Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik breek even in:

Esther wat een fantastisch nieuws dat je zwanger bent, wat een wonder na 10 jaar! Geniet er van!

Tool ik hoop dat jij ook positief test!

Breekt weer uit.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames, ik heb zojuist met een ovu-test een test gedaan en die was positief....moest even aan fren denken.

zit nu op wd 9, geteld van woensdag, de dag na de tp.

zie hieronder:

[ATTACH=CONFIG]4013[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4014[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4015[/ATTACH]

of vinden jullie m niet positief??? in het echt is het streepje links even donker als het streepje rechts...nu ben ik helemaal de kluts kwijt..

ceeke, verdrietig voor je schoonvader. Weliswaar thuis, maar bijna geen zicht op verbetering. Heel veel sterkte meid!!!!

Geplaatst

Ik kom in dit topic eigenlijk nooit.

Maar ik wilde EDR graag feliciteren met de zwangerschap. Ik heb je naam wel geregeld gelezen op het forum. Super dat het na zoveel jaren toch nog is gelukt. Geniet er van!

Geplaatst

Tool!!!! Dat is een positieve ovu test! Ik ben volgens mij ook op dag 8 of 9 begonnen en heb definitief getest op dag 12 geloof ik. Spannend! De testen werden bij mij steeds donkerder. Ik ga heel hard voor je duimen!!!

Geplaatst

Hee tool!! Dat ziet er zeker goed uit!! Ik weet nooit zo goed hoe t zit met ovu testen, maar ik moest idd ook aan fren denken!!!

Morgen echte test ertegenaan gooien??? Oooooh, ik hoop het zo!!! Zou geweldig zijn!!!

Geplaatst

Wiehieeee tooltje, hoe positief wil je hem hebben!!? Ohhhh meid, zit op mijn werk te stuiteren!!!ga je ook een zwtest doen? 0hhhhhh ik ben zooo blij!!

Geplaatst

dat durf ik nog niet, een echte test, hahahah. ga nog wel even door met de ovu testen. heb ze ook net in huis gehaald, twee kruidvattesten (die met die plus), maar durf m nog niet te doen.

en weet ook eigenlijk wel dat het eigenlijk niet als vergelijking moet worden gebruikt, een ovutest om een zwangerschap te detecteren, maar ik dacht aan fren en bij de vorige keer/keren had ik of een licht streepje of geen streepje...

zou het gelukt zijn??? je ne sais pas, weet wel dat ik snel ga liggen...

Geplaatst

hey das nieuw voor mij, met een ovu test een zw-test detecteren. Hoe zit dat dan? maar als het klopt, dan ziet het er goed uit Tooltje... ohhhh wat spannendddddd. In principe zou je nu ook al met zo'n kruidvat 2 voor 5,- test op zn minst een lichte streep moeten detecteren. Ga je het wagen vandaag?

Ceeke, ook van mijn kant heel veel sterkte met je schoonvader.

even wat anders.. zit me hier kapot te ergeren en pissed te wezen op de buren, 1 moeder met 2 volwassen dochters. Schijnt dat ze onderling mot hebben gekregen en volgens moeder zouden "de buren" iets gezegd hebben wat zei niet leuk vind tegen één van de dochters of andersom. En nu krijg ik de schuld?!!!! ik heb alleen geen idee waar het over gaat??!!! kreeg opeens een beschuldigend mailtje van dochter. Heb teruggeschreven en gevraagd waar gaat dit over? maar nee hoor, ik heb het gedaan?!?! mensen zijn knettergek geworden...

Geplaatst

mmm S€n, dat is niet leuk zo op deze manier van iets beschuldigd worden terwijl je er niets vanaf weet. Zou het recht op de vrouww af vragen wat er aan de hand is. via mail of op papier komt het niet goed over (dat is tenminste mijn ervaring). rechtstreeks navragen heldert de situatie meestal meer op! sterkte wijffie!

maar nee, ik durf vandaag nog echt niet te testen.

denk dat ik deze spontane ingeving van de acu heeb overgehouden. zij heeft me weer rustig gekregen en zei dat het goed voelde. mijn pols voelde goed, ze heeft ook nog bij me 'gevoeld' vai de reading en vanalles weer toegankelijk gemaakt. was mezelf al aan het afsluiten en beschermen voor een teleurstelling.

Ik moet wel zeggen, net bij de kruidvat had ik eerst de zwangerschapstest in handen, toen ook nog de ovutesten, toen de zwangerschapstesten weer teruggelegd (stond in de rij te wachten en gelukkig lagen deze testen naast me in het rek) en toen toch weer de zw. test in handen gepakt. en weer neergelegd en uiteindelijk toch maar weer in handen genomen en betaald, kan je zeggen, hart stond me in de keel.

ga even iets eten dames.

Geplaatst

henne, heel toevallig heb ik vandaag bij de Lidl 3 schildersdoeken en een acrylverfset gekocht. waren in de aanbieding.

Dus ik ga binnenkort beginnen :-)

volgens mij heeft het hier niet geonweerd, of we hebben het beide gemist, wel een paar keer flink geregend en er schijnt ook een donderslag te zijn geweest, hahahaha. maar ook die heb ik gemist...

Geplaatst

Ooooh Tool, dat ziet er wel hoopgevend uit!! Ik vind als ik heel eerlijk kijk de rechter streep nog wel iets donkerder, maar vooral doordat ie dikker is denk ik. En op basis van LH zou je in deze fase toch zo'n duidelijke teststreep niet krijgen lijkt me....onwijs spannend!! Zaterdag zit je twee weken na de punctie toch? Was in het emc de officiële testdatum.... Hihi, ik krijg alweer helemaal de kriebels, het zou toch geweldig zijn als jij ook zwanger bent!!!

Sen wat een gedoe joh, van hoor van die buren. En dan op je werk de verlof. Mogen ze je überhaupt nog wel erop weigeren nu je zoveel uren hebt staan? Je moet toch ook in de gelegenheid worden gesteld om ze op te nemen en als anderen dan steeds voor gaan.

Ivfsh wat een verhaal joh, vragen of iemand de huwelijksreis uit kan stellen! Bizar. En voor jullie zeker niet leuk dat zo je vakantie ook in de soep loopt.

Oh Fren, ik heb voor de wachtweken de boeken van The Hunger Games gekocht. Bol had de derde gratis bij Engelse pockets, dus heb mezelf maar even een kadootje gegeven. Tja, als je vent dat niet doet ;-) Ach, hij vond het zo erg, de lieverd. Was er gisteravond echt door van slag. Gelukkig konden we er samen ook wel er om lachen achteraf.

Geplaatst

Wat hebben we toch een leuk topic dames :-).

Tool, dat ziet er veelbelovend uit. Ik zou persoonlijk die zwangerschapstest gewoon lekker doen. Moet qua dagen ook kunnen toch? Hoeveel dagen terug heb je pregnyl geprikt?

Ivfsh, jammer dat jullie vakantieplannen niet door lijken te kunnen gaan. Kunnen jullie niet iets later weg? Dan weet ik nog een gezellig bbq ;-).

Ceeke, heel veel sterkte met je schoonvader.

Sen, ik geloof dat ik even aan zou bellen bij de buren. Dit is wel heel raar. Op je werk maken ze er ook al een potje van met die vakantieuren. Kun je dat niet aankaarten bij de arbo of zo? Is er een aparte afdeling personeelszaken?

Geplaatst

ik wilde er al direct naartoe lopen maar die dochter is niet thuis, zit op dr werk. Ik ga het inderdaad op de man afvragen want ik hou er niet van om zomaar vals beschuldigd te worden. Als ik ergens pisnijdig om word is dat het wel...

moet nu haasten, kat moet gevaccineert worden.. eerst vangen. Als het vervoersmandje gesignaleerd is gaan ze rennen...

Geplaatst

ik denk wel dat jullie heel goed moeten kijken...

ellie, alvast heel voorzichtig bedankt...

[ATTACH=CONFIG]4016[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4017[/ATTACH]

niet zo duidelijk als die van Es, maar ik zie toch echt een plusje...jeetje, en nu heb ik dus alleen maar krampen en echt ongi gevoel...pffff..niets voor mij dat vroegtesten...

Geplaatst

O, bericht weg. Ik zie 'm ook, rechts inderdaad iets duidelijker maar een streep is een streep enne... Es heeft twee weken voorsprong hè, dus niet mee vergelijken. Spannend!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden