Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Testr, veel plezier vandaag!!! denk ook een jongen eerlijk gezegd...

ivfsh, lekker druk in de laatste weekjes. Goed dat je je angsten al kenbaar hebt gemaakt. tip van ursela lijkt me geen slecht idee.

Babeth, wensballonnen voor de boys. Dat ze maar een mooie vlucht mogen hebben.

zojuist het recept voor de prednisolon van dr. Pf gekregen, maar er staat niet bij hoeveel. of is dit gewoon?

schots en scheef ingescand, hahahaha, als de apotheek dit maar accepteert. Anders moet ik toch vragen of dr. P. het alsnog doorfAXt naar de apotheek.

dadelijk naar ikea. kijken voor de kast die we graag boven willen hebben om dingen op te ruimen ;-).

liefs,

Tool

Geplaatst

Ruby, vergeet helemaal op jou te reageren. Heftig van je vader, ondanks dat je het al eerder te horen had gekregen spiritueel. Blijft toch nooit leuk om het bevestigd te krijgen. Sterkte!

hoe gaat het met de badkamer???

Geplaatst

Volgens mij zat Ruby gister met vader bij huisarts. Sterke hiermee he! Wel goed dat jullie hulp zoeken.

Hier duidelijkheid hoor. En hoe. :) Ons ukkie is een jochie! We dachten het al en ik voelde het zo sterk. Heel gek wel. Maar wow, alles lag weer op schema en ons menneke stak zelfs zijn duim naar ons op...

Nu naar zus en ouders. Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Jaaaaaaa, een jongen Geweldig!!!! En ook uiteraard top dat alles weer goed is

Geplaatst

Leuk nieuws m, fijn dat t allemaal goed gaat! Gefeliciteerd!

Ivfsh, spannende tijden voor jou, we denken aan je,

ruby sterkte met je vader, altijd verdrietig zoiets,

hoop dat het goed gaat met iedereen hier,

wij opweg naar mtricht voor weekendje weg, ondanks slecht weer gaan we er wat leuks van maken:-) xxx

Geplaatst

Hee miki!

Wat Leuk zeg! En helemaal super dat alles goed is! Ga er heerlijk van genieten!

Tool: heel gek dat er geen hoeveelheid bijstaat...

Geplaatst

testr een jongen, toppie. Leuk hoor..

Ja wat mijn vader betreft een beetje van de schrik bekomen. Ga er zo even douchen.

Vanavond ons pleegkind weer naar huis brengen. Hij is nu met de legotrein aan het spelen. Hij is erg moe, was vanmorgen om 4uur mee met alwin op de vrachtwagen.

Heeft iemand mij op tv gezien. Zat in het top 2000 cafe. Was leuk maar erg druk en warm.

Beeld en geluid wat dingen gedaan. en weer Alwin op halen. Die slaapt nu even en straks dus richting voorburg.

Morgen vuurwerk ophalen en dan denk ik dat ik aardig aangeschoten ga worden morgenavond.

Tool, de granieten vloer is eruit in de badkamer, maar de afvoer zit inhet beton, maar durfde niet dieper te gaan in de vloer. Verder heeft het hier echt geonweerd, gehageld e.d gisteravond. Tsja blijk dat de schoorsteenafdekking niet helemaal goed is, want door het gat in mijn kamer kwamen dus de hagelstenen op de eetkamertafel. Nu maar een handdoek in het gat gestopt. We mogen wel beginnenmet asbest sannering. Vergunning is verleend.

Meiden die bevallingsverhalen. Het lijkt me vreselijk, maar jullie krijgen er wel iets heel moois voor terug.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Testr, wat heerlijk dat alles weer goed was, hij heeft het even bevestig met zijn duimpje, hoe schattig!!! gefeliciteerd, bijzonder he dat je sterke gevoel ook juist was (is)!! ben benieuwd hoe je naasten reageren, zo leuk!!!

Tool geslaagd bij Ikea? wij zijn ook nog gauw geweest, ja gauw, ongelofelijk, mijn man kreeg het ineens in zijn kop, hij wil zijn werkruimte ineens in orde hebben (van een kant mooi maar de timing haha).

Daarom samen eea uit gaan zoeken, hij is even terug om het bureaublad te halen, was te groot en we hadden ook de kinderwagen bij ons, ook de wensballonnen ophalen, ik hoop dat het wat droog blijft!

Morgenavond vieren we oud en nieuw thuis, goede vrienden (peetouders Imke) komen met hun jongens, we gaan lekker gourmetten en spelletjes doen, heb er wel zin in.

Ruby wat heb jij (jullie) een lange adem met dat verbouwingsproject, petje af!!!

Eef, op naar het zuiden, dat het maar wat opgeklaard zal zijn als jullie arriveren, geniet lekker van jullie weekend!!!

Geplaatst

Mik, wat leuk, een klein ventje!! Moet zeggen dat ik al die stoere jongenskleertjes soms nog leuker vind dan al hè roze... Maar het belangrijkste natuurlijk da ie helemaal op schema ligt!

Hier hangen de gordijnen, mooi!! Alleen nog de plank boven de commode en dan zal ik inderdaad een fotootje plaatsen babeth :-)

Geplaatst

testr cool n jongetje! geniet ervan! eef veel plezier in t zuiden! ikea geslaagd. alleen moeten we terug want we hebben de verkeerde kassette dozen meegenomen. maatje te klein. hahah. nu effe uurje liggen dadelijk naar verjaardag. zal wel naat zaat en laat worden. haahahaha

Geplaatst

Hey lieve meisjes, heb het hier gezellig met m'n broer en schoonzus. Van hen een pak glutenvrij bloem gekregen dus vanmiddag vakjes gebakken. Verder nergens echt mee bezig....nou ja, soort van in m'n hoofd ergens wel. Toch altijd. Maar zin in morgen.

Miki wat super dat alles weer goed was! En leuk dat je gevoel zo goed klopte :-) vriendin van me krijgt een meisje en vriendlief heeft daar weken aan moeten wennen haha.

Fren, ben benieuwd naar foto's!

Ivfsh alles ook nog keurig, fijn hoor. Kan me voorstellen dat je tegen de bevalling opziet, met de ervaring van die miskraam in je geheugen. Goed om dat vooraf aan te geven.

Ruby dat zal schrikken zijn geweest over je vader. Depressie is erg heftig en het is moeilijk om dierbaren zo te zien, ook omdat je ze zo moeilijk kunt helpen. Gelukkig lijkt het met de verbouwing nu mee te zitten.

Verkoudheid is hier gelukkig stuk minder trouwens, dus misschien heeft het sporten toch geholpen ;-)

Fijne avond!.

Geplaatst

Hmmm, lekker henne, gebakken vakjes! Stop je er nog iets in of laat je ze leeg tot je ze oppeuzeld?

Miki, gefeliciteerd met de mooie echo. O'boy

Rubster. Wat heftig om te moeten horen van je vader. Goed dat hij er voor uitkomt maar het zal en klap in jouw gezicht geweest zijn. Ik hoop dat hij hulp kan krijgen. Dikke omhelzing.

Vandaag wel een leuke verjaardag gevierd, uitje naar oppdal. Skieen, borstvoeding. luiers, winkelen, lunchen, borstvoeding, luiers, zwemmen, borstvoeding luiers. Ben ooooooppppp

Alvast iedereen een

HEEL MOOI 2012

gewenst. We rijden morgenvroeg naar vrienden in de buurt van levanger en gaan daar het oude jaar uitluiden. Tenminste, als het mij lukt om zo lang op te blijven...

Geplaatst

Rubster jeetje wat schrikken van je vader. I have been there en dat hij hulp inschakeld en aanvaard is toppie. Dan is hij al goed op weg!! Sterkte ermee. Ook met de never ending verbouwing!! Jeetje wat een zooitje zeg. Wij hebben 7 jaar in een bouwval gewoond en dat was achteraf ook wel weer grappig. Weken afwassen in de douchebak en alleen een tuinslang met koud water uit het plafond in de keuken die alleen maar een open ruimte was, gelukkig hadden we wel een douche tijdens het hele traject, dat zou ik toch wel heel erg gemist hebben. Gelukkig is je granieten vloer eruit, wat een hels karwei en kabaal zal het geweest zijn.

Babeth vrij en toch heel druk, vergeet niet te genieten he? Fijn dat je man een ingeving had, kan ook maar weer in huis zijn.

Miki gefeliciteerd met jullie knulletje!!! Het is geweldig om een knul te hebben, maar ja ik ben natuurlijk bevooroordeeld hihi. Gelukkig ligt alles nog netjes op schema, dat is het allerbelangrijkste.

Ivfsh het gaat er echt om spannen. Het mag nu komen!!!! Spannend hoor, kan me voorstellen dat de gedachte aan de miskraam weer de kop opsteekt. Gelukkig heb je nu wel een kleine in je armen na afloop!!

Ursela gelukkig toch nog een leuke verjaardag gevierd. Erg moe begrijp ik, maar ook voldaan.

Tool ook geslaagd bij de Ikea, het is een populaire winkel geloof ik onder ons allemaal!! Maar nu dus terug om wat te ruilen hihi, balen altijd nietwaar?

Hier is het gemis groot, maar gek genoeg went het ook weer snel. Pfff vandaag de laatste plukken vacht opgestofzuigd. Deed toch weer even veel pijn. Nog niks gehoord over eventuele oorzaak.

Verder lekker gewerkt vanmorgen en vanmiddag wat met Ruben gekeuveld, toen hij op bed lag het huis onder handen genomen. Gaan we weer fris het nieuwe jaar in. Morgen ochtendje werken dan lekker genieten van het gezinnetje. Een vriend van ons komt bij ons lekker fondueën en het nieuwe jaar verwelkomen, heb er wel zin in.

Nou lady's mocht ik niet meer langskomen voor de jaarwisseling, fijne avond en doe voorzichtig!!!! Hopelijk brengt het nieuwe jaar voor iedereen mooie dingen!!!

Geplaatst

Ik wil bij bij deze ook iedereen een fantastisch nieuwjaar toe wensen met veel liefde, geluk, gezondheid en hopen dat wensen gaan uitkomen!!!

Sta er zelf nogal sceptisch in en doe om 0.00 niet mee met proosten, elk jaar hoop je weer op iets, bij ons vooral ook rust, maar het komt maar niet.

Ben gisteravond even lekker doorgezakt dus vanavond in pyjama op de bank en misschien wel lekker op tijd naar bed.

Maak er wat moois van meiden.

x

Geplaatst

Lieve meiden, veel van ons zullen vanavond moedig een glimlach opzetten en hun gevoelens van onmacht en teleurstelling weg slikken. Weer een jaar voorbij en weer niet die ene grote wens uit zien komen. Ik hoop dat 2012 voor jullie betere tijden brengt, verlies de hoop niet, en hou vast aan t goede, linksom if rechtsom, uiteindelijk kom je in een situatie waar je vrede mee kunt hebben. Heel veel goeds, liefde en gezondheid voor jullie allemaal!

Geplaatst

Alle nieuwe mama's en mama's in spe: geniet van het grote geluk dat jd is gegeven!! Ik heb gister met een grote glimlach op m'n gezicht een fles alcoholvrij bubbels gekocht om te proosten op een fantastisch 2011 en hopelijk een nog beter 2012.

Happy new year allemaal, ik ben superblij met ons cluppie eb alles wat we samen delen!

Geplaatst

Lieve meiden,

Dat afgelopen dagen wel wat meegelezen maar geen energie om te reageren... Waren de kerstdagen nog redelijk oké, op woensdag knakte ik na een gezellige middag met cadeautjes met de familie. Twee neefjes, de een nog zo klein en de ander lekker eigenwijs. Zussen aan het moederen, de rest van de familie ook en ik... voelde me een buitenstaander. Zo ontzettend met lege handen. Schiet er nu weer vol van;-( Tranen zitten gewoon hoog en ik zal blij zijn als ik maandag weer gewoon aan het werk kan. Met manlief de afspraak gemaakt dat we volgend jaar weer weg zijn tijdens de feestdagen, uit ervaring weten we dat deze tijd dan wat "gemakkelijker" is.

Lieve meiden, ik wens jullie allen een heel bijzonder maar bovenal gezond en gelukkig 2012 toe. Nu inpakken en op weg naar Deventer. Vanavond hebben we een heel vliegtuig voor ons zelf; omgebouwd tot super de luxe hotelkamer! Lekker samen van genieten en niet de verplichte lach op mijn gezicht plakken...

Tot lees en ziens in het nieuwe jaar!

Liefs,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden