Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan me voorstellen, in ieder geval zijn jullie er geweest, en hoe dan ook jij Hebt je rust helemaal nodig....zal ook J veel energie kosten vandaag.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caro, gecondoleerd.

Henne.toch een redelijke dag gehad.

Tool jij je jurk gevonden.

Wij af en toe een buitje. maar zitten goed. nu ff brood aan het eten.

San hoe is het?

Fren leuk geweest hij mik.

Ceeke hoe is het met jou?

ga weer even verder. foto op facebook.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Nope, geen kleur, maar ook geen wit...maar wel de vorm die ik,in gedachten had.

Henne, gelukkig isme toch nog allemaal,meegevallen en goed dat je even voor de rust hebt gekozen. Fijne avond en als je moe bent dan ben je moe en ga je lekker naar huis.

Ruby, vandaag de tent op kunnen zetten toch? Zal zeker beter slapen dan in de auto. Wannee r begint de vierdaagse? Morgen?

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Leuk Fren! Fiene een grote meid al idd.

Henne benieuwd hoe vanavond was.

Caro gecondoleerd.

Sen, aftellen!!!

Eef, knuf meis. Je bent ook toe aan vakantie. Even hoofd en lijf rust gunnen.

Babeth, niet gereageerd op jouw dilemma qua operatie en poging, maar sluit me aan bij de rest en ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Hoe het ook zij, ik vind je zo'n sterke vrouw!

Tool, geslaagd: fijn! Foto op fb? :)

Geplaatst

Testr, grapjas...geen foto op fb...bedenk me nu dat ik helemaal geen foto gemaakt heb, Hahahaha. Maar goed ook want anders had ik m al aan À. Laten zien, lol

Geplaatst

Ha meisies, net thuis, was boven verwachting gezellig. En lekkere hapjes precies op het moment dat ik trek had :happy8: Nu wel erg moe. Schoonzusje probeerde al eea uit te praten/toe te lichten, tja.... Ik denk vooral een enorm communicatieprobleem tussen haar en dr broer. In ieder geval was dat toch nog best geslaagd en daar ben ik blij om.

Tool geweldig dat je geslaagd bent! Lekker gevoel hè, ik voelde me echt mooi en bijzonder in m'n trouwjurk.

Truste!

Geplaatst

Ooh shit shit, bedenk opeens dat ik met de hapjes ook veel van die serano achtige ham heb gegeten... Mag dat eigenlijk wel, of is dat rauw? Totaal niet bij stilgestaan. Nou ja, nu niks meer aan te doen maar voel me wel stom :-(

Geplaatst

Volgens mij kan dit geen kwaad Henne wat ik me nog herinner. Gelukkig dat het toch wel gezellig was.

Succes morgen.

Tool gefeliciteerd met je trouwjurk, leuk hoor!

Geplaatst

Kalimera!

Henne, denk niet dat dat kwaad kan. Tis niet zo dat je er kilo's van gegeten hebt, toch?

Fijn dat de avond toch geslaagd was!

Ik moet eigenlijk opstaan, maar totaal geen zin. Zal t toch maar doen...

Geplaatst

Henne fijn dat het toch nog gezellig was gister. Wat die ham betreft. Koekie leeft nog van zijn eigen eidooier dus nog geen bloedoverdracht van jou, via de placenta gaat het vanaf 12 weken. Kan geen kwaad!!

Fren bij Miki geweest. Leuk!!

Hier was R al weer vroeg wakker en zit nu kabouter plop te kijken (samen met mama). Straks nog eens even samen terug. Hopelijk slaapt hij dan nog een uur of 2 (en ik ook) Vandaag de was wegwerken en wat dingen klaarleggen voor het weekend alvast. Morgenochtend de tas inpakken. P kan hem dan inladen 's avonds en dan zaterdag de laatste dingetjes inpakken, eten en op weg. Verder vandaag bar weinig doen. Het is bagger weer, heb geen auto dus een luie dag met een boek op de bank en genieten van de kleine man!!

Geplaatst

Hè Fren, ik heb een mailtje van jou ontvangen vannacht om 3.30 uur. Geen onderwerp, er staat alleen een link in. Is dat van jou afkomstig, of zou het spam kunnen zijn? In de link staat exload.

Geplaatst

Tool dat soort mailtjes zijn heel vaak spam. Niet openen tenzij Fren iets anders zegt hihi.

ben je al uit je bedje???? Hier binnen de ramen al gezeemt beneden. R likt en kust de ramen regelmatig en de handjes zijn weer weggepoetst. Kan hij weer nieuw schilderij maken van de ramen ;)) Lijk wel gek zo vroeg hihi.

Geplaatst

Caro, gecondoleerd... wat is het snel gegaan. Moeilijk te bevatten? Sterkte in elk geval!

Henne, fijn dat jullie geweest zijn en dat het toch nog een leuke doch vermoeiende dag is geweest. Vandaag héél rustig aan doen om te herstellen!

Tool wauw... meteen geslaagd voor je jurk!! Daar wordt je vast helemaal blij van. Ik wel in elk geval;-) Wat een fijn vooruitzicht jullie bruiloft. Eerst nog op vakantie, ben je in elk geval lekker bruin in je prachtige jurk!

San, ook al vroeg wakker. Ik om 5 uur... Wordt een lange dag zo. Voor jou ook;-) Gaat het een beetje met je deze dagen? Moe, verwarrend en onzeker is deze tijd. Zou willen dat ik wat voor je kon veranderen;-( Sterkte en een knuffel.

Fren, ik kreeg ook al zo'n mailtje van je binnen;-) Maar weggegooid want ik vond het er maar raar uitzien!

@all, gisteravond bericht gekregen van doc Pf: "In the laboratory findings no significant signs for an activation but really low regulatory T-cells as sign for a rather insufficient capability for inducing tolerance Advise: Next attempt in the natural way by using prednisolon and lipid infusions, Vitamin-D intake should be continued, also the oral omega-3- intake" Aan de ene kant verklaart dat mogelijk het mislukken van deze IVF met wederom goede embryo's, aan de andere kant vraag ik me ook af wat we dan nog meer moeten doen naast Omega 3, vitamine D, Prednisolon en Intralipid... Welke dosis moet eventueel verhoogd worden? En waarom zijn die T-celln zo laag?? Nog geen cijfers ontvangen van doc. Daarna maar weer mailen met vragen;-) Ik realiseer me wel dat als die T-cellen niet omhoog gaan een zwangerschap vrijwel onmogelijk is. Vanochtend al vanaf 5 uur liggen googlen maar nog niet de juiste oplossing/behandeling gevonden. Tja, ik ben dan ook geen doc hé?!! Verder voel ik me gammel en niet fit. Aan de ene kant fijn om te werken, aan de andere kant ook gewoon geen zin om ook maar iets te doen... Genoeg geklaagd, verstand op nul en verder met dit projectje.

Fijne dag allemaal! Liefs,

Geplaatst

Mogge! Dank voor de reacties op de ham ;-) Voelde me zoooo dom gisteravond, gewoon totaal niet aan gedacht. Realiseer me dan opeens ook weer hoe weinig 'zwanger' ik me mentaal nog voel. Nu helemaal uit mn ritme, wel moe maar kan niet meer slapen, wel trek maar geen zin in eten, niet erg misselijk maar wel een vaag gevoel.... En dus de zeeeeenuwen voor vanmiddag. Ik kan me gezien mijn fysieke toestand ;-) haast niet voortellen dat het niet goed zit, maar ja...die spanning en onzekerheid voor een echo neem je niet weg. Ga zo nog maar even lekker in bed liggen, beetje lezen, slapen en suffen en dan gaat de tijd hoop ik snel voorbij.

San wat fanatiek om acht uur de ramen al gelapt! Heerlijk he die kinderhandjes, gezichtjes, snotneusjes op de ramen ;-) Je kunt bij ons altijd precies zien als de kinderen langs zijn geweest haha. Oh voor wie mijn schaaaatige nichtje wil zien in een koreaans jurkje: FB (ben beetje trots op die kleintjes, gisteravond ook heerlijk veel knuffels gehad en lekker tijd met mn nichtje op schoot zitten knuffelen)

Tool ik had die mail van Fren ook, volgens mij had ze laatst ook op FB gezet dat er spam vanuit haar account verstuurd werd. Lekker deleten. Nog aan het nagenieten van de jurk? Heb je ook al schoenen ed erbij, of ga je daar lekker nog naar op zoek? Oh ze hadden gisteren met de receptie/feest wel iets heel leuks. Vooraf hadden ze een fotoshoot gedaan, een love shoot (aarggh). Nu ben ik daar zelf niet zo'n fan van, maar die foto's zijn gebruikt in een heel mooi A4 album met dikke kaft. Op elke dubbele pagina een foto op de achtergrond of langs de rand en dan veel lege ruimte met een vraag erbij. Bijvoorbeeld tips om het weer goed te maken, tips om elkaar te blijven boeien, 'wie moet altijd het laatste woord hebben', 'waarom hebben zij humor' etc. Verzin maar wat. Gasten konden dus op één of meer van die vragen een antwoord schrijven met hun naam erbij als herinnering. Vond ik zelf wel echt veel leuker dan het standaard receptieboek. En met bestaande foto's kun je dat zelf natuurlijk ook heel goed maken. Misschien een ideetje voor jullie :-)

Sen werk ze je laatste dagje! Toch nog enorm knap dat je het zo volgehouden hebt meid, complimenten!

Ik ga de tijd vooruit kijken....tot later!

Geplaatst

Ceeke heb in het prednisolon topic gereageerd op het TRegs verhaal. Snap je redenatie (die had ik ook) maar gelukkig klopt het niet helemaal :-)

Geplaatst

Oh Tool helemaal vergeten te zeggen dat het onwijs te gek gaaf is dat je DE jurk hebt gevonden!!!

Ceeke ik heb heel weinig verstand van die t-cellen en al die extra suplementen en infusen ;)) Hopelijk komt er wel een antwoord op je vraag hoe je dat omhoog kan krikken voor je mooie cryo's.

Lief dat je naar me vraagt, ja onzeker, onwerkelijk, angstig, dubbel genieten van R en mijn kop idd zo vol dat ik hondsmoe ben. De wereld draaid door maar de mijne lijkt soms wel stil te staan. Gelukkig heb ik R omhanden waardoor ik niet de tijd heb om alleen maar te piekeren. Niemand kan er iets aan doen, probeer het per dag te bekijken en beleven. Meer kunnen we niet doen. Het is zo frustie dat ik niks voor ze kan doen dan alleen steunen.

Henne lekker lief zijn voor jezelf hoor vandaag!!! rust nemen voor jou en koekie!!!!

Geplaatst

meiden, mijn hotmail was inderdaad gehackt en daardoor geblokt. Mail niet openen!!

Heb alles aangepast en zou nu weer normaal moeten zijn.

Henne, schattige foto van je nichtje. Hoe laat heb je de echo? Geloof niet dat de ham kwaad kan hoor. Ik heb zelf in een zwak moment ooit een halve boterham filet americain op. Had ik zooooo veel zin in!

Tool, cool, DE jurk al gevonden! Kleur weet ik niet, kunnen we een toolpool van maken, haha! Ik zeg wel: haltermodel!

Gister drukke, maar leuke dag gehad. Eerst dus zwemmen met mn moeder en fiene. Daarna boodschappen en door naar Miki en Binkie, thusi snel aan de kokkerel voor broer en schoonzus. Nog een superleuk (verlaat, want broer had rekening niet betaald, slimmerik) kraamcadeau gekregen: dekbedovertrek met Fiene haar naam en het gedichtje van haar kaartje.

Fiene had zoveel indrukken, die wilde alleen maar op haar duimpje zuigen en de laatste fles moest ze echt niet. Uiteindelijk lag ze er om 9 uur in en moest ik haar vanmorgen wakker maken (heel schattig, ze lag in de breedte van haar bedje op haar zij met haar duimpje in de mond te slapen).

Geplaatst

Henne, vandaag weer een echo! Toi toi toi! Hoe laat?

Fren, gelukkig dan gooi ik dat mailtje weg! En wat lief hoe F. In haar bedje lag, heb je een foto?

Toolpool is een goed idee!

Ceeke, wat een lastig dilemma zeg, ik heb er zelf ook niet veel verstand van en hoop dat dr. Pf. Je wel hierin kan helpen. Wat zou je idd nog meer kunnen doen om je tregs omhoog te krikken...ik heb eigenlijk geen idee...hogere dosis predn?

Ga vanmiddag maar eens de dj's mailen voor een offerte en voor een fotograaf.

Henne , idd een leuk idee. De "receptieboeken" hebben we in principe al. Twee mooie boeken in hartvorm gebroken wit en met een mooi bloemenmotief erop geborduurd, soort van. Steviger papier. Even vragen met wat voor soort pen en welke kleur er het beste mee op geschreven kan worden. We houden ja eigenlijk geen receptie, maar er is wel een mogelijkheid om het boek te tekenen en felicitaties, Uhm die kunnen ook wel tijdens het feest, Hahahaha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden