Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Es vrouwen en gewicht zijn vijanden!!! Als je je maar fijn voelt in je lijf en je ziet er toch geweldig uit??? Soms is GEEN weegschaal hebben echt wel een zegen hoor.

Straks heb je een kleine aan wie je het goede voorbeeld moet geven dus dan is het makkelijker. althans dat vinden wij.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Komt wel goed! Gewoon erop letten en idd wat san zegt, niet teveel snoepen. Mijn zus was bij de eerste iets van 26 kilo bijgekomen, maar ze t san ook alles en lett er niet op en dat haa man bij een welbekende chocoladesnoepfabrikant werkt is ook niet ech bevorderlijk ( begint met een m en eindigt op ars)

Succes, die zenuwen zijn normaal. Hoop dat je een echo kunt krijgen. Krijg je ook foto's mee?

Geplaatst

Hi meisies, weer een nieuwe dag...

San, ik weet exact hoe je je voelt op het moment, leef met je mee. Jij bent een aantal dagen verder én je hebt geen hormonen gehad dus je kunt het nog niet eens daarop schuiven allemaal, alleen op zenuwen. Maar het klinkt wel erg goed wat je beschrijft. We zullen er doorheen moeten op de een of andere manier. Ik voel vanochtend juist minder, maakt me ook weer onrustig. 't Is nooit goed he ;-) Gisteravond voorzichtig aan J gevraagd wanneer ik zal testen. Hij is voor wachten tot de testdatum, ja zegt ie 'anders zitten we weer drie dagen over zo'n test te koekeloeren, ik zie wel wat, ik zie niks, ik zie wel wat, nee toch niet'. Heeft ie niet zoveel zin meer in ahem.... Ik zie wel, ben geneigd om nu al te gaan testen en dat slaat in ieder geval sowieso nergens op. Misschien maken hypno vandaag en eft morgen me ook wel wat rustiger.

Tool naar van dat dromen, hoort wel bij verwerken. En veel plezier alvast op pp.

Es, succes bij de vk. En niet te vaak op de weegschaal!

San en P veel succes bij de reumatoloog. En geniet van het lekkers bij de koffie en de nieuwe fiets!

Ben verder een zeef, ga nog even rustig liggen voor ik naar hypno moet.

Knuf!

Geplaatst

Henne van de ene kant begrijp ik j. Wel, van de andere kant begrijp ik jou ook. Stel er i n heel vaag streepje, dan zit je of te stuiteren of te twijfelen, wordt ie wel dikker? Ik zelf durfde eigenlijk niet eerder te testen, behalve deze keer dan en toen heb ik t met n ovutesten gedaan. Het is en blijft moeilijk.

Hoop dat de hypno je wat helpt om rustig te worden en te blijven en weer wat vertrouwen aan je geeft. Knuffel meisje!

Geplaatst

Ik moet er ook over ophouden maar als ik kijk naar hoe ik leef en wat ik eet dan had ik gewoon verwacht minder te wegen. Ik snoep namelijk echt heel, heel weinig en eet gezond. Bewegen doe ik ook voldoende m.i.

Ik stop ermee! Die weegschaal daar zal ik af en toe wel opmoeten bij de vk maar dan zeg ik nogmaals dat ik het niet wil weten!

Henne zou het je misschien dit keer niet meer rust geven als je J's advies opvolgt en wacht met testen? Wat zegt je eigen gevoel daarover? Dubbel zeker?

En als je eens terug leest hoe je je na tp voelde als je zwanger was? Geen herkenbare dingen?

Geplaatst

Hei!

Heb het te druk om actief mee te schrijven of te lezen.

Maar ik leef met jullie mee. Vind het vooral spannend nu voor henne en san.

Hoe is het met testr? Al bevallen? Update?

Geplaatst

hoi, wat is er veel geschreven.

Zenuwen voor de vk EDR. Komt allemaal wel goed. Wat gewicht betreft ik weet er alles van en heb dus ook geen weegschaal thuis. Elke keer als ik gewogen wordt bij de gewichtsconsulent is het weer spannend.

Hier gisteravond maar een heel klein stukje meegelopen. Ik hou echt veel vocht vast. Zit nu op mijn werk met mijn benen omhoog, Mijn ringen kan ik eigenlijk niet meer om. Iemand tips om het weg te krijgen?

T/m zaterdag zijn we gewoon aan het werk en dan zondag en maandag geen plannen. Als het mooi weer is een stuk lopen denk ik, of fietsen. Of lekker gewoon naar een rustig plekje en eenboekje erbij.

Vanavond moet ik de inbouwkast leeghalen. En de kast boven in de slaapkamer. Anders kan de electricieen niet verder. Dus nog druk zat.

WAt mijn rechteroog betreft, het is gewoon heel raar gevoel daar in. Anders morgen toch even de vervangend arts bellen.

Ohw ja, heb even zitten tellen en de bongi had er al moeten zijn. Nee, zwanger kan ik niet zijn. Maar toch raar. Wie weet heeft het allemaal te maken met de simvastatine of zo?

Meiden hou jullie allemaal taai. Dikke knuffel van ons.

Geplaatst

Ruby, veeeeel water drinken. Dat is vochtafdrijvend. Sterkte dame, je krijgt het wel te verduren.

Hier nog geen nieuws, maar de 1e stappen qua inleiding zijn wel gezet. Kan alleen dagen duren, omdat we relatief vroeg ermee beginnen.. Tot die tijd wel opgenomen en regelmatig aan ctg.

Xxx!

Geplaatst

Ruby oog even naar laten kijken hoor. Kan een gevolg zijn van je suiker!!!! Hmm nog niet bongi, kan me niet voorstellen dat het van de simvastatine kan komen dat is voor je cholesterol. Maar even aan de ha vragen kan nooit geen kwaad natuurlijk!! Als ik jou postings lees heb jij het altijd zo druk! zowel op werk als in je prive. Kom je wel genoeg aan je rust toe? Ook belangrijk hoor!! Knuffel voor jou.

Es is nu bij de vk, spannend!!!

Es P zei vanmorgen nog tegen mij dat ik deze tp niet met die van R moet vergelijken. Het is namelijk nooit hetzelfde......... Maar dat is moeilijk. Je zoekt altijd naar herkenning, iets om aan te refereren.

Mijn lekkers is geworden witte pistoletjes met verse grilworst. Dus geen gevulde koek hihi.

Syl ik ben op zoek naar die overheerlijke truffelmayo die we bij jou gegeten hebben, waar koop je dat???

Geplaatst

San, het lijkt soms drukker dan dat het is hoor. Werken hoort er nu eenmaal bij. Sporten moet ik meer doen,maar geen energie. Nu wel druk met de muziek, maar dat is in september allemaal weer ten einde. Dan begint alleen het gewone seizoen weer.

Voor mijn oog ga ik morgen even naar het inloop spreekuur.

Testr, ik drink 1.5 liter water op een dag. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar wie weet heeft het met de bongi te maken. Jij succes, we horen het vanzelf wel.

Vanavond ook nog even naar de fysio.

Geplaatst

Nou hier heelijk genoten van mijn broodjes grilworst hmmmm. Nu eens even aan de arbeit. De was moet hoognodig weggewerkt worden en dan heb ik gelijk weer afleiding. Kan ik geen kwaaltjes gaan googelen (alsof we dat nog nooit gedaan hebben ahum)

Geplaatst

Net met liefje afgesproken dat we straks als ie thuis is van zijn werk even samen aan.

En vanavond naar de film met collegaatje: Jackie.

Geplaatst

Tool geeft niks dat je er geen zin in hebt. Straks lekker samen!!!

Hier al ver klaar met de was. Ligt nog een wasje in de droger en nog wat op de waslijn, maar dat is nog niet droog.

Dan ben ik daar alvast maar van af. Morgen nog 2 wasjes draaien als R lekker op zijn bedje ligt en dan hoef ik nog maar heel weinig. Ja genieten van mijn zoon en hopen dat nr 2 lekker aan het groeien is.

Hoop zo dat Es weer een mooie echo krijgt

Geplaatst

Ik ben vanmorgen al 2x op de fiets naar de AH geweest, schoemaker en naar de zaak gefietst, heerlijk zeg.

Wel op zoek naar mijn knipperlicht en centrale deurvergrendeling zit nu eenmaal niet op een fiets, werd nogal raar aangekeken toen ik maar op mijn fietssleutel bleef drukken, was aan het bellen en het is toch automatisme om af te sluiten, hihi!

San bij de AH, dat zijn kleine ronde potjes van €2,49 maar niet elke AH verkoopt ze. Bij ons staan ze bij het vers gesneden vleeswaar, bij de tapenade.

Heb altijd staan want ik vindt ze het lekkerst.

Miki lig je wel comfi daar, lekker alleen met grote flatscreen?

Tool ben je al actief.

Geplaatst

Syl ik ga vanmiddag nog eens bij een ander AH kijken in het dorp waar ik mijn fiets ga halen.

Lekker he fietsen??

Oh die centrale deurvergrendeling zit er bij jou ook al niet op!! En je knipperlicht ook al pleite jeetje zeg ;)

Geplaatst

Syl, wat goed van jou! Ben jaloers! En nee, helaas nog niet actief. En ik zie t al helemaal voor me dat je staat te drukken op je fietssleutel hihihi.

Hoewel al twee wasjes gedraaid, oké tweede is nog bezig met draaien. Ga maar even wat eten. T is twaalf uur geweest

Geplaatst

Echo was goed hoor!!! Ben eerste kerstdag uitgerekend!!! Nu 9 wkn 2 dgn. kindje was mooi gegroeid. handjes en beentjes konden we al zien. gerard was zo blij! Ik ook hoor...nu het allemaal echt laten zijn in mijn hoofd. over 2 wkn weer echo. kreeg nu vijf pkaatjes mee. we worden zo verwend! Hoorde bij de secundaire voorwaarden volgens vk. lachen hé

Geplaatst

Een kerstkindje, geweldig!!! Nu genieten hoor!

Syl moest erg lachen dat je op je fietssleutel stond te drukken haha! Truffelmayonaise? Ken ik niet maar lijkt me heerlijk! Kom bijna nooit bij AH meer maar als ik er ben eens kijken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden