Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther neeeeee toch!!!! Wat baaaalen en pijnlijk!!!!!!

Rustig aan nu maar. Is er niemand anders die je helpen kan zodat je man ontlast is?

Sterkte dame, heb jij weer. :(

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooh Es dat is echt balen! Zijn ze helemaal door of 'alleen' ingescheurd? Zorg dat je deze eerste week idd helemaal niks doet, omhoog, niet belasten, dan beperk je hopelijk de schade het meest. Sterkte!!! Enne, je niet schuldig voelen. Je dondert niet voor je lol van de trap!!

Lieverds ik ga snel werken. Oh Sen....ik moest nog wel even lachen....een adhd'er met een hsp met italiaans temperament. Geen wonder dat jullie af en toe een heftige relatie hebben hihi.

Geplaatst

aah, Es, nee, dat moet heel pijnlijk zijn!! en ook nog op een moment dat het eigenlijk niet uitkomt, wanneer komt het eigenlijk wel uit... balen zeg...heel veel sterkte en wat fren al schreef, niet te snel weer belasten!! Anders heb je er nog langer last van. Wens G succes met zijn tentamens!!! Hoop dat jij je een beetje kan behelpen thuis. ZOu een van je zussen je kunnen helpen? ik denk ook dat het een verstandige beslissing is geweest om de woning uit de verkoop te halen. En ook ben ik ervan overtuigd dat het op dat gebied wel goed komt!!

Henne, das een goeie deal meid!! hoop dat je allergie hiermee dan ook definitief de deur uit is!!!

Rosella, welkom meid!! schrijf lekker gezellig mee!!!

Spaatje, sport wijffie!!! je bent er weer!!! verhaal was te begrijpen, al had ik ook al zoiets uit fb begrepen. Goed dat je je koelkast hebt geinventariseerd en leeg hebt gemaakt. Fijn dat het sporten je zo goed doet! en dat dit bij je verwerkingsproces zo goed helpt! Tuurlijk zullen er nog wel moeilijke momenten komen, maar je klinkt in elk geval sterk en ik weet zeker dat je je ook door deze momenten zult heen slaan, en anders zijn wij er ook nog voor je!!! Knuffel meid!!

Kaartje, lekker op vakantie!!! Geniet ervan!!! en kom weer veilig thuis!!!

Testr, was dat kinder verjaardagmoment waarvan je een foto op fb hebt gezet? ondanks dat het vet gezellig was, toch wel balen dat je allergie zo heftig terug was...vandaag stoppoging met prednisolon...succes meid!!!

S€n, lekker toegegeven aan de moeheid, goed zo!!! ik weet toen ik zwanger was, dat mijn ogen om half 7 al dicht vielen en ik sliep dus ook lekker verder op de bank...en toen we naar bed gingen, sliep ik daar rustig verder, hihihi. mijn blijdschap werd een beetje overschaduwd door het feit dat ik bloedingen had en dat we nooit een duidelijke echo hebben gehad...dus ook niet echt kunnen genieten van de zwangerschap...maar goed...kan me je dubbele gevoelens wel voorstellen hoor!

Succes met de echo!!

Morgen gesprek bij dr. S. heb weliswaar vragen genoteerd, maar heb het idee dat ik gewoon de helft vergeet...

gisteren was heerlijk, lekker relaxed zumba gegeven, toen nog een relax-sessie met energie gehad en toen nog zelf meegedaan met de yoga...mmm..oja...en nog een mini-gezichtsbehandeling gehad.

Zaterdagavond overigens nog naar de film geweest: girl with the dragon tattoo. mwoah, ging wel, deel twee gaan we in elk geval niet in de bioscoop kijken. originele versie is toch iets beter vonden we alletwee.

San, je niet schuldig voelen!! ben het met de andere meiden eens!! het is niet zo dat jullie Ruben wegbrengen omdat jullie gaan stappen, jullie doen dit omdat jullie bezig zijn met jullie droomhuisje en ook een droomhuisje voor Ruben. En het is niet zo dat het iedere dag gebeurt. Snap je gevoel wel!!

ga weer aan de slag...totaal geen zin!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hallo meiden

bedankt voor jullie welkom. Hopelijk kan ik jullie snelle schrijven bijbenen.

EDR heelveel sterkte met je voet. Hopelijk kun je wat slapen en voor je man sterkte met zijn tentamens.

testr en henne heftig voor jullie dat jullie immuunsysteem zo gevoelig is dat je aan de prednison moet.

fren leuk toch lekker babyshoppen

sen ik zal vast ook heelveel spelfouten maken.

Wij zitten in de wachtweken van onze 4e icsi, maar hebben allebei geen goed gevoel. Misschien wel zelfbescherming.

Weet iemand van jullie of je de rekening van de behandeling snel krijgt? We hebben hard gespaard voor deze behandeling en ik betaal graag maar gelijk. 1 ding is wel zeker hierna stoppen we er mee, dus het is allemaal heel dubbel!

groetjes, roos

Geplaatst

Spaatje en Tool jullie zijn lekker sportief!!ik ook wel, maar nu even rust.

Sen succes met je moeheid!

Tool succes met je gesprek morgen en werkse

Geplaatst

Welkom Rosella!

Sterkte met afwachten, heel dubbel als dit echt de laatste is.. We duimen meis! Hoelang nog?

Prednisolon is geen moeten maar willen, een soort noodgreep. Die bij mij wel heeft bijgedragen aan dat ik nu zwanger ben!

Fijne dag ladies, ik wat gespirt en yoga oefeningen gedaan. Eidelijk nacht doorgesla

Geplaatst

Welkom Rosella!

Sterkte met afwachten, heel dubbel als dit echt de laatste is.. We duimen meis! Hoelang nog?

Prednisolon is geen moeten maar willen, een soort noodgreep. Die bij mij wel heeft bijgedragen aan dat ik nu zwanger ben!

Fijne dag ladies, ik wat gespirt en yoga oefeningen gedaan. Eidelijk een nacht doorgeslapen.

Knuf, speciaal voor Esther!

Geplaatst

Rosella, spannende dagen dus... Wanneer mag je testen? Lees op iPhone dus zie geen handtekening.

Raar, normaal gesproken zit ik nu al achter m'n bureau, nu lig ik nog jn bed! Net met veel moeite vin eruit geschopt. Heb m al laten weten dat ik dus niet de komende 4 maanden als zijn wekker ga fungeren. Irritante is alleen dat ik klaarwakker ben zodra er een wekker gaat en meneer zich jog rustig 10x omdraait en er pas een half uur of later uit bed gaat. Maar eens kijken hoe we dat gaan doen...

Mik, heb je nu al gesport?? Das dapper!

Hier verder niks op t program; vanmiddag komen ze het nieuwe ledikant brengen, het huidige kwam beschadigd uit de doos toen t kamertje gebracht en gemonteerd werd.

Geplaatst

Fren wij hebben hier thuis een sportkamer met apparaten ivm reuma man. Hoef dus niet ver hoor! :)

Tool, suc6 met gesprek morgen!

Foto op fb was van kraamvisite van de week. Gister was een bday van een jonge tiener alweer!

Prednisolon stop hangt nog van uitslag vanmiddag af, dus op z'n vroegst morgen..

Geplaatst

Bleeeeghhh, ik zit dus nog thuis. Stond op punt om weg te gaan, werd helemaal misselijk en naar, naar toilet: diaree. Tien minuten later opnieuw. Heb maar gebeld dat ik thuis werk vandaag. Kreeg wel een soort deja vu: het lijkt een Miki scenario zo met rommelende darmen vlak voor de cryo... :-S Nou ja, als het eindresultaat dan ook gelijk is, zucht. Snap hier ook gewoon geen BAL meer van. Heb nog nooit zo netjes gegeten en toch liggen mn darmen gigantisch overhoop. Weet dan ook niet meer wat ik moet doen. Morgen die arts maar even bellen.

Fren dat is zoooo herkenbaar. J is ook een snoozer, terwijl ik meteen wakker ben. En de wekker staat aan mijn kant, dus ik ben telkens de lul. Mijn beste advies: wekker aan Vin zijn kant zetten en het verder negeren. Dan moet ie wel. Tuurlijk ben jij dan nog steeds wakker, maar het is wel zijn eigen verantwoordelijkheid om uit bed te komen.

Ik ga proberen wat te werken. Denk dat ik eigenlijk liever mijn bed in kruip :-(

Geplaatst

Heb mezelf verwend met een kopje koffie, bakje yoghurt en beschuit met muisjes en heb alles in bed opgegeten. Voelt heerlijk luxe :-)

Henne, balen, balen! Je hebt t wel te verduren met allergieën en ander ongemak de laatste weken! Maar als hè mik haar pad volgt...

Mik, wat heerlijk luxe! Maar ook wel een constante reminder dat je iets moet dien, haha! Zou me constant schuldig voelen als ik langs die kamer liep ipv er binnen te gaan...

Geplaatst

He bah Henne! Ik had het ook voor de cryo, maar bij mij voelde het meer als een infectie die dagen aanhield en bij mij reden was om af te blazen. Ik zat toen al aan de P en kon het daardoor ook niet weg krijgen. Ik hoop dat bij jou meevalt!

Hier ook niet vooruit te branden. Moet wat werken, maar ben zo wazig en duf...

Fren, die van mij snoozt ook wat af, maar max 3x gelukkig. Want dan krijgt ie van mij een mep! ;)

Geplaatst

Hier de enige pannenkoek van gister op. :)

Zeker een luxe! En die kamer ligt in de hoek waar we toch niet veel langskomen, dus dat scheelt. :) Alhoewel het ook onze washok is, maar op een of andere manier heb ik er geen "last" van..

Heb mezelf verwend met een kopje koffie, bakje yoghurt en beschuit met muisjes en heb alles in bed opgegeten. Voelt heerlijk luxe :-)

Mik, wat heerlijk luxe! Maar ook wel een constante reminder dat je iets moet dien, haha! Zou me constant schuldig voelen als ik langs die kamer liep ipv er binnen te gaan...

Geplaatst

Ik denk er al tijden over om een apparaat in huis te halen, crosstrainer ofzo dat schijnt het meest effectief te zijn. Wat me tegenhoudt zijn de kosten en de ruimte. En dan idd ook de vraag of ik er daadwerkelijk gebruik van zou maken. Zou best 2x per week willen sporten, maar red dat niet naast werk. Maar zou ik het thuis dan wel doen? Op zondagmorgen? Denk het eerlijk gezegd niet.

Miki denk niet dat het een infectie is. Heb ook geen koorts ofzo. Denk eerder dat het gerommel en gewissel met de voedingsaanvullingen een rol speelt. Maak me dan alleen gelijk weer zorgen dat ik op deze manier dus ook geen voedingsstoffen opneem. En dat schiet dan ook niet echt op. Was ook alweer afgevallen, maak ik me dan ook zorgen over... bleeegh (nogmaals). Je zult toch maar een normaal leven hebben he, zo saai ;-)

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,Esther, wat ontzettend balen, ook ik weet wat het is en heb toen ik jonger was beide enkels de enkelbanden gescheurd of verrekt. Dat laatste doet net zoveel pijn! Hoop dat je kan slapen, doe voorzichtig hoor!

Henne balen, jij ook succes!

Ik voel me sinds gister ook niet erg lekker eigenlijk: af en toe duizelig, zweempje hoofdpijn, misselijk... Ben niet zo gerust op de bloed- en urine uitslagen morgen bij de gyn dus ga vandaag echt de vluchttas inpakken... Hoop dat het vals alarm is maar je weet het niet.

Iedereen sterkte die het nodig heeft vandaag!!

Geplaatst

Jij ook Caro! Maak jezelf niet te onzeker he, ik denk dat het sowieso geen wonder is dat je aan het eind van je latijn bent. Hoop voor je dat alle waardes gewoon oke zijn, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.

Geplaatst

Testr dat is waar dat de prednison een hulpmiddel is bij het zwanger worden en blijven. Spannend steeds die uitslagen om te kijken of je stopt of doorgaat! maar als je stopt moet je het dan niet afbouwen?

Henne heelveel beterschap.

Fren ik lig ook nog in bed oooooo, maar ik heb voor deze behandeling vakantie opgenomen, dus ik neem het er lekker van.

Elinorac jij ook veel sterkte en succes met het pakken van je vluchttas.

Ik mag zondag testen. Officieel, maar of ik dat haal weet ik nog niet. Vorige week dinsdag heb ik terugplaatsing gehad.

Geplaatst

Hoop dat het snel zakt Henne!

Caro, verstandig. Rustig aan, hopelijk vallen waardes morgen mee!

Rosalla, zeker iets om af te bouwen ja! Maar kort, omdat de dosis minimaal is. Is dit een cryo of verse ronde (kan even geen handtekening zien)? Wordt je vaak eerder ongi of test je toch stiekem eerder? Henne en ik hier kunnen daar ook wat van. :)

Edr, hoe gaat het nu?

Ik heb net een pijnlijke en rillerige potsessie gehad (sorry meiden). Allerievoer is eruit, hopelijk heeft binkie geen last gehad. Volgens mij voelde ik hem net, terwijl ik dit typ ff heel hard, gelukkig!

Sen, hoe was de echoooooo?

Geplaatst

Bloedonderzoek van de kleine heeft de beste uitslag die we konden wensen gegeven! Dus kans dat de antistoffen effect op binkie hebben (bloedarmoede o.a.) is nagenoeg 0. We blijven wel om de 4 weken prikken, want bloedbeeld kan veranderen. Maar gaan we niet vanuit!

Nu dr. Pfeiffer mailen, maar weet al wat hij zeggen gaat. Nu kan stoppen met Prednisolon wel. Jeetje, worden we dan gewoon een keer (een beetje) "normaal"???

Geplaatst

Haha levendige beschrijving Miki, bij mij zal het ook echt wel iets 'verkeerds' zijn geweest. Maar wat? Wat dan overblijft is moe, rillerig, flauw gevoel en lichte hoofdpijn. Herkenbaar? Alsof je hartstikke ziek bent geweest. Hou het vanvond denk ik maar bij soep, daar kan toch weinig verkeerd aan vallen??

Maarrrr.....SUPER dat de uitslag zo goed is!!!!! Dat is wel een hoeraatje waard lijkt me :-)) En we gaan we nu lekker even vanuit dat de tweede helft van je zwangerschap zorgelozer en 'normaler' zal zijn.

Roos bijna een week na de tp... brrrr....die vreselijke tweede wachtweek. Ik ben idd een enorme vroegtester, niet altijd verstandig hoor. In mijn ogen moet je vooral doet wat voor jou het beste voelt. De een wil ruim voor de testdatum testen, de andere wil helemaal niet testen en gewoon afwachten. En alles er tussenin...

Geplaatst

Goed nieuws Miki, fijn hoor! Ach, dat jullie speciaal blijven geeft toch niet? Als het maar postief is!

Oh, ik denk ga nog effe liggen, zit er een beneden te miauwen dat ie wil eten, zucht...

Geplaatst

Is niet goed hoor als ze muizen gaan eten. DAar worden ze akelig dun van...

Miki, top uitslag.

Caro, jij ook rustig aan he!!!

henne, voor jou ook beterschap.

Edh, balen van je enkelbanden. Dat kan echt heel zeer doen. Toi toi toi

Tool, muziektherapie klinkt heel interresant ook om te lezen overigens.

Sylvino, denk aan je. Hoop dat je het een beetje trekt.

Simba, hieper de piep hoera.

Roos, welkom hier en lekker meeschrijven hoor.

fren, aan eht genieten van je verlof. toppie

Hoe is ht met mij.

Nou, niet zo goed. De lucrin hakt er echt heel hard in. Heb zaterdag gewerkt en stond op een gegeven moment gewoon te huilen. Wordt gek van me zelf. A geeft aan dat ik helemaal niet veranderd ben. Maar merk aan mezelf dat dat echt wel het geval is.

overigens doodmoe, misselijk, hoofdpijn, dipjes e.d.

hoop dat de gyn me donderdag een beetje kan helpen. zoals het nu gaat gaat hetecht niet goed,.

Ja dan de badkamer. Ik weet het niet meer. De meeste relaties gaan kapot door ivf, nou nog even en mijn relatie gaat kapot aan het niet hebben van een badkamer. Wat een k.... zooi zeg.

Wil straks nog een telefoontje plegen hierover en anders gaat het echt naar de rechtsbijstand.

Men belt niet, men mailt niet. De Vve bestuur doet ook niet zo veel.Ben er helemaal klaar mee.

Succes en knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Hahaha Henne die hebben we gelukkig niet! Toch maar even z'n bakje vol gegooid, ach, dat beest is ook maar afhankelijk van wie er wanneer wat voer geeft...

Ruby wat vreselijk balen dat alles zo tegenzit, bah! Hoop inderdaad dat er gauw een oplossing komt voor lichamelijke klachten en eindelijk de badkamer, sterkte!!

Geplaatst

Jeetje Ruby, dat schiet zo niet op he met die badkamer. En dan ook nog die hormonen eroverhen, kan me voorstellen dat je er goed doorheen zit.Sterkte!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden