Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Hier een fijne dag samen gehad. Luie ochtend, daarna even naar mijn moeder gereden, beetje geshopt, huis dat we leuk vinden bekeken (we hopen intens dat onze kijkers van vorige week een bieding gaan doen... Ik heb meer zin in een verhuizing en een nieuw begin dan wellicht ooit een nieuwe IVF op dit moment;), vakantiebestemmingen uitgezocht (Kroatië) en net pannenkoeken gaan eten. Tja, gevoel van gelatenheid overheerst op dit moment. Merk wel dat ik erg licht geraak ben en kijk als een berg op tegen de dag van morgen om naar het werk te gaan. Maar heb me ook voorgenomen dat ik me ziek meld als ik het niet trek. Gewoon even lief zijn voor mezelf!

Overigens hebben we twee cryo's in de vriezer... Eerst op vakantie en dan in september deze ontdooien. Toch nog een kleine kans dus. Gister met doc Pf nog gesproken over hoe verder. Weer nieuwe IVF of moeder natuur haar gang laten gaan? Zijn advies: moeder natuur. Want: ik kan zwanger worden, er zijn geen problemen met het zaad, verbeterde kwaliteit eicellen (gezien laatste IVF). Mocht ik spontaan zwanger raken dan direct starten met prednisolon. Denken nu hierover na, de zin en energie om een nieuwe IVF te doen is ver te zoeken op dit moment. Waarbij ik me dan ook afvraag 'hoe graag wil ik nu een kind als ik geen IVF meer wil??' want met een IVF is de kans nu eenmaal groter als zonder... maar ik hoef jullie niet te vertellen hoe slopend een IVF is;) in alle opzichten!

Lieve meiden, even geen energie om te reageren op jullie verhalen. Wel heb ik net een super leuke foto gezien, Syl;) en Henne, toch een fijne dag morgen, maak er samen wat van. Tool, veel plezier met de jurken! San, een dikke knuffel deze dagen. Carl, wat groeien ze hard! Eef, herkenbaar dus wat huis;) sterkte met alles, niet gemakkelijk zo. En voor de rest... Ben ik het kwijt. Dikke kus en knuffel. Bedankt voor jullie lieve reacties op ons slechte nieuws, maakt het een beetje dragelijker.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke, heel herkenbaar wat je schrijft over hoe graag je nummer wen kind wilt als je geen IVF meer wilt. Wat je schrijft over dr. Pf. Advies, nog herkenbaarder! Precies onze situatie! Maar wat fijn dat julie nog twee cryo's hebben! Toch nog een kansje!!

hoop dat de kijkers een mooi bod doen en dat jullie ook verder kunnen! Nu eerst lekker vakantie. En begrijpelijk dat je lichtgeraakt bent en opziet om te gaan werken. Als het niet gaat, idd aan jezelf denken! Niet als mij doen en maar doorgaan..dat breekt je op een gegeven moment toch maar op en aan ben je nog verder van huis.

Sterkte morgen! En rustig aan doen!

Eef, wat balen dat het nu op je werk zo hectisch is. Soms t boeltje bij elkaar pakken en vertrekken zou ik ook wel eens willen, maar merk dat ik te honkvast ben, Hahahaha.

Babeth, waarschijnlijk krijg ik opmerkingen dat ik zo laat pas gaassen, maar ik trek me er nies van aan. Doe m'n eigen ding.

Geplaatst
Dan had jij het gezelliger vanmiddag...
Het was gezellig dus daarom duurde het zo lang.....tja het is natuurlijk wel een vrouw onze Accountmanager. Van mij mag hij :-)
Geplaatst

Henne, heel veel succes morgen.

Tool jij veel plezier met jurken passen. vond het zelf ook erg leuk om te doen.

Syl genoten van b en k.

Ceeke hoop een goed bod voor jullie huis en dan een frisse start maar wel 2 cryo's.

Verder hier af en toe een bui. ben ontzettend moe. laatste nachtje in de auto. morgen om 6 uur op en dan de tenten op zetten. daarna lekker even tukje dien op het luchtbed.

Dikke knuffel voor iedereen. ga nog even lezen en dan tukkie doen.

Geplaatst

hey Ruby, ik zal ook gebroken zijn als ik in de auto moest slapen. Heb het even gemist, waarom paar nachten in de auto?

Geplaatst

Ohhhh Ceeke wat moeilijk toch, je hebt alles goed kunnen verwoorden, enerzijds fijn om te horen dat het advies is om te gaan voor een spontane zwangerschap maar wat je zegt, de kans op succes IVF. Jeetje..

Ik hoop van harte dat er idd een bod komt en dat Julle verder kunnen met een andere woning, gedachten echt ergens anders op richten , een knuffel van mij!

Rubster succes met alle werkzaamheden!!

Tool ach ja, de uitdaging voor de winkel om alles op tijd in orde te krijgen, ohhh ik ben zó benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden?gaat À alleen zijn kleding uitzieken of ga je dan wel mee? Destijds werd ik verrast door M maar ik had hem M zover gekregen dat hij zijn pak in dezelfde zaak kocht en ik had de verkoopster al het eea ingefluisterd ;-)

Nou hier goed bericht...de foutieve aangifte van M die ervoor zorgde dat we flink aan. De bel.dienst Moesten betalen is teruggedraaid, de nieuwe aangifte begeleid van brief werden geaccepteerd, joepie!!

Geplaatst

Hou het kort. Uiteraard vandaag brak en misselijk. Over twee uurtjes moet ik vrolijk, feestelijk en opgetut op het stadhuis zitten, pfff....

Ruby hoop dat je nu lekker op een luchtbed ligt te slapen.

Ceeke fijn dat jullie een goede dag hebben gehad samen. Ik herken wat je zegt. Na de eerste pogingen wilde ik altijd direct door als het mislukt was. Hoe verder we kwamen, hoe vaker 'plan B' naar boven kwam na een teleurstelling. Of dat nu verhuizen, verbouwen of een carierreswitch was. Het geeft aan dat je klaar begint te zijn met ivf, NIET met je kinderwens. Hoe lang je doorgaat is echt geen graadmeter van hoe graag jij een kindje wilt.

Verder ben ik het kwijt, sorry. Tot later!

Geplaatst

Henne, veel sterkte vandaag, hoop dat je samen met je mannetje toch een beetje fijne momenten kunt beleven, knuffel!

Voor een trouwerij is het een baggerdag....regen !

Hier ook niet zo veel te melden, Ruby hoop dat jij beter weer hebt,

vanmiddag 2 feestjes, maar ik zou het liefst even thuis willen blijven....toch maar gewoon doen allemaal ; -) wie weet wordt mijn humeur er toch beter van

tool, jij gaat vandaag jurken passen? heel veel plezier!

Ga proberen een les voor te bereiden voor vrijdag, beetje nuttig bezig zijn. en de nodige boodschapjes..nog even op bed hangen ; -)

Geplaatst

Henne, maak er iets van vandaag...

Ceeke, had je nog niet laten weten hoe k** ik de laatste uitsla vind voor jullie.

Zit op m'n moeder te wachten; gaat mee naar babyzwemmen. Maar goed ook, kan wel een extra past handen gebruiken met dit klote weer!

Geplaatst

Geen vrolijk begin van de dag hier... Helaas heb ik ook heel slecht nieuws: die vriend van ons met kanker is gisteren overleden. Kreeg telefoontje vlak nadat jij weg was Syl, dat het heel slecht ging en een uur later het gevreesde vervolgtelefoontje...

Alles bij elkaar heeft het nog geen 6 weken geduurd. Wat een kloteziekte is het toch! Zoals helaas velen van jullie ook weten... Bah!

Geplaatst

Ooh Caro wat een schok zeg. Heel veel sterkte voor jullie.

Zo jong zeg, klote ziekte.

Henne jij veel succes en hopelijk wat plezier vandaag.

Geplaatst

Ach Caro dat is schrikken, wAt een verdrietig nieuws! Sterkte!

Henne, wil jullie toch een fijne dag wensen! Hoop dat je je wat beter gaat voelen!

Eef, jij ook effe een geenzindagje. Let je wel op jezelf? Niets moet, alles mag (hoor wie het zegt). Hoop dat de lesvoorbereiding je weer wat energie kan geven!

Hier ook niet veel te melden, Same old Same old. Gisteravond lesgegeven aan 23 deelnemers, ongeveer het vijfvoudige aan deelnemers wAt ik normaal op vrijdag heb. Wel fijn, maar soms ook een beetje onoverzichtelijk. Tussen 15 en 20 deelnemers zou eigenlijk ideaal zijn. Lol.

vandaag een sportvrijdagje, heerlijk.

Fijne dag allemaal en ik hoop dat t zonnetje toch een beetje gaat doorbreken...

Geplaatst

Eindelijk gratis internet gevonden in China.

Wat een familieperikelen hier. Caro, hoop dat je het uit kunt praten met je zus. Henne, hoop dat de sfeer vandaag toch een beetje ok is.

San, dit weekend weer naar je moeder. Gewoon genieten van de tijd die jullie nog hebben en hopen dat het zo lang mogelijk zal zijn.

Ceeke, had zo gehoopt op toch een positieve test... Gelukkig nog een cryopoging straks. Advies van Pf klinkt niet gek. Alle extra hormonen en stress heb je dan ook niet. Ik was op een gegeven moment opeens helemaal klaar met al dat gedoe. Had het gevoel dat mijn lijf dat niet meer wilde. Nooit zwanger geweest door ivf, maar ruim een half jaar later wel spontane bbz. Voor mij bevestiging om zeker geen ivf meer te doen. Nu eerst maar even tijd samen. Hoop dat ze een bod gaan doen.

Ik begin eindelijk aan vakantie te wennen. Nog wel steeds erg moe. Eerst nacht in vliegtuig en afgelopen twee nachten erg hard bed met superdun matrasje en veel herrie van buiten. Hopelijk vannacht beter. Vandaag van Chengdu naar Lijjang gevlogen. Morgen fietsen hier. Ben benieuwd. We fietsen thuis bijna nooit haha. Zal zo op fb even foto van panda's plaatsen van gisteren.

Vanavond op zoek naar iets van groente. Ze eten hier geloof ik alleen vlees en pittige saus. Groente nog niet gevonden. Liefhebbers van varkenssnuitjes, stierenpenis, eendensnavels, gebakken schorpioen etc. zitten hier goed. Ik hoor alleen niet bij die groep ;-)

Geplaatst

Caro wat vreselijk.... Sterkte. Ik vrees zo voor het telefoontje dat het steeds slechter gaat of erger.... hopelijk kan dat in mijn moeders geval nog uitgesteld worden..

Henne Nu in het stadhuis. Als het goed is ben je bijna klaar daar. Hopelijk is het verdere feestje nog beetje gezellig en houdt je het vol.

Kaartje klinkt lekker culinair!! Geniet ervan en ik hoop dat je ook een beetje kunt uitrusten. Lekker van elkaar genieten.

Ceeke lukt het een beetje op je werk??

Hier nog steeds met vlagen buikpijn na het uitstrijkje bah. Moeheid is er ook nog steeds. Straks weer late dienst, maar gelukkig de vroege editie ervan dus maar tot 21 uur. Morgen dagje vrij en dan vrijdag weer late dienst. dan wel de late versie tot 22.45 en zaterdag al vroeg op pad naar mijn ouders. Zo komt ik niet echt aan mijn rust toe geloof ik. Ga zo nog even strijken voor R weer wakker wordt, dan heb ik morgen weer minder te doen en meer bezig kan zijn met R.

Geplaatst

Hoi dames,

Caro wat een schok, Wel verwacht maar niet zo snel, jeetje zeg, heel erg veel sterkte gewenst !!!

Karin ik moet wel lachen om jullie menukaart, hoe bedenken ze het zeg, jeetje.....ik zie je dadelijk al net als de panda's met een bamboescheut zitten ;-) ben benieuwd naar je foto's!

Henne ik hoop dat je toch kan genieten en als je er even de balen van hebt, denk aan koekie en je gaat weer stralen !

Geplaatst

Kaartje, ik herken dat wel... toen wij in chengdu waren 4.5 jaar geleden moesten we maar gokken wat we aten, want niemand sprak Engels... Heel vaak dubieuze stukjes vlees met kleine botjes weg zitten werken met een dapper gezicht...

Geplaatst

Ik zou maar veel kip eten dan weet je tenminste wat je hebt... Ben eigenlijk wel verbaasd dat er zo weinig groente wordt gegeten daar, had ik niet verwacht. Kan me van mijn zus die er geweest is wel herinneren dat ze heel veel op de grond spugen, dat vond ze zo vies...

Geplaatst

Caro, wat erg gecondoleerd. Dat is echt heel erg snel gegaan. Misschien wel beter voor hemzelf? schrale troost...

Kaartje, gadverdamme wat goor ik moet er niet aan denken. Verbaast mij ook dat er zo weinig groente is. Ben ook meer van de groente/pasta/rijst dan van het vlees. Veel plezier nog daar!

Henne, ben benieuwd hoe je het hebt vandaag. Inderdaad baggerweer voor een bruiloft. Dat verwacht je toch niet als je het medio juli plant.. raar land.

Ik zit nog op mn werk, ga zo afronden en dan lekker naar huis ben zo moe. Sliep om 1 uur vannacht nog niet en was om 6 uur alweer wakker. Straks even bijkomen thuis, vanavond weer een vergadering van vrijwilligerswerk. Nog één dagje werken.......

Geplaatst

Net terug van mik en binkie! Schatje hoor, maar fiene os werkelijk reusachtig naast kleine bink! En ze schelen maar 3 mnd. Onvoorstelbaar dat F ook zo klein is geweest...

Caro, gecondoleerd...

Geplaatst

Caro wat naar, veel sterkte.

Sen, nog een dagje.

San, ik heb na een uitstrijkje ook wel eens laat dagen last gehad. Niet fijn.

Kaartje klinkt lekker hoor ;-) Ik ben sinds ik Jay ken ook best andere dingen gaan eten, maar zo bont hebben we het nog niet gemaakt. Zal proberen de panda foto te plaatsen!

Hier vanochtend naar de huwelijksvoltrekking geweest. Was wel oké. Heel klein groepje, zwager was duidelijk blij dat we er waren. Schoonzus denk ik ook wel, maar die was wat meer timide dan ik haar ken....het is kennelijk toch wel aangekomen. Was om iets over elven weer thuis, helemaal kapot. Om half twee was er een lunch maar die heb ik geskipt, wilde alleen maar slapen. Nu vanavond nog feest/receptie, maar kijken hoe lang ik het volhoud.

Geplaatst

Henne fijn dat jullie toch geweest zijn, ik vroeg me straks nog af hoe je dat ging volhouden, zo dus....groot gelijk even rust....veel plezier straks nog, hoop dat het gezellig wordt.

Joehoeeee Sen, nog een dagje werken, fijn!!Geniet van je verlof meid.

Fren leuk zeg even op kraamvisite bij weer een extra bijzonder kindje, wat een verschil dan hè die 4 maanden.....leuk om te zien!

Ohhhh wat een baggerweer zeg, echt sneu voor de vakantiegangers in Nl!

Geplaatst

Babeth we blijven straks ook niet lang hoor. Ik hou het niet vol en J heeft het wel een beetje gehad met zo'n versnipperde dag vol verplichtingen. Het is hier trouwen best mooi weer, veel zon, af en toe een buitje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden