Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ursela wat een prachtige foto weer! Wat een levensgenieters zijn jullie toch! Het is ook de plek waar je zit, zo in de natuur, ondanks de kou en weersomstandigheden komt het allemaal idyllisch over ; -)

Lekker even zo deze kerst, gezellig met elkaar en niet te veel hoeven en veel proeven ; -)

Het is wel raar dat we vorig jaar nog tussen behandelingen zaten en in de hoop en afwachting, en nu wetende dat het allemaal anders is gelopen. Ik ben deze dagen gelukkig optimistisch gestemd en kijk ook naar nieuwe mogelijkheden om toch een gezellig leven met kinderen te kunnen delen, ook zullen ze niet van ons zijn, en daar kan ik ook naar uitkijken. Een rouwproces als dit verloopt zo wisselend, de ene week gaat het super en de andere week is er weer een dip en voel je je zo in en in teleurgesteld.

Ook ik heb meegedaan met dat onderzoek over kinderloosheid en ondersteuning, waar M over schrijft, en was uitgeloot, nu heb ik afgelopen week het zelfhulpboek in huis gekregen, best wel heavy hoor! Doordat ik niet ingeloot was, moest je vragenlijsten invullen zonder mee te doen, was ook confronterend, maar de beloning achteraf was dus het zelfhulpboek toegestuurd krijgen. Ben begonnen met lezen en het is best wel heavy. . Er zitten hele zinvolle oefeningen bij, maar ook wel confronterend hoor. Dus Eef zit er niet in te lezen deze kerstdagen.... ; -) Het is werken zoiets, dus echt iets voor na de kerst....wordt vervolgd.

liefs voor iedereen en fijn kerstgevoel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden ik lees mee maar vind het te moeilijk om op alles te reageren...

Voor de luchtigheid gooi ik er een paar foto's in van Muts en ik ben dankbaar dat ze er nog bij is.

Miki nog bednkt voor je ferme woorden naar Kayla toe ze hebben geholpen.

Ben ook benieuwd hoe het met Caroline en haar garanlen is verlopen!

Dikke knuf.

Geplaatst
Ursela wat een prachtige foto weer! Wat een levensgenieters zijn jullie toch! Het is ook de plek waar je zit, zo in de natuur, ondanks de kou en weersomstandigheden komt het allemaal idyllisch over ; -)

Lekker even zo deze kerst, gezellig met elkaar en niet te veel hoeven en veel proeven ; -)

Het is wel raar dat we vorig jaar nog tussen behandelingen zaten en in de hoop en afwachting, en nu wetende dat het allemaal anders is gelopen. Ik ben deze dagen gelukkig optimistisch gestemd en kijk ook naar nieuwe mogelijkheden om toch een gezellig leven met kinderen te kunnen delen, ook zullen ze niet van ons zijn, en daar kan ik ook naar uitkijken. Een rouwproces als dit verloopt zo wisselend, de ene week gaat het super en de andere week is er weer een dip en voel je je zo in en in teleurgesteld.

Ook ik heb meegedaan met dat onderzoek over kinderloosheid en ondersteuning, waar M over schrijft, en was uitgeloot, nu heb ik afgelopen week het zelfhulpboek in huis gekregen, best wel heavy hoor! Doordat ik niet ingeloot was, moest je vragenlijsten invullen zonder mee te doen, was ook confronterend, maar de beloning achteraf was dus het zelfhulpboek toegestuurd krijgen. Ben begonnen met lezen en het is best wel heavy. . Er zitten hele zinvolle oefeningen bij, maar ook wel confronterend hoor. Dus Eef zit er niet in te lezen deze kerstdagen.... ; -) Het is werken zoiets, dus echt iets voor na de kerst....wordt vervolgd.

liefs voor iedereen en fijn kerstgevoel!

Dus je hebt 'm al! Ik verwacht hem volgende week. Ben heel benieuwd.

En je hebt helemaal gelijk. Met de Kerst er niet in lezen....!

Geplaatst

ben benieuwd Syl, altijd leuk foto's van Kayla,

M ik denk dat het boek echt handreikingen kan bieden, maar net als die vragenlijsten...confronterend! dus idd na de kerst ; -) onze berichtjes hebben elkaar gekruist, hoop dat je het boek snel binnen hebt, wie weet kunnen we wat ervaringen delen, weet zeker dat de oefeningen zinvol zijn, knuffel!

Geplaatst

Syl wat zijn garanlen? Oooh garnalen! Heb ik niet meer gehaald. Mijn moeder was in het begin erg gespannen maar later ging het beter en werd het eigenlijk best gezellig. Het is weer achter de rug en we hebben gister lekker niks gedaan, beetje eten, beetje slapen... En vandaag eigenlijk weer, zit te spelen met mijn nieuwe laptopje... Maar er moet zo helaas wel gewerkt worden want de kamer van dochter moet leeg: morgen wordt haar oude kamer als het goed is geschilderd. We, eigenlijk ik want vriend kan het niks schelen, hebben gekozen voor limegroen op de babykamer. We hebben donkergroene meubels en ik vind het een mooie kleur en neutraal voor jongens/meisjes...

Geplaatst
ben benieuwd Syl, altijd leuk foto's van Kayla,

M ik denk dat het boek echt handreikingen kan bieden, maar net als die vragenlijsten...confronterend! dus idd na de kerst ; -) onze berichtjes hebben elkaar gekruist, hoop dat je het boek snel binnen hebt, wie weet kunnen we wat ervaringen delen, weet zeker dat de oefeningen zinvol zijn, knuffel!

We gaan ervoor Eef!

8_8_55.gif

Geplaatst

Meiden herkenbaar jullie verhalen.

Eergisteren en gisteren bij familie gegeten.

Wat valt dat zwaar wil gezellig zijn maar voel me k. Eerstgisteren kon ik op de terugweg ook niet stoppen met janken. Alles komt er dubbel en dwars uit. Wil geen zeur zijn. Gisteren op de heenweg naar een restaurant ging het weer mis. Voorbij gangers met een maxicosi en kinderen achterin. Ik wilde naar huis. Toch naar binnengegaan. En toen hadden ze bedacht dat ik bij de meiden ging zitten. Maar ik wilde naast mijn moppie. Maar kon niks zeggen anders begonnen de waterlanders weer. Toen vroeg de moeder van mijn zwager of ik al wist wat ik wilde. En toen kon ik geen antwoord geven en begon het weer. Naar de wc gegaan en even gejankt. Ik wil hun middag niet verpesten. Moppie had het door en zei het aan tafel iedereen begreep het. En mijn schoonzus kwam naar mij toe. En toen kwam alles eruit. Ze begrijpt het omdat ze zelf ook in de mm heeft gezeten. Ze hadden me ook aan de andere kant van de tafel gezet zodat ik niet op de kinderspeelplaats uitkeek. Ze dachten dat ik dat ook moeilijk vond maar dat had ik niet door. Het is het besef dat het jaar voorbij is en dat we weer met lege handen staan zonder maxicosi zonder een kindje in de buik. Aan tafel gaan zitten maar mijn schoonzus zag dat het nog niet goed ging. We hebben even buiten gelopen en gepraat wat luchten dat op. Ze zei ook je heb je zo lang groot gehouden dus het is niet gek dat het er nu uitkomt. Lekker gegeten en daarna met mijn moppie een strandwandeling gemaakt. Onzelf beloond met een heerlijke choco met rum en slagroom hopelijk vind ik mezelf snel weer terug.

Geplaatst

Raba, het besef, de pijn en verdriet komen deze dagen extra hard binnen. En laat maar lopen die tranen, maar vergeet ook zeker niet te genieten van de kleine dingetjes...Ook voor jou een dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve raba, ook een knuffel van uit hier, wat een moeilijke momenten zijn er dan toch, ik sluit me aan bij liz, het isook moeilijk, en pinnlijk, dat het versriet er mag zijn is zeker belangrijk, knap dat het zo kin bij je familie en dat ze zo invoelend zijn, sterkte en liefs xxx eef

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3167[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3168[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3169[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3170[/ATTACH]

Kayla bij ons mam, prinses op de erwt.

Daarna thuis en heel moe zijn dat ze in mij trolly kruipt....en mijn pyjama aan het opmaken is.

Geplaatst

Wat een lekker ding is het toch Syl :-) .

Hier net twee honden gewassen en daarna mezelf. Morgen dus met schone hond het vliegtuig weer in. Zo nog even wokken met z'n viertjes. Ondanks de kerstversiering hier in huis niet echt een kerstgevoel. Ben me dit jaar zoveel bewuster van mijn gevoel.

Geplaatst

Hee lieve meiden!

Even een hele dikke Ierse knuffel voor de meiden die t kunnen gebruiken!! Vind het al heel knap dat jullie wel de kerstdagen met vrienden en familie vieren. Laatste twee jaar zijn wij gewoon weggegaan. Realiteit ontvluchten. Heb bewondering voor jullie!!! Hoop dat volgend jaar kerst er anders uit zal zien!!!!

Veeeeeel liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Eef en M. Ik krijg ook het boek als het goed is. Heb de vragen ingevuld. En ik vond ze ook wel confronterend, maar wel beantwoord.

Ben beniuewd naar dat boek.

Onze kerstdagen zijn rustig verlopen. 1e kerstdag een traantje gelaten, maar we gaan door.

Vandaag 1/3e deel van de vloer eruit gehaald. Toen kwamen de buren vragen of we aub wilde stoppen. Dat hebben we gedaan. Morgenmiddag weer verder. Heb het idee dat de hele flat staat te schudden. Graniet is ook erg hard.

We zijn even bij de gamma,makro en ikea geweest. Douchen bij mijn broer en daarna nog lekker eten. Lekker toetje.

Morgen lekker naar de kapper en dan mjn nagels.

Donderdag komt er een logee van 13 jaar oud en krijgt hij eindelijk het boek van fren. Dus... denk dat wij gaan kokkerellen. Hij blijft ook slapen. Gezellig. Ik heb er zin in zo eind van het jaar.

Tool en henne, altijd kl... om te horen dat iemand zwanger is. Maar helaas hoort het bij het leven.

Een gemis blijft er altijd, maar wij proberen er wel zoveel mogelijk iets leuks van te maken. En ja kleine kinderen zijn atijd lief en leuk om te zien. Dan kriebelt het toch wel weer.

Meiden zit nanny mcphee te kijken. A ligt al te slapen.

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Geplaatst

Ben blij dat het voorbij is, pfff, nu weer de echte wereld zonder de kerstman, of ik daar nu zo blij mee ben weet ik ook nog niet.

Het idee dat heel NL plat ligt gaf ook wel een stukje rust, heb zelfs gisteren tot 10.00 in bed gelegen, doe ik niet eens als ik ziek ben....

Deze week de ivf plannen en eens met J praten over zijn roken want dat is verschrikkelijk en ik irriteer mij mateloos.

De Menopur is t/m mei houdbaar en april wil ik niet dus wordt het maart, of J moet nu stoppen met roken dan wil ik april ook ivf doen dan heeft zijn zaad tijd om te herstellen.

Geen zin in dit gesprek want dat loopt op ruzie uit.

Geplaatst

Hei!

Syl, succes met je gesprek met J. Ik snap dat je er geen zin in hebt, eigenlijk zou het vanuit J. zelf moeten komen om te stoppen met roken. Mijn man rookt ook en ik weet dat als ik het onderwerp zou aansnijden het ook bij ons op ruzie zou uitlopen. Het is moeilijk om te horen over slechte gewoontes waar je zelf van baalt.

Gisteren werd ik steeds meer verkouden, ziek. Dan is het erg pittig met twee kleine kindjes in huis. Speciaal borstvoeding geven en dan een krijsende merel. Auw. Maja, hoort erbij. Ik denk dat ik de kleintjes heb aangestoken want ze zijn beiden niet zo vrolijk en erg snotterig vandaag.

Fijn dat bij jullie de kerstdagen voorbij zijn. Hier duren ze nog tot 13 januari. Maar worden vooral tot en met oud en nieuw gevierd.

Rubster, wat goed van jullie dat je, op verzoek van de buren, gestopt bent met de vloer. Kleine moeite groot gebaar.

Syl, wat een mooie bos bloemen op de eerste foto (kerstplaatje!).

Geplaatst

syl moelijk gesprek dus..

Ursula, kleine moeite groot gebaar. Heel groot gebaar als ik nu alles bij elkaar terug kijk, zijn we met deze lekkage al bijna 3 jaar bezig. En stonden we nu 3 maanden stil. Dus ja... Vanmiddag gaan we verder.

Nog een uurtje dan ga ik richting kapper. Heb er zin in. Lig nog in bed.

Was om half 4 wakker kon niet meer slapen. Heb ik de top 2000 aangezet ben ik in slaap gevallen.

Succes allemaal... Dikke knuf.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ook hier eentje die blij is dat de kerstdagen voorbij zijn.

Ben nu geloof ik de enige in het gebouw hier, hahahaha. lekker rustig. Kan wel goed doorwerken zo (owkee, nu eventjes niet dan).

Syl, sterkte met het gesprek. A. rookt ook maar gelukkig niet meer zoveel. Hoop niet dat het op een ruzie uitdraait. J. wilde er toen toch ook voor gaan en het proberen? hoop dat jullie een gulden middenweg kunnen vinden!!!

ik denk dat wij in het begin van het jaar een paar tripjes richting Brabant/Zeeland en Zuid-Holland gaan maken om wat meds op te halen.

Zit al helemaal te rekenen wanneer we ongeveer zouden kunnen starten. Denk wel dat het begin/medio april wordt, dus dan heb ik ook al meteen mijn eerste vakantie gepland, hahahahahaha. Ga dr. P. eens mailen of de prednisolon zinvol is en hoe lang je dit vantevoren moet gaan gebruiken en dan dr. S. mailen dat we ergens in april willen starten met evt. prednisolon.

Ondanks dat we (voornamelijk ik) toch nog wat twijfels en onzekerheden hebben over opstarten.

Dit wordt wel echt de laatste keer (zeg ik nu).

Syl, wat een leuke foto's van Kayla, hihihi. die twee van ons springen ook altijd in het koffer wanneer we aan het inpakken of uitpakken zijn, hihihi.

Ursela, hoop dat de schade is meegevallen! ziet er wel heel mooi uit die foto van jou en merel (neem ik aan) op de hangmat in de sneeuw...

Ruby, veel succes met het uithalen van de vloer. hoop dat jullie er snel mee klaar zijn en dat eindelijk kan worden begonnen met het inbouwen en herstellen en aanleggen van alles voor jullie badkamer.

ga weer verder met werken.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hi meisjes, lig nog in bed bij te komen vh kerstgeweld. Blij dat t erop zit, hoewel het erg gezellig was hoor. Komende dagen staan in het teken van klusjes doen: babykamer afmaken, auto (weer) naar de garage, huis opruimen en andere dingen die al veel te lang zijn blijven liggen. Had eigenlijk morgen nog een afspraak met een vriendinnetje, maar die belde ze gister af. Prima, kan ik ook ff uitrusten voor de laatste 3 weken werken...

Syl, moeilijk gesprek dus met j. Hoe staat hij in het hele proces? Stoppen met roken lijkt dan een klein offer. Hoewel dat makkeliker gezegd dan gedaan Us hoor, vin en ik hebben er ook diverse discussies over gevoerd...

Ruby, kan me voorstellen dat de buren na een halve dag gehak wel klaar waren met de herrie :-) vind t wel knap dat jij zo rustig onder deze verbouwing blijft; al 3 maanden geen douche, ik moet er niet aan denken!!!

Iemand recent eigenlijk nog iets van sab gehoord? Of zou ze net als Zara en roestvlek min if meer afscheid genomen hebben vh forum?

Is er al een vaste datum voor de winterthee eigenlijk? Zou t leuk vinden jullie weer te zien, maar dat lukt alleen als we in Jan afspreken.

Fijne dag meisjes, nog vier en dan Us 2011 ook al weer voorbij...

Geplaatst

Ik vind prima on in Jan af te spreken.

Gesprek wordt uitgesteld want J net ziek opgehaald, zucht en er is zoveel te doen....

Ursela beterschap.

Geplaatst

Fren, ik was van plan haar nog eens te mailen. is er bij ingeschoten geloof ik.

Syl, balen dat J. ziek is.

Raba, knuffel voor jou ook nog meid.

Fren, is V alweer bij gekomen van de schrik?

oja, ik ga vanmiddag ook weer naar de kapper. Ben eigenlijk alweer uitgekeken op deze donkere kleur, hahaha. kijken of ik iets anders kan laten doen. Denk dat ik ze heel langzaamaan weer lichter laat worden...

Geplaatst

Ja hoor tool, vin is ok. Hij is nog 2 x geslipt met mijn auto. Ligt vlgs hem aan mijn auto, maar ik denk dat t meer aan zijn manier van rijden ligt... Ik slip ml nooit. Hij is een auto gewend die 2x zo zwaar is, dus dan heb je iets meer massa in de bochten. We zijn van auto gewisseld nl. Omdat ik niet meer in en uit m'n punto kwam; erg lage stoel.

Geplaatst

Syl , fijn dat Kyala geluisterd heeft naar me! Als ik de prachtige prinses nog eens toespreken moet, hoor ik het wel.

Sterkte met je gesprek. Wellicht eens een geheel andere tactiek proberen? Bijv. optie donorzaad in de strijd gooien. Jouw klokje tikt, niet de zijne! Of is dat nu heel hard?

Geplaatst

Ik ga van de hak op de tak ff snel reageren op wat ik met een schuin oog heb gelezen en wat is blijven hangen... (reageer later op de rest als ik goed heb bijgelezen).

Kerst: GELUKKIG VOORBIJ We waren gisteren, na een overigens echt leuke dag, om half elf thuis en ik had de neiging om gelijk nog lle versiering ed op te ruimen. Misschien doe ik dat vandaag nog wel ook. Laat ik alleen de takken met lichtjes staan, voor wat gezelligheid, maar alle ballen en glimmers weg...en dan ga ik gewoon een enorme bos vrolijke bloemen neerzetten ofzo.

Syl, moeilijke gesprekken. Twee dingen over menopur: een maand over de datum is niet erg (hebben drie gyns mij verzekerd) en misschien kun je ruilen met iemand die wel eerder doet en ook heeft liggen. Ik moet deze week ook met J overleggen over onze planning, dus misschien kan ik je daarin helpen en wat tijd geven. Dan kun je ook rustiger het gesprek met jouw J aangaan en hem een maand laten voorstellen ipv een ultimatum stellen.

Tool ik wil ook wer blond haha. Zal wel met het nieuwe jaar te maken hebben ;-)

Fren grappig dat je dat zegt van de auto. Gisteren met J discussie over. Hij rijdt in een zware grote BMW en ik in een Clio. Hij kan met snelheden door bochten en over rotondes waar ik dan echt de bocht mee uitvlieg. Denk zeker wel dat jij gelijk hebt ;-)

Mart, Eef en Ruby op jullie reacties kom ik later terug, wil ik niet kort en snel doen. Ik duik nu eerst nog even terug in bed, lekker beetje aanklooien vandaag.

Oh ik zal nog even een herinnering sturen voor de winterthee. Volgens mij ging het nu tussen twee data in januari en maart, dus wel handig om een knoop door te gaan hakken.

Knuffel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden