Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl ik vind het echt knap hoor die tien kilo! Heb je thuis een home trainer ofzo dan? Waar haal je de discipline vandaan om ook echt elke dag die tijd te besteden aan sporten?

Ik kan me nog wel herinneren dat je vorig jaar ook eens een gezellig avondje hebt gehad met je homovriend...wat eindigde in een enorme kater na alle drank die er toen doorheen is gegaan! Je was toen hondsberoerd!!! Weet je dat nog? Bijzonder zeg als je vrienden hebt die jullie op deze manier een fijne tijd bezorgen! Zuinig op zijn!

Mooi om te lezen hoe je je schoonouders bij kunt staan. trek je het zelf allemaal? Ik bedoel het is zoveel...zorgen financieel, letterlijk zorgen voor schoonouders plus alle emoties die daarbij komen, afvallen etc. Hoe houd je jezelf op de been?

Met mijn mams gaat het goed. Ze gaan vrijdag op vakantie (wintersport) en daarna begint ze aan de volgende chemokuur. Ze is lichamelijk echt wel weer wat aangesterkt en ze is ook wat monterder.

Henne hoe smaakte je crackers? Vaag eten ben jij naar binnen aan het werken zeg! Brrrr....

Trouwens wb het aanbrengen van je foundation, dit kun je mooier doen door het gebruik van een kwast speciaal voor foundation. Ziet er natuurlijker uit. Allermooiste is met je vingers maar dat vind ik altijd zo'n gesmeer! Hoe was je temp?

Fren ik heb vandaag ook flink op mijn mieter gehad van collega's hoor dat ik dat eind vanaf de taxi naar de afdeling sjouw met krukken. Ik voel me alleen zo bezwaard om continu een beroep op anderen te moeten doen. Maar vrijdag zal ik ff bellen naar de afdeling als ik beneden sta, dan komen ze me halen.

Ik doe geen studie hoor, ik werk sinds de zomer op de stepdown en vind het even prima. Mijn plan was om dit jaar op de ic te gaan solliciteren maar daar zie ik vanaf. Sinds ons trouwen (tien jaar) zijn we afwisselend allebei aan de studie geweest, we hebben nog maar 1 jaar gehad dat we allebei geen studie hadden en we hebben ons voorgenomen om een poosje tevreden te zijn met wat we nu doen (ik in elk geval) en om even te blijven zitten waar ik zit. Even geen onrust in de tent, meer tijd voor elkaar vrij maken en in september beginnen we ook met de adoptiecursus dus dat zal ook de nodig tijd kosten.

Geplaatst

Oh Miki wat klote zeg. Zo vreselijk irritant als je ook niet weet waardoor. Dan kun je het zo moeilijk vermijden hè. Maar Binkie is een toppertje. Laat gelijk weten dat alles goed is, de lieverd ;-) misschien toch het weer, de droge lucht, iets met vroege pollen.... Gelukkig dat Tavegil iets helpt en geef J helemaal gelijk, niet nadenken, niet stressen, laat je lijf maar even, het komt wel goed.

Hier trouwens geen koorts, eerder lage temp. Wel erg moe, denk dat m'n lijf even moet wennen aan de nieuwe input.

Caro fijn dat het iets beter lijkt.

Sen lekker naar huis gaan als het niet gaat en je bed in duiken. Kun je niet tijdelijk iets korter per dag werken? Dat werkte bij mij erg goed. Kon ik ook voor het avondeten nog wat slapen, zoda ik daar minder misselijk aan begon. Zodra ik weer zwanger ben ga ik ook zeker mijn uren aanpassen, desnoods dmv verlofuren. Die spaar je toch op tijdens je zwangerschapsverlof.

Geplaatst

Gerard belde net, hij heeft vrijdag vrij ipv morgen! Helemaal leuk! Kan hij me vrijdagmorgen wegbrengen en ophalen van het werk en dan kunnen we op tijd weg vrijdag! Ik wil naar de bongerd in Kesteren vrijdagmiddag, even meubels kijken. Zou graag nieuwe bank en stoelen willen, deze zijn tien jaar oud en ben ze spuugzat! Luxeprobleem, ik weet het maar als ik moet gaan wachten totdat ze versleten zijn dan kunnen we nog wel even want de boel slijt hier niet zo hard!

Geplaatst

Esther na tien jaar mag dat toch best. Maak er een leuk uitje van! Ik vind trouwens dat je goed klinkt, zal bets ook me ups en downs gaan, maar je klinkt sterk en rustig en ook wel opgewekt. Fijn!

Geplaatst

Sen en Miki jullie ook al niet erg lekker vandaag, pfff... Sterkte!

Met mij gaat het wel beter hoor maar we waren even winkelen en dan kan ik nauwelijks langer dan 10 minuten op mijn benen staan. Dochterlief heeft gaatjes in haar oren! Ik geloof dat ze wel een beetje napijn heeft want ze ligt nu stilletjes op ons bed tv te kijken maar ze is er wel blij mee... Ik ben dan wel weer klaar: juwelier, kledingzaak en man snel naar C 1000 en ik wil wel weer naar huis... Ongelofelijk wat een laag energielevel, maar kennelijk gaat alles naar die kleine apen wat die dartelen vrolijk rond!

Geplaatst

Caro ik vind dat nog heel wat, gezien de buik die je meesjouwt! Gaatjes.....dat is lang geleden.... Volgens mij deed het idd best nog even pijn. Draag nu al weken geen oorbellen meer ivm allergie, straks groeien ze dicht, moet ik ook weer aan de zweerknopjes haha.

Geplaatst

Ze mocht ze op haar 8ste verjaardag, net als ik vroeger, maar nu had ze zaterdag haar A diploma gehaald dus dat mocht ook. Ze ligt nog steeds in bed, is niet helemaal lekker volgens mij. Hopelijk word ze niet ziek!

Fren (en de rest): het plankje hangt! Dus hierbij de beloofde foto, alleen de gordijnen van mijn dochter hangen er nog, daar moet nog iets anders voor komen...

[ATTACH=CONFIG]3560[/ATTACH]

Geplaatst

hoi meiden

ik meld me ook weer een keer, heb regelmatig bijgelezen maar van echt reageren kwam het niet.

Caro wat heerlijk dat er nu een datum in zicht is! dat er een datum gepland is is dat omdat ze je niet langer uit willen laten dragen vanwege je bloeddruk? anywah wat bijzonder, en dan de 14de. Bij het zien van je foto moest ik denken aan onze vorige overbuurvrouw, was zwanger van een 2ling en heeft 40+1 ze gedragen, als ze naar de winkel liep dan droeg ze een rugzak, die stond dan al vrij bol en als ik dan haar buik zag stelde ik me zo voor dat er een contragewicht in die zak zat om de boel enigszins in balans te houden, zij had ook een enorme toeter.

Op naar de 14de, baal dat ik dan op mijn werk zit!!

Henne en Guusje, allebei weer aangemeld, wat geweldig goed zeg. Henne bij jou ging er nog heel wat aan vooraf en goh, wat zul je blij geweest zijn met het verhelderende mailtje van dr. Pf. Fijn om te lezen dat je darmen wat rustiger lijken te zijn, ben benieuwd of je nieuwe leefwijze (dieet) je zal helpen. Balen dat het zo stervens duur is maar als je er baadt bij hebt....

Testr, jij heel veel beterschap! getsie wat ellendig die heftige reacties, ook beterschap voor je man, vrij recent is bij mijn neef Bechterew geconstateerd.

Gelukkig gaat het met Binkie helemaal goed en je bent nu echt over de helft, joepie!!!!

Fren, Vin is ook weer goedgekeurd door Nijmegen begreep ik, ik moest hartelijk lachen om zijn plakzakdag.

Tool voor jullie wordt het ook weer spannend, zoals ik het begreep wordt dit voor jullie de laatste behandeling, hefitg besluit maar weloverwogen. Je klinkt in ieder geval positief, kan weer de tijd nemen voor jezelf , goed hoor!! en met lijnen, je bent al over de helft van je doel !!!

Syl wat fijn dat jullie een cadeautje Disney krijgen wat lief!! en zoals al eerder gemeld dat is geen overbodige luxe. Bijzonder dat je zoveel voor je schoonpa kunt betekenen en voor je schoonmoeder natuurlijk! heel veel sterkte met alles en wat goed hoe het afvallen je lukt. Ben erg trots op je!

Esther ondanks je gips pootje en ongemakken toch aan het werk, en hoe, wat ben je toch een kanjer. En gefeliciteerd met de eervolle "aanstelling" van G. Ik moet zeggen dat ik er niet bekend mee ben maar zoals ik het lees houdt het heel wat in. Echt iets wat op zijn pad is gekomen en wat fijn dat hij hier ook echt volledig voor gaat. En dat jij er ook achter staat natuurlijk want hij doet en kan dat natuurlijk niet zonder het support van jou.Nu lekker een weekendje weg en meubelshoppen, groot gelijk,enne luxe probleem, je bent goed bezig, de economie moet ook blijven draaien nietwaar? Ik weet nog dat je een tijd geleden een foto plaatste van een mooie leren bank, ben benieuwd of dat hem wordt....

Eef, wat een overwegingen allemaal maar een mooie uitkomst!!

ships ben het veder alweer een beetje kwijt geloof ik....

Sen jij was ook niet helemaal fit, beterschap!!!

Laika met Jim gaat het dus steeds beter? wat fijn en een verademing voor jullie!! huilen is al rot maar krijsen....

Simba slaapt Sanne nog lekker in haar eigen grote bed?

San hoe gaat het met het klaarmaken van het huis?

Hier gaat het wat beter, blij dat ik vandaag thuis ben, had ik wel even nodig. Vooral in de ochtend en avond is het prut. Met mijn man gat het wat beter, heeft weer wat eetlust maar is nog erg moe en slap, kan me niet herinneren dat hij ooit eerder zo ziek geweest is.

Imke snottert maar is er niet vervelend van, ze slaapt ook gewoon goed dus dat scheelt erg veel.

Erg leuk, ze is vandaag precies 6 maanden en ze rolt nu zelf om, vanochtend alleen nog van de buik naar haar rug maar terwijl ik het filmpje op fb aan het zetten was ook van haar rug op de buik.

lieve allemaal, ik lees regelmatig mee, leef met iedereen mee maar lukt me niet altijd om uitvoerig te reageren, merk ook dat ik met mijn emoties alle kanten opga, mag van mij snel voorbij 3 maart zijn!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ben erg moe, maar wilde even zeggen dat ik t plankje erg mooi vind ;-) en de rest vh kamertje ook!

Babeth, zag g filmpje op FB erg leuk. Als ik t later vergeet, sterkte met de moeilijke dagen die eraan zitten te komen.

Geplaatst

Dank je, was nog best een klus om op te hangen...

Ja inderdaad Babeth, aanhoudende hoge bloeddruk is de reden. Ik slik al medicijnen sinds week 17 en ben van minimale naar maximale dosis gegaan, dat is natuurlijk nooit goed. En de kinderen groeien zo goed, dat ze niet in de couveuse hoeven, ze zijn dan precies 37 weken...

Dochter is trouwens echt ziek geworden helaas: had net 38.9. Hopen dat ze me niet aansteekt maar ze wil graag dat ik bij haar kom liggen nu. Hopen dat het morgen beter is, met dat wonderbaarlijke gestel dat kinderen hebben...

Geplaatst

Wat een lief kamertje caro! Leuk hoor! Hé wat vervelend als ze ziek zou worden! Lekker onder de wol met een paracetamolletje!

Hé wat verdrietig om te lezen babeth dat de komende weken zo moeilijk zijn voor jullie! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, herken wel wat van het (stille) verdriet van mijn zusje die ook een kindje is verloren met ong 20 weken zwangerschap, nu drie jaar geleden. Volgende week is de datum en ik merk aan haar dat ze erg worstelt op het moment. Hele dikke knuffel voor jou en sterkte!

Henne ik voel me ook redelijk stabiel en opgewekt. Er is op dit moment wel een stuk rust in ons leven eigenlijk, gepaard gaande met regelmatig hele verdrietige en moeilijke momenten. Ik hoorde vandaag dat een nichtje van een bekende van me uit nunspeet van 14 jaar is vermist. Ouders hebben al veel meegemaakt met het meisje (oudste van 4). De politie is ingeschakeld, ze vermoeden dat ze met verkeerde jongens/mannen in aanraking is gekomen via fb. Heel schrijnend en zorgwekkend allemaal. Als ik dat soort dingen lees en hoor dan heb ik soms momenten dat ik denk...dat gaan wij gelukkig niet meemaken, die enorme zorgen. Tegelijkertijd weegt dat niet op tegen al het mooie wat het krijgen van kinderen met zich meebrengt hoor, dat realiseer ik me heel goed. Maar soms schiet het door mijn hoofd. Dat maakt ook mijn twijfels/mixed emotions bij adoptie zo groot. Ken verschillende voorbeelden uit onze gemeente van gezinnen met adoptiekinderen met zoveel problemen! Als ik dat hoor dan denk ik bij mezelf...kan ik dat wel? Hoe doe je dat? Tegelijkertijd...geen zorgen voor de dag van morgen.

mwah...ingewikkelde hersenspinsels in elk geval.

maar anyway...het gaat goed met me

Geplaatst

Mijn beste vriendin is geadopteerd en zij en haar zusje zijn er zelf allebei heel positief over. Ze hebben geen hechtingsprpblemen, geen verlangen naar hun roots e.d. J heeft een geadopteerde vriend die wel heel erg die hang heeft naar zijn geboorteland. Zijn broer woont er ook de helft van het jaar en ze hebben ook wel problemen met relaties enzo. Twee voorbeelden dichtbij ons die twee hele andere verhalen vertellen. Je hoort helaas vaak alleen van de verhalen waar het misloopt, maar het gaat ook zo heel erg vaak heel goed.

Caro beterschap voor je meiske!

Geplaatst

Is ook zo hoor Henne! Ik kijk teveel naar spoorloos enzo :(

We gaan het gewoon allemaal op ons af laten komen tijdens de cursus straks en zien wel waar we uiteindelijk eindigen! Eerlijk gezegd ben ik er niet zo heel erg mee bezig momenteel. Komt wel als de zomervakantie dichterbij komt!

wat vinden jullie van dit ideetje voor een nieuwe bank? Lijkt me wel gaaf, een mooie doorleefde chesterfield op de kop tikken en de kussens opnieuw laten bekleden en dan twee leuke stoeltjes erbij

shabby-chic-bibliothek-02-big.jpg

Geplaatst

Esther en fren bedankt voor de lieve woorden, geeft niet dat je niet weet wat te zeggen moet...weet zelf vaak zat niet de juiste woorden te vinden, soms denk ik weleens die zijn er ook niet, hoe moet dat dan wel niet voor een " buitenstaander" zijn?!

Esther wat lastig dat probleemerhalen je zo aan het twijfelen brengen, ik denk wel dat als et ooit zover komt het kindje wel terrecht komt in een war gezin die met moeilijke situaties elkaar niet verlezen, dat is al zo waardevol.

Heftig overis an dat vermiste meisje, ik denk weleens, dat was 15 jaar geleden nog niet, wat zal er over 15 jaar voor gevaren dreigen?pffffff

Even iets anders, net ik RTL b. Een interview Met Nicolette over de bevalling, er werd ook de naam genoemd van de persoon die de foto's gemaakt had, wij zijnook bij haar geweest maar uiteindelijk toch afgeblazen, werd zo schrikbarend duur en dan hadden we nog niet eens de hoeveelheid kaartjes die uiteindelijk verstuurd zijn.

We kwamen voor 135 kaartjes al op zo'n €750 uit....was een erg mooi ontwerp maar iets te gortig...

Maar vond het wel leuk voor haar dat e genoemd werd!

Geplaatst

Mooie foto, Es, ziet er goed en rustig en toch stoer uit ; -) Fijn om te lezen over de positieve ontwikkelingen en keuzes die julllie gemaakt hebben. Bewondering!! Ik herken de dilemma's wel hoor. Door vrijwilligers werk zie ik nu steeds meer in dat mijn beeld over gezinsleven/ het plezier met kinderen deels uit de hand zijn gelopen richting alleen maar positief daar over kunnen denken. Het is een ingewikkeld iets, adoptie, pleegzorg, je weet niet wat er op je pad komt, het enige dat je weet is wie jullie zelf zijn, waar je vandaan komt, het geluk of het past qua karakter en persoonlijkheid en ontwikkeling heb je niet in de hand, de eisen die aan je gesteld worden zijn hoog, en het is meer een levensvervulling en je in dienst stellen van het kind, en hopen op iets extra's maar vooral niet teveel verwachten. Dat is mijn beeld nu. Gelukkig worden we allemaal verrast door het leven, en hoop ik dat ook in deze, mogelijkheden liggen...Goed dat je lekker in je vel zit ook wat werk en ontwikkelingen mbt enkel zitten!

IEdereen bedankt voor de lieve posts over pleegzorg, thanks!

Testr, jij een mindere dag met onzekerheid, wat fijn dat je man je wat gerust kan stellen! beterschap! Tzt zal ik misschien wel wat meer info vragen over die vriendin die pleegzorg doet, nu eerst zelf "blanco"de cursus ingaan ..

Syl fijn dat je af en toe post! goed te lezen dat je iets kan betekenen voor je schoonvader...............en dat je zoveel sport en afgevallen bent, petje af! Ook fijn van Kayla!

Caro, las met wat ongerustheid vanmiddag je posts, mmm, probeer niet te posten (dokter bellen!!) je niet ongerust te maken, maar moet wel inhouden ; -)))

Fren, bij jou schiet het nu ook echt op... we denken aan jullie beiden (en drieeen)

Hier weer een fijne middag bij het creatieve atelier, erg ontspannen. Het is zo ongelofelijk hoe verschillend de kinderen onderling zijn, en hoe het contact is. Het is niet anders als met volwassenen, ik hou wel van die continue interactie, maar merk dat ik ook met niet aardige kinderen een weg zal moeten vinden hoe hier mee om te gaan. Het is heel goed om dit te doen, en de interactie met de kinderen. Ik merk gewoon dat ik een te rooskleurig beeld had...Ik voel me door dit ondredeel in de week op de een of andere manier gewoon meer betrokken bij het dagelijks leven in de maatschappij, en dat was iets waar ik veel moeite mee had....wat dat betreft kan ik wel een glimlach krijgen als ik de post van es lees, erg herkenbaar de ontwikkeling die zij en haar man door maken ; -)

Babeth, weet ook niet zo goed wat te zeggen, dikke knuffel voor jou, en dankjewel voor de leuke post op fb!! zo cute en mooi! Sterkte deze dagen xxx

Geplaatst

Eef lief dat je zo meeleeft met me! Ik hou het echt in de gaten, beloofd! Gelukkig gaat de tijd snel, morgen donderdag, voor je het weet weekend en dan alweer bijna dinsdag!

Geplaatst

Caro, dacht ook gelijk dat de bevalling nu wel heel snel zou gaan beginnen toen ik las over je miselijkheid. Gelukkig was het al wat minder, maar wel goed jezelf en die twee kleine hummels in de gaten houden, hoor! Beter een keer teveel naar de gyn bellen als te weinig.

Testr en Sen: Beterschap. Hopelijk voelen jullie je snel weer wat opgeknapter!

Babeth: Een hele dikke knuffel in deze emotionele tijd!

Edr, mijn vriendin is ook geadopteerd (vanuit Brazillie) en voor haar gevoel zijn haar Nederlandse ouders, toch echt haar ouders ipv haar biologische moeder. Mijn vriendin zegt altijd: Liefde komt uit het hart en niet alleen uit de buik. Mijn ouders (hiermee bedoeld zij haar nederlandse adoptieouders) stonden altijd voor mij klaar: een kopje thee als ik uit school kwam, een extra knuffel als ik mij ziek voelde etc. Ondanks dat mijn vriendin haar biologische moeder kent, zal die nooit de plaats van haar adoptieouders kunnen innemen. Althans dat roept zij altijd.

Fren, Is de kleine al iets gaan indalen? Kan toch ineens snel gaan, hoor. Voor je het weet heeft Vin mischien wel gelijk. Kan nog steeds.

Sorry als ik nu weer wat meiden ben vergeten. Er wordt zoveel geschreven dat ik er nog een beetje aan moet wennen.

Probeer op FB nu een speurtocht te houden....ha,ha. Komt vanzelf goed!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Es' leuk die bank. Bedenk wel dat een gebruikte bank het eerst slijt in de 'zit'. Opnieuw bekleden haalt dat niet weg. Evt zou je dan nieuwe zitkussens moeten laten maken. Als je alleen op het 'frame' hoeft te letten kun je zo doorleefd gaan als je zelf wilt :-) Zo hebben mijn ouders al twee keer nieuwe kussens laten maken in zo'n ouderwetse rookstoel, ideaal.

Eef ik lees en bewonder je stappen en gedachtengang. Mooi ook om te zien dat er in elke fase van dit traject herkenning s bij lotgenoten. Je bent echt nooit alleen. Maakt het voor mij persoonlijk ook weer minder beangstigend om vooruit te kijken naar een evt toekomst zonder kinderen. Ik zie dat jullie het redden, ermee omgaan, je plek weer vinden. Heel bijzonder dat we in dit topic in alle fasen meeschrijven en elkaar daardoor of meer helpen.

Lieve meiden, weltrusten!

P.s. Wen je hebt me gevonden, maar weet je n ook wie ik ben? ;-)

Geplaatst

Henne ik vond de combi van een chesterfield met opnieuw beklede zittingen met een mooi fluweel of grof linnen erg leuk. Nog niet echt nagedacht over het lekker kunnen zitten eigenlijk :)

Ik zit nl zelf nooit op de bank, heb mijn eigen stoel!

Eef je weet het altijd zo treffend te verwoorden! En idd Henne ik probeer wel eens aan buitenstaanders uit te leggen waarom ik blijf 'hangen' hier maar de reden daarvan is hoe jij het hierboven omschrijft.

Wen ik heb jou gevonden!

Ik ga ook zo een poging doen tot slapen. Heb zo'n last van mijn linkerarm...erg irritant hoor. Vannacht ook heel, heel slecht geslapen. Vaak wakker geworden van de pijn. Ik neem zo maar een flinke diclofenac met een maagbeschermer, kijken of dat wat gaat doen!

Trusten!

Geplaatst

Hi wen, ik heb wel het idee dat ze iets gezakt is, heb bijvoorbeeld ng geen rennie hoeven nemen vandaag. Ach, we wachten wel af. Ik heb het idee dat de mensen om ons heen zenuwachtiger zijn dan wij zelf. Verschillende mensen zeiden vandaag dat ik vast een elfstedendochter zou krijgen, nou ja, we weten dat da in ieder geval niet gaat gebeuren, haha. (wel jammer trouwens, had wel zin in een dagje schaatsen kijken!)

Vin is naar z'n moeder, heb wel gevraagd dat di de laatste keer is da hij 's avonds weg is. Niet alleen vind ik het erg saai omdat ik ook de dag al alleen zit, maar vind het ook fijner als hij gewoon thuis is.

Esther, mooie foto! Ik hou wel van zo'n chesterfield, maar het moet wel in je huis passen. Wij hebben echt een modern nieuwbouwhuis en daar past het weer niet. En goed dat je collega's je teruggefloten hebben. Je moet niet zo streng voor jezelf zijn en hulp aan durven nemen EN durven vragen!! Lekker dat G vrijdag al vrij is, hebben jullie een lekker lang weekend samen.

Caro, pas je op dat je niet aangestoken word door je dochter? Bevallen met griep of verkoudheid lijkt me geen pretje...

Aangezien ik alleen ben, duik ik lekker m'n bed in. Kan ik vast wat uren maken voor het geval dat vin weer gaat liggen snurken ;-)

Slaap lekker meisjes!

Geplaatst

Hier ook weer even een korte melding hihi.

Lekker druk idd. De parket vloer is geleverd vandaag en wordt volgende week vrijdag gelegt beneden. De vloerbedekking en vinyl wordt maandag boven gelegd. Het behangen is af op de zolder na. De douchecabine is geplaatst vanmiddag dus het is nog ff wat schoonmaken na het vloerbedekking leggen maandag en verder hier alles inpakken. We hebben besloten alles gewoon in dozen te gooien en het daar verder weer uit te zoeken. alles wat nu nog ingepakt moet worden gebruiken we ook nog. Dus het gaat allemaal voorspoedig.

P heeft nu last van zijn rug helaas, balen maar ja tandje lager werken en het gaat redelijk.

Ruben is ook weer door de apk en nu geen baby meer maar een dreumes. Jeetje wat gaat het hard.

Henne je bent begonnen!!!! Succes met alles.

Caro mijn eerste gedachte was dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten, fijn dat er een datum is, maar stiekum hoop ik dat het toch uit zichzelf begint. Sterkte met de laatste loodjes.

Fren ook spannend hoor, groot gelijk dat je aangegeven hebt dat Vin vanaf nu lekker bij jou op de bank moet kruipen.

Babeth een paar moeilijke weken voor de boeg. Sterkte samen met M en Imke, de jongens zijn vast heel trots op jullie als ouders en broers van Imke!! Hopelijk is de ziekenboeg ook snel weer beter.

Syl je gaat lekker!! Volhouden en veel plezier in Disney..

Sen ook in de lappenmand, beterschap en balen zeg die aanvallen. Lekker rustig aan doen, je vrachtje aan boord is zo waardevol en werken kan ook weer na de bevalling.

Ruby weer nieuwe ideetjes voor de badkamer, jullie never ending story!! Gaat het nu met de nuvaring weer beter met je lijf??

Eef je bruist van levenslust lijkt het wel. Jullie komen er wel!!

Esther gave bank, leuk idee. Luister goed naar je enkeltje en ook op mij kom je weer sterk en vrolijk over. De mindere dagen heb je altijd, maar zijn makkelijker te handelen waarschijnlijk?

Verder ben ik het kwijt dus allemaal een dikke knuffel en tot snel!!!!Het is hier nog 2 weken megadruk en dan wordt het weer wat rustiger hopen we hihi.

Geplaatst

"Caro, pas je op dat je niet aangestoken word door je dochter? Bevallen met griep of verkoudheid lijkt me geen pretje..."

Tja, dat gaat moeilijk worden... Ze wil toch geknuffeld worden, juist nu... Je zal het later wel merken: het is onmogelijk om te zeggen: sorry schat, ik kan even niet dichtbij je komen... Meer een kwestie van geluk of niet of kinderen je aansteken. Heb trouwens ooit wel eens gehoord dat als je lichaam klaar is om te bevallen, je niet ziek bent. Maar ja, herinner me iemand hier (even vergeten wie, sorry) die de hele bevalling heeft liggen hoesten? Dus ja, klopt kennelijk niet...

Ik vind het ook jammer: de combi geboorte - Elfstedentocht leek ons ook zo leuk! Dan vergeten mensen het niet zo snel: oh ja, jullie zijn geboren toen met de Elfstedentocht! Helaas... wie weet maar heb er eigenlijk een hard hoofd in nu nog.

Ben bezig geweest met de etiketten voor de geboortekaartjes en keek naar beneden: enkels en voeten waren me toch dik!! Schrikbarend, moet dus niet meer zo lang achter de computer zitten.

Net Masterchef gekeken, nu proberen te slapen, welterusten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden