Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee tool, geen foto. Was bang dat ze wakker zou worden van de flits, nu moest ze wel wakker worden, maar das wel een beetje heftig gestoord worden in je slaap...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daar heb je gelijk in, gestoord worden in de slaap is altijd heftig!

Zou wel een mooi plaatje zijn geweest.

Henne, schoenen kan ik van m'n zus krijgen als ze me passen. Heeft gelukkig dezelfde maat. En anders idd nieuwe. Maar kan ik ook daar krijgen.

Geplaatst

Ik maak de meeste foto's zonder flits Fren, vind ik altijd veel natuurlijker. Soms wat donkerder maar das niet zo erg toch? Volgende keer gordijn open en foto maken!

Hier nog steeds een beetje in shock door snelle overlijden van onze vriend. Het is zo triest: voelde zich niet zo lekker toen hij naar zijn werk fietste en nog geen 6 weken later is hij er niet meer, pfff zo gemeen en oneerlijk! Zaterdag is de crematie. Dan komt mijn moeder voor het eerst oppassen, geloof dat ze het wel spannend vindt en wilde graag pa meenemen. Niet zozeer om iets te doen (heeft in zijn leven nog nooit een luier verschoond) maar meer voor moreel support. Maar goed, we zullen niet langer dan 2 - 2,5 uur weg zijn dus zal wel goed gaan.

Hier ook een slome dag: vanmorgen waren de kindjes vrij vroeg, ben daarna nog gaan slapen, werd om kwart over 9 wakker gemaakt door de oudste die even kwam knuffelen en toen naar beneden ging om te ontbijten (heerlijk, zo'n zelfstandig kind) en mama mocht nog even blijven liggen, weer geslapen... Had het ook wel nodig want laatste 2 nachten waren natuurlijk bagger.

Gisteravond weer overstroming van het toilet, is ooit al naar gekeken maar we zijn het laatste huis in de straat op de riolering dus schijnt niet veel aan te doen te zijn. Helaas had ik toevallig net het ledikantmatrasje waarmee ik naar de stomerij was geweest even in de gang gezet... doorweekt aan 1 kant. Mijn moeder zal wel zeggen: kan ik wel schoonmaken (matras komt van haar dus beetje lullig). Maar ik vind het idee dat een van de kindjes zometeen ligt op een matras waar rioolwater in heeft gezeten erg ranzig dus besloten volgende week bij IKEA lekker een nieuw matras te kopen. Zouden jullie ook doen toch?

Nu schijnt de zon eindelijk dus zometeen maar even een wandeling maken als ze wakker zijn.

Geplaatst

Henne, hoe laat mag je? Verwachtte al bericht, maar het is hier natuurlijk zes uur later. Even vergeten...

Vandaag fietstocht gemaakt naar mooi dorpje. Daar lekker gegeten (gebakken rijst met groente :-) . Daarna naar markt en lopend nog naar park en dorpje. Nu echt op. Vannacht door harde bed en te warm weer slecht geslapen. Hebben nu dekbed uit hoes gehaald en onder laken gelegd. Hopelijk nu dus zachter en minder warm.

Ik ga even fb bijlezen en dat mailtje van Fren weggooien. Heb nu internet op hotelkamer, dus kom straks weer kijken.

Geplaatst

Oh Henne dacht dat je morgen je echo had spannend!!!!! Hopelijk alles goed en weer meer bevestiging!

Kaartje klinkt leuk allemaal wat jullie gedaan hebben.

Caro zit hier ook te wachtten tot R wakker wordt wil zo graag nog eventjes fietsen, het is heerlijk weer ervoor.

Mijn vriendin is geweest en ze gaan in aug door voor 4e telgje. Heb heel eerlijk gezegt dat ik enorm op zie om te zou moeten spuiten en ze begreep het. Daar merk je aan dat het een echte vriendin is!! Haar man doet het en ze heeft 1 avonddienst en dan doet haar collega het. We hebben een fijn gesprek gehad over mijn moeder, de kinders, het huishouden. Als vanouds weer gezellig. Merk dat ik me de laatste tijd beetje teruggetrokken heb van hun. Heb ook heel eerlijk gezegt dat ik nu ruimte nodig heb en echt alleen maar doe waar ik me goed bij voel om mezelf niet over te belasten. We hebben genoeg op ons bordje om ons te veel betrokken te voelen bij de rest van de wereld.

Hier twee foto's van R die helpt tijdens het strijken!! nou ja eerder mij van het werk afhoud hihi

[ATTACH=CONFIG]4333[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4334[/ATTACH]

Geplaatst

Henne, succes met de echo. Spannend weer!

Sen nog een uurtje of wat en dan je welverdiende zwangerschapsverlof!

Op de rest reageer ik later even. Zit nog op mn werk maar kwam even spieken voor henne.

Tot laterssssss

Geplaatst

Hi meiden, PRACHTIGE echo, zo blij, zit met tranen in m'n ogen. Moet nu even wat eten, zal later uitgebreider verslag doen.

Geplaatst

Wooooohooooooo meid wat een geweldig nieuws!!!! Van harte, NU ECHT! Ongelooflijk wat een wonder. Meid, het is jullie zooooo gegund!!!!

**** Koekie is oke, ole ole *****

Geplaatst

Ik wist het wel Henne, foto!!! Heerlijk genieten de rest van de dag en geen zorgen maken, in ieder geval tot morgen :-) Koekie vond de serranoham heerlijk!

Fren heb jij ook zo'n dekmatrasje er onder gekocht?

Die foto van Ruben die onder die strijkplank staat te lachen, geweldig San! En met je moeder op FB ook mooi...

Geplaatst

jeeeej Henne, gefeliciteerd met de mooie echo :-) en vanaf nu geen rauwe ham meer eten hoor, dat wordt afgeraden. Die ene keer kan geen kwaad. Zeker niet voor de 12 weken

Tool, zo snel al een jurk gevonden dat is super. Ik denk dat het een zwarte is :-) Ik zat zo eens te denken, een receptie tijdens een bruiloft, dat is volgens mij echt iets nederlands of niet? in Italië nog nooit meegemaakt eigenlijk.

Ik kom net thuis en vanaf nu lekker verlof jiha en pas in januari weer aan de slag. Henne nog bedankt voor het compliment :-) Heb trouwens ook nog een kleine crisis opgelost vandaag dus dat was een leuke afsluiting hahaha. Het gaat ook nooit normaal bij mij hè. Heb nog een lekker relaxing-pakket en een schattige rammelaar van mn collega's gekregen en er was taart. Maar goed, nu lekker bijkomen :-)

Geplaatst

Sen, geniet van je verlof!

San, te schattig die foto van r. Lachend onder de strijkplank.

Caro, balen van t overgelopen toilet, nu dus een nieuwe matras kopen. Zou ik idd ook doen, een nieuwe kopen.

Bijna pagina 1000 al....

Geplaatst

Henne yes yes yes!!!!

Caro overgelopen toilet nieuw matrasje?? Geloof dat ik ergens overheen gelezen heb ff terug.

Sen lekker verlof, geniet ervan het is voorbij voor je het weet hoor!!

Geplaatst

Henne, wat geweldig! Gefeliciteerd! Geniet ervan ... Foto?

Geplaatst

nee caro, heb geen dekmatrasje, wel aerosleep van mn schoonzusje, maar dat gooi ik er denk ik binnenkort af.

Sen, heerlijk verlof! Geniet er van! dit zijn de laatste weekjes dat je zelf baas bent over je eigen tijd, dus volop uitbuiten (en uitbuiKen) :-)

Geplaatst

Henne, SUPERRRRRRR wat fijn om koekiemonster weer te zien én te weten dat alles goed is!!

Caro, idd even een nieuwe matras halen;-)

San, leuke foto!

Caro, sterkte meis. Wat is het leven soms toch oneerlijk hé? Knuffel.

Nu nog ff werk en dan lekker naar huis... Merk dat ik wel wil maar mijn hoofd werkt niet echt goed mee. Teveel vragen, teveel waaroms. Pfffff vermoeiend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden