Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaaa, mijn Noorse vriendin heeft net geboekt, ze komt volgende week vrijdag! Kan ik haar een beetje moed inpraten want ze voelt zich nog steeds erg belabberd... Gezellig, weer iets leuks!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:-D

Net even in het winkeltje hier in het ziekenhuis geweest en een mooie ivoorkleurige sjawl gekocht, met onderaan een beetje tule en een beetje kantachtig. Staat denk ik erg mooi bij mijn jurkje.

Geplaatst

Leuk Simba!

En leuk Caro! Hoever is ze nu? Ik zou er zelf niet aan moeten denken om te reizen, dus vind het al knap van haar. Aan de andere kant is het natuurlijk ook heerlijk om even vertroeteld te worden bij een vriendin als je alleen bent en je miserabel voelt. Wens haar maar sterkte. En veel plezier samen!

Geplaatst

Fren tja...ja....mwaah.... Merk dat ik toch alles nog afhoud. Had gisteren bij bloedprikken een folder meegenomen van zwangerschapsyoga, die ligt nog ongelezen op tafel. Heb site kdv bekeken, maar durf niet aan te melden. Had gisteren bedacht vandaag een vriendin te bellen, maar doe het dan toch nog niet. Die twaalf weken is echt wel een ding voor me, ook al hebben we echt wel meer vertrouwen na gisteren. Maar na de volgende echo komt er een banner. Beloofd!

Geplaatst

Haha henne, ik had wel zo'n antwoord verwacht. Geen druk hoor, pas doen als het voor jou goed voelt!

Net vin aan de tel: of ik de crèche even kon bellen omdat ie nu (1815 uur) van z'n werk weggaat. Grrrrr, mannen! Arme Fien, lange dag voor haar. Als vin me nou gewoon om half 6 belt dat ie hè niet gaat redden, dan had ik haar gehaald!

Geplaatst

Meiden, we hebben een prive kok. die is nu aan het koken. lekker hoor. we hebben af en toe een buitje. straks even lekker douchen en dan naat mijn bedje slecht geslapen vannacht.

Caro jij iets leuks in het vooruitzichy met je vriendin.

Kaartje leuk je updates

syl veel plezier in frankrijk.

Dikke knuffel en wij vermaken ons wel.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een shitweer hè. Vandaag en morgen schijnt het dieptepunt te zijn.

Kaartje, leuk je reisverslagjes. En wat en prachtige foto van de panda's! Veel plezier nog daar

Caro, leuk dat je vriendin toch komt

Syl, lekker naar Frankrijk. Hoe is het weer daar eigenlijk?

Mik, wat vervelend dat binkie zo'n uitslag heeft. Gelukkig blijftie er zelf gewoon vrolijk onder :-)

Henne, wel al aangemeld voor MvM?

Geplaatst

Sen mvm doe ik al vanaf week7. Was het enige.

Ben hier weer verkouden geworden, keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Blijf ik eng vinden met die prednisolon, maar volgens mij is het ook bijna een zwangerschapskwaal want dit is al de derde keer in die twee maanden.

Geplaatst

Oja Henne, beetje vergeetachtig hier. Ik ben in de eerste maanden ook veel verkouden geweest. Bijholteontsteking, keelontsteking, zware oorontsteking. Terwijl ik dat normaal misschien 1x in de 5 jaar heb

Geplaatst

Niemand meer geschreven? Jeetje....

Hier slechte nacht achter de rug: misselijk, zuur, opgeblazen, benauwd. Was continue wakker. Zo maar douchen. Om 10 uur gaan we shoppen bij kaufland. Stukkie rijden dus.

Simba ik begrijp uit de verhalen dat Sanne zondag wordt gedoopt? Een hele mooie dienst gewenst en hopelijk beter weer.

Hier komt het momenteel met bakken uit de hemel.

Geplaatst

Goeiemorgen meiden, hier droog. Maar weet niet voor hoelang natuurlijk. Nog steeds verkouden kop, dus doe het maar rustig aan.

Fren ik heb gelezen wat je ging doen,maar ben het alweer kwijt... in ieder geval veel plezier LOL. F eerste logeerpartij?

Sen rot dat je zo slecht geslapen hebt. Ik heb ook echt het idee dat jij elk kwaaltje en ongemak uit de boeken over je geen krijgt.

Ruby zag de foto van jullie maal op FB, niks mis mee zo op de camping lijkt me. Dit weekend beginnen de feesten toch? Vanavond de vlaggenparade? Soms mis ik het dan wel om in die buurt te wonen hoor, is toch iets speciaals.

Kaartje beter geslapen vannacht?

Simba succes met de voorbereidingen vandaag (die zijn er vast) en alvast een hele mooie dag gewenst voor morgen. Ik had een kaart willen sturen, maar Koekie strooide roet in het eten. Doet dat kind wel vaak moet ik zeggen, hoop wel dat ie dat afleert ;-p

Fijne dag allemaal, ondanks de regen!

Geplaatst

Kalimera dames,

Lekker uitgeslapen tot half 9. Een unicum voor mij. Lol.

vriend is werken, heeft vandaag en morgen dagdienst, dan twee middag en dan twee nachtdienst...

Simba, veel succes vandaag met de laatste voorbereidingen. En ik hol dat t weer morgen toch een beetje meewerkt! Bij de communie van m'n neefje in Engeland was t uiteindelijk ook nog mooi weer geworden, terwijl ze veel,regen hadden voorspeld.

Sen,heb jij eigenlijk wel een periode gehad dat je geen kwaaltje had? Viel me ook op toen je het zo schreef. Wel jammer nátuurlijk dat dit zo als een rode draad door je zwangerschap heeft geloen, maar nog effe en dan kunnen jullie je ikke in jullie armen houden. Hoop dat de bevalling wel zal meevallen ;-) en geen bevalling van hel wordt!

Hier een strijkage op t programma en waarschijnlijk hebben we onze dj ook al voor de bruiloft. Nu ook nog de uitnodigingen, Hahahaha.

Geplaatst

volgens mij heb ik bijna elk kwaaltje wel (gehad) maarja who cares ik krijg een kind :-)))) ik bedacht me vanmorgen nog dat ik al op 34 weken zit en het niet lang meer duurt en vind het ook wel jammer want ik vind het zo uniek en prachtig om zo'n kindje in mn buik te voelen. Zelfs al heb ik alle kwalen van de wereld. Dat is allemaal maar tijdelijk.

Ik moet opschieten, het is nu hier ook even droog maar volgens mij blijft het niet droog...

fijne dag dames

Geplaatst

Dank allemaal. Ja, hier druk met de laatste dingetjes. Liturgie is geniet en gevouwen. Sanne ligt weer in bed. Kaarsjes zitten in de mand. Iedereen krijgt bij het afscheid een zakje met 2 kaarsjes.

Nu de toko hier opruimen, en de laatste speciale liturgieen printen, waarin staat wie wat doet. Maar daar moet dan eerst weer even een nieuwe toner voor gekocht worden

:-S

Een was draaien, want de legging voor onder Sanne's jurk moet nog even gewassen worden.

Nog genoeg te doen dus.....

Geplaatst

Sim, een beetje laat, maar wij kunnen helaas niet op de doop komen. Ik heb nog wel overwogen om morgen langs te komen. Leek mij namelijk heel bijzonder.

Ik ga alleen morgen bij een vriendin langs waarvan haar schoonvader afgelopen week plotseling is overleden. Ik ga haar even helpen met de opvang van haar kinderen, zodat zij haar handen vrij heeft om samen met haar man het eea te regelen.

Heel veel plezier morgen! Ben heel benieuwd naar jullie verhaal morgen. En ik ga duimen en wensen voor geen regen en wel een zonnetje.

Geplaatst

Sen.. iedereen is utgenodigd.... Jij dus zeker ook..... Alleen ben ik bang dat ie nog naar je oude adres is gegaan.

Je hebt mail... :-)

Geplaatst

Denk de mail Sen, hoewel je dat natuurlijk niet zeker weet ;-p En bij mij zat ie in de junk, dus dat kan ook nog.

Bleeegh, verkoudheid kost energie die ik niet kan missen. Ben gelijk weer meer misselijk en moe. Heb net de strijkwas alleen nog maar gesorteerd en het gelijk maar opgegeven. Te veel. En de keuken is smerig en de badkamer moet gedaan en overal ligt rommel en ik heb er gewoon echt even de balen van dat ik al twee maanden niks kan. Zo, dat is eruit, dan ga ik me er nu maar weer overheen zetten. Plakkende keukenkastjes zijn ook het einde van de wereld niet.

Geplaatst

Ja dacht al zoiets maar wist het niet zeker. Helaas inmiddels al andere afspraken. Wens jullie een mooie dag :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden