Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Guus, knuffel!!

eef, ook knuffel voor jou!!

zumba/shapeles ging wel redelijk. was wel af en toe de choreo kwijt, maar had ze daar al voor gewaarschuwd. Had een hele lieve kaart van de deelnemers gekregen omdat ik weer terug was, effe traantje weg moeten pinken.

maar eens goed over de mail denken die ik naar mijn baas ga sturen waarin ik aan ga geven dat ik me voor halve dagen wiil ziekmelden.

Tot nu toe heeft hij altijd begrip getoond. Denk nu ook wel.

ga douchen en effe bankhangen...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden even kort,

Henne ontzettend veel succes en plezier morgen met de echo!! Ik houd nog steeds rekening met 2 wondertjes!

Ivfsh, ik hoop dat je soll.gesprek goed gegaan is.

Even een dikke knuffel voor Eef, Liz, Tool en ja, eigenlijk iedereen die er El een gebruiken kan...

x

Geplaatst

Eef wat een goede en dappere stap. Mart ook veel sterkte voor jou. Het doet me veel dat jullie zo open kunnen zijn. Blijf dat ajb doen.

Guusje sterkte!!! Zulke spannende dagen....

Zit me trouwens weer wild te ergeren aan Draagmoeder gezocht, merk dat ik echt boos word. Nou ja, hebben we het vorige week al over gehad. Overigens is dat homostel in India wel wat redelijker dan vorige week leek. Ze denken er echt wel goed over na. En laten we wel wezen...in Griekenland, op Cyprus etc plaatsen ze ook rustig drie embryo 's terug, dat is inherent aan commerciële klinieken die we hier niet hebben. Die muts hoe heet ze blijf ik problemen mee houden, vooral door haar 'ik wil ik wil houding'. Wij willen allemaal ook zielsgraag een kind, maar we hebben ook allemaal voor zover ik weet regelmatig wel nagedacht over of het nog reëel en goed is waar we mee bezig zijn. En dat zie ik bij haar niet, maar ja wij kennen haar niet misschien is ze wel heel anders dan ze overkomt. Vind wel dat Anita Wizier het onwijs goed doet. Wist ik natuurlijk al van toen ze bij ons was, maar echt petje af.

Geplaatst

Henne, ik wil je voor morgen een goede echo toe wensen!!

En voor straks een goede nachtrust! ( dan is t nl ook eerder morgen! ;-) )

Liefs naomi

Geplaatst

Henne heel veel toi toi toi voor morgen, ik zal aan je denken. Hoelaat mag je?

Geplaatst

Ik heb morgen 12.15 de echo, ben dan 5w2d dus gaan nog geen kloppend hartje zien. Is puur om bbz uit te sluiten en mijn stress wat te verminderen :-) Begin nu eerlijk gezegd wel zenuwen te voelen. Gedachen schieten heen en weer van zal het wel goed zitten...tot....straks zijn het er echt twee.... Spannend wordt het in ieder geval.

Truste lieve meiden. Ik realiseer me zo goed in wat voor een luxe positie ik nu zit... Ondanks al m'n onzekerheid en angst zo dankbaar dat we zover in ieder geval alweer zijn. Ik wou zo zielsgraag dat ik het anders kon maken voor veel meiden hier.

Geplaatst

Henne, het is je zoooooooo gegund!!! (en dat geldt overigens voor alle meiden hier!!)

Ik hoop megahard dat je morgen een positieve echo hebt en dat de stress hierdoor wat minder gaat worden. Je hebt al zoveel (teveel) meegemaakt.

Heel veel succes morgen!

Denk dat morgen rond 1 uur deze site overbelast is....ha,ha. Iedereen benieuwd naar de echo van Henne.

Geplaatst

Nogmaals succes morgen Henne en als je niet kunt slapen: jij bent aan de beurt met Wordfued!

Wendy, probeer morgen het pakketje te posten.

Geplaatst

Ik hou het in de gaten Henne. Wat ontzettend spannend, maar volgens mij zit het wel goed, als alles zo van je lees:

X, Mart

Geplaatst

Henne, heel ve succes morgen. Ik zit van 10-15 in bespreking (pffff) maar probeer tussentijds even te spieken. Whatsappje mag natuurlijk ook ;-)

Hoop dat je een beetje slaapt!

Over slapen gesproken: fiene heeft ontdekt dat je ook overdag kunt slapen! Was gister al, maar vandaag op de crèche ook 3x geslapen. Kreeg een heel warm en slaperig (net wakker gemaakt) meisje in m'n armen toen ik haar ophaalde ;-)

Geplaatst

Henne lieverd mijn gedachten zijn bij je morgen.

Guusje pfff wat een spannende dagen....... sterkte met de laatste loodjes.

Testr wat een ontzettend mooi kaartje!!!! Heb er heel hard bij moeten huilen, ben zo jaloers...... maar wel op een gezonde manier hoor!!!!!

Syl jij gewoon even een dikke knuffel, ook voor Ruby en Eef en Tool.

Lieverds ben hier dan wel wat minder vaak momenteel met reageren, ben jullie niet vergeten hoor, zit gewoon erg met mijn gevoelens in de knoop, komt allemaal wel goed, heeft alleen zijn tijd nodig......

Es morgen ben je twaalf weken!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

San, je bent zo bezig met knuffels uitdelen, terwijl je 1 belangrijke vergeet: Jezelf!

Voor jou ook even een dikke knuffel!

Nu het allemaal ineens echt defintief is, komt de pijn en het verdriet er ook uit. Neem je tijd!

Geplaatst

Ben zo benieuwd naar je kaartje Mik door alle enthousiaste reacties :-)

Guus, nog even volhouden. Probeer je goede gevoel gewoon vast te houden. Hoop zo op een positieve test...

Geplaatst

Hee lieve meiden!

Even weer een korte reactie, lange dag gehad, nu in bedje bij m'n ouders in Limburg.

Henne: fijn dat je morgen echo hebt! Hoop dat je een hele mooie echo hebt met alles precies op schema: ik kom het hier morgen in de gaten houden! Hoop dat je lekker ligt te slapen nu.

Lieve EEF, wat moeilijk hè dat het af en toe zo hard kan binnen komen...moeilijke situaties zijn dat en helaas herkenbaar voor sommige lieverds hier. X!

Guusje: spannend!!! Ow, ik hoop het zo!!! Zou het zo fantastisch vinden als jij over vier dagen positief test. Zondag je plas zo lang mogelijk ophouden :-). Benen kruisen en blijven liggen / zitten :-)

Voor ruby en san: knuffel!!!!

Wen: hoe voel jij je nu?

Miki: lieve lieve foto op fb! Ik had niet meer apart aangegeven voor t kaartje, dacht dat je de lijst gebruikte. Ben nieuwsgierig :-) wil je het anders ff mailen?

Tooltje! Wordt verdrietig als ik je berichtjes lees, zou je even n dikke knoevel willen geven!!

Sen: hoe voel jij je?

En Liz: wat fijn je weer even te zien. Liefs voor jou meis!

En nu ben ik t kwijt. M'n ogen vallen dicht, ben heel moe. Sollicitatie ging goed denk ik. Ik ben echt super enthousiast! Volgende week is al volgende ronde, hoop zo dat ik daarbij ben!! Moet morgen wel nog m'n salarisindicatiegeven. Altijd moeilijk, zeker na n paar jaar buitenland.

Slaap lekker allemaal!

Z

Geplaatst

Hei henne, ik dacht zo, als ik je nu ook nog heel vel succes wens dan moeten al die wensen bij elkaar wel twee kleintjes opleveren.

Ik hoop het zo!

San en eef, dikke omhelzing.

Geplaatst

Dank voor jullie lieve woorden en knuffels. Ik probeer ook lief te zijn voor mezelf.

Henne meis nog een paar uren en dan.........

Tool halve dagen ziekmelden, als je dat nodig hebt gewoon doen!! heel goed dat je voor jezelf kiest, hoe moeilijk dat ook kan zijn.

Guusje weer een dagje verder....

Geplaatst

Henne, nogmaals heeeeeel veel succes.

San, aller eerst een dikke knuffel voor jou. Het is zo moeilijk voor je/jullie!

en wat je zegt, weer een dag om. Ik heb het nog nooit zo erg gevonden deze wachtweken/dagen. Gister had ik echt een klote dag, met als gevolg dat ik gister avnond helemaal van slag was. Enorme huilbuien en zo intens verdrietig/bang. Bah! Komt denk ook dat mijn man net vertrokken is naar zuid Limburg voor een fiets weekend met vrienden. Ben nu dus alleen thuis tot zondag middag. Komt erg onhandig uit, maar was lastig te plannen. Maar gelukkig gaat het nu wat beter, voel me een stuk rustiger.

Meiden, fijne dag, ik kom zeker af en toe spieken hoe het met Henne is.

Geplaatst

Guusje een hele dikke knuffel terug!!! Zal niet mee vallen zo alleen in deze laatste wachtdagen. Hopelijk kun je wat afleiding vinden om je gedachten als is het maar heel even op iets anders te kunnen zetten.

Die angst en het verdriet die je nu voelt is zo allesoverheersend..... Sterkte meis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden