Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve M en A, van harte met de geboorte van jullie prachtige meisje. Ondanks de heftige bevalling, straalt het geluk uit je woorden! Geniet ervan.

Meiden, jullie zijn allemaal schatten. Ben alleen thuis en de digitale knuffels doen me goed.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Catootje welkom!!! Wat heftig heeft je mama het gehad. Maar nu je er bent, is alles goed. :)

Henne, dikke en warme knuffel voor jou.

Geplaatst

Ivfsh, heftige bevalling maar met een krullekopje als resultaat. Gefeliciteerd met jullie dochter!

Henne, hoe voel jij je? Sterkte meis, kan me voorstellen dat dit confronterend is.

Geplaatst

Ivfsh wat een verhaal!!

Gefeliciteerd met catootje!!!!! Wat een geweldige leuke naam is de echte naam, lekker internationaal, je klinkt ondanks heftige bevalling als een super trotse blije moeder!!!

Lekker uitrusten en genieten nu, bikkel!!!!

Henne ook een knuffel voor jou xx

kom later terug, rennen voor cursus...

Geplaatst

Ivfshen ar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige Catootje, wat heerlijk! Meid wat een heftige bevalling!! Een voorspoedig herstel gewenst!!

Geplaatst

Henne , inderdaad confronterend, sterkte!! Ik weet dat jet je lukt om vertrouwen te hoeden maar neemt niet weg dat het soms flink aanpakt.

Caro, ik stuurde rond 8.00 volgens mij een sms naar Syl dat ze mijn vliezen gebroken hadden , wat toen met 4cm ontsluiting en volgens mij kreeg Syl via mijn man rond 11.30 een sms vanwege de geboorte. Zelf had ik ook niet de fut en dan had ik nog een makkelijke bevalling, vind het al heel wat dat bericht van ivfsh!!

Geplaatst

Sjonge....ze is er gewoon de kleine meid uit Cork....ivfsh zet je of mail je een keer een fotootje van Catootje?

Haar echte naam is overigens erg mooi en lief!hoe gaat het met ar?

Geplaatst

Ivfsh ik meen ooit begrepen te hebben dat het et puntjes vermelden van de naam niet voorkomt dat het gevonden wordt, in dat geval misschien je berichtje aanpassen?

Heb net even gegorgeld maar niet gevonden, super!

Geplaatst

Wahahaaaa Syl! Die correctie haha ik laat 'm denk ik gewoon staan ;-)

Lieve meiden voor iedereen hier een knuffel, ik weet dat echt iedereen blij is dat ivfsh nu bevallen is van hun kindje maar voor velen hakt het er extra in, allemaal sterkte!!

Geplaatst

Jaaaaa!!! Welkom catootje!! Prachtige echte naam overigens. M en A geniet van dit grote geluk dag jullie id gegeven. Zwarte krulletjes, ze klinkt als een plaatje! Hoe lang blijf je in het zh? Is in Ierland allemaal het even anders toch?

Henne, knuffel voor jou (heel attent en lief Ivfsh, dat hè daar direct aan dacht!).

Gek idee dat ik de volgende op het lijstje ben... Al denk ik dat Caro me wel in gaat halen!

Geplaatst

ja catootje is er! welkom lieve meid met zwarte krulletjes! geniet lekker van je mama en papa! ivfsh en ar, van harte gefeliciteerd met jullie meissie! mooie naam! pittige bevalling nu goed herstellen! laat je maar vertroetelen door ar! x

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Fren

[/TD]

[TD]Elinorac

[/TD]

[TD]Ivfsh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eef[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen/ 2 jongens[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guusje[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]Meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rubster[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]meisje + jongen[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin

Meiske74[/TD]

[TD]jongen

jongen[/TD]

[TD]meisje + jongen

2 jongens[/TD]

[TD]meisje

meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ursela[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[TD]2 jongens

[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Laika[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen en meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Witje[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[TD]jongen en meisje[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sab[/TD]

[TD]jongen[/TD]

[TD]2 meisjes[/TD]

[TD]jongen

[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Joepie ik had het weer goed, wat is de prijs?

Mijn internet deed het boven niet, was vannacht al aan het proberen in te loggen, grrr.....

Nu was Sandra me voor.

Kaartje betekent dat we een oplichter moeten betalen met geld dat we niet hebben.

Woensdag is tot op heden nog steeds de uitspraak tegen de gemeente, daar hangt veel vanaf, als er geen zicht is op compensatie zijn we aan het twijfelen wat we doen. We zijn beide moe en dit slokt nu al zo lang ons leven op, alles staat stil lijkt wel vooral de kinderwens en het klokje tikt door....

Ik wil weer leven!!!

Kaartje heeft het een betekenis dat Kayla elke nacht tegen mij aankruipt maar dan wel met haar kont en achterpoten, dat deel moet altijd tegen mij aanliggen. Heel lief maar niet handig met het druppelen van plas, ik blijf aan het wassen.

Geplaatst

Kaartje wij zijn nu de enige die het beide goed hebben alleen bij Caro zetten we anders in, ben benieuwen.

Neig nu trouwens ook meer naar jongen-meisje maar ga het niet meer aanpassen.

Geplaatst

Iemand de moed om het andere lijstje te zoeken? ;-)

Heb echt een baggernacht achter de rug. Gisteren toch wel weer veel te verwerken gekregen en dat net als J er niet is, zucht. Echt slecht geslapen, van elk geluidje wakker. Vanochtend vroeg erg nieuwsgierig naar ivfsh dus eruit voor de iPad....en ja het is dan idd wel confronterend. Ik heb er deze week gewoon heel veel last van gehad, weten dat als... Maar 'als' en 'waarom' zijn twee woorden waar je nu eenmaal niks mee opschiet. En ik kan me beter richten op concrete zaken. Gisteren een posi ovutest dus over twee weekjes ongesteld en aanmelden! Als ik uitga van een cyclus van 32 dagen (de laatste twee) heb ik dan rond 17 feb een tp, dus zou ik 7 feb aan de prednisolon moeten. Moet dus echt vandaag dr Pf mailen voor een recept.

En lieve meiden, ik vind het echt heel fijn dat jullie erbij stil staan dat dit voor ons een moeilijke periode is, dat doet me veel goed. Maar laten we vooral heel blij zijn voor ivfsh en a, dat zij na zoveel jaren ellende nu een prachtig meisje in hun armen hebben. Blijdschap van de één brengt altijd verdriet teweeg bij een ander en ik wil heel erg graag dat de blijdschap overheerst en geen randjes krijgt voor degenen die nu gelukkig zijn. Als we het over vooruit kijken hebben, kan dat me alleen maar moed geven.

Over tot de orde van de dag: aankleden, boodschappen en op zoek naar waar in vredesnaam die E310 in zit. Heb de halve keukenkast al gehad, maar nog niks ontdekt. Lijkt dus weer een storm in een glas water en niet dé oorzaak.

Geplaatst

J loopt te sufkutten, die is zo moe, die tankt de vrachtwagen gaat naar binnen om af te rekenen, rekent vervolgens alleen zijn koffie af en rijdt weg.....

Oeps!!!

Geplaatst

Welkom lief kleinmeisjemetzwartekrulletjes!

gefeliciteerd ivfsh en ar!

Wow, zo bijzonder, ze is er dan en ligt naast je. Heb er tranen van in mijn ogen. Mooi. Hele mooie naam. Herkenbare bevalling..maar super dat ze je toch er bij lieten zijn en niet meteen over gingen tot narcose! En nu genieten genieten en genieten. Ga je borstvoeding geven?

Henne, ik moest ook aan jou denken. Dikke knuffel!

Geplaatst

Syl wat zouden dan de opties zijn? In relatie tot het bedrijf of tot ivf? Pfff, moeilijk hoor.

Bij Caro twijfel ik ook erg, maar meer door wat ze zelf laatst zei dan dat ik er een ander gevoel bij heb.

Geplaatst

Henne wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, gelukkig maar 1 nacht alleen en het blijft zuur.

Enige troost is dat je weet wat iedereen hier er voor over heeft om dit doel te bereiken maar het zou mooi zijn geweest als jij ook op een ander lijstje had gestaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden