Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goodmorning!

Heerlijk geslapen vannacht! Volgens mij is vin expres op de bank gaan liggen zodat ik een oede nacht kon maken. Hij schoof om half 8 naas me, dus ben heerlijk uitgerust.

Babeth, ik ben donderdag 39 weken, dus ja, het schiet inderdaad al heel hard op! Kan eigenlijk ieder momen gebeuren nu, hoewel ik niet dat idee heb nog. Morgen weer naar het zh voor controle, vin moet naar Nijmegen voor de jaarcontrole na de tese. Wie ha da vorig jaar gedacht da ik een jaar later hoogzwanger zou zijn...

Syl, je ben een lieverd da je aan ons denkt. Ik blijf het zo oneerlijk vinden dat jullie op verschillende vlakken in zo'n moeilijk pakket zitten. Wel heel bijzonder dat je goede gesprekken hebt met je schoonvader. Erg waardevol en fijn om later op terug te kijken denk ik.

Mik, balen, allebei verkouden, maar zonder de prednisolon, dus dat is een opsteker denk ik? Binkie kan wel wat hebben hoor nu, die zit lekker warm. Bovendien krijgt hij zo ook jouw afweerstoffen, word ie alleen maar sterker van!

Henne, haha, het lijkt wel een voorjaarsschoonmaak! Wel lekker, een schoon huis. Heb je al iets over het bloed gehoord uit Duitsland?

San, ruby, hoe gaat t met de verbouwing? San, wanneer gaan jullie eigenlijk over?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren wat een contrast, een jaar na de tese en jij b ent uitgerekend, het kan natuurlijk zomaar beginnen, bij mij precies met 39w. Hoop dat je vin niet met spoed uit Nijmegen hoeft te laten komen!

Geplaatst

Syl heel veel sterkte!

Tool het volgende diplomazwemmen is op 7 april dus ik neem aan dat ze dan voor haar B gaat. En dan wil ze denk ik stoppen, we zullen zien. Ze moest van ons A en B en daarna mag ze zelf weten of ze nog voor C gaat.

Krijg zometeen nog mijn beste vriendin met haar dochter op bezoek, gezellig! Man en dochter zijn vanmorgen druk geweest met zelf saucijzenbroodjes en brownies maken en verder is het een luie dag voor mij... Maar ja, moet eigenlijk ook rust houden he, goed excuus.

Geplaatst

kwam even langs om gedag te zeggen op deze mooie winterse dag ; -)

Caro, wat goed dat je het lekker rustig aan doet ; - ) krijgen we nog een mooie buikfoto? Nou ja, kan me ook wel voorstellen dat je nu bij andere dingen stil staat, fijn dat de wiegjes nu bekleed zijn (lief van je moeder)

Fren alweer 39 weken zometeen, goed!! Net als SYl ben ik er ook wel mee bezig hoor ;- ) het zal nu niet lang meer duren voor jullie allebei, raar idee toch

Syl, fijn dat je wat van je laat horen, goede gesprekken met je schoonvader, en veel inzet van je, kan me voorstellen dat het fijn voelt er voor een ander te kunnen zijn en iets te kunnen betekenen en niet teveel met het bedrijf en persoonlijke situatie bezig te hoeven zijn. Daarnaast lopen de dingen gewoon zo, je bent lief en gul voor een ander, dus je staat er ook gewoon, knuffel voor jou!

Miki, beterschap voor jou en manlief, en dat zonder prednison, gaat het al wat beter met je nichtje? Hier heb ik het in fases gehad, eerst buikgriep later gewone griep, dus leef helemaal mee: bah!

\

Es voelt je enkel al wat beter aan? Trek je niks aan van mijn verhalen, bij mij staat de helft vast na ongeval, dus echt andere situatie, wel problemen daardoor nu, ga donderdag nog eens naar een centrum toe om te kijken of er verbeteringen mogelijk zijn.

Lekker in de sneeuw in de duinen gewandeld vanmorgen en nu even niks, heerlijk. gister laatste cursusdag, nu op naar de eindopdracht, maar vandaag even niet ; -)

Iedereen een dikke knuffel, ook al noem ik iemand niet: denk aan jullie allemaal xxx

Geplaatst

Buikfoto Eef? Nog meer mensen die dat willen? Zet ze altijd bij maart ivm confrontatie maar ik wil 'm ook wel hier zetten hoor... Heb er van de week weer 1 gemaakt...

Geplaatst

Ben nieuwsgierig.. zo vlak voor bevalling.. jij bent 1 van onze toppers op gebied van succes verhalen medische malle molen:-)

Geplaatst

Leuk foto, altijd goed.

Hier rare dag. Merk dat ik er veel moeite heb met de ijspret. Niet dat ik er zelf niet zo van hou....maar al die blije kinderen op het ijs, pappa's en mamma's met sleetjes genietende kinderen. Van die kleine hummels helemaal ingepakt....het doet me echt pijn om dat te zien en er geen deel van uit te maken. Misschien ook wel doordat we zelf weer zo dicht tegen een poging aan zitten. Morgen nog overleg met de huisarts voor def beslissing en dan aanmelden en dinsdag of woensdag aan de prednisolon. Ben niet helemaal regelmatig dus beetje lastig, maar denk eerder een dag te doet dan te laat...

Fren niks meer gehoord van dr Pf, maar de allergie lijkt ook minder. Week geleden dat ik een kleine aanval had. Laat het maar even op z'n beloop. Als ik zwanger ben, gaan we sowieso weer bloed prikken en dan rij ik gewoon naar DD.

Miki beterschap!

Geplaatst

Wat ik dit weekend veel gedaan heb: drinken en slapen! Ik zei net nog dat de enige manier is om die enorme buik echt te laten rusten, is op mijn zij op bed liggen... en dan val ik in slaap. Het maakt niet uit welk tijdstip, vandaag heb ik al 3 keer geslapen! Pfff... kennelijk heb ik het nodig maar wel raar.

Geplaatst

Waauuuuuuuuuuuuuuw!!!! Wat een prachtige buik!!! Dankjewel voor de mooie foto Caro, enne respect!!! Dat ze nog maar even bij mamma binnen mogen blijven, en ze straks veilig en gezond in je armen mogen liggen, wauw, wat een kippevel foto wordt dat straks hier ; -))) er moet idd ook een kaartje naar "dat botte mens van die opmerking"

Hier ook even naar buiten geweest en lekker gewandeld, kan me het gevoel van Henne wel voorstellen, Henne knuffel voor jou, het lijkt me ook een rare situatie weer voor zo'n nieuwe behandeling. Zelf op dit moment niet zoveel last van (gelukkig) maar ik ken het gevoel. Hier blijft er altijd wel verdriet over bestaan, maar merk wel steeds meer ruimte om verder te gaan, te genieten van de mooie dingen en het leven te nemen zoals het komt ( inclusief helaas alle stomme lichamelijke kwalen alsof ik 80 ben en geen 40 helaas)

Net het huis doorgeweest en weer blij dat huis schoon is, verder hele dag niks gedaan, heerlijk!!!! ; -)

Geplaatst

Wauw Caroline! Mooi hoor. En zou nu echt alle slaap pakken die je krijgen kunt. Hoe uitgeruster de bevalling in op beter lijkt me.

Sprak net m'n moeder, zij dacht dat ik er n misschien mee last van heb omdat ik er onverwacht mee geconfronteerd word. Feestdagen enzo bereid je je op voor, dan ben je 'gewapend' en ontwijk je bepaalde situaties. Nou ja, morgen gaat het vast weer beter.

Heerlijk hè, schoon huis. Kan daar heel blij van worden, een opgeruimde schone kamer, bloemen op tafel, zon door de ramen.... Nu dan dichte gordijnen, een boek en een dekentje, ook lekker. De buren hebben als ik het zo hoor een feestje buiten?!? Vast heel bijzonder op het ijs (brede sloot achter het huis), maar wie verzint het???

Geplaatst

Caro, RESPECT!! Jeetje, wat een mooie buik! Maar wat ziet dat er zwaar uit....pffff. Nogmaals respect! Leuk om zo'n mooie tweelingenbuik te zien.

Henne, even een dikke knuffel.

Geplaatst

Caro mega zeg! Wat een toeter! Zwaar hoor om dat mee te moeten dragen maar o zo bijzonder! Mijn schoonzus heeft ook een tweeling gehad, kon me niet meer herinneren hoe zij er toen uit zag maar dat zal allicht vergelijkbaar zijn geweest!

Henne zo herkenbaar die (onverwachte) emoties. Overal om je heen (fb, hyves, real life) foto's van trotse vrienden met hun kroost. Doet zeer! Dikke knuffel!

Geplaatst

whiehoeeeeee.....ik doe mee!

Oh meiden ik zit zo slecht in mijn vel! Ik zit nu al twee weken nagenoeg op mijn gat en let heel erg op wat ik eet maar ik heb het gevoel dat ik de pan uitgroei! Voel me een rollade in een touwtje!

Geplaatst

Henne...zo kan ik geen potje met je doen hoor! Dit zijn belachelijk goeie woorden met hoge punten die jij legt!

Nou fren...geeft niks hoor, lach maar raak voor een knaak. Ik heb al twee weken door de weeks geen wijn meer gedronken (wijn is bij mij ook een chippie erbij nl) en houd het bij een biscuitje bij de thee enzo om de schade te beperken maar normaal ben ik natuurlijk acht uur per dag in beweging als ik werk en nu in ene helemaal niet! Ik vraag me af hoe jullie dat doen met een zittend beroep! Volgens mij zou ik dan tonnetje rond zijn!

Geplaatst

wow caro. mooie buik zeg! RESPECT! ben gisteren goed thuis gekomen van de sietsung. PT was lachen een echte entertainer. was een hele leuke sietsung! volgend jaar weer hahaha! heb alleen erge nadorst van alle jillz die ik gedronken heb lol. ga nu weer effe pitten heb vrij en vriend is werken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden