Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

R heeft geen klachten meer vertoond hihi. Vanmiddag dus heerlijk gefietst op mijn (onze) nieuwe fiets. Hij vond het prachtig!!

Henne fijn dat je je ook weer even op andere dingen kan richten!! Die EFT werkt echt goed bij je en nu vasthouden dat gevoel en over 8 maanden liggen wij samen te puffen en dan moeten we anderen charteren om plaatvervangend op het forum te tikken!!!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Over het uithouden gesproken, ja hoor ben er van overtuigd dat het gelukt is...... (zo gevaarlijk om te zeggen he?) maar het maakt de dagen wat aangenamer.

Geplaatst

Vandaag geleerd dat je echt op je intuitie moet vertrouwen San, dus gewoon hardop zeggen want het uitspreken is vertrouwen. Had het er van de week nog over met J dat iedereen dan wel zegt dat je op je gevoel moet vertrouwen, maar dat dit dan eigenlijk alleen maar positief mag zijn en dan ook nog achteraf en bevestigend, want als je vooraf zegt dat het goed voelt en het is toch niet zo dan is het óók weer niet goed. Jij bent dus gewoon zwanger en ik hou nog even mn mond.... ;-)

Geplaatst

Mik is vanmiddag om 15.45 uur bevallen van binkie!! Hij weegt 2850 gram en is prachtig!! Ze wil liever geen foto's en namen op t forum, maar moeder rn zoon maken het goed!

Geplaatst

wauw!!! gefeliciteerd miki!!! goed gedaan! Welkom binkie, we zijn allemaal heel erg benieuwd naar jou.

Heel veel liefs!

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een weertje vandaag! Helaas hele de gewerkt dus pik er nu wat van mee.

San, echt ik ben zo blij je berichten te lezen, ookal voel je het zo, knap dat je het ook durft uit te spreken hardop, was het maar zaterdag.......

Guusje vasthouden hè die positieve flow!

Tool jij bent echt een huisvrouw pur sang ;), bij dit weer strijken, wow!!en die rode was, moest ook even denken haha.geniet van Pinkpop en elkaar!!

Syl, kan me voorstellen dt je het irritant vind en frustrerend misschien dat die laatste 5 kg zo moeilijk aan maar wat heb je een topprestatie geleverd zeg, net als Rubster overigens!!

Gaan jullie nog iets Leuks doen met de verjaardag van J?

Ik weer niet meer wie het vroeg, dat het bij ons wel lekker gaat, eigenlijk wel ja, druk met de combinatie privé, werk en dan de sociale veplichtingen, klinkt neg. Maar dat s niet zo bedoeld. En in sept. Vakantie, waarheen zien we nog wel en een cryo poging misschien, ben er nog niet over uit, maar als ik zo jullie spanningen lees denk ik ook weer van oh ja....,we zien wel.

net toen ik thuiskwam stond er al een mooie bos bloemen , zo lief!!

Ga gauw het eten warm maken, i.is wakker

Geplaatst

Hihi Fren was net sneller dan ik :-) Gefeliciteerd Miki en J met jullie prachtige zoon (heb foto gezien, hij is echt prachtig!!)

Geplaatst

gefeliciteerd Mik en manlief met jullie vast prachtige en lieve zoon, dikke knuffel, hoop dat het genieten kan beginnen xxx

Eef

Geplaatst

Jaaaaaa, Binkie. welkom op deze wereld!!!

Miki en partner, gefeliciteerd met dit mooie wonder -x-

ik wil ook binkie zien .....

Geplaatst

Wil ik ook ik ook ik ook ;)

Of via de foon, mag allemaal.

Miki gefeliciteerd!!!

Kan er een foto en naam verstuurd worden via de mail???

Geplaatst

Testr en man, van harte gefeliciteerd met jullie Binkie!!

Fijn dat alles goed met jullie gaat en nu genieten van jullie verse gezinnetje!

Xx

Geplaatst

Yes, vier cryo's! Beetje late post hier, denk dat de postbode vanmiddag in het zwembad heeft gelegen :-) hè, ben blij. Maakt deze laatste week toch net iets minder beladen.

Geplaatst

Gefeliciteerd Testr met de geboorte van Binkie. Geniet van jullie wonder. Hoop voor je dat de bevalling goed verlopen is. Neem de tijd om te herstellen, dus laat je lekker verwennen. Is na zo'n prestatie wel verdiend!

Geplaatst

Super goed nieuws Henne!!

Goede dag hier op t forum!

Ik ga lekker slapen, morgen om 6 uur op om naar huis te gaan. Laatste dag is letterlijk ( niet figuurlijk) in het water gevallen, pas om 6 uur werd t droog. Fiene wil niet naar huis denk ik, kostte ons twee uur om haar in slaap te krijgen. Was de enige x dar dat een probleem was.

Geplaatst
Yes, vier cryo's! Beetje late post hier, denk dat de postbode vanmiddag in het zwembad heeft gelegen :-) hè, ben blij. Maakt deze laatste week toch net iets minder beladen.
Gelukkig! Er zitten dus nog een paar brusjes bij!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden