Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geen ziiihiiin.

Es' in restaurant om extra stoel of krukje vragen en been omhoog. Als je krukken bij je heb kijkt niemand daar raar van op.

Oké, naar bed...truste!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es', in mijn beleving was G niet thuis morgenavond, suf, weet ook niet waar dat vandaan komt.

Dan inderdaad kussentje mee en krukkie vragen.

Henne, wat irritant! Ik kan daar sowieso niet goed tegen om 's nachts in de houdgreep genomen te worden, word er altijd wakker van, en helemaal zo'n heet, zweterig lichaam. Brr :-)

Maarre, henne, wegwezen, ik ga er ook zo vandoor!

Geplaatst

dames, allemaal naar bedje toe nu!! zegt mama/tante nico!!,uhm...Tool..hahahaha

wij gaan ook zo naar bed.

en ja, hier nog zo ene die heel zielig loopt te doen als ie ziek is, maar wel 'stoer' gaat werken. duhuh. en dan ook lekker knus tegen me aan kruipen, maar dan wel zo, dat ik het koud heb en uiteindelijk ram lig te zweten. gelukkig is hij iemand die veel sjravelt (hoe zeg je dat, uhm, veel beweegt in zijn slaap, lol) en dus draait ie al gauw de andere kant op, waardoor ik het weer koud heb en dus weer niet kan slapen, zucht.

Es, beentjes hoog en zo min mogelijk doen!!! veel plezier toch morgen bij het etentje!

Testr, thanx voor je uitleg, begin het al iets meer te snappen, hahahaha

truste meiden!

xx

Geplaatst

positieve berichten hier van Tool, Fren en Caro,

hele dag druk bezig geweest, moest praatje houden voor werk, veel energie ingestoken. Moet zeggen het ging OK, het leverde een interessante discussie op met goeie input, maar my god, wat een drempel altijd. Al bereid ik me toch zo goed voor, blijf te kritisch dat het niet goed is. Stap voor stap zullen we maar zeggen, het heeft in ieder geval wat opgeleverd...

Es, hier veel ervaring met gescheurde enkelbanden, het is een probleempje apart zullen we maar zeggen. Positief zal zijn als je er maar op kan steunen. Lukt dit niet dan zeker met een paar dagen terug als de zwelling minder is. Goed dat je tape hebt (drukverband ook ok) Laatste keer had ik zodanig klachten dat ik foto heb laten maken, ahum, zagen ze dus botsplintertjes die oud waren van vorige valpartijden, tja,1 week drukverband gehad en krukken, en daarna hoge schoenen en rustig aan met lopen. en regelmatig het been hoog. Ongeveer 6 weken klachten gehad maar wel snel dingen op kunnen pikken (met mate). Slim idee om naar je werk te gaan en vervangend werk te bespreken. Er is zo vaak zoveel te doen, wie weet wat je kan betekenen en daar weer uit mee kan nemen. Zet m op en doe het rustig aan! Het kan nog best een paar weken regelmatig pijnlijk zijn!. Wat ik prettig vond was dat fietsen vrij snel weer ging, waardoor ik toch beetje er op uit kon. Sterkte!

Henne, die allergieËn....sterkte hoor, hier ook regelmatig van dat soort dingen, heb er mee leren leven, maar af en toe wordt je er wel tureluurs van. Had goeie dermatoloog. Nu gebruik ik dus wel af en toe bij een exacerbatie een cortisolcreme, waardoor het goed onderdrukt wordt. Hoop dat je er achter komt wat het is, hier kom ik er niet achter hoor, zal deel voeding zijn, en deel aangeboren. Heb ook een broer met astma, en dan schijn je ook gevoeliger te zijn voor overgevoelige huid. Heb ik me laten vertellen. Stappie voor stappie, goed dat je de stap hebt genomen wol de deur uit te doen!

fijn avondje iedereen!

Geplaatst

Zo... weer aardig gekletst hier terwijl ik Masterchef zat te kijken...

Mijn ervaring is dat gekneusde enkelbanden vaak nog langer duren om te genezen dan gescheurde, dus ook daar moet je mee oppassen Esther! Voor de rest is alles al tegen iedereen gezegd, grappig dat we elkaar zo streng toespreken hier haha! Maar zelf... mmm... niet altijd het verstandigste doen.

Iedereen hopelijk lekker slapen vannacht!

Geplaatst

Mogge! Redelijk goed geslapen en nu in dubio of ik me beter zal melden of niet. Werk vandaag maar drie uurtjes en thuis, dus veel is het niet. Maar helemaal lekker voel ik me ook nog niet. Maar ja... Ziekmeldingen hou ik wel liefst zo kort mogelijk hè. Dus denk dat ik zo maar even aan de slag ga en dan vanmiddag weer op de bank plof.

Caro volg je ook masterchef Australië? Ik zat me toevallig deze serie een beetje te ergeren aan het feit dat de montage al duidelijk maakt wie er winnen en wie er doorgaan, had jij dat nou ook? En ik vroeg me, heel stom, af hoe ze in vredesnaam eten goed kunnen proeven als ze ruim veertig gerechten hebben staan. Dan is alles toch koud of juist gesmolten op een gegeven moment? Ja, ik zat kennelijk even met m'n kritische pet op te kijken ;-)

Eef, praatjes en presentaties zijn altijd spannend, zeker als je een kritisch publiek verwacht. En het gekke is: ga jij andersom naar iemand luisteren met het idee 'die gaan we vandaag eens lekker afzeiken'? Vast niet. Ik ben zelf altijd bang voor vragen die ik niet kan beantwoorden, zal wel menselijk zijn :-)

Ik ga dan maar douchen en m'n werk bellen dat ik weer aan de slag ga.

Geplaatst

Goeiemorgen!

Zeker weten Henne dat je weer gaat werken? Extra dagje thuis knap je misschien net weer wat meer op?

Nee, mijn vriend wil niet naar Masterchef Australie kijken omdat hij zich zo ergert aan die Griek, dat opgewonden standje, George? We hebben wel die junior MC Aus gekeken, omdat onze dochter dat natuurlijk leuk vond, maar ik heb ook het idee dat de standaard veel lager dan bij de Engelse. De Nederlandse kijken we eigenlijk ook niet. Geef ons maar John en Gregg! En nu is op de BBC vorige week dus een nieuwe serie begonnen, alleen balen dat het van 10 tot 11 is, als ik eigenlijk al op tijd naar bed wil, maar ja, er is toch zo weinig op tv dat we allebei leuk vinden, dus toch maar opblijven...

Hier een beetje een sentimentele mijlpaal net: mijn dochter is vanmorgen voor het eerst alleen met een vriendinnetje naar school gelopen, snif, ze wordt zo groot!

Geplaatst

Inside info over MC: als ze klaar zijn met koken worden de kandidaten naar een andere ruimte gebracht. De jury proeft dan met het productieteam alle gerechten en besluit wie er doorgaat eb wie niet. Aks ze vervolgens het eten 'proeven' voor de camera is alles dus inderdaad koud ;-)

Henne, als t toch maar om 3 uurtjes gaat zou ik me vandaag nog ziekmelding zodat je morgen echt weer fit bent.

Geplaatst

mogge meiden...

Spannende dingen idd Eef die presentaties! Ik ontwijk ze altijd :) Fijn dat deze goed ging, je maakt me overigens wel nieuwschierig naar het onderwerp!!

Henne ik kan me je gevoel wel voorstellen dat je die paar uurtjes wilt gaan werken maar is dat wel wijsheid nu?

Oei caro wat een mijlpaal weer...dochterlief alleen naar school!!! Wel fijn ergens, maakt dat jij straks als de kleintjes er zijn je handen wat meer vrij hebt of niet? Tenminste, ik merk bij mijn zussen dat het heel veel rust geeft als ze (met nog echte kleintjes thuis) niet vier keer per dag naar school hoeven om de kinderen op te halen!

Eef bedankt voor je input wb enkelproblemen!

Gisteren te vroeg gejuicht. Vannacht zo beroerd geslapen, erg veel last gehad van mijn enkel. Vanmorgen jankend schoonmams opgebeld...kwam niet in mijn uppie de trap af! Baal hier toch wel van hoor, dom van me gisteren! Leek zo goed te gaan. Vandaag maar echt niks doen. Mijn moeder komt zo...

Geplaatst
Inside info over MC: als ze klaar zijn met koken worden de kandidaten naar een andere ruimte gebracht. De jury proeft dan met het productieteam alle gerechten en besluit wie er doorgaat eb wie niet. Aks ze vervolgens het eten 'proeven' voor de camera is alles dus inderdaad koud ;-)

Henne, als t toch maar om 3 uurtjes gaat zou ik me vandaag nog ziekmelding zodat je morgen echt weer fit bent.

Nou bedankt Fren dat vroeg ik mij dus ook af, alles is opeens weer schoon dus die gerechten moeten dan koud zijn.

Wat een droom baan zeg.....

Geplaatst

Haha, Ha productie assistent is echt een topbaan, want t is een bende hoor, als ze klaar zijn...

Es', wat balen dat je weer zo'n pijn hebt. Vandaag dus lekker een dag 'suf' doen! Als ik dichterbij zou wonen zou ik je ff gezelschap komen houden!

Geplaatst

Esther succes met je enkel, laat je maar vertroetelen!

Miki alles goed met Binkie en het bloed gelukkig.

SeN ook weer een goede echo gelukkig.

Henne wat blijf jij toch overhoop liggen met je lichaam, vervelend zeg, zijn je darmen vandaag weer wat beter?

Caro gelukkig weer alles goed met jullie en je kleine meid voor het eerst alleen naar school. Dadelijk mag je alles opnieuw beleven en dan wordt het dubbele pret. Als jij nog een contactpersoon wilt voor je meldingsplicht heb ik interesse hoor, je kan me altijd smsen.

Babeth is Imke alweer opgeknapt met snotteren.

Geplaatst

syl hoe is het nu met jou? Lees dat je super bezig bent met alle frustraties eruit te sporten! Hoe is het met schoonpaps?

Geplaatst

He meiden,

Veel geschreven.

Wij waren rond twaalf uur thuis vanuit Eindhoven.

Het was geweldig om er een keer bij te zijn. Maar helaas met penalties hebben ze het verloren. De keepster deed het ook niet zo goed op dat moment. En maar zeggen dat ze volledig herstelt is. Die ballen had ze echt kunnen hebben dan.

Tsja, Maar een sfeertje. Jammer dat het niet op tv werd uitgezonden enkelt via internet. Maar de waterpoli liefhebbers hebben het gezien..

tsja verder niet veel te melden.

Es, hou je taai en doe echt rustig aan. Anders hou je er je hele verdere leven last van hoor!!!

Caro, mijlpaal. de kleine meid allen met een vriendinnetje naar school.

Henne, vandaag nog lekker thuis en ff kijken hoe het gaat. Goed uitzieken hoor....

Allemaal een dikke knuffel...

Geplaatst

Is goed Syl, jij bent de enige van wie het nr in mijn telefoon staat... Maar ik heb nu een mini laptop dus misschien kom ik het hier zelf wel melden tzt... We zullen zien. Was zo blij dat ik gister gewoon naar huis kon, nog maar effe niet!

Geplaatst

En je weet het Caro dag en nacht bereikbaar. Ben echt benieuwd hoe lang het nog duurt, nog een paar wk hopelijk.

Esther wel goed. Er is zekerheid, wel jammer dat zijn bloed aangaf dat alles oké was. Hij heeft een opleving, is de afstotingsmedicijnen aan het afbouwen. Het is nu zo gemakkelijk mogelijk maken. We zijn de begrafenis aan het plannen gezamenlijk. Heel raar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden