Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo mijn lieve zoontje is naar kdv. Zo grappig als hij zo ingepakt in de maxi cosi op de fiets zit hihi. Was wel frisjes buiten brrrrr. Maar nu weer terug thuis en het is toch wel heel stil en kaal zonder hem. Gek eigenlijk want als hij op bed ligt te slapen heb ik dat gevoel niet.

Nu nog ff een bakkie koffie voor we weer op de fiest stappen naar de cursus waar ik dus absoluut niets voor heb voorbereid.... foei

Fijne dag allemaal!!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he dames. lig helemaal leeg in bed. vannacht alles weer eruit gegooid van voor n achter. niet meer leuk. heb ook koorts. afspraak dd maar verzet. zou telefonisch niets meekrijgen. nu 1 dec. de afspraak. ga even naar wc scjuifelen. net al omgekipt

Geplaatst

Sandra het was mijn schoonmoeder die ziek was, niet mijn moeder, maar maakt niet uit. Succes vandaag! Ben benieuwd naar de uitslag van de bloeddrukmeter... Stoer dat je gaat fietsen trouwens met deze kou...

Tool zag op FB dat je alles er uit gegooid hebt? Sterkte, jammer dat je collega's nu je mooie nieuwe haar niet kunnen zien...

Ik ben nog steeds aan het hoesten/rochelen (sorry), lijk soms mijn schoonmoeder wel. Eigenlijk moet ik zwemmen maar denk dat het nog steeds niet verstandig is. Donderdag dan maar.

Straks komt schoonpa en gaan ze beginnen aan de vloer! En een grotere radiator ophangen want we zijn er achter dat de nieuwe kamer errug koud is nu! Komt ook omdat ie leeg is natuurlijk en nog geen goeie vloer en een klein dakraampje heeft van plastic, dat ook veel kou doorlaat en vervangen moet worden. Zo kan ze er in ieder geval niet in.

Besloten om toch maar te behangen en over te schilderen met een kleur, die ene muur, want gister weer op behangjacht geweest en ik vind het allemaal net niet leuk genoeg.

Kwam dat Lief behang van jou tegen Fren, erg leuk! Babykamer weet ik nog niet wat we doen, er zit nu blauw en geel behang op, waarschijnlijk gaan we dat ook overschilderen...

Geplaatst

Goedemorgen, even snel vanaf de foon , pc doet raar. Maar ze gaan vandaag ontdooien en als dat goed gaat morgen de tp. Tussen 15.00 - 17.30 het verlossende telefoontje.

Geplaatst

Guusje ik ga beginnen met duimen, zenuwslopend dat ontdooien.

Ruby wat een meevaller zeg, super goed van je.

Tool beterschap, las iets over aardappelanders.....:-(

Sandra succes met de cursus en vanmiddag met de uitslag. De vrijdagen blijf je vrij toch?

Caroline jij hebt morgen weer controle, mogen jullie weer kijken hopelijk. Heel benieuwd hoe het met jou bloeddruk gaat.

Geplaatst

Site doet inderdaad raar. Vandaar ook waarsch dat er de hele dag nauwelijks geschreven is. Maarre... Guusje, wat een super nieuws, hoop dat je snel hoort of t ontdooien goed is gegaan!!! Ik duim voor je.

Geplaatst

Guusje spannend, duim voor je!!

Tool je haar is echt gaaf, herken dan wennen wel, ben ook (lees heel vaak) van blond naar zwart of knalrood gegaan blijft wennen vooral smorgens ;-) ben je weer opgeknapt?

Sandra wat goed van ruben!

Fren zou hem ook graag ontvangen, ben geen lijner maar wel een opletter hoop zo niet aan de lijn te hoeven.

KLaartje druk aan de sport bodybalance is leuk en relaxed om te doen heey

ga verder werken...zit te spijbelen!

Geplaatst

Nog steeds geen telefoon ....... De spanning is goed te voelen Brrrrrrrrrrr

Geplaatst

Oh meiden, ontdooien is goed gegaan. Ik ben zo blij, ik moest spontaan enorm huilen net. Jeetje, wat is dat wachten vreselijk!

Maar morgen om 12.15 mag ik ze gaan halen :-)

Geplaatst

Niet aan gedacht om te vragen wat de kwaliteit is! En we laten er 2 terug plaatsen.

Het zou zeker het mooiste kado voor sinterklaas zijn......

Geplaatst

En dan lees ik al jullie lieve berichtjes, ga ik weer huilen ....

Ik ben zo blij dat jullie er zijn!

Geplaatst

geweldig nieuws guusje! super! morgen twee emmies terug! duimen gaan draaien. hier nog niet veel beterl darmen beginnen weer op te spelen. zo is t gister ook begonnen. maar er zit niets meer in... volgens a. gloei ik nog steeds van de koorts. komt me dadelijk bouillon brengen om 5uur. de schat.

Geplaatst

Yeeej... Guusje!!!

De duimen gaan weer volop draaien!!! Laten we hopen op een sinterklaaskadootje!!

Tool.. beterschap..

Ik ben aan het wachten op mijn moppies.. ik word opgepikt en dan gaan we naar mijn moeder toe. Elke dinsdag heb ik dus lekker een lift.

Sanne was weer mooi 155 gram gegroeid. en we zitten te denken aan een papfles, maar omdat ik nog bv geef is dat allemaal wel lastig. Zou betekenen dat ik eerst moet kolven en dat we daar dan de papfles van maken.

Maar met kolven krijg je er minder uit dan als Sanne zelf drinkt. Dus we schieten er eigenlijk niet zoveel mee op.

Aan de ene kant ben je haar extra aan hetgeven wat ze door het kolven mist. En ik denk dat ik het dan even teveel werk vind.

En er schijnen in een papfles niet zoveel extra voedingsstoffen. Fus je geeft ze wel een voldaan gevoel, maar ze krijgen niet zoveel extra. Hooguit meer krampjes, en die hebben we met Sanne nou net achter de rug..

Geplaatst

Guusje, super! Morgen lekker je emmies ophalen. Ga heel erg voor je duimen de komende weken.

Tool, dat klinkt niet fijn. Beterschap. Laat je maar lekker verwennen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden