest

Dublin: 17 aug controle klin. verlosk. zkh (uitger. datum 1 dec. 2011)

Caroline: ........: het is een tweeling! (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag...)

Geboren

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: klaar met mmm en alle teleurstellingen. We gaan verder met ons leven.

Geplaatst

Ik ga morgen voor het eerst naar een osteopaat. Iemand hier bekend mee? Ik ga eens kijken of hij iets voor me kan betekening voor de buikpijn die er nog altijd is. Nu gelukkig zo goed als weg, maar als de ongi er weer aan zit te komen, dan komt het weer voo 3 weken.

Geplaatst

Ik ben het helemaal met Sen eens wbt de tattoo en ordinair zijn. Ik heb zelf 3 tattoo's, en volgens mij niet ordi! :happy:

Geplaatst

Ursela van harte met Storm! Geweldige naam, staat hier ook op t lijstje ;).sterk goed aan en geniet van jullie mannetje.

Liefs Sab

Geplaatst

Guusje ik ga al jaren naar een osteopaat, heb er veel baat bij vooral voor m'n rug en schouders. Hij maakt m'n buik en bekken ook altijd los.

Geplaatst

ben helemaal heppie, want op de neusspray na heb ik alle meds in huis (of eentje krijg ik nog toegestuurd, hihihi)....jippie...en dat allemaal dankzij de lieve meiden hier op het forum...neusspray ga ik morgen bestellen bij de apotheek en dan heb ik alles in huis.

Vriend gaat zaterdag ook mee naar scheveningen, maar hij gaat dan even alleen wat doen, als ik aan het lunchen ben met jullie.

Zara, hoe istie meid? Wil je met ons meerijden?

Wij willen ook idd wat eerder daar zijn.

Tegenover het theater ligt ook een parkeergarage, waarschijnlijk gaan we hem daar neerzetten.

Testr, zie dat je jezelf hebt verplaatst naar behandeling, spannend en veel succes!!

San, een pyama/nachtjapon dagje, helemaal niet erg. Morgen weer een longrijpingsspuit, hoe laat moet je je vrijdag melden? Niet te geloven, over anderhalve dag zijn jullie gewoon papa en mama. wow.

Ik heb ook tattoos en vind niet dat ik ordi ben (anderen misschien wel, maar daar heb ik schijt aan wat anderen van me denken). Toen ik namelijk nog dreads had, keken met name ouderen weg of heel afkeurend en sommigen liepen zelfs in een boogje om me heen. Bang dat ik hun iets zou aandoen ofzo. ik nota bene, het lieve meisje, hihihi, ahum (vooral als ik slaap ben ik errug lief, hahahahahaha).

de idee achter mijn ontwerp voor de tattoo is een klein emmietje dat uitgroeit tot iets heel sierlijks, iets heel moois. en dat staat dan voor ons toekomstig kind.

Sab, morgen de tp. hoop dat je kunt slapen vannacht.

Caro, groot gelijk dat je nu stopt met poetsen. morgen nog een paar dingetjes doen en dan ben je klaar om op vakantie te gaan, lekker!!!!

ivfsh, veel plezier bij de bruiloft.

Eef, flink aan het klussen, goed hoor! idd kijken hoever je komt en dan zaterdag ook lekker op naar het mooie italia.

Meiden verheug me enorm erop om jullie te zien. Hoop dat het weer een beetje meezit.

liefs,

Tool

ga eens douchen, kom later weer.

Geplaatst

Tool jij bent een lieve meid met dreads en tattoos. En wat een mooie betekenis achter je ontwerp. Die verdient zeker een plekje ergens bij jou.

De vgende meeting met de tattoo meisjes.

Guusje jij hebt dus ook al 3 tattoos, wist ik niet.

Ze zei wel regen mij als je eenmaal begint ben hè verslaafd, wat vinden jullie daarvan, is dat zo.

Sab jij ook een tattoo?

Geplaatst

S$n (je weet wel wie), we gaan naar torbole, bij t gardameer, je kunt daar namelijk geweldig in de bergen fietsen (mtb mekka van europa) maar vandaag heeft manlief gezien dat er vanaf plmin. Acht aug. Een dip in de weersvoorspelling is, als dit aanhoudt gaan we misschien richting de kust if toscane, hoewel we dat landschappelijk iets minder vinden ( erg!)

Net foto van schilderresultaat op fb gezet.. hier lukt het nog niet (grr)

sen, wat balen van je duim, duim voor je dat ie, met miscchien medische hulp, weer goed wordt!

Geplaatst

Syl, lief van je, al heb ik nu geen dreads meer, hihihi (anderhalf jaar al niet meer).

Ik heb je zinnetje 'ze zei wel regen mij...' even een paar keer moeten lezen, maar regen = tegen.

Dit hebben ze ook tegen mij gezegd, maar ik denk dat ik dan bij 3 laat, hahahahaha, dus heb er nog eentje te gaan.

Geplaatst

Hier ook geen tattoo hoor sab. Vind het bij anderen soms wel echt mooi, maar is niets voor mij.

Ben weer in NL! Zit in de trein, heb honger en zin in een broodje kroket!!! Denk dat ik zo ff ga zondigen :-)

Geplaatst

Hey IVFNL, welcome home! ;-) Als je dan zondigt, doe je het dan wel goed en ruk je geen broodje kroket uit de muur :-p

Ik denk ook zo over tattoos, leuk voor een ander maar niet voor mij :-)

Waar ga je heen? T zuiden?

Geplaatst

En hoe was het Fren? Half 8 toch? Of was het nou half 9? Geheugen als een zeef! Oh ja, lijstje aanvullen... moet ik weer terug.

Pauze

Guusje:
19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen
.

Ceeke: 18-7 ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Voortraject

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvino: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling

Sab: 3e fm 29 juli, punctie 1 aug

Zwanger

Witje: 4 aug. CTG+bloeddrukcontrole (37w5d) en 2e longrijpings injectie (uitgerekende datum 20-8-2011)

Ivfsh: 11 augustus 20 weken echo in Nederland (18w5d) (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012) nu nadenken over wel of niet uitvoeren van combinatietest

Caroline (tweeling!!): 23 aug 12 weken echo (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag)

Geboren

Nieuw hoofdstuk na mmm

Geplaatst

Ik ook geen tattoo hoor, pas niet bij mij!

Net ruim een half uur kindje gekeken, met werkelijk open mond van verbazing. Alles, maar an ook echt alles is al te zien, van hersentjes, tot maagje, gevulde blaas, neusje, kaken, ruggengraat, alles! Hij (of zij) lag lekker te bewegen en maakte de ene na de andere salto, zo leuk! Was volgens de meting nu 12w3d, terwijl ik vandaag 11w5d ben. Hij doet het goed dus, al bijna 6 cm en hartje klopt 165bpm!

Ik droom even verder o m'n wolkje!

Geplaatst

Née, ga naar een vriendin in Utrecht. Morgen shoppen met schoonzusje, s avonds stad in met vriendin en zo gaat het de komende dagen door:-). Zaterdag vrijgezellen van schoonzus: zin in allemaal!

En nee, zeker geen kroket uit de muur. Wil een echte lekkere, liefst met bruin broodje!

Geplaatst

ah geweldig Fran! Tis vast een jongetje met die hoge hartslag ;-) Gekheid hoor, dat zeggen ze toch altijd...?

Droom lekker verder hoor, heerlijk!

Caroline, jij ook vandaag beebs gekeken, heerlijk en nu lekker op vakantie!

Geplaatst

Mooi fren!!! Super hoor dat je een goede echo hebt gehad!!!

Zit hier in de trein die volstroomt met aangeschoten Ajax supporters... Welke wedstrijd is er gespeeld?

Geplaatst

Fren genoten dus van jullie kleine, leuk hoor!

Als ik iets heb geleerd dan is het zeg nooi nooit, moeilijk maar ben al op een paar dingen terug gekomen dus probeer mij daaraan niet meer te branden.

Ivfnl geniet van je kroket!

Geplaatst

Wat gaaf Fren! Ik had slecht beeld vandaag, zag hartjes kloppen en iets dat op een zwaaiend armpje leek en veel gefriemel, was al mooi genoeg denk ik voor 9 weken...

Geplaatst

Pauze

Guusje:19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen.

Voortraject

Behandeling

Sab: tp 4 augustus, testen zo ongeveer 18-8 (wordt wel eerder denk ik ;-) )

Zwanger

Caroline (tweeling!!): 23 aug 12 weken echo (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag)

Geboren

Nieuw hoofdstuk na mmm

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden