Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth, stond er mischien niet heel duidelijk, maar ik was zelf een aantal dagen niet op het forum geweest. Althasn wel via de foon bijgelezen maar niets gepost. Vandaar "ineens" drie echo's verder een een datum mbt de tp.

Vandaag was het trouwens nog even stressen, want het NL ziekenhuis was vergeten mijn bloeduitslagen te faxen. Hoop heen en weer gebeld tussen 2 poli's die gewoon beide slecht telefonisch bereikbaar zijn, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

Babeth, toch even een extra knuffeltje voor jou, want ik kan mij voorstellen dat het invullen van die formulieren ook weer een hoop herinneringen ophaalt.

Geplaatst
Oh nee het twintigduizendste

Wat leuk! Wat wil je met zoveel leuke meiden hier!

Ik begreep dat de site vorige week onbereikbaar was door de vele posts???

Geplaatst

... handig, ik begin toch echt altijd met het kezen an de voorzijde...maar ben blij met het bericht ....

Sorry Babeth, serieus onderwerp, maar je laat me nu toch weer lachen.

Dank je! Haha.

Geplaatst
Sorry Babeth, serieus onderwerp, maar je laat me nu toch weer lachen.

Dank je! Haha.

Haha graag gedaan, pffff die iPad! Heb het maar even aangepast, in ieder geval dat jij weer hebt kunnen lachen!!

Geplaatst

Hihi, irritant hè. Ik kan hier op de site ook bijn niet normaal met mn tablet berichtjes schrijven. Dat moeten ze nog 's aanpassen hier:

Geplaatst

Wij gaan zo weer naar de volgende lokatie. Gaan nu meer richting Tibet. Lange, maar mooie busreis is ons beloofd. Ben benieuwd.

Ik probeer steeds op fb te komen, maar denk dat ze dat hier blokken of zo. Kom gewoon niet op hyves en fb. Jammer. Tot later meiden.

Geplaatst

Mogge meiden,

Binkie heeft inmiddels best serieuze exceem op z'n wangen naast de gele korsten op z'n wenkbrauw. Omdat z'n luieruitslag ook hardnekkig is, net als de gele snot in zijn neus en het spugen, denkt de huisarts (en uiteraard ik zelf) wel sterk aan allergie. :( Heel stappenplan bepaald en de tijd zal het leren. Wellicht is her iets tijdelijks. Gelukkig is hij wel een vrolijk ding, dus zelf heeft ie er niet zoveel last van gelukkig.

Henne, zo blij met jullie echo!

Rest ook knuf, fijne vakantie voor velen. Hier is het shitweer.

Geplaatst

Hi meiden, heb vannacht om drie uur bijgelezen maar weet nu niet meer wat hihi. Koekie heeft zijn/haar naam weer eer aan gedaan, dat is een ding dat zeker is.

Ik plaats hieronder de foto die Kaartje me van de week stuurde, van de panda's. Foto's van Koekie volgen later (nu even te moe en misselijk, hoera)

[ATTACH=CONFIG]4335[/ATTACH]

Geplaatst

Binkie heeft inmiddels best serieuze exceem op z'n wangen naast de gele korsten op z'n wenkbrauw. Omdat z'n luieruitslag ook hardnekkig is, net als de gele snot in zijn neus en het spugen, denkt de huisarts (en uiteraard ik zelf) wel sterk aan allergie. :( Heel stappenplan bepaald en de tijd zal het leren. Wellicht is her iets tijdelijks. Gelukkig is hij wel een vrolijk ding, dus zelf heeft ie er niet zoveel last van gelukkig.

Ah gossie en dat voor zo'n hummeltje.... Neefje heeft er ook onder gezeten en die vond het dan vreselijk als ie ingesmeerd moest worden, zo zielig. Enig idee wat voor een allergie? Koemelk? Ga je nu zaken elimineren en provoceren? Sterkte en dikke knuffel voor Binkie!

Geplaatst

Testr wat naar dat Binkie zo'n last heeft van allergie, lijkt me voor jullie als ouders ook erg moeilijk maar wat je schrijft, gelukkig is hij vrolijk! Men zegt dat bv het allerbeste is en ik kan me dat ook goed voorstellen maar zou het ook kunnen zijn dat hij allergisch is voor iets wat je eet en dat hij via de bv binnenkrijgt?

Henne fijn te horen dat koekie zo klein als hij is toch duidelijk aanwezig is ;-)

Kaartje geweldig die panda's!!

Geplaatst

Koemelk idd besproken.

Eerst schimmelcreme proberen en vet houden, lijkt op de billen te werken. Als niet aanslaat, dan ik koemelk uit mijn dieet, daarna pas met hormoonzalf aan de slag.

Henne, wellicht goed om je voor koekie in te lezen wat je kunt doen tijdens de zwangerschap, kwam nu o.a. Dit tegen:

http://www.naturafoundation.nl/monografie/Probiotica_specifiek_voor_kinderen.html

Lekker misselijk jij dus, fijn!

Geplaatst

Ach, gossie. Altijd zo sneu voor die kleintjes en ook de papa en mama. Heb je het idee of hij zelf er veel last van heeft en kunnen ze op zo'n jonge leeftijd alnachterhalen waar het vandaan zou kunnen komen?

Kaar, lekket genieten daar! Wow, tibet! Staat ook nog op onze verlanglijst. Veel plezier.

Henne, koekiemonster heeft je dus weer flink bezig gehouden vannacht. Nu lekker rustig aan doen en mischien wat bijslapen?

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Kalimera meiden

Ja kan nog net. Was al om half 8 aan het werken, kan om half 1 weer naar huis. Lekker druk hier. Kom allemaal dingen tegen die ik nu pas kan afhandelen sinds m'n vakantie....erg hoor...

Kaartje, wat een leuke foto van de panda's en veel plezier in t.ibe.t.

Henne, koekje heeft je weer bezig gehouden, hihi. Goed teken!

testr, wat zielig voor Binkie, maar gelukkig blijft hij vrolijk! Hoop dat er uit komt wat de uitslag veroorzaakt!

Ruby, hoe is t op de camping?

Geplaatst

Lekker weer hoor, not :-(

Wij hebben besloten nl te ontvluchten en richting Frankrijk te gaan, vertrekken volgende week ergens.

Nog wel een discussie waar we naar toe gaan, maar daar komen we wel uit.

Nu alles afwerken!

Geplaatst

Zondag 17-18 graden..... en ik heb een mooi jurkje...... zonder mouwen.... en vissenbloed.....

ARG!!!!!! Dat wordt de hele dag kippenvel ben ik bang...

Moest effe klagen hoor...

Geplaatst

Erg hè.... Nou ja, ik vind het niet zo heel erg omdat ik nu slecht tegen warm kan, maar dit is wel drie keer niks zo.

Syl groot gelijk!

Simba nog even een vestje scoren? Of iets van een stola? Boufante.nl....vandaag besteld, morgen nog in huis.

Geplaatst

ik heb serieus vanmorgen mijn schoenen met proppen kranten op de verwarming gelgd hier op mn werk. Was doorweekt van het kleine stukkie over de parkeerplaats bij de creche. Maar die parkeerplaats was ook een soort zwembad geworden.

Heb morgen een bruiloft, ook zo sneu!

Fiene gaat morgen bij mijn moeder logeren, dus ik kan zondag uitslapen voor het eerst in 5 maanden, wat een luxe! Zul je zien, ben ik gewoon om half 8 wakker...

Geplaatst
Zondag 17-18 graden..... en ik heb een mooi jurkje...... zonder mouwen.... en vissenbloed.....

ARG!!!!!! Dat wordt de hele dag kippenvel ben ik bang...

Moest effe klagen hoor...

Simba een hele fijne dag zondag, bijzonder hoor, ik zeg foto!

Geplaatst

Henne, bedankt voor het plaatsen van de panda's :-). We zijn nu in een plaatsje aan de kant van T.ibet. Heel andere omgeving hier dan 200 km terug waar we vandaan zijn gekomen. Vandaag dus een broodje yakvlees gegeten ipv rund :-).

Henne, koekiemonster doet naam eer aan dus. Heb je na deze echo wat meer vertrouwen gekregen?

Mik, wat sneu voor bink. Hoop dat jullie gauw achter de oorzaak komen.

Tool, wat super dat je de perfecte trouwjurk al gevonden hebt.

Syl, lekker er even tussenuit dus.

Het is hier regentijd, maar tot nu toe was het in de middag hooguit een kort buitje. Vandaag helaas al een paar uur regen. Willen eigenlijk zo even het oude centrum in om een hapje te eten, maar het weer is niet echt uitnodigend op dit moment. Ga zo gewoon mijn spijkerbroek en trui aan doen. Moet toch niet gekker worden haha. We wisten al wel dat dit de koudste plek van onze trip zou zijn. Even genieten van de niet zo benauwde lucht is ook best lekker. Over 2 dagen gaan we een stuk oostelijker en daar schijnt het ook weer flink warm te zijn. Nu even afkoelen is dus niet zo erg. Dan slaap ik ook beter namelijk. Het bed hier voelt ook veelbelovend aan. Wij slapen dus uit morgen. Lekker!

Geplaatst

Oh, simba, een vestje lijkt me dan wel een optie. Jammer, maar wie weet zal t meevallen??

Kaartje, fijn je verslagen zo! Hoop dat jullie toch nog naar t centrum kunne gaan.

Hier afwisselend nat en droog. Nu nat...

Syl, groot gelijk, effe weg! Veel plezier!

Net de dj's gemaild. Benieuwd wanneer we een prijsopgave krijgen en wat de schade zal zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden