Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ohw slim henne.

Kunnen ze PT niet naar het songfestival sturen. Zo'n clown is misschien de juiste optie.

Wat ben ik blij dat ik niet in de auto zit zeg. Hoor een hele lange lijst met files van minimaal 20 kilometer.

Maar ja, als de bus niet rijdt moet ik ook lopend naar huis vanmiddag.

We zullen zien.

Dikke knuf voor iedereen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

henne, slimme zet!!!

PT is toch echt wel een jonge sjneuzel (= uhm, ja, hoe vertaal ik dit???, broekie???). als ie er maar een feestje van maakt, hihihi.

Hier nog geen sneeuw die valt, maar dat zou bij ons rond 3-4 uur komen, tenminste, dat zegt mijn overbuurcollega hier op het werk.

henne, knuffel meid!!! doe rustig aan.

Geplaatst

Net wakker in een wondere witte wereld... ging even liggen, viel weer in slaap, ik lijk wel een marmot. Normaal hou ik wel van sneeuw maar nu zie ik vooral de problemen, mmm...

Geplaatst

het sneeuwt hier nu lichtjes, hoop dat er vanavond toch nog een paar mensen komen sporten, en anders hebben we vroeg vrij :-)

Geplaatst

Hier ligt wel een redelijke laag. Net mijn manager beloofd dat ik als het maandag niet echt beter is ook stop met een beetje werken vanuit huis, dan eerst echt even uitzieken en geen stress. Stomme is dat ik in eerste instantie altijd maar aanneem dat ik niet ziek kan zijn enzo, maar daar help ik uiteindelijk niemand mee want onduidelijkheid is voor collega's ook niet fijn. En het andere stomme is dat ik, zodra dan die zelfopgelegde druk eraf is, juist zin heb om aan de slag te gaan. Raar wezen ben ik toch.

Lig/zit nu lekker warm op de bank met een kop kippenbouillon met rijst. Is echt mijn krachtvoer haha. Voor straks doe ik denk ik aardappels in de oven met een gekookt eitje ofzo. Allemaal weinig vet en rustig....eens kijken of dat zoden aan de dijk zet. Kreeg gisteren twee vragen of ik was afgevallen....hmmm...als het zichtbaar wordt, is het meestal al te ver bij mij.

Tool misschien neb je wel lekker vroeg vrij.

San, was de appeltaart lekker?

Fren paste je skibroek?

Caro kijkt je dochter er eigenlijk al erg naar uit? Kan me voorstellen dat ze best een beetje ongeduldig en nieuwsgierig wordt inmiddels. Las ook dat het tijd wordt voor wat nieuwe tweelingzwangerschappen om het topic aan te vullen....

Guusje hebben jullie heb inmiddels weer goed gemaakt?

Esther al een dekenboog ik huis?

Geplaatst

Henne balen als jij afvalt, als ik dat nou doe...

Dochter is nog niet ongeduldig hoor, ze vindt het nog allemaal best. Is nu erg bezig met haar A diploma morgen en de gaatjes die ze in haar oren krijgt. En met de sneeuw natuurlijk! Af en toe praat ze tegen de babies en 's ochtends in bed ligt ze tegen mijn buik aan en duwt ze speels terug als ze schoppen... Maar ze zegt niet: ik wou dat ze er al uitkwamen ofzo. Ze voelt ook wel aan dat het dan gedaan is met de rust denk ik...

Tja, denk dat februari en maart wel uitzonderlijk waren qua tweelingen... hing iets in de lucht denk ik. Er is er nog wel een paar maar niet veel melden zich meer aan op het topic.

Het is gedaan met de rust hier: ze kwamen net allemaal tegelijk met rooie wangen thuis... Vanavond pannenkoeken, ze hebben al traktatie gehad op school en tussen de middag bij vrendinnetje worstenbroodjes... mmm... ach ja, weekend moet ik maar denken en nu even een appeltje voor ze maken ter compensatie.

Geplaatst

Henne, nog niet de oude, balen, schiet niet echt op zo.

Caro, weer pannenkoeken eten, mmmmmmmmm

Wij aan de zuurkool!

Nog niet bijgelegt met R. Vanmorgen zei hij me nog wel gedag, met een klein kusje, maar verder nog niet gezien of gesproken. Hij is nog op zijn werk. Maar Straks als hij thuis komt moet het wel.

Geplaatst

Weer Guusje? Heb ik dat pas nog gedaan? Nee toch? Misschien wel, weet het niet meer!

Niks vervelender dan op eieren lopen de hele tijd dus gauw goedmaken hoor!

Geplaatst

Caro, Iedere keer als jij zegt, pannenkoeken eten, denk ik mmmmmmmmmmmm Of het pas was weet ik niet, maar kan het me nog wel herinneren dat ik dacht mmmmmmmmm hahaha

Geplaatst

Hier boerenkool, genoeg voor een weeshuis, dus lekker veel de vriezer in. Makkelijk!

Pannenkoeken, ook zin in! Morgen ga ik nog even een pan vol erwtensoep maken, kan ook mooi de vrieze in voor minder rustiger tijden :-)

Geplaatst

Slim Fren, mijn vriezer is mijn beste vriend haha.

Caro lekker toch, moet een keertje kunnen hoor. Morgen weer gezond.

Guus da's balen, met ruzie de dag door, aan andere kant ook even tijd en ruimte om af te koelen.... Nu snel goedmaken hoor!

Hier gekloot met UPC, geen signaal op sommige zenders, zou dan aan de kabel liggen maar dat lijkt mij stug als heet niet op alle zenders is. Vaag gedoe altijd.

Tool nog druk geweest bij de lessen?

Geplaatst

Henne, wij lopen ook al maanden te klooien met UPC. Zou ook aan de kabels, de splitter, de weet-ik-veel liggen, terwijl daar niks aan veranderd is!

Heel irritant!

Geplaatst

We hebben ook jarenlang digitale tv uitgesteld, maar van zomer nieuwe tv dus toen toch overstag. Ben er meestal heel blij mee, pauwenoog, opnamefuncties.... Maar de laatste twee dagen hommeles. Probeer nu de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar dat schiet ook niet op. Nou ja, niet dat ik niet zonder tv kan hoor, maar gewoon irritant :-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Sorry, ben wat office geweest wat betreft het forum.

fren veel sterkte, vast een moeilijke dag voor je, sterkte, ook voor je vriendinnetje!!

Henne verdorie wat blijft je lichaam toch protesteren, fijn dat er niets geks ontdekt is maar kan me ook voorstellen dat je hoopte op een oorzaak / duilijkheid. Je haptosessie was wel heftig zeg, lijkt me ergens wel fijn om alles er uit te schopppen maar vooral wat je schreef over de positieve wending raakte we wel.helaas ben ik dinsdag werken anders had je voor 3Eindhoven bij mi een tusssnstop kunnen maken,succes!!

Caro fijn dat alles goed gaat, bij ons gaven ze absoluut niet de oogkeuring aan inleiden, tenzij ik het na 39 weken echt niet weer niet meer langer zou aandurven.leuk dat je dochtertje gaatjes mag laten schieten! Doen e 2 tegelijk? Ik liep destijds lang met een zweerknopje haha.

San ook hier mijn felicitaties, leuk je bent gelijk met mijn Mams jarig ( nu 74)en wat een mooie keuken.

Pik heb verder geen nieuws, vanavond simpel en makkelijk een kop soep met worstebroodjes, mijn man was flink gaar, moest uit Rijswijk komen.

morgen boodschappen en in de middag krijgen we visite, gezellig.

Allemaal een fijn weekend!!

Geplaatst

Babeth heb jij de meest hilarische typefouten nu overgenomen van Syl, hihi.... Pik geen nieuws, maar wel worstenbroodjes....LOL!!!!

Hoef gelukkig niet naar Eindhoven! Eind maart wel twee dagen. Misschien dan...is einde van m'n wachtweken....brrr....

We kijken hier nu weer analoge tv, signaal van digitaal s bagger. Woensdag komt er een monteur, nou ja zal wel. Kan nu alleen ook niet opnemen. Jammer dan.

Geplaatst

Iedereen lekker in de sneeuw gespeeld :-)

Henne sterkte met analoog kijken, balen.

Ik zo mijn bed uit om te sporten, ben meer een avindsporten maar kan dit weekend niet.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Syl goed bezig!

Guusje, beetje bij kunnen leggen samen? Geen wonder he, zo iets heftigs en oneerlijks meegemaakt samen. Niet te letterlijk nemen allemaal en niet lang boos blijven hoor!

Hoe is bij iedereen met de kou?

Dochter zus gister geopereerd. Breuk in oogkas, na gekke gym actie. Spiertje zat klem ertussen, zag alles dubbel. Kan nog wel ff duren. Zo sneu! Zwaar jaar voor ze, hun ouders net gescheiden en al.

Hier snipverkouden, maar los van de prednisolon. Exceem onder controle ook. Dus heb vertrouwen. Was kort onzeker omdat ik binkie niet voelde. Maar man heeft een manier gevonden met hem te communiceren. Piano spelen! En het werkt. :-)

Caro alles rustig?

Babeth, jij wel heel komisch hoor. Fijn dat beter met Imke gat.

Henne, hoe valt het pure dieet van gister?

Tool, lessen doorgegaan gister? Hoe 'valt' de nieuwe pillen cocktail (dhea ea)?

Liefs!

Geplaatst

Hihi Babeth, geinige spelling :-)

Syl, sportze meid. Geniet ervan, hopelijk ook een uitlaatklep

Mik, heb even een vraagje over dat exceem. Ik las op fb dat dochtertje van een vriendin er ook zo'n last van heeft. Door de kou zegt ze?! Kan dat? Kind zit helemaal onder. Ze vroeg of iemand een goed middel wist om mee te smeren. Heb jij misschien tips?

Hier gisteren weer flink beroerd. Avondeten eruit, heel veel gal. Zere slokdarm. Vroeg naar bed gegaan maar moest tig keer plassen vanacht. Ach zijn de flessen voor MvM ook weer vol :-)

Geplaatst

Owow Sen, weer volop terug die klachten dus. Moet er stiekem wel beetje on lachen! Vandaag lekker rustig aan maar he.

Ja dat exceem wordt altijd erger met kou. Bij mij door droogte en vele dikke kleren/handschoenen. Ik vermijd wol, wordt bij mij erger van. Verder smeer ik handen de hele dag door in met vaseline tegen droogte en ik stip cortisone creme aan op de rode plekken. Van dat laatste weet ik niet of een kleintje dit al hebben mag?

Geplaatst

Hier ook iemand die alleen met kou last van exceem heeft. Nu met name op de scheenbenen. Hiervoor heb ik eeen vaseline smeersel van de ha.

Alles hier trouwens gelukkig weer bijgelegt.

Geplaatst

Oh gelukkig Guus :-)

Hier alleen droge huid en vooral droge lippen. Veel labello nodig.

Even wat anders: heb maandag voor ruim 850,- euro aan meds naar iemand verstuurd (ken haar verder niet dus niet van dit topic) maar heb helemaal niets meer gehoord dus dacht ik ik stuur haar berichtje om te vragen of het wel is aangekomen. Toen bedacht ik me dat ik een track & tracé code heb. Dus nagetrokken, is het allang afgeleverd. En ik zie dat ze daarna online is geweest. Dan stuur je toch even uit fatsoen een berichtje om te bedanken en te zeggen dat het is aangekomen? Verbaas me daarover, zo ben ik niet opgevoed

Geplaatst

Hier ook megadroge huid en lippen. En die neutral handcreme zet niet echt zoden aan de dijk dus ook maar aan de vaseline.

Verder helpt mn 'dieet' ook geen bal. Begin er goed de balen van te krijgen. Voel me ook echt een beetje flauw en slap, geen wonder natuurlijk, maar wel vervelend. Ook geen zin om er vandaag op uit te gaan. Moet wel even naar buiten, dus proberen naar de bakker te lopen ofzo. Van mij mag het gaan dooien na het weekend. Hup op de schaatsen wie dat wil en daarna over en voorjaar :-)

Sen, ik zou zeggen van wel. Maar ja... Ik stuurde meestal nog iets terug als bedankje.

Guus gelukkig dat het weer goed is!

Testr sterkte en beterschap voor je nichtje (toch?)!

Ik moet wat gaan doen..bleeghhh, gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen maar wegkruipen in die cocon helpt ook niet dus HUP in de benen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden