Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

es ik heb n zittend beroep maar ik sport er nog bij maar dat gaat bij jou nu even niet en als je dan toch zeg maar dezelfde hoeveelheid blijft eten gaat t ergens zitten waar we t niet willen hebben zitten. je zult merken als je weer aan t werk bent dan gaat t ook sneller weer eraf. hoe ist met je enkel?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pff, vannacht verkoudheidsaanval gehad. Lig te snotteren in bed. Net operatie 'krijg vin op tijd zijn bed en de deur uit' redelijk succesvol afgerond, hij moet om kwart voor 10 in Nijmegen zijn. Lag net in een deuk: hij las dat ie een echo krijgt van z'n zakie, zijn commentaar 'getver, dan loop ik de hele dag met een plakzak'. Dusss.... :-)

Tool, jij bent er vroeg uit aks je vrij bent vandaag!

Geplaatst

Hihi, beetje vochtig oiletpapier Fren, dan is het zo opgelost toch? ;-)

Esther ik heb een zittend beroep en mijn eerste baas wilde ook de weddenschap afsluiten dat ik binnen een jaar vijf kilo zou zijn aangekomen. Is niet gebeurd (want ik mag nauwelijks iets waar je dik van kúnt worden) maar ik zie het om me heen idd wel degelijk gebeuren. Vooral bij 'starters' die vanuit het studentenleven op een kantoorstoel terecht komen. Ah joh, als jij weer op de been bent dan is het er ook zo weer af. Denk dat het stilziten op zich ook al rot voelt als je gewend bent om veel in beweging te zijn.

Tool leuk weekend gehad dus :-) Wanneer is het nou Carnaval? Ik heb dat echt nooit in de gaten tot het zover is haha.

Iemand al aan de Elfstedenkoorst? Ik kreeg gisteren zowaar een beetje een gevoel van 'toch jammer dat ik geen schaatsen heb', vroeger vond ik het wel leuk om te doen. Al vond ik het toen ook al koud.

Zit hier heel erg te dubben over wel/niet werken....aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant heb ik ook weinig puf nog.

Geplaatst

Henne, bij twijfel nog een dag je bed in!

En ja, washandje en/of doekje zei ik ook al, maar Ha, eigenwijze vent hè!

Ik heb wel een beetje elfstedenkoorts, vind t ook erg jammer dat ik niet kan schaatsen deze keer, maar is echt onverantwoord. Vorige x nog een aantal tochten van 30 km geschaatst. Heb zo'n vermoeden dat áls er een elfstedentocht komt, ik m mis vanwege de bevalling... M'n voorspelling: zul je zien dat jn m'n laatste weken de straten spiegelglad zijn door sneeuw en ijs Us immers ook uitgekomen....

Geplaatst

Goeiemorgen,

Henne, carnaval is 18 februari, tenminste dat is de officiele zaterdag. Bij ons is het sinds de ellufde van de ellufde al elk weekend, zucht... Wij houden er helemaal niet van, gaan ook vaak een lang weekend weg maar ja dat zit er nu niet in...

Wel humor van die plakzak van Vin, dat zou die van mij ook kunnen zeggen... Wat zei jij: ik heb ook steeds een plakbuik als ik een echo heb? Maar ik kan me voorstellen dat een plakzak vervelender is, haha moet ineens hardop lachen en het is nog niet eens 9 uur, bedankt Fren!

Geplaatst

Haha Caro, dat was inderdaad mijn reactie; als ze nog zoveel echo smurrie gaan gebruiken als ze bij mij de afgelopen 9 mnd hebben gedaan, dan heb je nog even...

Net in de auto naar t zh; moest 4 x starten voordat ie aansloeg en daarna ging de toerenteller over de zeik. Angstig ritje dus ff, dus zo maar even de garage bellen.

Geplaatst

Caro, wat een buik. Ik heb respect hoor dat je het volhoudt.

Fren, balen dat de auto moeite heeft met starten.

Ja hoe is het hier.

Wat zou ik graag gewoon lekker thuis onder een hete douche willen stappen zeg. Nou het kan nog wel even duren. Offerte is binnen. Vve moet vergaderen en dus niet voor eind februari denk ik.

Verder donderdag de electricien geweest. Gaat weer veel geld kosten, maar dan hebben we wel een nieuwe meterkast inclusief extra groepen. Maar wel even hard doorsparen.

vrijdagavond met alwin wezen strooien. Zaterdag eerst naar dorp geweest en later naar het zwembad. Ik voel me redelijk goed. Wel moe, maar weinig opvliegers. Daar ben ik zo blij mee.

En nu zit ik op het werk. Het is hier nu denk ik 15 graden. Ja het is koud. Denk dus dat ik na mijn werk toch nog een warme douche moet gaan opzoeken.

dikke knuf van mij en hou jullie haaks in deze kou.

Geplaatst

Fren kun jij niet beter een taxi bellen voor deze hoogzwangere ritjes? Laats maakte je ook al een glijer. Ben er niet gerust op.

Henne, succes met de keuzes vandaag.

Hier brakke nacht, man goed ziek ook. Veel pijn aan zijn bechterew (reuma). Mij doet ook alles zeer, met name hoofd. Deze week maar even werk gecancelled.

Iedereen aan get snotteren en kwakkelen he? Sterkte.

Geplaatst

Jeetje Ruby, mag dat wel? 15 graden??

Ik heb me afgemeld op werk, vandaag ook niet een beetje thuiswerken. Kost me wel moeite. Lig n in bed, ga proberen te slapen. Nog steeds in dubio over aanmelden en moet vandaag knoop doorhakken. Wil wel door, durf niet goed. J zegt doen. Acu zegt doen, hapto zegt doen, waarom twijfel ik dan zo??

Fren ik denk als er een tocht komt, dan zaterdag. Daana kansen op dooi. Dus wie weet, kan best hè....

Geplaatst

henne, dat is een gevoel wat je niet echt kunt uitleggen, waarom je twijfelt. Je kunt er niet helemaal je vinger op leggen. lastige situatie meid, mss dat het gesprek met de ha je uitkomst kan bieden?

Vriend was vanochtend al vroeg op want hij heeft dagdienst met als gevolg dat ik ook niet meer kon slapen, hahahah. Lag er ook al vroeg in, geloof half 10 gisteravond. Was weel heel gezellig, alleen hele erge nadorst, niet vreemd met de hoeveelheid djilzzzzzzzzzz wat ik heb gedronken. PT was lachen (oh, geloof dat ik dat al geschreven heb).

de prins en zijn adjudant hadden ook een act gedaan: als dj's...het dak ging erafmet 1500 vrouwen, wow, super!

de 18e fbruar is idd de eerste officiële zaterdag, dan is bij ons kinderoptcoht en op zondag krijgt de prins de sleutel van de stad.

hier is ook al vanaf de ellefdu van de ellufde alles bezig en aan de gang. ik hou het gewoon op mijn vaste dagen dat ik het vier, iss vaak ggenoeg, hahahaha

Fren, kijk je uit met rijden? vorige keer was je ook al geslipt. anders taxi bellen en sterkte voor V met zijn plakzak, hihihihi

Ruby, brrrr. dat is toch echt wel koud zeg, mag dat wel in zo'n koude omgeving wwerken binnensmuren? of hebben jullie eeen dikke-truien-maandag? wildden ze bij ons ook wel eens invoeren, maarr volgens mij is dat idee alweer begraven onder de stapel andere ideetjes.

Testr, beterschap, niet leuk zo'n verkoudheid en al helemaal niet als het voor je man ook nog gepaard gaat met reuma, sterkte!

Geplaatst

Hallo allemaal snottertjes hier dus. Nou hier ook hoor. Ruben flink verkouden, P ook en ik zo af en toe...

Maar dat mag de pret niet drukken. Het behangen gaat voorspoedig!! Mijn vader kwam zaterdag weer terug en waarschijnlijk vandaag naar huis. Ik heb gister ook mijn behang debut gemaakt in de logeerkamer en ben geslaagd hihi. Nu is dus de benedenverdieping, trapgat naar 1e verdieping de 3 slaapkamers af vandaag. Alleen het halletje bij de voordeur nog en de zolder, maar de zolder laten we zitten voorlopig. Dat komt nog wel. Eerst de gordijnen en de vloeren en dan is het verhuizen. P heeft t/m woensdag vrij en volgende week moet er weer gewoon gewerkt worden en hier in het huurhuis alles ingepakt. Maar dat is een mooi klusje voor mij als ik vrij ben. Ruben in de wipper en gaan met die banaan hihi.

Moet zo weg, naar cb ben benieuwd hoe die gegroeid is.

Caro mooie grote buik.

Fren doe je voorzichtig meis? Wat heftig zeg van de moeder van je vriendin. Zulke dingen zijn heel verdrietig maar ook bijzonder dat het op deze manier kan, een waardig einde zal ik het maar noemen.

Henne je blijft kwakkelen bah.

Verder geef ik jullie allemaal een hele dikke knuffel want moet er echt vandoor XXX

Geplaatst

Vorige keer was ik niet hoor, dat was vin zaterdag avond. Denk dat de auto het gewoon koud had, toen ik instapte gaf ie als buitentemp -8 aan. Terugweg was er namelijk niks aan de hand.

Verder was de controle wee goed, snelle echo gehad, wel schattig met een Co.-ass die op het scherm aanwees waar het hartje en dergelijke za terwijl de gyn het vruchtwater checkte. Enige puntje was dat ik al eerder dan de Co. In de gaten had wat ik zag, we zijn inmiddels zelf halve echoscopisten! Volgende week weer een groei-echo, kindeke was nog nie helemaal ingedaald, dus of ik dit weekend ga bevallen, geen idee. Vin denkt van wel.

Henne, ik roep altijd, bij twijfel niet inhalen, maar als aan de andere kant iedereen roept dat je gewoon doorkomt zou ik daar ook weer van gaan twijfelen. Het is jouw lijf da de cryo moet ontvangen, dus doe wat jij denkt dat goed voelt...

Tool, klinkt als een erg gezellig avondje. Voorzienende blik dus om vrij te nemen vandaag? Lekker uitbrakken!

Mik, heel verstandig, even een weekje pas op de plaats en uitzieken. Sterkte ook voor manlief, volgens mij zijn reuma en extreme kou geen briljante combi...

Ruby, aarrghhh!! Dat jij niet gillend gek wordt van de hele situatie vind ik ech bewonderenswaardig. Niet even lekker warm kunnen douchen met deze kou, brrr! En wat ik me afvroeg: is er geen pressiemiddel om op de VVE los te laten? Dit is toch geen doen?! Rechtsbijstand al geprobeerd?

Geplaatst

Tool, het is geen warme truiendag hier officieel. Maar zitten wel met jassen aan. En straks ook de handschoenen.

Fren, ik heb vrijdag gebeld met de vve mensen en die hebben eigenlijk gesmeekt om het niet te doen. Omdat ik van een kale kipniet kan plukken. Het gaat niet om het geld. We hebben zo echt geen geld meer inkas. Dus heb gezegd dat ik het voorlopig niet doe. Maar in maart hebben we algemene ledenvergardering en als het dan nog niet klaar is, dan hebben ze een groot probleem. Dan draai ik elke ohtend alle waterkranen beneden persoonlijk dicht. Behalve die van ons natuurlijk. Er komt waarschijnlijk wel een vergoeding van hunuit,. Dan hebben we het over tegelzetter of vloer maken of iets dergelijks.

We wachten dus wel weer af.

Ben nu aan het archiveren, maar ga liever naar huis. Er hangt telkens een druppel aan me neus. Erg irritant.

Geplaatst

Fren mijn vriend denkt ook dat ze er dit weekend zijn... Ben benieuwd... Net geslapen en werd erg misselijk wakker, wat dat nou weer is? Ga maar even wat eten beneden...

Ruby sterkte met de kou, de rest met snotteren...

Geplaatst

fren, het was meer een heel gezellig dagje, hihihi, het begon om 11.11 uur en geloof dat ik om half 11 al de eerste jillz achter de kiezen had. Ik neem al jaren de dag na de zietsung vrij, ook al ben ik op tijd thuis, gewoon een dagje lekker aantutten en wat dingen in huis doen.

echo gehad en weer in orde bevonden! mooi!! jammer dat uk nog niet verder is ingedaald. het gaat erom spannen wie eerder is, jij of caro!

San, de behangster!!! mooi, ik zal je wel om advies vragen en je hulp inroepen wanneer wwe her gaan behangen, hihihi. Fijn dat het allemaal goed gaat met de klusserij en binnenkort over!!

Geplaatst

Haha caro, wedstrijdje? Denk da jij gaat winnen hoor!

Ik heb net m'n bergschoenen uit de kast gehaald ipv m'n laarzen. Schoenen krijg ik zelfuit, laarzen niet. Hoop dat je de laarzen van je moeder past.

San, Schie lekker op hoor ik al. Komend weekend verhuizen dus, spannend hoor!!

Geplaatst

Ik ruik een nieuwe poll: Caro of Fren...wie bevalt als eerste en wanneer? Haha.

Over het twijfelen: bij twijfel idd niet inhalen. Maar als je twijfel onterecht is omdat je inhalen eng vindt en alleen durft als het overduidelijk helemaal safe is, dan blijf je altijd en eeuwig achter die vrachtwagen hangen en dan kom je nergens...sterker nog, je haalt niet eens je rijbewijs ;-) En om het maar even letterlijk te houden: hoe moeier ik ben, hoe schijteriger ik autorij. Dat is soms verstandig (geen risico's nemen) en soms gewoon dom (want het schiet niet op en je rijdt jezelf klem zonder dat het nodig is). Dus tja.... neem ik nu wel of niet dat risico en wat ís het risico:

- me (nog) rotter voelen van de prednisolon? Kans is klein, waarschijnlijk voel ik me er juist beter door (geen allergie, buik misschien zelfs wel rustiger)

- cryo die niet goed ontdooit, geen tp? Dat blijft elke maand zo

- niet zwanger? Blijft ook elke maand zo, meer dan prednisolon slikken kan ik niet doen om mijn kansen te vergroten.

- miskraam? Ook dat risico, die angst, blijft.

- door alles me ziek moeten melden en mijn contract niet velengd krijgen? Tja, het zij zo. Dan ga ik op kosten van de overheid uitrusten ;-)

Ik kan alles dus prima relativeren, maar dat gevoel he.... gevoel relativeer je niet, dat kun je alleen omzetten in 'reele gedachten' want je gedachten voeden je gevoel. En dan is het cirkeltje rond. Wat als wat als wat als... Wat als het nu gewoon goed gaat en ik begin november hier meldplicht heb? Dan lees ik dit terug en denk ik "Tjeeeeee, wat was ik een dramatische zeikerd zeg!!"

Oh ik heb wel een heel goed ding gedaan vandaag: mijn werk belde nog nadat ik me al had ziek gemeld en ik heb niet opgenomen. Ook niks ingesproken dus zo dringend was het kennelijk niet.

Caro passen de laarzen? Het zonnetje schijnt wel weer lekker hier. En hoe is het met de misselijkheid?

Fren was het allemaal goed bij Vin? Want daar ging de controlle tenslotte om en niet om een plakzak ;-0

Geplaatst

Ja de laarzen passen, net heerlijk even door de tuin gelopen... die maar klein is maar eindelijk even in de sneeuw gelopen. Vriendin nam dochter mee uit school op de slee, iets dat ik normaal ook doe maar nu niet kan natuurlijk dus verder was ik nog niet buiten geweest en het is echt schitterend weer! Vind het ook wel jammer dat ik weinig sneeuw-ijspret meemaak dit jaar maar goed, ga nu echt geen rare dingen doen...

Geplaatst

hè hè, kan eindelijk weer op het forum! kon er vanaf zaterdagmiddag niet meer op! ben ik de enige die daar last van had???? zie dat jullie gewoon hebben gepost. Ga even teruglezen...

Geplaatst

Ja caro, nov 09, en kijk waar we nu zijn!

Bij vin was alles goed, hoef niet meer terug te komen. Arts vond het heel leuk om te horen dat ik zwanger ben en al zo ver. Horen ze normaal nooit, dus leuk voor hen.

Om op de plakzak terug te komen: vin zegt dat ie heeft staan boenen in de wc, maar dat ie niet alles wegkreeg. Lekker broeierige terugreis dus, hihi!

Henne, als ik je post zo lees heb je de beslissing genomen: doorgaan. Dus pak die telefoon op en aanmelden! Wordt tijd dat we weer iemand actie in de race hebben! We gaan allemaal voor je duimen!

Geplaatst

Henne, lijkt me dat je de beslissing al genomen hebt, nu idd nog actie ondernemen, zodat ik tenminste hier de kaars uit Lourdes kan aansteken en voor je kan laten branden!!!

Fren, fijn dat bij V alles goed was, straks dus nog een wasbeurtje, lijkt me, hihihi.

Ruby, als het ging, kwam ik je een warmee douche brengen. ben je nog lang op je werk gebleven??

Hier iss verder niets meer uit handen gekomen. Heb naar enterprise zitten kkijken en nu naar borthers en sisters op foxlifee. wilde eigenlijk strijken, maar ja, mijn lichaam wilde niet,hahahaha. vriend komt dadelijk thuis van zijn werk. Hoef vanavond geen spinningles te geven, dus ik kan lekker op de bank blijven liggen. alleen nog even koken tussendoor, hihihi.

liefs,

Tool

Geplaatst

he meiden, blijkbaar was ik de enige die niet op het forum kon. Echt raar...

Henne, bedankt voor het compliment voor mn fb foto :-)

Ga je je nu aanmelden morgen? ik denk dat je het "gewoon" moet doen. Zet hem op.

Caro, jeeeeetje mina wat een buik helemaal super! rustig aan doen hè

Syl, heel veel sterkte met je schoonvader. Het zal wel zwaar zijn maar mooi dat je dit nog kan doen.

beterschap voor alle zieken!

Wen, mede-Westlander!!!! ben benieuwd of je net zo dicht aan de kust zit als ik

hier van vrijdagavond tot zaterdagavond aan het spugen geweest. Gisteren een heel stuk gewandeld in de duinen, had gewoon gevoelloze wangen gekregen! Vandaag weer aan het werk en daar ben ik nu nog

tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden