Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeiemorgen,

Henne logisch dat je met jezelf bezig bent lijkt me! Knap dat je uberhaupt nog op anderen reageert, maar ja, leidt ook wel af.

San en Wen, spannend hoor!

Ja, lief is ie he, het pasgeboren kereltje... best stevig ook voor zijn gewicht: lichter dan Bram bij zijn geboorte maar dikkere armpjes! Alleen maar fijn.

Ursela nee ze weet het nog niet, volgens mij heeft ze begin volgende week de echo. Ze zit ook op een forum en daar zitten ze haar natuurlijk te pesten, maar ja, ik hoop echt voor haar op 1... zal al zwaar genoeg zijn in haar eentje...

Wat een weertje ineens, pfff... De oudste gaat met de klas naar een strandje hier in de buurt, heb haar maar vast ingesmeerd vanmorgen.

Lekker Syl naar Zeeland, met je afgeslankte lijf in een bikini! Haha die heb ik al 20 jaar niet meer aan gehad denk ik en dat zal ook nooit meer gebeuren!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ik moet het even kort houden, sta op het punt om naar het strand te gaan ;)

BSM is al mooi dit, follikel zit op 13 mm. Eierstok lag ergens in het midden, maar goed te zien. Vanmiddag krijg ik een belletje hoe of wat.

Ook even naar het mooie wondertje van miki gekeken, wat een plaatje!

Fijne en een zonnige dag voor iedereen!

Geplaatst

Binkie is weer een mooie D&D baby :-)

San, hou de spanning er maar in. Ik hoop dat ik wifi heb in België.

Henne, fijn dat je je beter voelt. Je doet nu gewoon alles anders: hogere dosering pred, je voelt je lekker, geen werkstress, dus nu alleen nog even een zwangerschap met tweeling over 8 maanden. Past mooi in het rijtje toch? ;-)

Fren, goede reis naar huis. Nog even weekendje zon voor je moet gaan werken.

Tool, sterkte vandaag.

Guusje, hoe was de echo?

Wij zijn nu onderweg naar vrienden. Daar bakkie doen en dan door naar de Ardennen. Zin in, zeker met dit mooie weer. Helaas nu vlakbij huis al in de file.

Hoop dat ik daar wifi heb. Anders krijg ik afkickverschijnselen haha.

Geplaatst

Spannend Guusje, geniet lekker van het strand, je bent er vroeg bij! Voordeel van aan de kust wonen, lijkt me toch wel wat...

Wie van jullie heeft ook alweer ervaring met osteopathie? Henne jij toch in ieder geval?

Gister is de fysio weer geweest voor Bram en door zijn voorkeurshouding is zijn rug niet recht en kan hij moeilijk zijn hoofdje optillen als hij op zijn buik ligt. Ze raadde me aan naar de osteopaat te gaan die bij haar in de praktijk zit. Ik heb er totaal geen verstand van, heb natuurlijk gegoogled en wat wel grappig was, toen ik het aan mijn vriend vertelde en de naam noemde zei hij: oh, da's een goeie vent! Hij kent hem namelijk en heeft zelfs eens overwogen zelf voor zijn rug naar hem toe te gaan (wist ik niks van).

Ik twijfel alleen nog een beetje want hij is nog maar zo klein... deze man heeft wel ervaring met babies uiteraard.

Geplaatst

Hi caro,

Ik ben met e naar osteopaat geweest. Is heel goed geweest voor haar! Inderdaad heel subtiel, ik zou het zeker proberen. Voor e was het voor de reflux en alle overgeven.

San: zo spannend!

Kaartje: have fun! Heerlijk weg met vrienden: goed geregeld!

Wij gaan een weekend naar Dublin. Het is hier zowaar ook mooi weer: zon! Zo zalig!

Geplaatst

Kaartje ik hoop met je mee dat je Wifi hebt in België!!! Anders weet je pas wat als je terug komt thuis....... Balen zeg in de file, denk dat het eind van de middag ook zo ontzettend druk gaat zijn overal. Pinksterweekend!!

Caro ik hoor ook steeds om me heen veel goede berichten van osteapaten bij baby', kleine kinderen. Zeker degene die ervaring hebben met baby's. Het is net wat Kaartje zegt heel subtiel en liefdevol met grote resultaten. Doen zou ik zeggen!!

Als het goed is komen mijn vader en oom de keuken afmaken volgende week woensdag!!!! Eindelijk is na 3 verkeerd geleverde kasten, nou ja eerste keer zat ie er niet bij, eindelijk de goede geleverd gistermiddag. Kan ik hem eindelijk helemaal inrichten en wat nog belangrijker is, kan ik mijn eettafel weer gaan gebruiken!!!!!

Geplaatst

Heb ik toch voor de tweede keer deze week migraine... Zucht, heb ik minstens tien jaar niet gehad! en eergisteravond ineens en vanmorgen weer. Heb met flitsjes voor mijn ogen Kaat gevoed en nu stevige hoofdpijn en misselijk. Wilde manlief niet uit zijn werk laten komen maar als het erger was geworden had ik hem wel gebeld... Balen zeg, dacht dat ik er van af was!

Geplaatst

Hè gats Caro. Misschien de warmte? Veel drinken en een koel plekje opzoeken? Hoop dat je wat kunt rusten.

Guusje mooi nieuws, dat zou zomaar over een week een tp kunnen zijn!

Kaartje fijn weekend, we houden je wel,op de hoogte hoor ;-)

Waait je bij jullie ook zo? Ik had het gisteren bloedheet maar nu helemaal niet. Durf ook niet echt in de zon omdat ik daar vorige week veel last van had. Verder zwaar geïrriteerd. UWV belde gisteren toen ik er niet was, zouden vanochtend terug bellen. Ik dus thuis gebleven, jullie raden het al....geen UWV. En nu wil ik dus eigenlijk boodschappen gaan doen, maar durf niet weg voor ze gebeld hebben. Stom gedoe. Geef ze tot half drie anders zinn de scholen uit en is het helemaal drama bij appie.

Geplaatst

Hé bah caroline! Helemaal nu met drie kleintjes om je heen! Is er iets wat je normaal hielp hiertegen? Of is de enige remedie in een donkere kamer op bed liggen? Sterkte hoor!

Henne en Sandra hoe gaat het? Jij klinkt dus berepositief Sandra...spannend hoor! Henne weet je nog hoe je je voelde als het gelukt was? Herken je e.e.a.?

Genoeg afleiding dit weekend?

Kaartje fijn weekend! Geniet ervan!

Ceeke hoe is het met jou?

Babeth gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! Fijne dag met je kleine meid en je man!

Fren ondertussen al geland denk ik? Welkom in de zomer hier! Geniet nog van je weekendje voordat je aan het werk gaat!

Ivfsh jullie ook heerlijk een weekendje eruit! Fijn dat het bij jullie ook lekker weer is!

Goed om te lezen van jullie plannen trouwens!

Guusje so far so good! Maandag weer? Kijk uit dat je niet verbrand aan het strand!

Tool jakkes om te werken met dit weer! Blegggg!!!! Wel een fijn weekend voor de boeg. Geniet ervan! Hoe is het verder met je nu?

Wen hoe is het met jou? Ook bij jou gaat het erom spannen zo langzamerhand hé?

Gisteren een heerlijk dagje op het water gehad, knalverbrand. Nu schoon huis, koffers gepakt en boodschappen gedaan en over een uurtje richting dalfsen. Weekendje op de camping bij mijn zusje!

Iedereen een fijn weekend gewenst!!!

Geplaatst

Carl, balen van je migraine-aanval! Hoop dat ie wat minder is geworden. Vervelend als je nog twee kleine hummels hebt die aandacht nodig hebben (in de positieve zin van t woord, klinkt zo negatief als ik t zo nalees).

Heb t allemaal bijgelegen, maar kan t niet onthouden, dus ik hoop dat t allemAal goed gaat en dat men lekker in de zon zit en zich goed heeft ingesmeerd of in de schaduw....

Zojuist terug van de begrafenis. Weet effe niet meer wat ik had geschreven, maar ze had longkanker en nu is t wrange dat de tumor weg was! Ze voelde zich goed en had weer honger en deed weer vanalles. Maar toch opeens zondagochtend niet goed geworden. Heel snel gegaan.

Mooie maar sobere dienst. Paar moeilijke momenten gehad. Mijn eigen verdriet kwam naar boven.

Daarna nog even met collegaatje gekletst en toen doorgereden naar een grote bouwmarkt die begint met een h en wat plantjes gekocht voor achterom. Ga ik dadelijk maar eens planten. Ziet de tuin er ook wat gezelliger uit.

Es, hoef gelukkig pas dinsdag weer te werken, en dan ook pas om half 1. Heb een ochtend nog verlof om bij te komen van pp.

Kijk gewoon hoe het gaat volgende week, als ik het niet trek, dan afspraakje met de bedrijfsarts en overleggen hoe en wat.

Banga os trouwens nog niet geweest. Teveel pijn door zijn hak. Mar nog geen positieve ovutest dus nog geen eicel overboord, zullen we maar zeggen.

Tot later dames!

Geplaatst

Oh ja Tool...sorry, je had een begrafenis. Dus je hoeft vandaag niet te werken? Ik dacht dat je dat zou doen omdat je je anders schuldig voelde als je naar pinkpop zou gaan?

Fijn dat je het zo hebt kunnen regelen! Ik hoop gewoon echt dat je een fijn weekend gaat hebben, dat je ondanks alles een beetje kunt genieten! Dikke knuffel meis!

Geplaatst

Geeft niet Es, heb me wel beter gemeld vandaag, en meteen vrij genomen, juist omdat ik dan niet met een schuldgevoel op pp sta en uitleg moet geven aan collega's die ik dan beslist tegen kom.

We zien wel hoe ons weekend gaat worden. Alcohol zal ook wel de pijn en t verdriet verlichten. Comme ci, comme ca.

Geplaatst

Esther er ook al een weekend op uit!! Lekker hoor, geniet ervan.

Tool mooie maar sombere dienst dus. Hopelijk kom je helemaal los van het weekend om helemaal opgeladen weer aan het werk te gaan. Helemaal verstandig om maandag ochtend nog ff uit te slapen hihi.

Caro migraine bah, weet er alles van. Zeker als je het al lange tijd niet meer gehad hebt overvalt het je. Heb je er medicatie voor gehad in het verleden?? Sumatriptan (imigran) heb ik top spul!!! Hopelijk zakt het een beetje en kan je straks nog even plat, slapen is toch altijd de beste remedie...

Geplaatst

Gelukkig gaat het weer... pfff was even vergeten hoe irritant dat was! Stom dat het dan ineens na tien jaar weer terugkomt zeg! En ook nog een drukke dag met de oudste: vanmorgen gingen ze met de klas naar een strandje, uit school had ze tennisles en daarna een feestje. Vriendin brengt en haalt altijd naar tennisles, tennist samen haar dochter, maar ze ging nog even naar Blokker op de terugweg, mmm, was ik niet zo blij mee ik zat te wachten want ze had al een uur van het feestje gemist en ik nam de babies mee.

Nu eindelijk rust, Kaat ligt nog te protesteren maar die gaat zo hoop ik ook slapen. Gooi er nog een wasje in en dan ga ik even liggen...Om 6 uur weer ophalen... En dan is de dag pas echt voorbij en man weer thuis, pfff...

Had trouwens nooit medicijnen, red het altijd met 2 paracetamol... tot nu toe...

Geplaatst

Ben dr weer hoor! Wat is t hier heet!! Veel warmer dab op lesbos... Eerste was hangt buiten aan de lijn, boodschappen liggen in de koelkast en ik lig op de bank uit te puffen...

Later meer!

Geplaatst

mik, van harye gefeliciteerd met de geboorte van jullie binkie!!!!! Heel veel liefde en gezondheid toegewenst met elkaar!

verder nog niet alles bijgelezen want wij zitten al de hele dag op een znovergoten cyprus. wij zouden eigenlijk naar thassos gaan maar vanwege allerlei omstandigheden hebben wij omgeboekt naar cyprus. Helaas geen wifi in het hotel dus ben een beetje afhanjelijk van de terasjes. ik hoop later alles te kunnen bijlezen. Ben ook ontzettend benieuwd hoe het met henne en san gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden