Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne hier ook plakkende keukenkastjes. Heb er geen fut voor en lichamelijk te zwaar ivm bukken en op trapje staan etc. Heb het op het to-do lijstje van H. gezet. Afgelopen week heeft hij al heel wat van het lijstje gedaan. Waar zo'n woede uitbarsting wel niet goed voor kan zijn ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Overigens waren er een aantal die aangaven wel graag de liturgie te ontvangen.

Willen jullie mij nog even een mail sturen, dan stuur ik morgen in een reply de liturgie mee. Vandaag nog even niet..... Eerst de dienst gehad hebben ;-)

We kregen het allebei wel weer te kwaad bij het zien van de website van de parochie:

WIJ BIDDEN DEZE DAGEN VOOR:

Onze dopelingen: Sanne Leurs

Pfftttt..... het krijgen van een kind, maakt je tot een watje ;-)

Geplaatst

Simba, hele mooie dag morgen. Beetje beter weer zal mooi zijn.

Hier de hele dag al regen. Wezen shoppen. Nu richting camping. Hennre vlaggenparade is niet meer vanwege de kosten.

Dikke knuffel voor jullie allrmaal

Geplaatst

Simba, mooi: geniet morgen! Alle 3!

Sen, wat ben je ver dame. Veel klachten, maar ook genieten. Zwanger zijn in een notendop. :)

Henne, makkie an!

Rest knuf, wij weer volle bak bezoek. Gelukkig met Kenzo iets beter.

X!

Geplaatst

oh Wen zit ik je een beetje te smsen over ovenschalen en lees nu net dat je bij je vriendin bent. Oh wat een verschrikkelijk iets zeg. Sterkte voor je vriendin en gezin.....

Hier bij mijn ouders, is weer afgevallen in 1 week 3!!!!!! kilo. Goh waar doet ze het op. Positief blijven, moeilijk, want mijn pa dacht dat het vanmorgen gedaan was.......... Zo veel pijn schijnbaar. Pfff ze is net nog bij de kapper geweest, misschien wel voor het laatst, slik....... Nou boos, bang en verdrietig zijn heb ik in de kast geparkeerd, nu alleen maar genieten van de mooie momentjes die we nog hebben.

Tot later

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder met prednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Behandeling

Wen72: Cryo poging. 25 juni: pipelle. 6 juli: eerste echo. Cryo tp verwacht ergens rondom 18 juli. (althans als de ijsbeertjes goed ontdooien)

Wachtweken

Ceeke: 7e IVF met prednisolon en intralipid.

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Hee lieve meiden,

Ben ik weer! Net terug van vakantie in Frankrijk met schoonfamilie. Was erg gezellig, lekker relaxt, redelijk goed weer, ik miste alleen de wifi :-)

Zal eens kijken of ik alles heb onthouden: poeh, wat wordt er veel geschreven in een week :-)

Simba: voor jullie een hele mooie dag morgen! Gaat bijzonder worden, met of zonder zon! Fijn dat je nog even een mooie sjaal hebt kunnen scoren!

Sandra: meis meis toch, wat erg dat je moeder zo ontzettend ziek is... Ik denk aan je, brand hier een kaarsje. Wat moet dit een intense periode zijn voor je. Praat met haar, ben gewoon lekker bij haar en laat Ruben voor de vrolijke noot zorgen! Dikke kus voor jou!

Ceeke: vind het zo zo zo jammer dat je niet zwanger bent.... was er zo op aan het hopen, wat is het toch frustrerend en verdrietig dat het nu weer niet is gelukt. Elke vorm van 'eerlijkheid' ontbreekt in dit traject..... hele dikke knuffel voor jou!!!

Henne: zo blij te lezen dat je echo weer zo goed was!!! Fijn ook dat je er meer vertrouwen in krijgt, dat koekiemonster van jou is een toppertje!!! Wel jammer dat je je zo brak blijft voelen, vreet echt energie zo allemaal. Las dat je een topic hebt geopend over websites enzo. Super leuk joh, lekker surfen op internet en lekker dromen!

Tool: hoe is het met jou dit weekend? Zinnen een beetje kunnen verzetten? Zo fijn dat je gaat trouwen! Ben zoooooo benieuwd naar je jurk!!! Straks foto's sturen hoor!!! Jouw emoties blijven heen en weer schieten, moeilijk is dat/ Maar ze moeten er toch een keer uit. Leun lekker tegen je vent en maak je om de rest maar helemaal niet druk! Voor nu even lekker focus op de bruiloft! Wat voor soort muziek willen jullie dat de DJ draait op jullie bruiloft?

Syl: lekker in frankrijk nu? Waar zitten jullie? Wat leuk dat je laatst spontaan naar Caroline bent gereden! Top hoor, binnenkort kun je met E komen kroelen!!! Hoe gaat het verder? Gaat het oke met de doorstart??

Sen: wat ben je alweer ver! 34 weken! Ik vond het toen heel bijzonder dat het nog maar drie weekjes kon duren, maar ook nog 7 of 8 weken. Ik had telkens het idee dat ze eerder zou komen, maar dat was niet zo. Vond dat ook helemaal niet erg, heb net als jij enorm genoten van het bijzondere gevoel van zwanger zijn.

Esther: bij jou schiet het ook al zo mooi op! Waar zitten jullie ook alweer op vakantie? Ben zo benieuwd naar hoe jij het kamertje in gaat richten: was helemaal verliefd op jullie bedje!

Ursula: jij hebt gezellige weken voor de boeg: geniet ervan!!! Fijn om mensen om je heen te hebben die je lief zijn! Heb je nog eens een fotootje van je twee prachtig mooie kindjes?

Caroline: blijf het zo leuk vinden dat je een tweeling hebt gekregen! nu even zwaar, maar oh zo leuk! De verschillen, de overeenkomsten: super! Mooi trouwens dat de osteopaat heeft geholpen voor bram. Hoe had je oudste dochter het gehad bij opa en oma?

Fren: zag dat je een fotoboek had gemaakt: waar heb je dat gedaan? Hoe is het trouwens met je schoonzus nu? nadat laatst een bommetje was gebarsten?

Ruby: jij lekker op de camping. Heb het je al vaak gezegd, maar vind het bewonderenswaardig hoeveel energie jij altijd hebt en hoeveel je onderneemt!

Miki: weer wat beter met binkie! Mooi! Super lieve foto van jullie op fb!

Kaartje: wauw: wil met je ruilen! Je bent op de een van de mooiste plekken van China die ik heb gezien! De matrassen zijn echt vreselijk in China! Allemaal planken... wij hadden al meteen de tip gekregen matrassen mee t enemen toen we gingen verhuizen: gouden tip :-). Wat betreft eten: wat je kunt doen is om in het hotel te vragen dat ze voor je opschrijven dat je vegetarisch bent, dat je eet als een budhist. Dan krijg je super lekker vegetarisch eten. Want de groente gerechten zijn echt heerlijk. Of vis bestellen als je daarvan houdt. Dan krijg je over het algemeen gewoon een heerlijke hele vis, meestal gestoomd. Als je straks verder naar het zuiden gaat is het eten sowieso weer heel anders, ik vind dat zelf lekkereder dan het eten van de streek waar je nu bent. Oh ja, en facebook is inderdaad geblokt. Kun je niet opkomen in China. Ik heb mijn account pas gebruikt sinds we in Ierland wonen. Geniet er heerlijk van daar!

Dublin: hoe is het met je gelders welvaren? Gaat alles nog steeds goed met C? Wanneer ga je haar voor het eerst Ierland laten zien??

Laika: hoe is het met Jim? Wat een te schattige foto van hem laatst op facebook! Ben trouwens wel eens benieuwd naar de slaaptips die jullie destijds hebben gekregen voor Jim? Hier een dame die zeeeeer slecht slaapt overdag.

Lieve Eef: hoe is het met jou? Nog meer bekend over de ontwikkelingen op het werk van je lief? Balen dat je je eigen werk vaak niet meer zo leuk vindt.... kost teveel energie

Babeth: hoe is het bij jullie? Heb ik het gemist misschien? Ik vroeg met nog af of jullie al definitief besloten hadden wat je gaat doen met de operatie vs nieuwe pogingen. I is bijna jarig: leuk!!

Wen: jij weer bezig voor nieuwe poging: nou, alle duimen in dit topic gaan weer heel hard voor jou draaien!! Hoop dat je die hormonen waar over werd gemaild niet meer nodig zult hebben!! Jij ook weer allemaal leuke uitjes achter de rug en dat naast je drukke baan. Goed hoor!

Lieve Guusje: het is wat stil bij jou? Gaat het een beetje met je? x!

Hier alles verder goed, druk bezig met voorbereidingen, solliciteren blijft veel tijd kosten, maar ik heb straks wel veel afspraken staan. Super veel leuke reacties gehad op he feit dat we terug komen, nu nog eens zien of er ook daadwerkelijk een baan uitkomt :-) Heb volgende week weer een tweede gesprek (eerste via recruitmentbureau), dus eigenlijk pas eerste bij organisatie zelf. Hoop dat dat via skype kan. Tickets zijn volgende week echt schreeuwend duur...

E had het wel wat zwaar op vakantie, was allemaal veel te druk voor haar denk ik. 8 volwassenen en 6 kinderen in 1 huis. Met name die kids zaten de hele tijd bij haar, met haar spelen, liedjes zingen, knuffelen. Dus er was over het algemeen maar 1 iemand goed: mama. Stiekem ook wel schattig natuurlijk.

Geniet van jullie weekend!

XXX

Geplaatst

San, jij heel veel sterkte! Geniet van elk moment samen! En mocht ik iets voor jullie kunnen doen......

wat betreft de ovenschalen: tegen die tijd ben ik alweer thuis. Ga morgenochtend er naar toe. Ben in de middag weer thuis. (manlief is overigens de hele dag gewoon thuis)

Geplaatst

Ivfsh fijn dat jij zo'n mooi lijstje gemaakt heb....... ben een zeefje hihi. Lekker dat jullie al op dreef zijn met de verhuizing, nu hoop ik dat je snel een leuke baan hebt straks!!!

Wen als R wakker is brengen we ze langs, vandaag was ie rond 15.30 wakker. Eventjes ertussenuit knijpen. Het is zo zwaar hier, omdat mijn moeder "er nog voor gaat" en er dus nog niet echt gesprekken plaats kunnen vinden. Ze is daar heel duidelijk nog niet aan toe.....

Het mooie is dat ze nu via het web in kunnen loggen bij haar medische gegevens. Jammer dat er nog niet zoveel instaat waar we wat mee kunnen. Nier werking lijkt ons tot zover in orde. Mijn vader zei dat het vocht uit de lymfklieren niet helemaal OK was. Wat dat nu weer mag betekenen??? Klinkt mij niet goed in ieder geval. Heb ze geadviseert nu eens te vragen wat ze dan precies heeft. Hoe ze het noemen waar het nu zit. Onwetendheid is erger dan weten hoe het zit.

Simba nogmaals heel veel plezier morgen, wij duimen heel erg voor mooi weer zodat je je mooie jurkje aankan!!!!! Ik zeg foto!!!

Geplaatst

Hoi meiden

nog even gauw online, ik kom morgen (zondag overdag ;-) terug voor een uitgebreidere reactie.

LIeve Simba en JW ik wens jullie een hele mooie doop toe van kleine Sanne, vergeet de tissues niet mee te nemen want je houdt het vast niet droog, een fijne en bijzondere dag gewenst!!!

Geplaatst

Kalimera!

Lieve Simba, JW en S, een heel mooie dag vandaag! Geniet van dit bijzondere moment, met of zonder zon!

Ivfsh dankjewel voor t lijstje :happy:. Jullie een fijne vakantie achter de rug. En nu weer druk met solliciteren en de verhuizing. Hoop dat je snel een baan zult vinden. Heeft À. Eigenlijk al n nieuwe baan? Of zit t bedrijf waar hij werkt ook in NL en kan hij daar aan de slag? Mooie en leuke foto's van jullie trouwens op

Slecht geslapen hier door vriend. Het leek wat beter te gan met de ontsteking in z'n voet maar sinds vrijdag weer erger. Ondanks de zooltjes die hij gekregen heeft. Maandag gat ie bellen of ie eerder mag langskomen dan augustus.

de muziek overigens zal rock/top 40 worden, zolang er maar geen schlagers bij zitten, verschrikkelijk vinden we dat. We hebben deze dj al ns horen draaien en we vonden m toen goed.

Vandaag ns voor de kaarten gaan zitten.

Es, zijn jullie nog lekker aan t genieten van jullie vakantie?

Fijne zondag allemaal en tot later!

Geplaatst

Oh Tool balen zeg van de voet van je vriend. Hielspoor was het toch?? Hopelijk brengt het kaarten uitzoeken een beetje afleiding voor hem van de pijn en leuk dat jullie de DJ gevonden hebben!!!!!

Hier redelijk geslapen, R was beetje "vervelend" vanmorgen, ligt nu weer te pitten. Straks is ie vast weer vrolijk en gaan we even een frisse neus halen.

Geplaatst

Hè san, we dachten in eerste instantie idd dat hielspoor was, maar de podotherapeut zei dat t een ontsteking was die er wel heel veel op lijkt. Ontsteking zit in de aanhechting en onder de hak. Is nu werken, en als ie eenmaal in beweging is, dan heeft ie geen last ervan. Puur vanuit stilstaand positie, dus na t slapen, zitten, enzo. Wel heel vervelend idd. Hoop dat t toch wel minder gat worden...

Hier was t zojuist hard aan t regenen. Echt weer om in bed te blijven liggen me een boek of eerder. Hihi

Geplaatst

Onderweg naar Limmen... Bedanlkt allemaal voor de gelukwensen!!! Hartverwarmend...

Niet heel zenuwachtig... Wel wat gespannen....

Ze heeft voor nu een heel snoepig jurkje aan, en DE jurk ligt in de auto...hij is MOOI!!

Foto's volgen...

Geplaatst

goed plan foto ;-) hier breekt t zonnetje door dus vast ook voor sanne en pappa en mamma, veel plezier xxx

Geplaatst

Benieuwd naar de foto's Simba.

Hier een sjaggie dag. Zal gisteren wel teveel gedaan hebben. Wel net knoop doorgehakt over kinderopvang. We gaan ervan uit dat ik drie dagen ga werken, of dat nu voor mezelf is of in een vaste baan. J wil een dag in de week thuis zijn, dus dan hebben we voor twee dagen opvang nodig. Is financieel hoop ik ook nog te overzien. Morgen dus maar aanmelden...als ik durf...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden