Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede morgen meiden,

Fren is zich waarschijnlijk klaar aan het maken voor de trip om behangplak te scoren, hoop dat het lukt! Hen je Vin eindelijk zo ver is er geen plak.....

Ruby wat een klote zooi met die bongi!!en geen gezeur hoor, het is heftig, pijnlijk en zwaar, dan klaag je toch niet. Moet zeggen dat jij altijd wel leuke dingen blijft doen ondanks de pijn en het ongemak, knap!

Sandra zo'n kastje lijkt me erg onhandig, vandaag de laatste dag? Ben benieuwd wat er uit zal komen.

Hier heerlijk uitgeslapen, om 8.15 was onze prinses wakker, ik heb op mijn gemak kunnen douchen, papa ging haar verschonen en aankleden en dat gaat nog niet zo snel haha.

Dadelijk naar de markt en straks het boekje voor de doop van Imke samenstellen.

Dames een fijn weekend!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi, meiden allemaal een fijne dag! Het zonnetje schijnt, Sinterklaas komt aan.... dan opeens vind ik winter/eind van het jaar toch wel weer leuk. Hoewel ik de rillingen krijg als ik aan Oudjaar denk...klotedag. Maar zover is het nog niet. Vandaag een leuke dag. Afgesproken met drie vriendinnen. Het idee is dat we jaarplannen gaan maken. Benieuwd wat ervan terecht komt haha.

Tot later en veel liefs voor iedereen!

Geplaatst

Ha! Net al de gewone boodschappen gedaan. Even wachten op de hulptroepen en dan op jacht naar plak. Niet van dat spul hebben dat direct kant eb klaar op de muur gaat. Heel handig, maar moet hè t wel kunnen vinden...

Henne, wat een leuk idee, een jaarplan. Oudjaar vond ik ook altijd verschrikkelijk, maar zal dit jaar wel anders zijn. Hoop alleen dat ik 1200 uur haal, haha!

Geplaatst

Fren, ik zou ff wat winkels afbellen qua voorraad! Scheelt al te veel heen en weer stress. Succes!

Henne, have fun!

Hier eindelijk een beetje doorgebakken. Nu pannenkoeken om de 10 weken te vieren en hcg misselijkheid piek te bekoren!

Geplaatst

Miki 10 weken al weer!!

Henne veel plezier vandaag.

Fren als ze nergens de kant en klare behangplak hebben dan moet je gewoon zelf ff klaarmaken, is zo gebeurt!!! anders zit je behang straks nog niet op de muur!!

Babeth lekker uitgeslapen, heerlijk. Hier is Ruben mee onder de docuhe geweest met me vanmorgen en ook door papa afgedroogd en aangekleed. Gaat ook niet zo snel, maar ze hebben wel veel lol gehad. Het bananensmaakje van fruithap heeft meneertje gister op gemaakt en we zijn vandaag aan de peer begonnen. Hij vond het wel lekker. Er gaan nu 4 lepeltjes naar binnen en als het aan meneertje ligt waarschijnlijk nog meer. Maar CB had gezegt er beter nog niet aan te beginnen omdat hij nog niet zo "zwaar" was. Lekker niet gezegt dat wij al aan het proberen met proeven waren hihi.

Gelukkig hoefde het bloeddrukkastje maar 24 uur en die zijn gelukkig voorbij!!!! Dinsdag belt de HA met de uitslag ervan..

Wij gaan straks lekker naar de stad lopen. Willen ook nog even bij Leen Bakker langs. Het is heerlijk weer tenslotte.

Fijne dag allemaal!!!!

Geplaatst

10 weken alweer testr@ Toppie

Fren, succes vandaag!

Iedereen lekker genieten van het mooie weer, de zon is er!

Ik heb net trouwens een ovu test gedaan, en deze is positief! Dus ei komt blijkbaar nog? Jeetje, wat kan een mens zich vergissen.

Geplaatst

kalimera,

heb niet veel te melden.

Gisteravond lesgegeven. te horen gekregen dat ik vanaf medio december powerlessen moet overnemen, de komende donderdagen moet ik een paar sh'bamnummers geven en verder ben ik moe, moe, moe.

henne, veel plezier met het maken van de jaarplannen

Guusje, gelukkig, je ei is dus nog niet geweest. Hoop dat maandag niet te laat is en dat je snel de tp hebt.

Babeth, veel plezier bij het uitzoeken van het doopboekje voor imke.

San, sterkte met Ruben, hoop dat ie zich wat beter voelt.

Simba, met Sanne alles goed?

Syl, lekker aan het genieten in Wenen?

Es, bezig met plannen maken voor de koop van het nieuwe huisje?

Fren, zou ook eerst even rondbellen, voordat jullie op pad gaan. Succes !!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Woehoe testr al weer 10 weken, nog even en het is trimester II!

Henne veel plezier vandaag, ik snap wel wat je bedoelt met oudjaar, heel dubbel en weer confronterend.

Fren succes!!

San mijn zwager moest regimes ook wachten met fruithapje, Imke geef ik het ook nog niet, rustig aan. Het lijkt me wel ontzettend leuk, alleen al de respons!

Tool extra lessen voor jou, leuk toch? En extra ping ping ;-)

Guusje dus toch!, misschien was die ene grote geen ei maar een cyste? Bij mij is die ook ooit voor ei aangezien. Spannend weer, succes!

Geplaatst

Lekker gelopen in het zonnetje. Wel een tena lady omgedaan, want een maandverbandje houdt het niet. Zo erg heb ik het nog niet gehad hoor.

Ok, de inkopen zijn bijna rond voor sinterklaas. Moet nog even 3 grote cijfers maken. objecten bedenken die ze kunnen raden en dan de kledingkast inruimen.

HEt leven gaat wel gewoon door, ondanks dat de bongi er is. De tv staat aan. de intocht van sinterklaas.

Veel succes voor idereen vandaag!!!

Geplaatst

Sint is binnen! wat een drukte zeg...was geen doorkomen aan, vriendin met oudste kind gaan kijken wij met de kleine later het centrum ingehobbeld, (en nog een twee broeken gekocht) nu even relaxen eten en dan op visite!

Geplaatst

Pffffffff ben blij da ik o de bank zit. Is toch altijd veel meer werk dan gedacht, voordat alle voorbereidingen als schuren, afkitten, toch onderste laag behang eraf (thanks voor de tip van het inspuiten henne!) afplakken en vloer beschermen gedaan zijn ben je een hele tijd verder. Maar, plafond is gedaan, muren staan in de latex zodat het behang niet doorschijnt, eerste laag op het kozijn en eerste muur geverft. Morgennkomt m'n moeder om verder te behangen. Tot die tijd doe ik HELEMAAL niks meer...

Jullie allemaal lekker genoten van het mooie weer? Heb er weinig van mee gekregen, maar t was wel prettig omdat de voordeur en het raam vd kamer constant open stonden.

Geplaatst

Sinterklaas...ZUCHT...1 van de weinige dingen die ik echt mis van nederland. Ik organiseer wel ieder jaar een hebzuchtfeestje met sinterklaas. Gisteren de eerste mensen uitgenodigd dus ook dit jaar weer sint in noorwegen vieren. Haha, die noren zijn iedere keer weer geschokt door de zwarte pieten.

Guusje, toch een posi ovutest. Ben benieuwd wat er maandag te zien is.

IVFsh, gaat het goed?

Sandra, hier ook een afgeplat hoofdje. Maar geen woord over helmpjes. Ik ben al een maand bezig met rolletjes, e.d. en misschien dat het wat heeft geholpen. Manlief zegt van wel, ik zie het verschil niet.

Spaatje, ik ben het een beetje kwijt, ik lees je onderschrift maar het stopt met een vraag, nml als we verder willen. Hoe staan jullie daar nu in?

Mik, heerlijk, pannekoeken en hcg, perfecte combi!

Hier gaat het prima, ik ben lekker veel aan het bewegen, heb wat geshuffeld met prioriteiten en dat bevalt me erg goed.

Merel is lief en ook een draakje. Storm groeit als kool, 66 cm en 6,7 kilo. Lang en slank. En hongerig. Komt nog steeds minimaal 2x snachts. Als dit aanhoudt ga ik vanaf 4 maanden beginnen met fruithapjes en pap, om te rpoeven en dan wil ik hem savonds een papfles gaan geven op het einde van die maand om hem wat langer voldaan te houden. Maar dat duurt nog eventjes, eerst kijken hoe het gaat lopen.

Geplaatst

hoi meiden

Spaatje jij bent ook weer verwend door Sinterklaas, groot gelijk haha. Was dus wel leuk de intocht.

Wij zijn in 2007 een keer op een zaterdag naar Kampen gereden omdat we in de buurt zaten, even koffie drinken bij een zaak die gelieerd is aan het bedrijf waar ik werk, jeetje een drukte , we snapte er helemaal niets van. Maar daar was dus net de intocht, was erg leuk om mee te maken moet ik zeggen!

Fren zo te lezen een heel eind opgeschoten en nog geslaagd voor de lijm, super. Groot gelijk dat je het rustig aan doet, altijd gaaf met behang, het ziet er meteen echt zo anders uit.Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Wij hebben vanmiddag een andere auto gekocht, we hadden het er al een tijdje over, mede omdat we de auto van de zaak vanaf jan, alleen nog zakelijk gaan rijden.

eigenlijk was het bezoek niet eens gepland, eerst maar eens even kijken hoe een dergelijke auto rijdt en er van binnen uitziet etc. Voor de zekerheid wel mijn auto meegenomen en we hebben hem gekocht. Reed erg lekker, ook van Ceeke en hubbie goede ervaringen gehoord, helemaal top!

[ATTACH=CONFIG]2840[/ATTACH]

Geplaatst

Ursela, ik geloof goed dat je de sint daar mist, ga je wel pepernoten bakken? We leuk dat je er toch iets aan doet.

Storm ook al 6,7kg, net als Imke alleen zij is 61,5cm. Wat gaat het hard he?

Waren jullie nu nog geslaagd voor de tent?

Wat het afplatten betreft, Imke had het meer aan een zijkant, dat had ze al in de baarmoeder, haar oortje zat aan die kant ook watt dubbel, dat is inmiddels ook weer goed gekomen. Door op te letten met hoe we haar voeden, aankleden, de mobiel plaatsen is het goed gekomen.

Groot gelijk dat je hem straks een papfles wil gaan geven, hier gaat dat erg goed.

Geplaatst

Indrukwekkende auto babeth!

Ik taai zo af richting bedje, toch wel erg moe. Morgen eerst de wipstoel ophalen in Woerden. Vin haalt m'n moeder op en dan hopen we morgen het behagen af te maken. Weet natuurlijk nu al dat dit een veel te heftig weekend is, maar ja, dat moet dan maar...

Geplaatst

Nog geen tent gekocht. We zijn er nog niet uit. Vandaag kwam wel de nieuwe draagrugzak binnen.

http://www.fjellsport.no/littlelife-all-terrain-child-carrier.html

Ben ik erg enthousiast over. Vooral omdat het kind recht blijft als ik heen en weer ga vanwege de pivoting belt en het heeft ook een drinksysteem. Meteen uitgeprobeerd. Echt aan alles is gedacht, er zit zelfs een spiegeltje aan een touwtje zodat ik kan kijken hoe merel het heeft. Nu zit er ook een spiegeltje op mijn kompas maar dit was fijn meedenken van de ontwerpers.

Wat is VOH?

Geplaatst

Tool, was je nog vergeten. Maar heb wel aan je gedacht. Jeetje, het zit jullie niet mee. Nu weer met de mislukte sollicitaties en de dure autorekening. Gelukkig kan je veel energie kwijt met sporten. Pas je goed op jezelf?????

Geplaatst

Ursela is geen nieuwe auto hoor! hij is uit 2008, koop geen nieuwe.

wat die draagrugzak betreft, daar pas je toch niet met het hele gezin in? ;-) nee flauwekul natuurlijk, ziet er zeer geavanceerd uit!!! past Storm ook al in zo´n formaat of is daar weer een kleinere uitvoering voor?

Fren, indrukwekkend ? ehhh, hij oogt groter dan dat ie is hoor, allang blij dat we een auto vonden die ons beide aansprak, mijn voorkeur ging uit naar een station maar kwamen daar weer niet uit. pffff.

Geplaatst

Bebeth mooie wagen wat is het er voor 1???

Ursula mooie rugzak hoor. Dat er maar veel plezierige kilometers mee gedragen mogen worden.

Fren lekker slapen hoor. Uitrusten doe je maar in de baas zijn tijd hihi.

Spaatje weer 2 broeken rijker.

Wij zijn vanmiddag nog even in de stad geweest. Lekker op het gemakje overal gekeken. Helaas nergens een winterjasje voor Ruben kunnen vinden in maatje 62, voor die kleine maatjes is het erg goed zoeken zei de verkoopster ook. Ze hadden er al een opmerking over gemaakt naar de leverancier zonder resultaat. Verder ben ik geslaagd voor een broek, 2 truitjes en 2 truien. Heerlijk.

Geplaatst

Sandra het is een Hyundai tucson.

Wat betreft jasjes, ik gebruik voor Imke geen jasje, zij heeft het snel warm en zo'n gewurm met zo'n klein ding omdat die jasjes weer dik zijn.. Ik heb voor als ze in de kinderwagen ligt wat vestjes en als ze in de maxicosi gaat dan in een zak waarin ze lekker warm ingepakt Wordt.

Jouw is ook weer lekker aangevuld, Goed gedaan.

Geplaatst

Zie je Guus dat je eisprong nog kwam!

Weer thuis uit de Efteling, pfff... Best wel druk, maar te doen, ik was dolblij dat ik mijn rolstoel bij me had, al moest ik 'm af en toe afstaan aan twee kleine meiden die er net samen in konden... Kreeg net een sms van vriendin, ook net thuis en erg moe. Vind je het gek...

Nu nog even bankhangen, misschien later nog even terug. Zag trouwens ineens overal tweelingwagens, heel gek...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden