Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedoel je of ik altijd mijn eisprong voel? Deze (denk) ik altijd te voelen.

Heb jij ook geen na eisprong klachten? Die heb ik altijd heel sterk.
  • Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee ik bedoel, last van borsten. Dt heb ik altijd direct na ei. Maar als je de eisprong meestal voelt, heb je die dan nu ook al gevoeld? Anders gewoon vertrouwen dat hij nog komt. Ik heb ook wel eens dat de follikels groeien en toch niet doorzetten. Maar dan volgt niet veel later alsnog een ander!

Geplaatst

Nee, dat heb ik niet. Maar ik had woensdag middag enorme steken in mijn linker eierstok, dit bleef wel ruim een uur aanhouden, en toen voelde ik iets knappenof zo.

Ik had dinsdag 3 follikels, en vandaag 2 (12mm en 13mm) Ik vertelde het zo aan de echoscopiste, toen ze ging kijken gaf ze aan dat het zomaar zou kunnen dat het mijn eisprong was. Want het BSM was al 17mm en wat wittig, zo ziet het er meestal uit na de eisprong zei ze. Maar goed, het zal allemaal wel, ik kan van alles verzinnen, maar kan er niks mee. Maandag weer afwachten.

Geplaatst

Oh wat is dat ingewikkeld! Ik weet alleen dat ik toen ik cryo's had, ik pas een smiley had op dag 16 dus mijn eisprong op dag 17 ! Nog nooit zo laat volgens mij, dus het kan misschien nog? Nou ja, sterkte in ieder geval!

Hier van hot naar her maar ik heb een rolstoel. Vanochtend hadden ze de laatste uitgeleend bij de Gezondshop hier in de stad, verwezen me door naar een andere stad, kwamen ze daar aan met een enorm gevaarte met een harde zitting die je helemaal uit elkaar moet halen etc! Die wilde ik niet, gingen ze weer bellen naar mijn eigen Gezondshop: ja hoor, een extra brede inklapbare hebben we wel. Grrr... had die dan eerst even gehaald voordat je me weer een stuk liet rijden! Maar goed, ik heb 'm, mag 'm 3 maanden houden dus dat doe ik dan maar, wie weet of ik 'm nog eens nodig heb. Op naar de Efteling!

Geplaatst

Hier ben ik weer. Druk druk druk, of te wel moe moe moe. Ach hoort er allemaal bij.

Fren wat een opmerking van je baas zeg, hopelijk komen jullie er uit.

Henne ook een rotopmerking toen zeg, ja ach mannen zou ik dan maar zeggen. Sommige denken dat ze al doodgaan als ze beetje verkouden worden hihi.

Caro zelf nog rolstoel geregeld??

Guus balen zeg, maandag weer terug. Tja speculeren heeft geen zin, maar frustie is het wel. Mijn LH-piek was voor de zwangerschap meestal op dag 12 of 13. Wat een rompslomp allemaal zeg met urinepotjes en bloedprikken..

Ik loop vandaag met een bloeddrukmeter voor 24 uur . beetje ongemakkelijk, hopelijk komt er iets uit en kan hij de medicatie beter instellen.

Vanmiddag met Ruben naar de kinderarts geweest. Hij heeft een iets afgeplat hoofdje vanwege zijn voorkeursligging naar links. Dus hij moest aangeven dat er helmtherpie bestaat. Is momenteel een modegril zelfs bij kkleine afwijkongen als Ruben. Hij vond het persoonlijk niet nodig en zou het ook niet doen als het zijn eigen zoon was in deze mate. Volgende week vrijdag echo van zijn heupjes en als dat goed is dan hoeven we daar niet meer naar toe.

Vanavond nog even stuk lopen, dit luie afgezwakte (beetje te zware) lijf moet meer in beweging komen hihi.

Geplaatst

Caro fijn dat het met een enorme omweg nog gelukt is. Heel veel plezier morgen.

Testr mijn fiets staat heel stevig met het gevaarte erop. Heb er ook een bok onder laten zetten, met een gewone standaard zou die idd omkiepen. Heb nu ook een mandje voorop erbij dus ben er helemaal klaar voor!!!!

Geplaatst

Oh balen Sandra! Ben benieuwd of je vannacht slaapt... Ik heb toen wonder boven wonder toch wel geslapen met dat ding, al duurde het lang voordat ik een enigszins comfortabele houding had gevonden...

Geplaatst

Even snel; controle gyn was prima. Zij gaf inderdaad aan dat de bedrijfsarts moet aangeven of en hoe ik minder kan gaan werken, maar ik weet niet eens wie dat is voor ons. Net al tegen mn baas gezegd dat de balans werk/privé helemaal uit balans is en dat ik iedere avond voor pampus lig. ZIjn reactie: ik heb hetzelfde, lig iedere avond om 9 uur in bed... WAT MOET IK DAAR NOU WEER MEE???.

Vraag hem hoeveel weken HIJ zwanger is! stomme reactie vraagt om een stommere vraag Grrrr

Geplaatst

Haha spaatje, inderdaad!

Sandra bij de controle van Imke met 4 weken was het ook zichtbaar, haar rechterkant. Ik let sindsdien goed op met hoe ik vasthoud met voeden, hoe de mobiel zit tov ligging in de box, leg haar met aankleden recht voor me (het kussen verticaal )van dit soort trucjes en het is inmiddels weer " rechtgetrokken"

Caro veel plezier morgen

Geplaatst

Nu even verder reageren ;=)

Tool hoe gaat het met je? hoop dat je wijzer wordt van dokter P (toch of is het S)

Ruby rustig aan en hoop dat je jezelf snel beter voelt

Guusje bah wat een onzekerheid, sterkte

Caro veel plezier morgen in de efteling, en verstandig idee die rolstoel

Sandra hoop dat je slaapt!

Henne hoe was je gesprek (of lees ik er nu overheen) of sta je in de file ;-(

Geplaatst

Babeth die trucjes pas ik ook allemaal toe en het is al een stuk minder dan het was hoor. Geen enkel hoofd is symetrisch en zoals onze kinderarts zei, perfecte symetrie is niet eens mooi. En wat geeft het nou al het een klein beetje zo is? Er zit haar overheen en is amper zichtbaar, ook al zou er geen haar op zitten. Zijn schedel groeid netjes en zijn oortjes staan "met de wind mee" en niet scheef dus geen paniek.

Hij zei heel eerlijk dat hij deze modegril van helmtherapie een beetje overdreven vind. Moet er niet aan denken om mijn mannetje een half jaar een helmpje te laten dragen als het niet nodig is en alleen maar om hem een perfect hoofdje te laten hebben. Voor zijn verdere ontwikkeling zou het niet beter zijn zeg maar.

Er zijn natuurlijk wel kindjes die het nodig hebben, maar die hebben het ook echt nodig en hebben een extreme afplatting. Het is goed dat ze het kunnen aanbieden zeg maar.

Geplaatst

Ik ken inderdaad een kindje dat echt wel een helmpje nodig had, maar tegelijkertijd ook een spreidbroek! Aaah, dat meiske zag er uit... maar de ouders zaten er totaal niet mee: die paar maanden, als het werkt! En inderdaad heeft het allebei geholpen... dus inderdaad mooi dat het kan.

Geplaatst

San inderdaad, geen enkel hoofd is symmetrisch. Zoontje van kennissen had een extreem afgeplat achterhoofdje, ook een helmpje en ongelofelijk wat een verschil in korte tijd, hij hoeft nog maar even.

Geplaatst

Hi! Spaatje gesprek was ok. Praatje pot om me binnen te houden. En alles liep uit dus ben erg moe. Wel leuk weekend voor de boeg gelukkig.

Guusje balen. Hoop dat maandag duidelijkheid geeft.

San mijn neefje had ook een plat hoofdje door voorkeurshouding. Is helemaal weggetrokken door erop te letten.

Fren geen p&o ken ik, eerst dan maar met baas blijven praten. Hij klinkt als de mijne. Op primaten prima vent, maar werk gaat voor alles en dat it er soms nogal kort door de bocht uit. Was het oppassen gezellig vanmiddag?

Geplaatst

Kijk voor die kindjes is het uitgevonden!!! Het is ongelooflijk wat er kan tegenwoordig. Ach Caro een helmpje en een spreidbroekje, zal er idd appart uit gezien hebben. En idd als het nodig is dan is het nodig. Dan zou ik er ook geen moeite mee hebben. Ik weet ook nog wel van een tweeling hier op het forum die een helmpje met succes hebben gehad ik geloof een half jaartje.

Ruben is vanavond niet echt blij, zal ik maar zeggen. Hij was vanmiddag behoorlijk aan het krijsen bij de kinderarts. Alles wat ze maandag bij CB gedaan hebben, meten, wegen, hoofdomtrek deden ze vandaag ook. Hij dacht natuurlijk o jee weer prikjes. Het arme jongetje. Gelukkig voor hem dat die nog ruim 3 weken duren voor hij ze weer krijgt. Vanavond ook wat hangerig en wil graag bij ons zijn, wel gezelllig. Volgende week vrijdag de echo van zijn heupjes en die dinsdag erop de belafspraak met de uitslag. Hopelijk is alles goed met de heupjes, maar we verwachten van wel.

Vanavond weer VOH!!!!!! Gezellig ff bankhangen, dat hadden we vandaag nog niet echt veel gedaan. Wat zijn we toch een lekkere huismusjes geworden op de vrijdag avond..

Geplaatst

"Praatje pot om me binnen te houden."

Huh Henne? Nou ja, was uiteindelijk dus positief? Zo zie je maar weer.

Ik heb een bod gedaan op een tweelingwagen en dat is vandaag geaccepteerd, gaan volgende week kijken, wel gek, mijn eerste grote aankoop en eigenlijk voor mijn doen heel vroeg, maar ja, goeie deal volgens mij.

Geplaatst

Pff, Murphy's law!! Gaan we morgen eindelijk behangen, is de behanglijm die we nodig hebben bij zowel gamma als praxis hier uitverkocht!! Net thuis van een rondje, morgen dus maar ander filiaal verder weg proberen. Net ook al UPC aan de tel gehad: volgens onze tv zijn we niet gemachtigd bepaalde zenders te bekijken. En voordat jullie je gekke ideeën in je hoofd halen: gaat om Ned. 1-2-3 rtl4 en dergelijke... Grr... Wordt als hè goed is nu van afstand gereset, ben benieuwd.

Henne, oppassen was op zich wel leuk hoor, maar het mannetje had duidelijk koorts. Hangen en zo, speen in z'n mond, kwam weinig actie uit. Hebben samen Disney dvd's zitten kijken. Niet hee opvoedkundig verantwoord, maar ach...

Geplaatst

Rustig hier? Oh ja, Voice of Holland zeker nog bezig? Ik heb Frost zitten kijken, maar eigenlijk had ik 'm al gezien dus ga maar naar bed, morgen lange dag...

Welterusten allen!

Geplaatst

Goedemorgen,

Lig al vanaf 4 uur wakker. Dus dacht even kijken hoe het hier is. NIet veel gebeurd zo te lezen. Ik was helemaal kapot gisteravond. Heb geen VoH gekeken en lekker gaan slapen. Ligt nu een kat mijn borst te masseren, half op mijn schouder. Ze bedoelt het goed. A is om half vier al naar zijn werk gegaan.

Vandaag sinterklaas inkopen doen voor de muziek. En vanavond een serenade brengen in tilburg met de muziek. Zal weer niet vroeg thuis zijn denk ik.

Verder loop ik helemaal leeg wat bongi betreft. Grote stolsels en veel pijn. Ben al vanaf gistermorgen half negen met mijn 4e ibuprofen bezig. Wil gewoon niet te veel van die troep slikken. Hoop dat het snel een beetje wegtrekt. OOk mijn onderrug doet ontzettend zeer en weet dus niet zo goed hoe ik moet liggen. Zit nu half in bed. Wel lekker warm elektrisch dekentje aan.

Nou weer genoeg gezeurd. Wens jullie een heel fijne zaterdag.

Geplaatst

Geen gezeur! Zware bongi gewoon heel vervelend!

Hier ook altijd vroeg wakker. Zo maar weer even omdraaien, ben nog niet afgebakken..

Geplaatst

Mik.... Nog niet afgebakken????

Hier een kind dat honger had, nou, prima, kom maar op..

En daarna....... Hup verder slapen. (Hoop ik)

Caro, veel plezier vanaag!

Geplaatst

Balen Fren van je plaksel. Hopelijk hebben ze het ietsje verder weg wel. Misschien eerst even bellen voor je die reis gaat maken voor niks???? Kun je niet een ander merk gebruiken of kant en klaar of zelf maaksel???

Caro ik hoop dat je wagen er goed uitziet. Je eerste grote aankoop!! Dat is het begin. Veel plezier vandaag, het is fris maar verder wel goed weer geloof ik.

Rubster flinke bongi.... Sterkte meis.....

Simba heeft Sanne lekker doorgeslapen??

Miki al afgebakken ondertussen???

Hier gekloot met het bloeddrukkastje. Sinds half 8 pompte hij de manchet om de 5 min op om vervolgens zonder meting weer leeg te lopen. Hopelijk hebben ze genoeg gegevens om een conclusie te trekken en het niet nog eens moet.

Ruben heeft net ook lekker gegeten en ligt ook alweer te pitten. Dus ik ga hem maar even stiekum weer naar bedje bregen voor nog eventjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden