Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Foodtip: veldsla, fuji appel, rozijnen, walnoten. Evt met een wit visje erbij. Gezond, zo klaar en lekker fris!

Hier goed nog meiden, wordt nu wel echt spannend. Denk dat het nu niet lang meer duurt. Ik houd jullie op de hoogte via Fren en Henne.

Iedereen een dikke knuf, xxx

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm, ben geen sla mens. Maar vis is been slecht idee. Zit hier een nieuwe viswinkel, misschien toch even uit gaan checken.

Mik we horen het wel. Ik zit toch de hele dag hier te neuzelen dus dan kan ik tenminste ook even een mooi positief bericht plaatsen haha

Geplaatst

T-Cells... doet me nog steeds aan dinosaurussen denken... snap er echt de helft van de tijd geen r..t van waar jullie het over hebben maar als het maar werkt!

Ruby sportief hoor! Wel oog in de gaten houden dat het niet erger wordt of een symptoom van iets is... zou niet weten wat maar oog is nooit fijn.

Weet ook niet wat te eten. Heb hartgrondig zitten vloeken vanmiddag toen ik eindelijk allebei de kids door de wasstraat had gehaald, allebei gegeten en de kinderwagen was kapot en kreeg 'm niet goed. Uiteindelijk gelukt maar zweet stroomde over mijn rug want meneer en mevrouw vonden het te lang duren... En toen was het half 4 dus maar naar school gelopen. Ah papa is thuis mag die iets bedenken!

Geplaatst

Hier nog ene die niet weet wat ze gaat eten, hihihi. Denk uitsmijtertje.mhier is t trouwens pas tegen al vier warm geworden en t zonnetje goed doorgebroken . Net lekker buiten gezeten en klein beetje verbrand.

Oja, morgen ga ik met mijn herbalifebegeleidster/fitnesscollegaatje naar de film Jackie. Haar bedankje voor t feit dat we als distribiteurs ervoor gezorgd hebben dat ze nu word teammember is.

Testr, fijn dat alles goed is. Ik heb zo'n vermoeden dat je gelijk met henne zit qua datum: 30 mei zou mooi zijn, twee mooie berichtjes op die dag!

Geplaatst

Hier wordt het shoarma, echt geen puf en zin om iets te doen en J neemt het mee. Wat een prutdag zeg en gisteren ging zo lekker.

Caro benieuwd wat jouw wederhelft ervan maakt, de mijne komt nooit verder dan 'iets halen' ;-)

Geplaatst

Ruby, knap dat je vanavond 10 kn gaat lopen! Niets voor mij, al heb ik n keer in mijn jonge jaren de Kennedy mars gelopen, 80 kn. Eens, maar nooit meer! Succes meid! En hoop dat je oog niet achteruit gaat.

meiden wat een spanning op het scherm zeg. Tsja wil het niet zeggen maar ben blij dat ik dat niet meer heb. De wens is er zeker nog wel. En ben blij voor iedereen die hier zwanger is en wordt. MAar heb nu besloten dat ik eerst aan mezelf moet gaan werken. En misschien daarna nog een keer proberen maar dan zonder medische molen. Zit ook op mijn bongi te wachten. De hoofdpijn is er wel. Maar die moeheid kan van alles zijn bij mij op het ogenblik.vanavond loop ik een avondje mee met de A4daagse van loosdrecht. 10 kilometer hobbelen. Goed voor me. Misschien begin juni dan de hele A4daagse lopen. 10m kilometer. Maar dat ligt dus echt aan vanavond. Ben zo bang dat ik het niet vol hou. En dat ik daarom maar zeg dat ik niet mee loop. Maar als ik het niet probeer weet ik niet of ik het kan. Daarna wel even ergens douchen denk ik.Is het bij jullie ook zo warm. Ik doe weinig en het zweet loopt langs de rug... Is het mooi weer loopt ze te klagen.. Sorry!!!Ben licht in mijn hoofd, en mijn rechter oog doet een beetje raar. Zie niet helemaal zuiver zeg maar.Dikke knuf voor iedereen.
Geplaatst

Thanks Tool, jij bikkel. Stoer dat jullie prednisolon in eigen cyclus gaan doen. Wie weet wij ook ooit wel. Veel succes, ik duim!In ieder geval loop ik qua jouw datum gok wel iets voor op Henne. Tik tak... :)

Testr, fijn dat alles goed is. Ik heb zo'n vermoeden dat je gelijk met henne zit qua datum: 30 mei zou mooi zijn, twee mooie berichtjes op die dag!
Geplaatst

Zeer eens... Laat maar komen!

En dan jij een mooie positieve test! En Wen, Witje en.. Simba?

Ruby, succes vanavond. Goed dat je het doet. Wel veel water mee!

Enneh, Eef: welkom terug. Liggen shaken in bed, heavy he? Hadden wij ook op onze Honeymoon. Best apart. :)

Geplaatst

Brrrr shoarma, dan moet ik echt verhongeren wil ik dat door m'n strot krijgen. Vriend eet het weleens, alleen die lucht al iewww

Tool, gelukkig helemaal schoon. Hoop dat het alsnog gaat lukken zinder stimulatie.

Henne, ook al ben ik dan zwanger wat je schrijft is ZO herkenbaar. Gevolg van lange ellendige weg in de MM. Hoop zo dat jij nu eindelijk eens zwanger bent en blijft!

Ruby, in de gaten houden hoor dat ook. Kan ook iets neurologisch zijn. Knap dat je zo sportief bent. Gewoon proberen meis, niet geschoten is altijd mis

Mik, zo spannend bij jou. Heb je nu zelf al een datum? Zoiets had ik begrepen?

Het is heerlijk warm vandaag, mag van mij nog wel warmer. Moet zo met onze jongste poes naar de dierenarts. Merkte vanmiddag opeens dat ze een kale plek op haar borst heeft. Na goed te hebben gekeken zagen we dat ze gewoon een rond gat in dr borst heeft van ongeveer een halve cm. En ze heeft het helemaal schoongelikt en de haren weggelikt eromheen. Lijkt wel een kogelgaatje of misschien een beetwond? Vorige week zondag was ze wel thuisgekomen en gaan liggen en Veroerde ze zich niet meer. Dat was me opgevallen omdat het een halve ADHD kat is die normaal nooit stilzit. Toen ik haar oppakte ging ze ook een beetje grommen. Dus toen heb ik haar bekeken maar zag niets. De dag erna was ze weer normaal en ze eet en drinkt gewoon en doet alles. Totdat ik vanmiddag opeens dat gaatje zag. Ga zo met haar naar de dierenarts

Geplaatst

Oei, s€n dat is minder van je jongste poes. Hoop dat t verder niet ernstig is! Lijkt t maar zo of wordt er bij jullie vaker met iets geschoten? Was t laatst niet ook n kat of poes van jullie die iets had? Of was dat bij jullie kaartje?

Geplaatst

Henne, voor positieve zwangerschapsvibes moet je bij mij in de Jumbo zijn. Jeetje wat een hoop zwangere buiken. Knap dat ze allemaal tegelijk boodschappen gaan doen :-P

Tool, dat was mijn kat met dat bukskogeltje. Ik weet alleen niet of dat kogeltje er niet al jaren in zat. Ze komt namelijk uit het asiel. We hadden we het idee dat het er al een tijdje in had gezeten. Sen, kogeltje kan, maar het kan ook gewoon een abces zijn.

Mik, heel veel succes tussen nu en 30 mei hihi. Ben erg benieuwd naar je Binkie.

Hier uiteindelijk ook gekozen voor makkelijk eten. Vanavond pizza, voor komende dagen weer gezond voedsel in huis gehaald.

Geplaatst

Hier een uitsmijter idd. Maar heb nog honger. Wordt tijd dat ik weer regelmaat in mijn leven krijg en die kilo's eraf.

Geplaatst

Iets halen doet ie niet zo gauw of het moet Chinees zijn... Ja, hij heeft 2 soorten vlees gehaald, we hadden nog krieltjes en spinazie. Het is klaar dus ik ga eten!

Geplaatst

Nou geen kogel maar waarschijnlijk een beet(bijt?)wond. Temperatuur was 39,2. Ze heeft een injectie met pijnstiller en antibiotica en antibioticakuur voor een week gekregen. Even in de gaten houden. Denk dat ze is gebeten door 1 van de honden van buurman uit de straat. Die laat z'n honden niet uit maar zet gewoon z'n voordeur open en honden doen hun rondje, schijten bij je voor de deur en proberen steeds katten te grijpen. Heb hem er al meerdere malen op aangesproken dat'tie z'n honden niet los moet laten lopen. Zit ook een grote bordeauxdog bij, kinderen zijn er bang van en hij legt behoorlijke hopen stront neer. Maar asociaaltje heeft er gewoon maling aan.

Geplaatst

Lieve meiden bedankt voor de support vandaag, ik kruip in bed en hoop op een goede nacht en betere dag morgen.

Sen beterschap met de poes. Wat lomp zeg van die buurman, lijkt me voor die honden toch ook niet prettig zo.

Ruby hoop dat het een leuke avond was!

San en Wen, trekken jullie het een beetje?

Esther nog kunnen werken? Succes morgen!

Syl en Ceeke, door m'n sjagrijnig heen realiseer ik me heel goed dat ik zo weinig te klagen heb. Knuf voor jullie.

En voor iedereen verder natuurlijk ook!

Geplaatst

S€n wat aso! Meer kan ik er niet over zeggen! Bij ons in de straat is iemand met n klein hondje en die legt heel netjes zo op een klein afstandje van elkaar in een sliert op de stoep kutteltjes, oh sorry,drolletjes, bij onze buren en ons. En we weten niet wie t is, wel n vermoeden, maar nog niet betrapt. Meestal als we 's ohtends buiten komen, ligt t rijtje er.

Geplaatst

Henne, mijn motto tijdens een dipdag: morgen is vast beter dan vandaag. Gelukkig klopt dat meestal ook nog. Op naar een betere dag dus.

Geplaatst

Henne jou klaagdingen zijn net zo belangrijk als de mijne maar dan anders. Gooi het eruit!

Ik ook shoarma besteld voor de Fam. was alleen mijzelf vergeten??? Dus wat meegeknabbeld van andere en net klaar met sporten.

Was machine is weer gemaakt dus ik kan mandjes gaan wassen. Verder claim ik een beetje de vervelende hond van schoonbroer voor bootcamp. Even een heropvoedingskamp haha.

Miki kom nu heel dichtbij dus.

Heel veel succes alvast!!!

Geplaatst

hé even kort...

Late dienst ging niet. Ik ben te moe en te duizelig, ben op het werk weer onderuit gegaan. Gerard heeft me opgehaald. Nu lekker slapen en morgen ook maar niet werken. Daarna ben ik vrij t/m dinsdag, hopen dat het dan weer wil. Misschien was het ook wel een beetje te warm op het werk (temp. is gemiddeld 26 graden en dan met je uniform aan op die zalen staan is geen succes).

Vandaag bij de internist erg gerustgesteld wb de risico's die ons kindje zal lopen. Wat lichamelijke beperkingen verwacht ze geen gekke dingen, wel moeten we er rekening mee houden dat het IQ van ons kindje ongeveer een zeven punten minder zal zijn dan het anders zou zijn geweest als mijn schildklier goed zou zijn geweest. Nou ja, geen probleem hoor! Ik ben zelf ook geen hoogvlieger en ben er ook gekomen dus...

Morgenochtend naar de vk, hopen dat ik weer een echo krijg.

Voor nu weltrusten allemaal...morgen reageer ik uitgebreider!

Oh ja en dikke knuffel voor iedereen hier die het nodig heeft!

Geplaatst

Tool, wat fijn dat alles schoon was. Wat bijzonder dat er dus in NL ook een immunoloog zit.

Je hoort trouwens wel vaker dat het er op lijkt dat je wat extra vruchtbaarder bent na een miskraam, dus die 8 eitjes is in ieder geval een goede start!

Henne, zo herkenbaar wat je schreef mbt emoties en gevoelens. Ik sluit mij bij Kaar aan en ik wens echt dat morgen een betere dag voor je is! (en ook ik vind jouw klachten erg hoopgevend). Heel veel sterkte met die nare achtbaan aan emoties!!

Sen, lekker aso! Wat sneu voor jullie kat! Beterschap!!!

Ruby, jij dus nu aan de wandel. Denk je ook wel een beetje aan jezelf en je gezondheid.

Mik, ik begrijp dat ik het forum komende week dus extra in de gaten moet houden. Spannend, meis! Alvast heel veel succes!

Zelf even weinig nieuws. Heerlijk genoten van het zonnetje, vakantieboodschappen gedaan en een kraamcadeautje gekocht voor een collegaatje waar ik morgen naar toe ga.

Ik zal zo het lijstje even aanpassen.

Fijne avond allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden