Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pff, in het kader van 'rustig afbouwen' vandaag een dag van 8 tot 18 uur op kantoor... Ben gesloopt. Maar, nog 3 dagen! Straks eigenlijk yoga, maar geloof dat ik deze x maar ff oversla, lijkt me beter om even rust te pakken.

Gister viel uiteindelijk wel mee hoor, lichamelijk viel het tegen, maar brunch was leuk en ook eindelijk plankie in de babykamer opgehangen dus die is helemaal klaar.

Verder heel veel gelezen net, maar ben even een vergiet, dus ik laat het even bij een grote knuffel voor iedereen, goed?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he Ceeke, goed om wat van je te horen. En inderdaad, nergens voor nodig dat schuldig voelen! ik hoop dat je snel wat rust vindt.

Fren, nog effe volhouden.. de laatste loodjes hè

Caro, shit heb gelijk trek in patatjes ;-)

Syl, ik hoop dat de uitspatting de druk wat van de ketel heeft gehaald. Is het toch nog ergens goed voor geweest. Gelukkig weer bijgelegd

Ivfsh, hoop dat je snel opknapt en dan kan je heerlijk met je meisje naar huis

Tool, ben ook jaloers op die energie van jou hoor! spat inderdaad van het scherm

Kaatje, goed dat je steeds beter in je vel gaat zitten. Dat je nog zo lang last kan hebben he van die hormonen.

verder ben ik het weer even kwijt...

hier alles prima, volop kwaaltjes maar mij hoor je niet klagen.. integendeel. Heb vandaag ook de hele dag gewerkt. Heb net een mega-was opgevouwen en nu ga ik lekker bankhangen

fijne avond allemaal

Geplaatst

Fren, nog 3 dagen, heerlijk dat aftellen, en zeker na zo'n lange dag. Vanavond even rustig aan hoor!

Kaartje, ik ben jou verjaardag een beetje vergeten (schaam schaam) maar alsnog, van harte!

Geplaatst

Ff heel snel, werkdag dus moe. Heb akkoord op voorstel van twee uur salaris inleveren voor vakantiedagen! In totaal nu ruim vier weken extra vakantie. Financieel vind ik het doodeng, maar qua rust voelt het heerlijk. ook aan manager gemeld dat ik prednisolon ga slikken en in die periode thuis ga werken als collegas ziek op kantoor komen. Vandaag ook weer eentje die snotterend en koortsig rondliep en dat gebeurt wel vaker, maar dat moet ik dan echt niet hebben. En van dr Pf een mail dat hij het recept gefaxt heef dus woensdag naar de apotheek en dan ben ik er weer klaar voor .... Soort van ;-)

alvast tuste en fren sterkte met de allerlaatste loodjes!

Geplaatst

Sen patatjes gingen niet door want de friettent is tegenwoordig op maandag dicht! En de Chinees ook! Dus vriendlief is alsnog gaan koken: rosti, gehaktrol, worteltjes/erwtjes... Was eerst teleurgesteld, stel je je helemaal in op frietjes maar was toch wel lekker...

Zometeen bezoek dus mis America's next top model, balen. Ben zeker de enige die daar naar kijkt? Heerlijk, die kijvende wijven...

Geplaatst

Oh Caroline daar kan ik ook slecht tegen hoor als ik opeens iets anders moet eten dan waar ik me op had verheugd

Henne, ver uit dr buurt van al die virusverspreiders blijven. Bij mij op het werk is ook iedereen verkouden. Ben inmiddels ook aangestoken geloof ik. Niezen en verstopte neus arghhhh

Geplaatst

Fijn Henne wat druk van de ketel, ook heel belangrijk.

Guusje morgen succes bij de ba.

Tool en en en je brood.....?

Ceeke succes met hè schoonmoeder, zijn geen leuke dingen, hopelijk gaat alsnog jullie vakantie door.

Sen aan het bankhangen.

Kaartje wat een drukte, pfff moet er niet aan denken zeg.

Caro geen friet, balen maar anders morgen een lekker frietje!

Babeth alles goed met je?

Hier geheugen ook een zeef dussss.....sorry als ik mensen vergeet.

Hier gesport, opgelet met eten, geen wijn dus gezond bezig.

Geplaatst

Och nog even een hiep hiep hoi voor Fren nog maar 3 daagjes!!!

En natuurlijk de nieuwe mamma en haar sushidrang, lekker. Is het nog gelukt daar in Cork om sushi te scoren??

Geplaatst

Sandra hoe gaat het met Ruben, alweer opgeknapt?

Hadden jullie al een uitslag gekregen over de doodsoorzaak? En jullie andere kat is die al gewend alleen. Geen flauw idee hoe dat werkt bij katten.

Geplaatst

kalimera dames (ik blijf m erin houden, hihihi).

Syl, je was weer aan het rondspoken hier vannacht als ik het goed lees.

Goed bezig echter weer, sporten, gezond eten, toppie!!!

Het brood is klein geworden, echt klein, dus waarschijnlijk te warm water erbij??? geen idee. Weet ook niet hoe het smaakt, want vriendlief mag dit vandaag proberen, hihihi.

Ga dit weer iets vaker doen, zelf broodbakken. hebben niet voor niets destijds een broodbakmachine voor de kerst gekregen, hahahaha.

Vanavond meetmoment, ben benieuwd. Zit nu weer op mijn -3.2 kilo die ook in de ticker staat, hahahaha. Maar dat was vanochtend.

Twee collegaatjes zijn gisteren met een proefpakketje begonnen en volgens mij gaat dat wel goed. hoop dat ze ermee doorgaan, kan ik mijn distributeursschap iets gaan uitbreiden, hihihi. Ander collegaatje begint waarschijnlijk volgende week ermee.

San, idd, hadden jullie een oorzaak doorgekregen van jullie kat?

Henne, fijn dat je voorstel is geaccepteerd!!! 4 weken extra vakantie. Ik geloof dat wij dat ook konden doen, maar dit had geloof ik voor 1 januari moeten worden ingediend. Zal eens kijken, want als ik het verlof zo bekijk, dan kom ik weer tekort, hahahaha. en goed dat je al hebt aangegeven dat je thuis gaat werken wanneer er zieke collega's in de buurt zijn tijdens je behandeling!! Moet alleen J. niet ziek worden thuis, want dan is het ook een probleem, toch?? Of zit hij al aan de vits???

meid, ik ga onwijs voor je duimen!!!

Geplaatst

Ceeke, leuk dat je er weer bent, je hoeft je niet te verontschuldigen meid!!succes vandaag met de bezichtiging! zou leuk zijn als het gaat jullie met de woningen die vrijkomen tegen een hopelijk leuk prijsje!

sterkte met je schoonouders, niet leuk als het met ze niet goed gaat. Hoop dat je schoonvader opknapt en dat je schoonmoeder zich dan ook weer wat gelukkiger voelt. sterkte!

Heb geen idee hoe het komt dat het ijzergehalte zo laag kan zijn. Goed dat je dit eerst goed gaat uitzoeken voordat je verder gaat! succes meid!!!

Geplaatst

Caro, balen dat de frietjes niet doorgingen, hihihi. Hebben wij ook wel eens, dan hebben we zin op friet en dan zijn de lekkerste fritures dicht op die dag, zucht...

ik zie dat je vandaag weer controle hebt, veel succes!!!

Fren, nog 3daagjes!!!

nu ga ik echt verder met werken! Vanmiddag om 13.00 uur acu....

liefs,

Tool

Geplaatst

Succes vanavond Tool, maar dat Herbalife zijn toch repen en shakes, is het dan ook niet als je normaal eet dit er dan zo weer bijzit?

Jammer van je brood maar als de smaak goed is maakt de vorm niet uit, kunnen we ook over onszelf zeggen, hihi!

Ceeke succes met de bezichtiging.

Ik was idd aan het spoken, correctie, Kayla, die was compleet van het padje af, heb me nu dus ook verslapen, maar ja ging uiteindelijk om 04.30 weer slapen. Hele planning naar de klote.

Miki alvast veel succes met de 20 wk echo, weet het is pas de 19-jan, maar dan ben ik het niet vergeten ;-)

Geplaatst

He Syl,

klopt, voor het afslanken gebruik je twee shakes per dag (of ook een maaltijdreep) en om het gewicht bij te houden kun je op 1 shake blijven. Voor mij ideaal, want ik ben geen ontbijter, dus is een shake voor mij ideaal. moet echt moeite doen om bijv. boterhammen naar binnen te werken (en ook wel wat luiheid, want het smeren in de ochtend is ook niets voor mij, hahahahahaha, hoe heb ik het al die jaren zonder shakes kunnen doen, hihihi).

Ik ben ook tussen de pogingen door idd weer ietsje bijgekomen, maar dat was dus ook omdat ik er echt de brui aan had gegeven. Het is gewoon iets dat je je moet aanleren, gezond eten, af en toe snoepen mag wel, maar ik weet van mezelf dat ik zo weer in mijn oude ritme zit en dat wil ik proberen te vermijden/voorkomen.

sjit dat je planning naar de kl*te is...maar met Kayla gaat het toch nog steeds goed, voor zover, toch?

Geplaatst

Mwah gaat wel Tool, de nachten zijn een drama en het begint nu toch wel op te breken. Soms zou ik willen dat ze pijn heeft dat maakt de beslissing makkelijker. Ze is nu nog te goed om ze in te laten slapen maar het is bewerkelijk.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Ik vindt die shakes vies, lust ook geen melk dus dat scheelt.

Ik eet Liga tussendoor, tweede en derde stapje, altijd lekker gevonden en vult goed.

Geplaatst

ik snap wat je bedoelt!!!

liga is ook errug lekker, hihihi. eet ik ook wel eens als tussendoortje.

ga nu effe shaken en een bestellingkje plaatsen

Geplaatst

ola chickas, lekker aan het chillen???? ga dadelijk meten...

oja, bij de acu...nierenergie was leeg, goh, hoe zou dat toch komen,hihihi. verder kon ze voelen dat mijn bongi eraan zat te komen, want mijn leverenergie was krachtig. Heeft me nu voornamelijk dus behandeld dat de bongi zou komen en dan volgende week gaat ze me 'voedend' behandelen.

komt helemaal goed met mij...

Geplaatst

Grrrrr vanochtend toch weer allergie. Had het snel door, branderige en rode oren, dus meteen trui en oorbellen uitgedaan, toen zakte het snel. Waarschijnlijk toch wol en/of angora. Maar ook niet altijd, zo vaag. Morgen verwijzing dermatoloog ophalen, al zal dat voor de cryo wel niks meer worden. En verder dus lekker kou zitten lijden vandaag, maar kon niet naar huis want allerlei dingen om collega's te helpen. Das dan het nadeel van senior zijn. Nu met kruikje en dekentje op de bank. Hopen dat ik beetje warm word.

In de oven:kip met ui, tomaat, knoflook, olijfolie, citroen en zout. Daarbij straks pasta en spinazie koken. Zin in.

Fren nog twee daagjes meid! Hang in there!

Sylvie zwaar zo de nachten. Begrijp ook wat je bedoelt, mijn zus heeft haar kat in laten slapen twee weken geleden ofzo en ze voelde zich echt schuldig. Pas toen het beestje zichzelf ook miet meer waste enzo heeft ze de knoop doorgehakt, maar toch met moeite. Het is niet zomaar een beslissing en je geeft zoveel om zo'n dier.... Moeilijk voor jullie, zeker in deze periode. Is no morgen die volgende uitspraak???

Miki bijna twintig weken. Waanzinnig toch. Trek je hè nog een beetje met de spanning voor de uitslagen?

Caro inmiddels de vluchtten gepakt? Las dat je dat rustig alleen wilde doen ;-)

En ivfsh hoe is het met jou en je kleine meiske? Heb je nog sushi te pakken gekregen en hoe is het met de pijn?

Esther hebben jullie een bod gehad? En zijn jullie er al uit wat te doen? Als ik lees dat de huizenprijzen nog verder gaan dalen zou ik zeggen pak wat je nu pakken kunt...

Sen lekker weer aan de kwaaltjes?;-)

Guusje al vakantieplannen?

Ceeke, meelezen is ook meeleven. Het is geen verplichting om altijd te reageren, weet dat we sowieso ook aan jou denken. Net zoals zara, roestvlek, Sab, spaatje en de anderen die er minder vaak of nog heel weinig zijn. Dat doet niks af aan de band die we hier hebben.

to

Geplaatst

Henne, wat waardeloos die allergie! Balen dat je echt overal op moet letten!

Ja, Esther, is het bod gekomen? Zou ook pakken wat ik pakken kan in deze tijd. Zelfs het appartement van m'n broertje in amsterdam staat al 3 maanden te koop. Klinkt niet lang, maar ik was mijn apartement destijds in een week kwijt voor de vraagprijs, dus er is duidelijk wel iets veranderd in de markt!

Tool, de energie spat van het scherm! Fijn hoor! Kan merken dat je steeds bete in je vel komt te zitten!

Syl, las dat kayla het weer moeilijk heeft? Sterkte! Wanneer horen jullie weer meer over de rechtzaak? Gun het jullie zo dat er rust in de tent komt!

Ivfsh, hoe gaat het me je moppie? En met jou? Wat heerlijk da je ouders donderdag komen. Blijven ze lang?

Ja, nog 2 dagen... Maar wat voor dagen. Al m'n zorgvuldig voorbereide werk lijkt in duigen te vallen omdat auteurs, vormgevers, fotografen en andere idioten ineens onder de gemaakte afspraken uit proberen te komen. Gelukkig pakken m'n redacteur en vervangster het allemaal goed op, maar ik voel me zo schuldig dat zij dit nu op moeten lossen... Heeft geen zin meer dat ik me er tegenaan ga bemoeien namelijk, maar oh, wat is loslaten toch moeilijk!! door alle stress al de hele dag harde buiken, dus morgen toch even rustiger aan.

Verder net de proefdruk van hè kaartje ontvangen... Schoot helemaal vol. Dat wij dit mee mogen maken, ik ben er zo dankbaar voor! En ik gun het jullie ook allemaal zo enorm!

Geplaatst

ff kort...

we zitten hier enorm in dubio. Hebben een redelijk bod maar nog geen huis op het oog. Zullen dus in een huurhuis moeten vanaf mei als we dit bod accepteren. De schuld die we hebben bij de verkoop van dit huis en de makelaarskosten kunnen we dus niet onderbrengen in een nieuwe hypotheek (20.000 euro). Ik heb zo geen trek om met een flinke schuld in een huurhuis te moeten gaan zitten! Is dat het me waard? Eigenlijk niet!

slapeloze nacht gehad, morgen beslissen...grrrr!

Realiseer me dat het een redelijke luxepositie is hoor maar het is zo tegen mijn principes dit!

We schuiven onze grenzen op deze manier ook steeds op en daar heb ik moeite mee. Misschien willen we dit een jaar of vijf te vroeg.

Als we nog een paar jaar flink sparen en o.a. die schuld wegwerken en wat meer eigen geld hebben is het misschien een beter moment? Duss...vijf jaar ofzo blijven zitten, sparen en kijken wat er dan te koop staat en wat de huizenprijzen dan gaan doen? Dilemma's!!!

Geplaatst

Fren jij kon toch goed loslaten maar niet andersom? Toch proberen!

Ik ben weer anderhalf uur zoet geweest in het zh. Onderste kind nog steeds groot buikje, werd een 'dikkerdje' genoemd, haha! Is al 5 pond, de andere ruim 4 pond, pfff... Bloeddruk toch weer iets hoger, verhoging meds en weer bloed prikken en plassen en morgen weer suiker prikken.

Oh... de frietjes zijn er, tot later!

Geplaatst

Moeilijk Esther en ik hoop dat iemand een wijze raad heeft, ik iig niet. Een luxe positie met een randje.

Fren vervangsters je zegt hetzelf al maar blijft moeilijk.

Henne echt dat jij niet gestoord wordt van jezelf, dit is niet de juiste bewoording maar dat jou lichaam zich zo tegenwerkt, echt bizar??? Daar kan kunnen mijn gebroken nachten niet tegenop.

Tool???

Hier aan mijn 5de wijntje en dadelijk nog een vergadering, zitten in centrum Rotterdam.

Kayla vandaag dierenarts, bijna 1 kilo aangekomen in 2 wk tijd, waarschijnlijk tumors gevuld met vocht. Verder gaat ze zienbaar achteruit maar blijft vrolijk en stuiteren, lijkt wel taai taai uit 2005 :-).

Meiden ik waardeer jullie ontzettend, morgen uitspraak tegen de gemeente dus we zijn beide heel zenuwachtig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden