Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jammer caro dat je er niet bij kunt zijn!!

creamiddagje lijkt me ook wel leuk. Zou het dan iets meer in mijn buurt kunnen geregeld worden?? hoeft niet per se naast de deur, maar 1,5 uur rijden mag/kan nog wel.

woensdag gesprek met de bedrijfsarts en donderdag bij de hapto.

liefs,

Tool

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zit al de hele dag met Guus in mn hoofd. Vind het zo erg voor jullie, zou willen dat ik iets kon doen, maar helaas...

Caro, jammer! Maar laten we inderdaad snel een nieuwe date plannen, iets zuidelijker deze x, Breda / Den Bosch / Eindhoven? Ik vind het prima

En helemaal in voor iets crea's, misschien dat tool en eef het voortouw kunnen nemen? Onze Creameisjes!

Geplaatst

Dan is de doop van Sanne toch? Leuk hoor!

Maar mijn voorkeur voor de volgende date gaat uiteraard uit naar Breda... Eindhoven mag ook dan kan ik het combineren met mijn ouders... Den Bosch hebben we al gehad.

Geplaatst

UIk maak ook maar een grapje hoor. Jullie worden inderdaad uitgenodogd, mar ik snap gerust dat er een hoop niet kunnen komen, of dat het veel te ver weg is.

Geplaatst

Simba, ik onderbreek mijn vakantie hiervoor hoor...

En wat mij betreft mag het ook breda of eindhoven zijn. Kijk maar dan kunnen we misschien met de ploeg Alkmaar/Amsterdam/Hilversum samen rijden of carpoolen?

Fijne avond meiden. Ik heb het druk moet les geven en daarna zelf repeteren.

Geplaatst

Guus, wat een vreselijk grote teleurstelling. Ik heb er geen woorden voor. Een hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte.

en wat erg voor Zara :-(

Geplaatst

Hey meiden,

HCG was zoals verwacht 0, het kwam toch weer als een klap binnen. We zijn volledig lam geslagen, en we hebben geen idee hoe hier nu mee om te gaan. Maar dat komt vast wel.

Waar ik nu enorm tegen op zie is het vertellen aan iedereen. Morgen avond willen we het mijn ouders en R z'n moeder gaan vertellen. Verder hebben we nog geen idee hoe en wanneer we dit willen gaan doen. Maar voor vandaag/vanavond willen we nog even samen zijn.

Geplaatst

Arme Guus, kon ik je maar helpen. Als de dag van gister weet ik nog het moment van dat het over en uit was. Er gaat nog een moeilijke tijd komen voor jullie beiden, dus hou elkaar nu stevig vast en huil zoveel je huilen moet. Groot verdriet schat, maar gelukkig komen er ook weer mooi momenten. Als je er aan toe bent probeer er dan zoveel als mogelijk van te genieten. Ik leef met jullie mee. Een hele dikke knuffel, van mij , Mart.

EDR, voor jullie een dikke felicitatie. Wie had dat nou kunnen denken! X

Geplaatst

Dank je wel lieve Mart,

Helaas weet jij wat het is. En hoe verdrietig ik nu ook ben, ik weet zeker dat we gaan komen. Ik heb een enorme lieve man, waar ik super trots op ben. We gaan zeker een weg vinden om samen zonder kindjes gelukkig te zijn en te blijven.

Ik weet nog zo goed dat ik hier voor het eerst op het forum kwam, ik snapte er niks van allemaal, en jij wist mij de weg te wijzen hier. En kijk ons nu ....

Geplaatst

Inderdaad Guus, wie had dat durven geloven dat we hier z ouden eindigen.

Krijg er zelf ook weer traantjes van.

Nog steeds is dat ' nooit meer' niet te bevatten, maarook jullie kunnen er saampjes iets moois van maken.Dat komt later. Voor nu flink verdriet toelaten, want dat mag.

Geplaatst

Lieve Guusje, net al een heel bericht getypt, ik herinner me het ook nog als de dag van gister, dat telefoontje, dat lamgeslagen zijn, zo intens verdrietig zijn, ik kon het gewoon niet aan mijn ouders en schoonouders vertellen, janken en janken. Pas later ging het wat beter. Met mijn schoonmoeder heb ik heel toevallig gister ( een jaar later) voor het eerst een fijn en goed gesprek gehad, eerder kon ik het gewoon niet. Stap voor stap, dat is wat ik er wel van begrijp, er komen momenten waarop er beter over te praten is, en dat is voor iedereen verschillend. Ik heb het lang volgehouden te roepen dat ik het voor C en ouders en schoonouders erger vond, gaanderweg kon ik mijn eigen verdriet beter plaatsen. Zorg goed voor jezelf en je lieve man, en idd net als Martha schrijft, toelaten, het is zoiets verdrietigs xxx en toch wordt het beter, maar die rotfases.... Toelaten lijkt nog steeds goed en het beste te werken, lieverd, er komen er weer lichtjes xxx

Geplaatst

Guusje, weet nie wat ik moet zeggen, vreselijk dat jullie hier nu zijn aangekomen! Huil, schreeuw, jank, brul, hompelaar stevig vast, laat het verdriet toe en sterkte.

Veel liefs, Tool en A.

Geplaatst

En hoe ontzettend raar het ook klinkt want ik zou zo graag willen dat het niet zo was, maar ik ben wel erg blij dat jullie elkaar kunnen steunen. Denk dat het heel vaak gebeurt dat meiden die stoppen of uitbehandeld zijn hier stoppen met schrijven en in een eenzaam zwart gat vallen. Heb bewondering voor jullie dat jullie mee blijven lezen en schrijven en zo ook op dit moeilikke moment het loggenotencontact en de steun sterk houden. Onwijs dikke knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Ik breek even in, lees veel met jullie mee! Guus, JIJ was degene die mij wegwijs maakte op dit forum, ik meldde me aan nadat ik wist dat er de natuurlijke weg geen kindje zou komen en het eerste berichtje kwam van jou. Zat nog samen met jou op het wachtbankje in mei 2010 en nu lees ik dit...wat een klap hier zijn geen woorden voor....sterkte lieve guusje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden