Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo Caro dat was je dagje dus wel. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Die heb je weer in de pocket!!

Babeth ik wil het jasje vooral gebruiken als hij mee op de fiets gaat. Hij wil zijn armen nog wel eens uit de zak wurmen, het boefje. We gaan waarschijnlijk dan maar het grote jasje gebruiken en kijken hoe het gaat.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren, al een beetje bijgekomen? Vandaag weer klussen?

Net weer een ovu test gedaan, deze was duidelijker dan gister. Dus toch mijn ei niet gemist :D Blijkbaar was het van de week toch een cyste waar ik zo'n last van had.

Geplaatst

Tool al dr P nieuws? Het is tijd dat jullie iets meezit, ik duim!

Babeth, mooie bak!

Caro, slim hoor die rolstoel. Zo nog prima kunnen genieten lees ik. Dat zwemmen wil ik ook gaan doen. Man wil wel gezellig mee. :-)

Ruby de bongi al wat minder?

Ursula VOH = the Voice Of Holland. Super tv show, check website rtl als je leuk vindt mee te kijken. Aanrader!

Henne, leuke dag gehad? Gezellige meiden zag ik op FB.

Spaatje, wat fijn. Jullie ei komt nog, hup groei!

Hier gister de dag met alle oud studie genoot vrienden van J. We wilden het vertellen maar voordat het lukte bleken de 2 andere stellen met ivf behandelingen uit de clan ook wat te melden hadden. Een al 6 maanden, ook een cryo. En de ander zwanger van de 2e, 7 weken, nog geen echo maar mogelijk 2. Ook cryo! Omdat men beetje sneu mijn kabt op keek, heb ik het maar eruit geflapt, om vervolgens met man voor de groep te staan. Iedereen in shock, men verwacht het niet meer bij ons! Laatste jaren niet meer over. Behandelingen gepraat, dus men dacht dat we gestopt waren. Was een flink emo moment! En gelukkig zijn we zwanger, anders waren de andere nieuwtjes best een klap geweest.

Fijne zondag lieve meiden, xxx

Geplaatst

Wow, wat een verhaal mik! Vin heeft hetzelfde op werk; ook 4 mannelijke collega's die in t zelfde traject zitten of zaten. Bizar!

Zal straks fotos maken. Bdn nu in woerden om wipstoel te halen. V pikt mn moeder op en dan hopen we vandaag t behang af te maken. Ben wel moe moet ik zeggen...

Geplaatst

fren da is de enige winkel die we nog niet gehad hebben. Maar wat we tot nu toe gezien hebben begint allemaal bij maatje 68 en dat is echt nog te groot voor onze kleine man!! Maar bedankt voor het meedenken, die staat voor volgende week op het program.

Fren kan jij straks niet gewoon beetje rustig aan doen. Je hebt toch behanghulp??? Jij beetje koffie zetten en koekjes delen???

Testr wat een bijzondere dag hebben jullie gehad gister. Fijn om ook met zulk prachtnieuws te komen nietwaar?? voelde wel heel appart he?

Geplaatst

Ursula, wij hebben een vrijbuiter Quartz 2, de voorloper van deze :http://www.vrijbuiter.nl/kamperen/tenten/lichtgewichttenten/2-persoons/quartz-2-2388/

We zijn er heel blij mee...

Geplaatst

kalimera,

net terug van het sporten en effe theetje drinken bij de fitnessbazin (met haar kleine vent van bijna een jaar, lekker kereltje, haar dochter van 4 en haar hubbie). Ze was haar trouwringvergeten, dus heb m even langsgebracht.

Fren, lekker rustig aan doen vandaag!

Testr, emo-moment gisteren. lekker genieten nu!! We hebben nog geen reactie van dr. Pf., beetje jammer, maar hopelijk vandaag of morgen.

verder weet ik het even niet meer.

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool, voor een eerste reactie moet hij even de tijd nemen. Heb je naar beide mailadressen gedaan? Ik lees op freya ook dat velen met hem mailen, dus hij zal vast even een berg moeten weg werken. Ik hoop dat hij snel bij jou is!

Geplaatst

Hoi hoi zit mijn 1,2 kilo erbij te eten die ik was afgevallen. Schandalig veel geld aan het uitgeven maar moet een keer kunnen, morgen zijn we weer blut ;-). J zegt we zijn van "nieuw geld" naar "geen geld" gegaan. Crisis wij vinden het wel verfrissend haha ;-)

Caro lekker in een rolstoel groot gelikt, heb dat ooit in Disney gedaan met gebroken enkel, overal voorrang, heerlijk.

Babeth leuke auto.

Sandra loopt met app rond.

Meer weet ik niet, nu verder eten en drinken.

Tot morgen!

Geplaatst

Hoi hoi, gisteren was gezellig. Achteraf wel moeilijker gehad dan ik dacht met zwangere vriendin, dus jankavond. Veel bezig ook met wat er vanuit de hapto komt. Daardoor ook even wat stiller misschien, maar lees gezellig mee.

Dikke knuffel voor allemaal.

Geplaatst

"Caro lekker in een rolstoel groot gelikt " (Syl weer in de bocht)

Uhm... nee, dat niet. Mijn vriendin schepte wel bijna een man die dan op mijn schoot terecht zou komen... Toen ik zei pas op! zei ze: "ik dacht je hebt wel zin in een verzetje", haha!!

Geplaatst

Henne wat een goed idee een skipakje! Fijn om te lezen dat het fijn wa met de vriendinnen maar dat het ook confonterend is dat is niet vreemd hè, jij had er met mooie foto's van je ukkie moeten zitten.... Ben je weer wat opgeladen voor de nieuwe werkweek?

Testr wat heerlijk dat zij Goed nieuws hadden maar jullie nieuws was dan wel het mooiste hihi.

Syl, geniet lekker in Wenen, even er lekker tussenuit en morgen zie je Kayla weer en kun je weer opletten....

Lekkere dag gehad, naar schoonouders geweest, hond was ook mee en met z'n allen een lange biswandeling gemaakt.nog geen 50 meter onderweg en Imke begon uit het niets te krijsen, hongerrrrrr. Ik had een thermosflesje met warm water mee en liggend in de maxicosi de fles gehad, haar eerste picknick ;-)

Geplaatst

Babykamer ix bijna klaar!! Behang zit erop, nu alleen nog kozijn voor 2e keer. Tis zooooo mooi!! Foto's volgen later, is nu te donker dn ben kapot.

Syl, geniet maar lekker, heb je verdiend!

Caro, fijn dat de Efteling leuk was, verstandige keus die rolstoel.

Henne, knuffel, vind dat je super goed met jezelf bezig bent.

Later meer meisjes, dit meisje gaat plat...

Geplaatst

Hoi Meiden,

testr lief dat je mijn ei wilt coachen maar denk dat je die van Guusje moet hebben ;-)

Ursula zo mijn handtekening een beejte aanpassen, Gent was veel info maar ook hoge kosten aan alleen onderzoeken, dus nog (steeds) in overweging!

Mooie auto Babeth!

Geplaatst

Ik lees ook mee maar reageer weinig...knuffel iedereen op afstand en hoop dat jullie het merken ; -)))

Syl geniet ze in Wenen, lekker geld uitgeven en niet teveel over nadenken,

Ivfsh, alles goed bij jou,wat schiet jij al weer op! denk veel aan jullie en ook aan jou daar in het verre Ierland, fijn om te lezen dat het goed gaat, ben je nog bezig met fotograferen?

Ursela, jij ook goed aan het gaan! Heb aantal vriendinnen met kinderen van die van jou in zelfde fase, wat een gezelligheid, drukte en zorgen, kan het me wel voorstellen, altijd leuk om je berichtjes te lezen, jullie zijn zulke levensgenieters! Jullie komen er vast uit met de tent! Manlief hier heeft tijdje bij buitensportzaak gewerkt, volgens hem moeten jullie echt vertrouwen op de huidige kwaliteit van lichtgewicht snel opt te zetten familietenten (dacht zelf aan wolfskin), wil ook nog even kwijt dat ik het zo mooi bij jullie vind!

Babeth, jij hebt altijd een lief woord voor iedereen en ben blij te lezen dat het zo goed met jullie gaat als gezin en met Imke, knuffel voor jou!

Laika, las dat het niet zo ok ging met borstvoeding en later huilen, weet niet hoe het gaat, maar hoop dat er snel betere tijden komen en jullie voldoende geniet momenten hebben!

Tool, vollop in sport en herstellen van de teleurstelling, knuffel voor jou

Guus, even zeggen dat ik heel blij ben dat je je ei niet gemist hebt en dat je in de race bent, denk aan je!

San, al bezig met de aanstaande verhuizing, wat schrijf je altijd lief over je mannetje!

Simba, al druk bezig met 1000 en 1 ding tegelijk, lekker genieten saampies van jullie droppie!

Henne, heel benieuwd hoe de haptonomie je vergaat, ondanks de dipjes heb ik wel het idee dat je er goed doorheen gaat (klinkt misschien raar, maar je hebt zoveel meegemaakt, verwerken is toch een ding apart)

Voor iedereen die ik vergeet, dat doe ik niet hoor, maar gewoon teveel aan mijn hoofd, denk aan jullie allemaal. Testr, wat een dag hebben jullie achter de rug, mooooi en verdrietig tegelijk, en wat gaat het snel he?

Hier een hele gave dag deze week achter de rug, samen met vriendin schildersessie gedaan met kleintje van 1,5 en 3, het was te leuk voor woorden, zelfs ma had er dingen uitgehaald die te leuk zijn, het resultaat een kleurrijk groot schilderij, en aanhoudende glimmende gezichten bij ons allemaal. Het resultaat komt boven de bank bij vriendin ; -)

Verder heb ik heel veel steun van manlief, we hebben het regelmatig moeilijk, ook wel eens onenigheid hoe we het straks kunnen gaan doen, maar in the end is het altijd weer fijn om hier samen door heen te gaan en onze weg te vinden, hij is mijn rots in de branding, en nu ben ik aan het proberen mijn eigen teleurstelling af en toe te laten voor wat het is, en hem vooraan te zetten, want dat heeft ie 1000% verdiend,

IEdereen fijn avondje!

Geplaatst

Eef leuk even wat van je te horen. Hopelijk wordt jullie leven samen er steeds beter op als jullie weer uit jullie dal klimmen!!

Henne bedankt voor het meedenken. Die noppies jas is gaaf!!! Ik was bij vriendin vanmiddag en die heeft er nog 1 liggen op zolder die ze van de week gaat pakken, dus ben nu voorzien.

Een ski pak heb ik liggen maar dat is ten eerste veel te dik voor in de maxi cosi en hij ligt al in een "zak" dus zou ook veel te warm zijn.

Maar nogmaals bedankt voor het meedenken en zoeken!!!! Dikke kus voor je na je huilavondje. Hopelijk klim jij ook snel weer heel mooi uit je dalletje.

Babeth lekker gewandeld. Fijn dat je alles in de buurt had toen jullie meisje hongerrrrrr had hihi. De kleintjes zijn idd van het ik hem NU honger dus ik wil het NU hebben.

Wij zijn vanmiddag weer lekker op bezoek geweest en Ruben heeft zich weer heel netjes gedragen. Lekker gelachen heeft ie en geslapen daar. Hopelijk blijft het een makkelijk manneke wat slapen betreft als we ergens op bezoek zijn.

Syl naar je zin gehad???? Gaat het nog door de 19e???? Wat ons betreft wel hoor, gezellig.

Geplaatst

Ursel sorry hoor, corrextie namens manlief, die vertelde dat ik het verkeerd onthouden heb haha, op nr 1 een hilleberg, en anders op 2 een eureka, tja ik heb alleen maar ergens op 3 die ander onthouden;-) en verder hou ik t bij een hotelletje hihi.. .

Geplaatst

Nee san, we liggen in bed obese te kijken. Verder druk met kantoor bezig geweest. Meubels op de juiste plek gezet en nu weer dozen leeghalen. Dus nu in een relax stand.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden