Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Straks lesgevend helaas geen vervanging kunnen vinden. Ik probeer er maar weer wat van te maken..

Balen Tool maar het gaat je vast lukken. Succes!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, ik wil jou even in t bijzonder heel veel moois voor morgen toe wensen!!

al t geluk nu even jullie kant op. Hopelijk mag t nu dan eens goed zijn bij jullie!

Natuurlijk wens ik alle meiden eigenlijk gewoon t beste toe!

En dat de meiden met groot verdriet een weg kunnen vinden om dit te verwerken en de moed en kracht

zullen vinden samen verder te gaan en ook geluk mogen vinden. Dat voor hen ook t licht weer mag gaan schijnen.

Liefs naomi

Geplaatst

Vond t bij sommige nummers wel goed gaan, maar niet zoals ik normaal doe.

Henne heel veel succes morgenochtend. 8.10 uur was toch?

Geplaatst

Succes Tool, hoop dat t meevalt.

Dank je wel Naomi, ben nu redelijk kalm en ontspannen na een waardeloos begin van de dag.

Geplaatst

Hier te moe voor uitgebreide reactie. Net pas thuis na traditionele haringarty op t werk die uitmondde in een soort welcome back annex babyshower :-) heel leuk, zelfs cadeautjes gekregen maar nu dus bekaf.

Henne, heel veel succes morgen! Ik duim dat het goed zit!

Geplaatst

lees en leef mee meiden maar ben idioot druk en erg moe. Duik zo mijn nest in.

Henne heel, heel veel succes morgen! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht en hoop en bid dat alles goed gaat zijn!

Geplaatst

Hier ook te moe om uitgebreid te reageren. Ik had afgelopen week weer eens piket (heb ik standaard 1 keer per 6 weken. piket duurt 1 week) en kreeg prompt weer een oproep. De afgelopen dagen dus weer gemiddelde werkdagen van 12 tot 14 uur gehad. Sinds vandaag weer normale werkdagen maar erg moe. Vandaar even de stilte.

Ik ga ook mn bedje in, maar wilde Henne morgen ontzettend veel succes wensen! Ik hoop zo op positiever nieuws! Het kaarsje gaat aan.

Mischien heb ik het gemist, maar hoe laat mag je morgen. ik meen iets gelezen te hebben over de vroege ochtenduren. (dat wordt dus stiekum spieken vanaf mn werk).

Henne, lieverd nogmaals succes en sterkte deze nacht!

Geplaatst

Hoi meiden

wat wordt er weer veel gedeeld met elkaar, en op alle gebied!!!

Tool fijn dat je zo goed begrepen wordt en dat je alle ruimte krijgt om terug te keren, wellicht merk je ook dat de uurtjes die je werkt ontzettend veel energie van je vergt, dat wordt straks weer beter lieverd maar geef jezelf de tijd, niets of niemand kan dat forceren. komend weekend ga je toch naar Engeland he? fijn om je broer weer live een knuffel te kunnen geven en hij jou!!! waarschijnlijk ook best emotioneel maar dan wel fijn dat je lieve familie bij je is.

Fren wat klinkt die haringparty gezellig!!! en nu moe en voldaan ;-) helemaal uitgeteld,hoe gaat het eigenlijk met je pols(en)?

Guusje ik wilde je laten weten dat ik je ongelofelijk sterk vind! ondanks de pijnlijke confrontatie voor iedereen een lief woord en aandacht.....pas je ook wel goed op jezelf?

Henne alvast onwijs veel succes voor morgen, mijn hemel deze eerste weken duurde voor jou een eeuwigheid he en dan zo lang tussen hoop en vrees......op naar een heel mooi bericht en beeld morgen!!!!! ik hoop dat je wat kan slapen vannacht, om energie door te geven moet je ook soms op kunnen laden he.Je zegt wel dat je gek ben omdat je zo vroeg de afpraak hebt gezet maar ik denk echt dat ik hetzelfde zou hebben gedaan!

Ivfsh, hoe ging je 2de gesprek?

Syl hoe gaat het bij jullie? kun je je hoofd er nog een beetje bijhouden met alles wat er speelt?

San ook een knuffel voor jou, ondanks jullie grote R geluk ook weer door een emotioneel diep dal gegaan en nu omhoog aan het klimmen...

Wen jeetje wat een drukke en lange dagen zeg! krijg je dat ook een beetje gecombineerd met thuis? ik las dat jullie deze maand naar Gent gaan, is dat niet al bijna?

meiden echt, ik wil jullie bedanken voor het meedenken en alles mee uiteen zetten. Gisteren heb ik een medwerkster gesproken en dat was een prettig gesprek. Ze begreep heel goed om dilemma en ook dat ik deze mogelijkheid ook niet wil vergooien als ik de kinderwens voorop zet. Ze hebben er gelukkig alle begrip voor en adviseerde om alles toch door te laten gaan, omdat opnieuw inplannen lastig is (lees pas laat kan). En uitstellen van alles kan altijd.Ze is ervan overtuigd dat na de screenings we een beter besluit kunnen nemen en dat klinkt wel aannemelijk.Iig is de wachttijd minder lang en het daarna proberen zwanger te worden hoeft niet perse lang uitgestelf te worden, zodra je niet meer heel veel afvalt mag het al. Ook gaf ze aan dat we voor we ja zeggen het eea aan mijn lichamelijke conditie kunnen laten onderzoeken (en wordt ook sowieso gedaan) zodat ze weten hoe gezond ik ben.

Ik ben ook erg benieuwd naar de psychische ondersteuning, Ik moet zeggen dat het begin met het invullen van de vragenlijst me ook wel erg aanvloog. Je moet al je lijnpogignen vermelden, mijn hemel!Maar goed...de stappen zijn gezet en als we echt alle info hebben dan maken we de keuze. Wat ook meetelt is de uitkomst bij de gyn as woensdag. Ik ben bang dat ik last heb van een soort verzakking, regelmatig pijn laag in mijn onderbuikt en een drukkend gevoel.

meiden ik kijk uit naar de bbq, wat zal het weer bijzonder zijn om elkaar te spreken en te zien en een knuffel te geven, wat is er toch weer veel gebeurd sinds de vorige ontmoeting!!!

Geplaatst

Kaartje jullie geweldige vakantie komt al aardig in de buurt he? ik kan me voorstellen dat je nu heel erg oppast, al moet dat ook wel heel dubbel zijn van een kant.

Waar gaat jullie hond eigenlijk naartoe als jullie weg zijn?

Geplaatst

Tool, bij ons zit de hoop er zeker wel dat het nog een keer spontaan lukt. Had al steeds het gevoel dat het eerder spontaan zou lukken dan met IVF. Dat bleek ook wel te kloppen. Hoop dat we dat geluk nog een keer hebben, maar dan wel graag op de juiste plek ;-). Ik let altijd wel op mijn cyclus, maar doe geen ovulatietesten. In de periode dat ik die ooit wel gebruikte vond ik dat al geen succes. Miste dan nog vaak mijn eisprong. Nooit de juiste streepjes, dus heb die dingen maar weggedaan toen. Zo langzamerhand weet ik ook wel hoe mijn cyclus in elkaar zit. Toch probeer ik het allemaal nog wel een beetje spontaan te houden. We zien gewoon wel hoe het loopt. Ik laat me graag verrassen ;-) (alleen niet door een bbz in China haha).

Ruby, even lekker choco gesnackt. Heel begrijpelijk een keertje (alleen niet zo handig waarschijnlijk voor je suiker ;-) Hoop dat de badkamer nu een beetje gaat opschieten. Jullie wachten al zo lang. Lastige beslissing mbt een extra huisdier. Persoonlijk zou ik het je niet adviseren als jullie allebei fulltime werken. Of je moet de hond mee naar je werk kunnen nemen? Oh je schreef geloof ik dat hij naar familie zou kunnen overdag. Als familie ook lekker wil wandelen is dat misschien wel een optie.

Guusje, jij langzaam het 'gewone' leven weer aan het proberen op te pakken. Hoop dat je gauw weer lekkerder in je vel zit.

Henne, heel veel succes morgen! Er zijn hier in ieder geval genoeg mensen die voor jullie duimen ;-)

Geplaatst

Babeth, zo te horen geven ze in ieder geval goede voorlichting. Ik zou lekker alle info afwachten en dan alle adviezen tegen elkaar afwegen.

We gaan inderdaad over iets meer dan 3 weken al op vakantie. Een vriending komt in ons huis logeren en voor onze dieren zorgen.

Geplaatst

Babeth, klinkt allemaal weloverwogen.

Je vroeg maar m'n pols? Was helemaal weg, maar sinds een dag if 10 weer last en - heel gek - exzeem op de plek waar de spuit gezet is. Zh al gesproken, schijnt vaker voor te komen, maar toch ook een afspraak gemaakt voor 4 juli. Heb m'n muis al naar m'n andere arm gedaan, want dat werkte alleen maar averechts. Gedoe dus.

Ruby: nam jij nou de partytent mee volgende week?

Meisjes slaap lekker en Henne super veel succes!!!

Geplaatst

Hee meiden!

Had vandaag een lang verhaal getypt (weer eens een ouderwets lijstje om eens te checken hoe het met iedereen is) maar toen ik als afsluiter een knuffelende smiley zocht voor de knuffelpoli van eef ging het mis en was ik alles kwijt... Binnenkort weer een poging, maar nu even de korte versie. Hier een beetje druk namelijk, dinsdagavond teruggekomen en woensdagochtend kwamen alweer vrienden uit Nederland op bezoek.

Babeth: heel goed dat je het op gaat starten, dan kun je een meer gefundeerde beslissing maken. Mijn eerste gevoel was ook: eerst zwanger worden en dan de ingreep. Maar dit is de beste optie! Eerst goed uitzoeken en dan beslissing nemen.

Henne: ik denk wel aan je. Ik blijf echt positief hopen op een hele goede echo morgen. Hoop dat je een beetje slaapt vanavond. Kruip lekker dicht tegen J aan!

Guusje: moet veel aan je denken: knuffel meid!

Voor alle anderen: als ik weer op de computer zit komt er een uitgebreidere reactie! Voor nu knuffel ik mee met onze opper knuffelsmurf :-). Vooral voor Sandra, ruby, tool, wen en alle andere lieverds hier!

Mijn tweede gesprek ging volgens mij goed prettig gesprek, prima man. Ging heel erg over mij als persoon en hoe ik tegen het akgebied aankijk. Kennis en ervaring vindt hij wel prima, hij ging even snel door mijn cv heen en gaf aan dat een goede basis vormt voor de functie. Het was duidelijk dat hij op zoek was naar de juiste persoon / karakter / manager. En heel benieuwd. Morgen hoor ik hopelijk meer. Vind het heel spannend!

Verser vandaag enorm geschrokken: E is van de bank op de grond gerold!! Ik zg het vanuit mijn ooghoek gebeuren maar was te laat. Bizar, ze flipte zo om en rolt zo van de bank. Keihard krijsen en ik huilen. Ze had verder niets, maar wat een schrik!

Geplaatst

Henne duik jij eens lekker je bedje in zonder telefoon......x

oh Fren wat ontzettend balen dat het weer teruggekomen is zeg, ik zou zo ook niet weten wat je nog zou kunnen doen.

Caro hoe was het bij de ostheopaat met Brammetje?

ja we krijgen heel wat voorlichting is een heel proces en ik ben blij dat we er zoveel over kunnen vinden, ja ja ook fora ;-)

Geplaatst

Babeth fijn gesprek gehad en daarop je beslissing baseren heel verstandig.

Henne heel veel succes morgen, ik hoop zo dat jullie goed nieuws te zien krijgen en dat dat je onzekerheid een beetje wegneemt!!

Ivfsh goede gesprekken gehad dus. Spannend!!! Bij de volgende meeting ben je er weer bij hoor!!

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Die kleintjes zijn ook zo snel. Gelukkig kunnen ze ook veel hebben.

Wen weer lange dagen, pfff petje af hoor!!

tool hoe was het vanavond, kon je er nog wat van???

Hier druk dagje gehad. Vanavond ook wat in de klei-kuil gewerkt hier, we willen zo graag dat het af is dus moeten we er ook wat voor doen.

Welterusten dames!!! allemaal een dikke knuffel..

Geplaatst

Ivfsh, fijn dat het gesprek goed ging en ook dat je gevoel er goed bij

is, hoe gaat het met de voorbereidingen voor de verhuizing?jeetje wT zul jij (en e) je rotgeschrokken zijn zeg!! Wel knap dt het haar al lukt , gelukkig eind goed al goed!

Dames ik ga ook slapen

Geplaatst

Henne, hoop dat je lekker zult slapen en uitgerust morgen een positieve bevestiging zult krijgen, xxx we denken allemaal aan je,

Babeth, klinkt heel positief! spannende tijden weer voor jullie,

Ivfsh ook spannend sollicitatiegesprek, klinkt als dat t goed ging!

Hier vermoeiende week achter de rug, kom er steeds meer achter dat ik mezelf flink in de weg heb gezeten de laatste tijd. Veel drive om vooral veel op te willen pakken, te willen invullen, denken aan de toekomst en over zinvolheid, en ondertussen zo over mezelf heen stappen. Bij het schilderen (vanavond weer gedaan) wordt ik daar direct weer mee geconfronteerd, ; -) dus mezelf nu de opdracht gegeven, te luisteren naar het gevoel, en het rustig aan te doen en niet teveel moeten of willen. Heb mijn eindopdracht cursus werk met een voldoende afgerond, (6,5) maar dat was dus duidelijk een teken dat het me allemaal moeite kost en op dit moment uit mijn tenen moet komen. Ben echt een strebertje en perfectionist. Kan me niet heugen voor t laatst onder de uhh 8 te hebben gescoord (ja nooit zoveel embryo's natuurlijk ; -))))

Heb ook geen zin meer in dat perfectionistische, lekker relaxt en op gevoel. Eens kijken of ik die koers kan gaan varen ; -) Liefs iedereen xxx

Geplaatst

Babeth Brammetje gaat pas woensdag! We konden vandaag gaan, maar normaalgesproken moet ik dan de oudste en haar vriendin ophalen van ballet (andere vader of moeder brengt). Toevallig was de vader thuis en heeft hij gebracht en gehaald dus achteraf had het gekund maar dat wist ik niet. Wel moeten we morgenochtend weer naar het consultatiebureau, derde prikjes. Gelukkig voorlopig de laatste keer...

Meiden ik ga slapen, welterusten!

Geplaatst

Hee EEF, wat fijn dat jij je zo goed kunt uiten met je creativiteit! Ik zou het heel leuk vinden eens iets creatiefs te doen met z'n allen, ben er alleen echt niet goed in, maar daar kun je me vast bij helpen!

Babeth: we zijn flink aan het voorbereiden voor de verhuizing. Hopelijk gast onze huurder er eerder uit, zodat we niet tijdelijk iets anders hoeven te zoeken.

Caroline: ben benieuwd wat de osteopaat kan doen!! Het is heel 'gentle', dus je kunt Bram met gerust hard aan de osteopaat geven. Het heeft E echt veel goed gedaan!

Slaap lekker meisjes!!

Geplaatst

Veel nog geschreven gisteravond....lees ik straks bij. Heb nauwelijks geslapen, van half twee tot tegen vieren wakker gelegen. Kan me als ik heel eerlijk ben haast niet voorstellen dat het niet goed zit als ik naar mn puistenkop en cupC kijk...maar ja, wat zegt dat? Ben behoorlijk zenuwachtig, maar op dit moment wel redelijk hoopvol. Laat zsm iets weten.

Geplaatst

SUCCES henne!

Niet alles gelezen, sorry.

Ivfsh, storm heeft hetzelfde gedaan. Daarna wilde hij niet meer omrollen. Pas deze week is hij aan het rollen geslagen.

Eef, succes met het veranderen van je persoonlijkheid :laughing9:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden