Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mooi huis hoor, san!

Hier aan t voorbereiden op laatste week. Pff, ven er helemaal klaar mee. Vin verwoorde het gister goed: ik kan m'n werk wel loslaten, maar mn werk (lees:collega's) kunnen mij niet loslaten. Met alle idiote vergaderingen. Waar ik nog bij moet zijn deze week. Wil t liefste m'n bureau leegmaken en weg ;-)

Nou ja, zal wel goedkomen, maar toch. Komt ook omdat ik gister gewoon geen lekkere dag heb gehad. Moedig voorwaarts!

Geplaatst

Nog vier daagjes Fren en dan moeten je collega's je wel los laten. Punt. Geen telefoon, geen mail, jij hebt verlof en daar moeten ze maar aan wennen ;-)

Geplaatst

Ivfsh hoe gaat het met je, herstellende van de ks? En je kan het niet laten om te spieken hier.

Echt een super mooi Catootje hoor, mogen jullie trots op zijn.

Fren gisteren geen leuke dag ondanks je brunch met vriendinnen geloof ik, jammer. En wat werk betreft ze zullen er toch aan moeten geloven, het is niet anders.

Geplaatst

Ooh vandaag allemaal depri zijn want het is bleu monday, geloof dat we het hier vorig jaar ook over hadden.

Wij hadden gisteren bloederige zondag, volgens mij hangt ruzie in de lucht, we hebben met zijn tweetjes de loods maar verbouwt ipv elkaar.

Echt spuugzat allemaal zeg. Gelukkig ook meteen bijgelegd na een aantal uur.

Laika hoe gaat het met Jim, kan hij al zonder jullie vast te houden vooruit?

Guusje ik zie dat je er bent, hoe gaat het met jou?

Dadelijk stoofvlees maken met aardappelgratin, schoonouders komen eten 1x in de week, dan moet schoonvader mee.

Geplaatst

Fren nog even... ze hebben vast een mooi afscheidscadeau voor je donderdag en dan moet je maar met een grapje zeggen dat je echt niet bereikbaar bent! Al zou ik er maar op rekenen dat je de eerste dagen nog wel gebeld/gemaild zult worden...

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Mmm syl: klinkt heerlijk!!! Kun je wat komen brengen? Het ziekenhuis eten hier is... Tja, wat zal ik zeggen :-)

Ach, ik heb zo met jullie te doen syl, wat een vreselijk gedoe blijft het met jullie zaak en de rechtszaak. Goed dat jullie elkaar wel blijven vinden, zal niet makkelijk zijn...

Fren: laatste loodjes: heerlijk!!

Hoe is het met de andere meiden?

Hier alles goed. Ons meisje doet het super, heeft wel veel honger, super schattig om te zien hoe ze ook bij arjon stug op zoek gaat naar melk :-) herstel ks vind ik nog wel pittig, erg pijnlijk allemaal. Ze hadden het erover me morgen al baar huis te laten gaan, aar hoe aantrekkelijk dat ook klinkt, ik denk dat het eigenlijk beter is nog een nacht hier te zijn. Weet amper hoe ik ons normale bed in en uit zou moeten komen. Straks eens even bespreken met arts. Verder ben ik echt mega! Ik hou me een partij vocht vast! En het 'grappige' is dat het voornamelijk naar bovenbenen en heupen zakt. Bizar gewoon, ar noemt me moeke en dat ben ik in het kwadraat. Huid voelt gewoon beurs van de spanning die erop staat. Dat mag ook wel wat minder :-). Maar goed, hoort er nu even allemaal bij en is over een paar dagen weer heel anders

Hoop dat het geen blue monday wordt voor jullie!!!

Geplaatst

He nieuwe mama! Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat! Maar wat raar van dat vocht? Zoals ik al eerder schreef houd ik ook veel vocht vast in mijn vingers en enkels... ik ging er eigenlijk van uit dat dat na de bevalling meteen weer normaal zou zijn maar het klinkt alsof het bij jou zelfs erger is geworden? wat zeggen ze daar over in het ziekenhuis?

Geniet ervan!

Geplaatst

Hee Caroline,

Bij mij is het inderdaad veel erger geworden na bevalling. Ik heb vanmiddag uitgebreid gesprek met gynaecoloog en dan ga ik dit bespreken. Gister ven een arts gesproken en die zei dat het vaker voorkomt na keizersnede. Daarnaast was ik erg misselijk vanaf het eerste begin opwekken bevalling, kon nog geen water binnen houden, dus heb hele tijd aan infuus gelegen. Ar zei dat er minstens 5 nieuwe zakken zijn opgehangen. Zal denk ik ook meespelen. Maar ben benieuwd naar verklaring arts. Arts gister zei dat het 10-14 dagen zou duren voordat het weg gaat.

Geplaatst

En je mag nog steeds geen vochtafdrijvende medicijnen? Die bestaan natuurlijk wel maar die mag je niet in de zwangerschap ivm te weinig vocht voor de baby('s) maar dat geldt waarschijnlijk ook nog als je borstvoeding geeft... Ben benieuwd wat de arts zegt, laat even weten!

En succes ermee, dat is wel een van de dingen die ik zat ben: heb al sinds week 16 geen of nauwelijks gevoel in mijn vingers, met name de drie middelste, duim en pink gaan wel. En ben blij met milde winter tot nu toe want loop al de hele zwangerschap op blote voeten!

Geplaatst

Kon dat maar zeg Ivfsh even een bordje lekker eten brengen, ben ook rode kool aan het stoven en wat spruitjes erbij?

Arm ding kan Ar niet wat eten van buiten meenemen?

En dat vocht lijkt me vreselijk, weet wat het is maar zoals jij en Caro het omschrijven zo erg heb ik dat niet, kom nog wel een keer als ik zw ben.

Beter 1 nachtje langer in het zkh dan maar. En het is zo'n poppetje die Catootje :-)

Fren er zal idd nog wel een megakado komen ;-)

Geplaatst

kalimera ladies!!!

Kaartje, ben gisteren helemaal niet op het forum geweest en heb je dus ook niet kunnen feliciteren. Bij dezen alsnog een hartelijke en warme verjaardagsknuffel. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en veel plezier!!!

Syl, wat is het moeilijk allemaal. ik hoop dat jullie binnenkort wel duidelijkheid krijgen en verder kunnen gaan met jullie leven, zowel zakelijk als ook privé. de periode dat jullie stil hebben gestaan en nog steeds stil staan is nu wel lang genoeg geweest en ik hoop dat het wiel binnenkort weer gaat draaien. Sterkte met het maken van een beslissing!!

Es, lieverd, veel op je bordje. Probeer niet alles tegelijk te tackelen, denk ook dat dat iets teveel van het goeie gaat worden. Tijdelijk even huren is idd wellicht een optie voor jullie om op je gemak verder te kijken. Vervelend van G en zijn studie. Hoop dat dit opgelost kan worden en dat jullie niet onnodig/extra onkosten voor de kiezen krijgen! Wens G maar succes met de laatste loodjes van de opleiding!! Top dat ie het in 3 jaar doet ipv 4!

ivfsh, nog even in het ziekenhuis blijven. maar wel fijn dat met catootje alles goed gaat. en wat een poepie is het!!!

Henne,weer in de weer met ovu-testen...langzaam weer in de race aan het komen. spannend meid. het kriebelt ook bij mij weer!!!

hoop niet dat je een allergische reactie krijgt van je wollentrui!

fren, laatste paar dagen zijn ingegaan. denk ook wel dat het in het begin moeilijker zal zijn voor je collega's om je helemaal los te laten, hihihi. maar hou je eraan vast...komt goed!!!

San, wat een leuke woning!! ben benieuwd hoe het er van binnen uit gaat zien!!!

uhm...Caro, de verbouwing bijna klaar, gelukkig dat de 'ergste' verbouwingswerkzaamheden nu voorbij zijn en dat het weer ietsje rustiger is.

Testr, alweer iets gekalmeerd thuis? geloof van wel toch??? die hormonen toch ook hihihi. Kan me er levendig iets bij voorstellen hoor!!!

even teruglezen, want ik ben het weer kwijt

Geplaatst

Eef, we zijn gisteren begonnen aan de killing twee, maar viel in slaap, ondanks dat deze ook weer spannend is...

heb alle recepten binnen mbt prednisolon en intralipid. volgende week nog naar dr. S. en dan eens richting de apotheek en mochten ze daar moeilijk doen, dan is het een tripje naar de huisarts, hahahahaha.

vanavond geen sporten, geruild met woensdag, en dus tijd om vanavond met mijn zusje te eten, gezellig...

tot later!! moet nu weer werken...

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool wat spannend, nu wel heel dichtbij en concreet al! Niet meer aan de redbull he meid? Vandaag ook weer negatief in het nieuws. Zet hem op!

Henne, jij al antwoord op je recept vraag bij Pfeiffer?

Ivfsh, hoop dat je nog een nachtje blijven kan dan. Beste heavy lijkt me ook een ks en al dat vocht. Rust goed uit en geniet!

Syl, jullie ook lekker zitten knallen gister dus samen. Gelukkig weer hersteld (ook schade aan omgeving? ;-))

Sen, spannende stappen.. handtekening, uitgerekend in meeschrijven. Benieuwd wanneer de ticker komt!

San, super mooi paleis zeg!!!

Fren, nog maar 3 dagen bijna nu. Niet meer op 100% hoor. Alles lekker terug spelen in meetings: "wat denk je zelf? >> idd heel goed, jullie hebben mij niet nodig" :)

Hier zo moe, poeh. Moet mezelf echt slepen om dingen te doen en andere moment lukt het alles op te pakken. En weer andere momenten ben ik enorm labiel en opvliegend. Erger dan in het begin, ook wel weer komisch. Buik wordt echt groot, dus ik zal binnenkort weer eens een foto maken. Donderdag 20 weken echo en hopelijk woensdag uitslag over kans op bloedafbraak bij de kleine.

Liefs, xxx -M

Geplaatst

Hey meiden,

Hier een druk weekend achter de rug. Wel wat mee gelezen, maar weinig blijven hangen, het is een warboel nog in mijn hoofd.

Zaterdag hebben de mannen laminaat op de hele boven etage gelegt, en het is super mooi geworden, alleen de plintjes moeten nog.

Vanmorgen moest ik naar de bedrijfsarts, maar bij aankomst bleek het morgen te zijn ..... Hoezo warrig??? Ik heb gewoon niet goeg gelezen. Dom dom dom

Ivfsh, wat een plaatje jullie kleine Catootje!!!

Dikke knuffel voor iedereen

Geplaatst

Hee tool: dank voor j opsomming weer!! Altijd handigzo'n reminder :-) veel plezier vanavond met je zusje!!

Miki: spannend die uitslagen! 20 weken echo is echt een bijzonder moment.

Syl: echt heerlijk dat eten! Maaaaaar, donderdag komen mijn ouders en die gaan zeker weten allemaal heerlijke dingen voor ons koken! Waar ik vanavond zin in heb is goede sushi, geen idee alleen waar ar die vandaan moet halen hier in de buurt, wordt zoeken :-)

Geplaatst

he dames,

volgens mij is het toch nog meegevallen met een blue monday, of lijkt dat maar zo???

ik had er in elk geval geen last van, hihihi.

Vanochtend ook nog met mijn baas gesproken over de opbouw van mijn aanwezige uren op het werk en goedgekeurd. Hij zei zelf ook dat ik er weer iets beter/fitter uitzag. En zo voel ik mee. het besluit om een 5e keer te doen, heeft ons blijkbaar goed gedaan. Rust is toch weer een beetje teruggekeerd en ook na de bevestiging van de hapto dat ik goed bezig ben, doet goed. en door het gebruik van herbal ife begin ik me ook langzaam weer fitter en energieker te voelen, whoehoe!!!:silly-woohoo:

oja, omdat ik nu ook al een tijdje met vit. d bezig ben, gaan we het toch nog eens natuurlijk proberen, mbv ovutesten dan wel, hihihi maar wel maar voor een maandje, want de teleurstelling is toch nog altijd aanwezig.

Testr, spannend de 20weken echo. benieuwd hoe het iss met de bloeduitsslag

heb trouwens nu een brood in bakmachine zitten. benieuwd hoe het eruit gaat komen. nog een kleine anderhalf uur wachten.

Guusje, oeps, verkeerde datum. zou mij ook kunnen gebeuren. Heb ik geloof ik al eens met een hotstonemassage gehad. was geloof ik of een week te vroeg of een dag, hahahahahaha. toen maar gezellig met haar gekletst (gelukkig ook een goeie vriendin van me). was wel effe gezellig.

fijn dat het laminaat nu ligt en dat het er mooi uitziet!!!

Caro, las ergens dat je vandaag niet zo'n topdag hebt, en een beetje last hebt van spierpijn van het lopen? sterkte meid...hoe gaat het eigenlijk met slapen? kun je alleen nog op je rug slapen of ook op je zij? op de rug lijkt me ook zo lastig met het gewicht dat toch op je drukt, of niet?

dames, ik gooi deze er even voor ons allemaal in!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor alle felicitaties hier en op facebook en zo (zelfs vanuit het ziekenhuis in Ierland :-). Ik vrees dat ik dat soort attente dingen nogal eens vergeet, maar dat is dan niet expres... Het was erg gezellig gisteren, maar ook een beetje chaotisch. Tijdens de topdrukte 11 kinderen in mijn woonkamer. 1 ervan is mijn 7 maanden oude schattige neefje en de andere tien zitten tussen de 1,5 en 5 jaar. Da's best druk kan ik je zeggen (zeker aangezien er ook nog zo'n 30 volwassenen bij waren). Er zit wel een duidelijk verschil tussen de opvoeding van de diverse kinderen. Een aantal zijn gewend alles maar te mogen en die graaien dus overal chips en chocolade vandaan, nemen een hap en leggen het weer terug. Gelukkig een opmerkzame vriendin in de buurt die alle aangevreten dingen heeft verzameld in een afvalbakje. Gelukkig ook een aantal zeer sociale goed opgevoede kindertjes en ik ben ook twee mooie tekenen van een 2,5-jarige tweeling rijker :-).

Ivfsh, wat een poppetje is jullie Catootje. Fijn ook dat je ouders komen. Eigenlijk heb je dus wel kraamzorg ;-)

Tool en Henne binnenkort weer in de race. Wat gaat het opeens snel. Opeens ook al weer 'bijna' Fren en Caro uitgerekend. Of vind ik alles gewoon steeds sneller gaan, omdat ik een jaar ouder (en wijzer?) ben geworden? haha.

Sen, heb je al een ticker? Ben de rest geloof ik weer even kwijt, sorry...

Merk dat ik toch wel heel blij ben dat 2011 is afgelopen. Nieuw jaar voelt ook echt als een nieuw jaar. Heb ook het gevoel dat ik nu pas echt alle hormonen van de laatste ivf kwijt ben. En dan zijn we toch al wel ruim een half jaar verder... Afgelopen vrijdag voor het eerst naar de osteo geweest. Nek en rug voelen een stuk beter nu en dat terwijl er eigenlijk geen kracht gebruikt wordt. Bijzonder hoor. Over 2,5 week weer. Merk dat mijn lijf heel gelukkig wordt van alles dat met energie/balans te maken heeft (acu, osteo, voetreflex, quantum touch). Manlief vindt het allemaal maar zweverig, maar ik voel me er erg lekker bij.

Geplaatst

kaartje, doet me goed om dat te lezen, dat je lichaam gelukkig wordt van alles dat met energie en balans te maken heeft. heerlijk toch?

Ik ben overigens pas in april, maar ik ben iemand die graag vantevoren (liefst ruim vantevoren) al de meeste dingen geregeld heeft. als ik eenmaal bezig ben, dan komt er meestal toch weer niet veel terecht van de planning die ik in mijn hoofd heb, hahahaha, dus daarom probeer ik nu al zoveel mogelijk dingen 'af te vinken' zodat ik rustig kan beginnen met de behandeling. alles in optima forma zeg maar.

Geplaatst

Hi meiden,

Ik voel me zooo schuldig dat ik maar niet aan bijlezen én bijhouden toekom;-( Hier blijft het gewoon druk en chaos. Terwijl ik zo naar een beetje rust verlang en daarvoor houd ik mijn agenda al zo leeg mogelijk en spreek gewoon even weinig af. Maar het helpt niet! Iemand tips??

Gistermiddag halsoverkop naar mijn schoonouders want het ging niet goed na de laatste chemo: schoonpa ziek/ellendig en schoonma verdrietig/eenzaam... We waren net op weg naar huis van een feestje in Born dus nu was de reis nog langer! 3uur rijden voor een bezoek is toch écht wel veel (en dat was alleen de heenreis). Schoonpa vanochtend gevallen en koorts en inmiddels opgenomen in het ziekenhuis... Nu afwachten of hij weer wat opknapt. Zo niet, dan vermoed ik dat we onze geplande reis naar Curacao wel kunnen vergeten voor dit moment. Logisch natuurlijk maar we zijn er eigenlijk zo aan toe samen.

Inmiddels bij doc P geweest ivm immuunonderzoek. Er is sprake van een geactiveerd immuunsysteem en een zwaar ijzertekort (vooral de ijzervoorraad) dus ik mag aan de staalpillen. Nu nog even een recept hiervoor regelen en anders via de huisarts. Vitamine D opnieuw geprikt maar nog geen uitslag binnen. Vanavond even een mail sturen. Wil ook nog expliciet weten of de prednisolon wordt aangeraden zodat ik dit volgende week met mijn eigen arts kan bespreken. Ik vraag me wel af waar dat ijzertekort door komt. Iemand een idee of dit door aspirine kan komen?? Slik ik inmiddels ruim 2 jaar om doorbloeding van baarmoeder te verbeteren én miskraam te voorkomen. Genoeg vragen dus en nog uitzoek werk voordat de cryo ontdooid kan worden!

Even een korte reactie op wat me bijgebleven is:

@ivfsh, wat een lieverdje jullie kleine meisje!! Gefeliciteerd met haar komst en geniet van elk moment;-) Volgens mij lukt dat aardig!!

@karin, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren. Leuke dag gehad zo te lezen, lekkere chaos maar ook dat is vaak reuze gezellig...

@sylvino, wat een k.. uitspraak. Het blijft zo maar knokken voor jullie terwijl jullie ook gewoon aan rust én duidelijkheid toe zijn. Niet fijn en kost weer een hoop energie allemaal! Sterkte.

@tool, wat een energie heb jij!!! Ik sta telkens weer verbaasd over zoveel positieve energie in je berichtjes, échte kanjer!

@henne, nog geen tijd gehad voor mail maar vast bedankt voor je antwoord! Na gesprek met doc P weer heel wat wijzer geworden, ook al heb ik geen allergiën. Mocht ik nog specifieke vragen hebben dan mail ik die even per pb, oké? Ik ben er nog niet aan toegekomen de uitslagen langs het boek van Beer te leggen.

@babeth, dank voor je mailtje/update. Wel beantwoord maar omdat ik niet thuis was een ander emailadres ingegeven en dat snapt ie volgens mij niet want mijn antwoord heeft je vast niet bereikt! Maar ik ben het wel helemaal met je eens, helaas;-(

@all, nu het huis opruimen, strijken en nog wat poetsen want morgen hebben we een bezichtiging! We zijn benieuwd... hebben wel al wat leuke opties gezien maar eerst verkopen, eventueel tijdelijk huren en dan pas wat kopen. Er komen de komende twee jaar vermoedelijk heel wat woningen op de markt hier in de regio (allemaal eigenaren die nieuwbouw hebben gekocht met een provinciale regeling = als de woning die ze verlaten binnen een jaar na oplevering van de nieuwbouw woning niet verkocht is dan koopt de provincie de betreffende woning tegen 75% van de marktwaarde. Maar de provincie gaat deze woningen weer verkopen, tegen een leukere prijs uiteraard;-). Maar goed, het is pas een bezichtiging dus het kan ook gewoon niets worden;-) Denk graag positief vooruit...

Een dikke knuffel voor allen, denk veel aan jullie, probeer ook een beetje mee te lezen maar het lukt gewoon even niet...

Liefs,

Geplaatst

Tool ik kan al maanden niet meer op mijn rug liggen, gewicht drukt overal op, kan dan niet ademen. De vk zei laatst zelfs dat dat gevaarlijk is! Buikliggen hoeven we het niet eens over te hebben dus bij elke draai van links naar rechts wakker... Ach ja, hoort er bij.

Net in slaap gevallen dus geen boodschappen gedaan, oei... Manlief is nu een frietje halen, lang geleden! Heb ik wel altijd de neiging om de volgende dag extra gezond te koken...

Klinkt als een drukke dag gister Kaartje! Ben wel geschokt over die kinderen die chips en chocola overal vandaan graaien en het vervolgens na een hap weer wegleggen. Foei, toch iets niet helemaal goed in de opvoeding lijkt me? Fijn dat je 2012 met vertrouwen tegemoet ziet!

Ceeke onzin he, dat schuldig voelen! Je hoeft niet altijd te reageren, dat weet je toch wel!

Fijne avond dames!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden