Testr Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Dank je Kaartje! Maandag bloedtest VU, woensdag erna bloedtest van huisarts op ontstekingswaarden en stiekem Dan op hcg. :) Man ook iets positiever. Vasthouwuh! Ukkie en/of pukkie, kom op! Quote
Meiske74 Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 wohooooo Testr wat een goed bericht zeg!!!!! die testen zien er zeer goed uit toch? ik vond het echt geen twijfelstreepjes!!! zie hier mijn testen. de pregnyl (5000) was op 22-11, de punctie op 24-11, de tp op 26-11 en de eerste test op 6-12 ( in de namiddag, dag 14 na pregnyl) [ATTACH=CONFIG]2365[/ATTACH] Henne even een speciale knuffel voor jou!!! wat ben je toch een lieverd! Tool, ook weer bijna van start, ohhhh meid wat ontzettend spannend, heeel veel succes alvast liefs Babeth Quote
Testr Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Ohhh Babeth, dank voor jouw mooie collectie en lieve woorden! Ja het stadium van vaagheid is wel voorbij (zei net mijn mede streepjes speurneus) en de symtomen nemen rap toe (misselijk!) Quote
Henne Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Miki ik laat je eerste foto net nog even aan mijn wederhelft zien met de vraag "wat vind je van deze test" "Nou duidelijk toch!" was zijn reactie. "Dus je vindt m niet vaag?". "Neee!" En dat van een man die ook met zo'n stickie in daglicht, fel licht, geen licht etc heeft staan draaien ;-) Truste meiden! Fijn dat goed nieuws hier zoveel meiden blij maakt, bijzonder dat we zo me elkaar mee kunnen leven. Henne xxx Quote
Testr Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Ha nou, als mannen ze zelfs zien!!! Dank lieverd. Trusten, ik denk aan je morgen. Xx Quote
Gast Guusje Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Pauze: Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten.... Roestvlek: ? Esther: Even afstand en rust Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo?? Sab: sept cryo ? Eerst vakantie Henne: pauze om met vit D en omega3 immuunsysteem te reguleren Sylvino: beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven. Voortraject: Guusje: 2 oktober start pil (ter voorkoming cyste(s)) - 19 oktober controle gyn. Tool: start begin oktober (bij bongi) Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp. Behandeling: Tool: 27 september uitgangsecho Miki: 3 oktober bloedtest, cryo ronde (ukkie en pukkie) Zwanger: Laika: 13 september controle 35 weken (uitger. datum 18 okt.2011) Dublin: 19 september controle 29,5 weken (uitger. datum 1 dec. 2011) Ivfsh: 15 september controle bij 24 weken (uitger. datum 07-01-2012) Fren: 30 sep controle gyn + 20w echo (uitger. datum 17-02-2012) Caroline: 27 september controle bij 17 weken (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag) Geboren: Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke Nieuw hoofdstuk na mmm: Eef: Verder met ons leven. Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg. Quote
Laika Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 auze: Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten.... Roestvlek: ? Esther: Even afstand en rust Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo?? Sab: sept cryo ? Eerst vakantie Henne: pauze om met vit D en omega3 immuunsysteem te reguleren Sylvino: beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven. Voortraject: Guusje: 2 oktober start pil (ter voorkoming cyste(s)) - 19 oktober controle gyn. Tool: start begin oktober (bij bongi) Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp. Behandeling: Tool: 27 september uitgangsecho Miki: 3 oktober bloedtest, cryo ronde (ukkie en pukkie) Zwanger: Laika: 6 oktober controle 38 weken (uitger. datum 18 okt.2011) Dublin: 19 september controle 29,5 weken (uitger. datum 1 dec. 2011) Ivfsh: 15 september controle bij 24 weken (uitger. datum 07-01-2012) Fren: 30 sep controle gyn + 20w echo (uitger. datum 17-02-2012) Caroline: 27 september controle bij 17 weken (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag) Geboren: Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke Nieuw hoofdstuk na mmm: Eef: Verder met ons leven. Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg. Quote
Laika Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Thanks Guusje voor het ophalen van de lijst, ik moest hem ook wel weer even bijwerken! Mooie dag hier vandaag, zoveel blije berichten voor Mik, we zijn met recht ' door dik en dun meisjes'! Welterusten allemaal! Quote
elinorac Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Pauze: Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten.... Roestvlek: ? Esther: Even afstand en rust Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo?? Sab: sept cryo ? Eerst vakantie Henne: pauze om met vit D en omega3 immuunsysteem te reguleren Sylvino: beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven. Voortraject: Guusje: 2 oktober start pil (ter voorkoming cyste(s)) - 19 oktober controle gyn. Tool: start begin oktober (bij bongi) Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp. Behandeling: Tool: 27 september uitgangsecho Miki: 3 oktober bloedtest, cryo ronde (ukkie en pukkie) Zwanger: Laika: 6 oktober controle 38 weken (uitger. datum 18 okt.2011) Dublin: 19 september controle 29,5 weken (uitger. datum 1 dec. 2011) Ivfsh: 15 september controle bij 24 weken (uitger. datum 07-01-2012) Fren: 30 sep controle gyn + 20w echo (uitger. datum 17-02-2012) Caroline: 11 oktober controle + 20w echo (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag) Geboren: Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke Nieuw hoofdstuk na mmm: Eef: Verder met ons leven. Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg. Waar zou Roestvlek toch zijn?? Quote
Gast Guusje Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Dat vroeg ik me ook al af. En ook hoe het met zara is. Quote
Sylvino Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Heb roestvlek na onze lunch in Scheveningen een pbtje gestuurd maar geen reactie ontvangen. Misschien willen ze beide even wat afstand. Quote
ursela Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 was benieuwd naar de (eventueel?) nieuwe test van miki vandaag. Maar ben te vroeg. Quote
Sab Geplaatst 29 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2011 Ja mik!!! :)))) scooby dooby doooooooo where are you? ;) Quote
Testr Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Hier hier hier! ff foto van phone naar laptop gedoe! Maaaaarrrr, kan alvast zeggen: DIKKE streeeeeep! Beeld volgt, zsm!!! Quote
ursela Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Jippie woehoe :clap2::happydance: Quote
Testr Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 * grijns * [attach=config]2367[/attach] Quote
ursela Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 oooh, voel het steken achter mijn ogen miki. Hoe voel je jezelf erbij? Meer vertrouwen? Durf? Genieten? Angst? Achtbaan? Quote
Testr Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Voel boven alles mijn borsten. :-) Verder echt misselijk, net al wat knagen. Maar zo'n streep nog nooit gehad en ik heb hem zo vaak zo bij anderen gezien. Nu bij ons en al rond NOD! De dokter had er al een goed gevoel over en ik eerlijk gezegd ook, al sinds dat bruine vrijdag. Maar was nog wel heel bang. En toen zondag zo'n toeschietreflex, dat kon toch niet anders meer? Maar maandag was alles in ene weg! Gelukkig dinsdag vol terug. En nu? Blijven hopen en duimen, nog veel hordes te gaan. Maar wat er ook gebeurt, ik kan het aan! Quote
Testr Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Dank Es! Oh en geen buikpijn he! Had ik die spontane keren wel, lichaam verzette zich er echt erg tegen. Nu niet! Volgend week 5 jaar getrouwd en die 1e spontane (vrij duidelijke) keer kwam (en ging ook) de week voor het trouwen. Nu een mooi jubileum kado, die hopelijk wel mag blijven!!! Quote
Sab Geplaatst 29 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2011 Jaaaaaaaaaa miki,gefelicuteerd wijffie!! Quote
bianca1 Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 He miki Ook ik wil je even feliciteren met je positieve testen! Je bent gewoon zwanger! Joehoee t lange wachten en knokken word eindelijk beloond! Geniet er van! Liefs bianca Quote
witje Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Oh Miki wat is het toch een mooi jubileum kadoo. We gaan er zeer zeker van uit dat deze mag blijven hoor!! Zo welkom, zit gewoon met rollende tranen achter het scherm nu...... Op naar een mooie bloedtest en dan een nog mooiere echooooooooo!!!!!!!!! Quote
Henne Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 JAAAAAAA!!!! *grijns van oor tot oor en knipperende oogjes* Gefeliciteerd!!!!! Echter kan het niet hoor. Hoe het ook gaat lopen, dit is ZWANGER. En niet zo'n beetje ook met zo'n dikke streep nog voor je NOD. Polletje opzetten dames? Ik zeg twins ;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.