Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi meiden, hier heel moe maar gelukkig zit mijn werkweek erop. Vandaag lange dag gehad. Wil nu alleen maar slapen. Knuffel voor iedereen en slaap lekker

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

henne, blijft dus moeilijk en een indrukwekkende sessie weer achter de rug. Ik zie het gewoon voor me hoe je helemaal tekeer gaat tegen die bokszak en al je frustraties kwijt kunt.

Gelukkig dat er niets gevonden is, maar wel lastig dat het nog niet helemaal duidelijkheid geeft. hoop dat het weekend je wat meer rust geeft en je darmen ook weer wat meer settelen.

Caro, wat goed zeg van je bloeddruk!! netjes!! nu toch rustig aan blijven doen meid!!!

Es, lief van je!!! en fijn dat het met lopen iets beter gaat. Zou je mss niet gewoon kunnen vragen of je zo'n ding mee naar huis mag nemen? is ja maar tijdelijk.

hoe is het eigenlijk met G's tentamen gegaan?

Ruby, geen vooruitgang met de badkamer, jammer. of moeten jullie nog terugkoppeling krijgen over de papieren die opgestuurd zijn?

S€n, lekker weekend! geniet ervan!!! en slaap lekker!!!

Was vandaag een beetje rustiger op de les, veel praatzin, dus het leek alsof we minder gedaan hebben.

en weer geknuffeld, hihihi. Vriend is nu werken, dus heb het bed weer helemaal voor me alleen. Oja, en ook nog een koker pringles opgevreten, echt slecht! mrogen dus effe weer me eraan houden.

Verder niet veel te melden behalvve dat ik zondag de dameszitting heb, heb er zin in. Paul Turner komt, blijkbaar iemand van TVOH, nog nooit eerder gezien (altijd lesgeven rond die tijd). echt een jonge knul, met heel veel borsthaar zag ik. Dat wordt dus een trui breien van dat haar, hahahaha. hij zal wel helemaal doordraaien als ie alleen maar vrouwen voor zich heeft (zatte vrouwen ook nog eens) en we hebben het geluk dat we vooraan bij het podium zitten, hihihi. ik hou jullie op dehoogte.

Oja, ben ook naarr de kapper geweest, meer koperrood nu, met nog een paar zwarte puntjes erin. en dus weer heel erg kort. morgen probeer ik een foto op fb te posten. In het daglicht ziet het er beter uit dan in neplicht.

fijne avond meiden en tot morgen!

liefs,

Tool

Geplaatst

Ik meld me ook weer eens. We hebben het erg druk, maar het gaat tot nu toe nog steeds beetje volgens planning. P heeft volgende week ook nog vrij!!! en de week erop ook nog 2 dagen voor de verhuizing dus we hebben wat lucht gekregen en kunnen waarschijnlijk meer doen voor we erin gaan dan we verwacht hadden. Zulke dingen zijn nooit verkeerd natuurlijk.

De keuken staat erin. De wijzigingen die we gedaan hebben voor de officiële bestelling de deur uitging zaten er uiteraard niet bij, dus die zijn nu in spoedbestelling (of wat dat ook mogen zijn in de keukenwereld, normaal levertijd van 12 weken geloof ik). Mooie keuken waar ik heel erg blij mee ben. Heb nog geen foto's dat het af is dus die volgen snel!! De jaloezieën hangen beneden ook. De kamer is bijna klaar met behangen en dan gaan we door naar boven. De muren zijn boven en op zolder allemaal geschuurd gister dus vandaag in de voorstrijk en daarna weer aan het behangen. Volgende week kunnen we dan ook al aan het soppen slaan want de vieze stofkarweitjes zijn af joepie!!

Henne er is weer veel aan de hand bij jou. Allergie, kwaadheid, angst en overhoop liggende darmen. Ik zag je ook al tegen die boksbal tekeer gaan hihi. Wel weer mooi dat daardoor de vechtlust weer terug is.

Es fijn dat het een beetje beter gaat met je enkel. Idd heel vervelend met slapen he?

Caro je gaat goed zo!!! Elke dag langer in je buik is alleen maar beter voor de kleintjes he, wat maakt het dan uit welke gyn je bevalling doet? Ze zijn toch allemaal goed of kan je het met sommige niet zo goed vinden? Om daarom nou ingeleid te worden lijkt me wel een beetje heftig, de beste plek is in je buik zo lang mogelijk. Balen van je vochtvasthouden, niks aan te doen. Val je wel lekker snel af na de bevalling. Ik pieste me de eerste 14 dagen helemaal gek en was dan ook heel snel veel kilo's kwijt. Jammer dat het daarna niet meer zo snel ging;) Is nu alles gereed voor de komst??

Guusje wisselende dagen dus. Logisch er is nogal niet wat gebeurt zeg. Sterkte meis.

Syl trekken jullie het nog een beetje??? Moet vaak aan jullie denken, wat doet dit wel niet allemaal met jullie? Hang in there girl.

Sen bij jou ook alles lekker dus. Moeheid is zo herkenbaar, lekker aan toegeven hoor. Hoort er allemaal bij, je lichaam is topsport aan het leveren, de rest komt later wel weer. Straks heb je een periode dat je niet meer te stoppen bent. Kijk maar naar Caro hihi.

Ivfsh lekker aan het genieten, goed zo. Hoe verloopt je herstel????

Fren de laatste loodjes. Heb je al een beetje verlofrust gevonden?? Heerlijk nog even genieten van jullie leventje samen, straks is het helemaal anders en zo mooi..

Verder wil ik alle dames hier een hele dikke knuffel geven!!!

Ruben doet het heel goed. Gaat afwisselend naar de opvang, oma of mee naar het klushuis hihi. Vind het fijn om hem dicht bij me te hebben, hoewel er dan wel minder uit mijn handen komt. Vandaag mijn eerste verjaardag als moeder. Best een appart gevoel, kan het niet helemaal plaatsen. Wel heel bijzonder, nooit gedacht dat mee te maken. Dus om 15 uur ga ik hem van de opvang ophalen en gaan we met schoonouders aan de appeltaart!!! Niet zelf gebakken dit keer, geen tijd voor.

Gister ook mijn certificaat uitreiking gehad van de cursus die we gevolgt hebben met het team op het werk. Was best een beetje trots op mezelf. Toch maar even gehaald terwijl ik net moeder geworden was....

Geplaatst

san mooie keuken zeg! enne van harte gefeliciteerd met je verjaardag! lekker genieten!. ik denk toch dat paul onderste boven zal zijn. is indrukwekkend hoor n zaal met alleen maar scherpe en hitsigd vrouwdn. tja die alcohol he. lol

Geplaatst

lol!!! 't is idd nog vroeg Eef, hihihi

San, mooie keuken! Maar vooral van harte gefeliciteerd met je keuken :-) fijne dag xxx
Geplaatst

Mooie keuken San, dat gaat ergens op lijken :) En van harte gefeliciteerd met je verjaardag. -x-

Hier een rot nacht gehad, gister avond woorden gehad (voor het eerst) met manlief. Het gaat nergens over, en ben hier zo slecht in. We zijn beide moe van alles, en ik voel dat het ons beide in de weg zit, dan ben je sneller geirriteerd. Komt wel weer goed!

Geplaatst

San, ook hier van harte! Vind de keuken echt prachtig! Balen dat niet alles correct geleverd is, maar de noodzakelijke dingen zijn er?

Lijkt me ook heel bijzonder, je eerste verjaardag als mama... Ik ben eind maart jarig, dus dan mag ik hetzelfde ervaren...

Werd net wakker met xo'n naar gevoel: je weet dat t een rare dag is, maar wat t is kun je je de eerste seconden niet herinneren. Tot ik bedacht na vanmiddag mijn vriendinnetje geen mama meer heeft. Werd er echt down van.

Guus, woorden zijn nooit leuk. Hebben jullie t wel uitgesproken voordat je ging slapen? Anders blijft t do hangen in t midden. Prachtige trap trouwens!

Esther, kun je inderdaad niet zo'n boog van je werk lenen? Lijkt me geen enorm problemen toch? En wellicht helpt het wel veel met slapen.

Caro, rustig aan doen hè! Is de babykamer klaar? Alles op z'n plekkie?

Voor de rest een knuffel!

Geplaatst

San, erg mooie keuken. en uiteraard gefelciteerd met je verjaardag... Maak er ondanks het klussen toch een leuke dag van.

Nou, de electricien is geweest. Het komt er eigenlijk op neer dat we de meterkast moeten vernieuwen anders kan hij niets doen. We hebben het er al wel over gehad samen. We gaan dit jaar dus niet echt op vakantie. Ja nijmegen dan. En daarna gewoon nog een weekje thuis.

De badkamer wordt denk ik maart.

Dames hier is het al aardig wit aan het worden. Ben benieuwd hoe het gaat worden vanmiddag. Ben met de bus. Misschien rijdt hij wel niet meer. De vlokken worden ook steeds groter. Vindt het altijd zo rot rijden met sneeuwval.

Es, even naar de thuiszorg winkel zo'n dekenophouder halen.

Syl, hoe is het nu bij jullie. Trekken jullie het nog... Denk aan jullie hoor. Overigens aan jullie allemaal. En wij zijn gelukkig niet meer zo bezig met het verwerken heb ik het idee. Dat is goed. En ja heb nog maar 1 opvlieger gehad vanaf afgelopen zondag. Lang leven de nuvaring. Ben er erg blij mee. Had het niet verwacht namelijk. Spring weer lekker van de hak op de tak. De chaos in mijn hoofd is nog niet over. Maar ik hoop dat het nadat het huis klaar is allemaal een beetje over is.

Henne, jij even alles eruit gestompt e.d. Vin dhet knap hoor.

Dikke knuffel voor jullie allemaal....

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd! Keuken vind ik erg mooi, fijn dat het zo opschiet. Straks nog genoeg kleine klusjes en dingen waar je toch minder snel aan toekomt als je er eenmaal woont. Moet hier na vier jaar nog altijd een deel vd zolder verven hihi.

Fren sterkte vandaag, zal zeker een rare dag en moeilijke dag worden.

Guus, voor jou ook een dikke knuffel. Soms heb je van die rotdagen en ruzie is dan helemaal niet leuk.

Ruby heel erg fijn dat de nuvaring lijkt te helpen!! Ik weet zo goed hoe het is om continue met lichamelijke klachten te lopen, je wordt er zo moe van. Ook in je hoofd. Dus hoop voor je dat als het fysiek beter gaat, de chaos in je hoofd ook langzaam weer wat orde krijgt. En nog een hele maand zonder badkamer??? Ik zou echt gillend gek worden, pfff....

Sen lekker uitrusten vandaag!

Testr ben je nu helemaal van de prednisolon af? Hoe voelt dat? Nog een vraagje: nam jij het altijd op dezelfde tijd? Ik meen me vaag te herinneren dat Pf zoiets gezegd heeft maar weet het niet meer.

Tool veel plezier met Paul Turner en de dames ;-)

Ik ga wat werken. Moet vandaag beslissen of ik het zie zitten om dinsdag naar klant in Eindhoven te rijden....lastig inschatten. Maar als het verzet moet worden kunnen we dat niet maandag nog doen want er komen 17 mensen dus beetje lullig dan..... moeilijk. Al die beslissingen :-S

Geplaatst

Hi girls,

San, hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je eerste verjaardag als mamma. Mooie keuken trouwen. Jullie huis wordt vast prachtig

Henne, ben je alweer een beetje bijgekomen? Was een heftig dagje voor je gisteren. Je bent zo sterk, ook al denk je zelf soms van niet. Ik denk dat jij helemaal niet aan stoppen toe bent. Ik merk gewoon nog zoveel strijdlust en ik geloof er ook zeker nog in dat het gaat lukken. Er zit alleen heel veel angst voor teleurstelling maar hallo dat is toch niet zo gek na alles wat je al hebt meegemaakt ?! En twijfels, tja die zijn er toch altijd wel maar laat je aub niet leiden door angst. Wij zijn er voor je!

Guusje, hè wat naar dat je woorden hebt gehad. Is het inmiddels alweer uitgepraat?

Caro, wat goed dat je bloeddruk zo netjes is. Wow! Ga zo door en laat je man maar lekker de huishoudelijke taken overnemen, went vanzelf ;-)

Tool, lijkt me wel lachen met Paul hij is altijd vrolijk. Maak je nog een fotootje?

Fren, sterkte vandaag. Na vandaag heeft hè vriendin nog steeds een moeder. Alleen zit ze dan in haar hart. Het is en blijft haar moeder, ongeacht of Ze nog in leven is

Rest ben ik weer even kwijt. Ik ga eerst even ontbijten nu

Geplaatst

Hè sen, daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik doelde op het feit dat ze dan niet meer 'even' langs kan gaan of kan bellen. Je ouders zitten natuurlijk de rest van je leven in je hart...

Geplaatst

Ja ik snap natuurlijk wat je bedoelt maar vind die uitspraak zo gek en veel mensen gebruiken hem. Is inderdaad heel erg wennen dat je opeens niet meer langs je moeder kan gaan. Mijn moeder was mijn beste vriendin, ik moest werkelijk alles omschakelen. Ik denk nu nog steeds als ik bijv in een winkel ben en iets zie wat m'n moeders smaak is 'Hey das wel wat voor mamma' en dan besef je je opeens dat je het niet meer mee hoeft te nemen

Geplaatst

Sen, dat heb ik ook hoor. Of op de bank zitten en dan denken zal me moeder even bellen. DAn sms ik de beste vriendin van mijn moeder maar. Mijn moeder is heel pltseling overleden dat we geenafscheid hebben kunnen nemen. Heel sterkte meiden...

Ohwja Alwin is weer aan het strooien. Geen idee hoe lang hij moet werken vandaag....

Geplaatst

Mijn moeder komt morgen en als ik me aan haar erger zal ik aan jullie denken Ruby, Sen en Fren... Ze zal er maar niet meer zijn inderdaad...

Fren het bekende plankje zou gister worden opgehangen, maar toen manlief had gehoord dat mijn bloeddruk ok was zei die: "oh, ik doe het van 't weekend wel, je houdt ze nog even binnen nu toch?" Zucht... Nou ja, het is een kwestie van twee gaatjes boren, plugje er in klaar natuurlijk. En morgen komt mijn moeder dus eindelijk met de schone binnenkant van 1 van de wiegen om 'm er in te naaien en dan is het klaar, behalve nog kale muren en ik wil een leuk kleed maar eerst even de geslachten afwachten...

En 's middags grote dochter op voor haar A diploma! Ze mag gaatjes in haar oren (eigenlijk voor haar achtste verjaardag maar dat is al in maart dus nu is ook goed natuurlijk), wil graag met mij gaan dus dat moeten we snel doen denk ik!

"Tool, Paul Turner valt op mannen :)))" Miki en Tool ik heb geen flauw idee wie dit is maar ik vond het droge commentaar van Miki wel erg grappig!

San gefeliciteerd!!

Geplaatst

Ja in de ochtend, bij het ontbijt! Dan is je cortisonen level het hoogst en daarom raadde hij het dan aan.

Ben nu net 2 dagen helemaal zonder. Heb wel hier en daar wat exceem gekregen, maar ja met dit weer ook schralere huid en dikker gekleed + ben ook tikkie verkouden. Dus laat het maar even op zijn beloop.

Testr ben je nu helemaal van de prednisolon af? Hoe voelt dat? Nog een vraagje: nam jij het altijd op dezelfde tijd? Ik meen me vaag te herinneren dat Pf zoiets gezegd heeft maar weet het niet meer.

Geplaatst

Hahahahaha aha, thanks mik, had ik ff nodig!!

Net als de verschrikkelijke sneeuw rouw door de sneeuw geploegd, heerlijk!! Wel balen da ik m'n skibroek (waarschijnlijk) niet pas, anders doe ik die aan als ik naar buiten ga. Een spijkerbroek wordt wel erg nat en koud! Maar skibroek is uit m'n 20+kilo periode, dus misschien lukt t wel met het bovenste knoopje open ;-)

Geplaatst

Jakkie jakkie, hier ook wit, hou hier helemaaaaal niet van. Vandaag verder erg jankerig, zit te werken, waarom eigenlijk??? Omdat ik me verwantwoordelijk voel, maar eigenlijk gaat het niet. Maar ja, ik mankeer niks (behalve dat ik me rot voel, mn darmen rommelen en ik misselijk en gammel ben) dus waarom zou ik niet werken. Zucht. Huilen staat me echt nader dan het lachen. Gelukkig kwam toen hier PT voorbij LOL. B.t.w. meiden....misschien slim om het even af te korten zodat googlende fans niet opeens op ons forumpie terecht komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden