Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren wat schattig he?? Als ze zo te kennen geven je heel heel heel erg gemist te hebben. Heb je jezelf, F en V goed verwent met je aankopen??

Tooltje!! Welkom terug jij ook. Zal idd wel een temp verschil geweest zijn. Nu lekker lang nagenieten hiervan en straks lekker trouwen.

Was wel ff stressen hoor met foto maken. Niet teveel geluid willen maken want dan is het moment voorbij, maar zul je net zien geen camera in de buurt. Gelukkig zag ik mijn foon op het dressoir liggen dus snel gepakt en kiekje gemaakt. Jammer dat ie iets donker is, maar het staat in ieder geval op de gevoelige plaat!!

Hier megahoofdpijn, zit er onweer in de lucht of zou ik ook eens wat meer naar mijn lijf moeten luisteren?? Ben moe, pijn in knieen en voeten dus de podo maar bellen volgende week en spierpijn in benen........ Lang geleden dat ik me zo appelig gevoeld heb.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lekker he... die natte kledders.... Sanne houdt gewoon haar monde wagenwijd open, en dat is dan een kus ;-)

Maar ze geeft ook luchtkusjes, alleen ze blaast ze niet weg...

Maar fijn dat het weerzien zo fijn was!!

San.. wat stoer!!!

Geplaatst

Oeps, vroeg naar bed gaan is weer mislukt. Was ook pas om half tien thuis en moest toen nog eten. Laten we het er maar op houden dat ik even ben opgebleven zodat mijn eten kon verteren ;-). Welterusten allemaal.

Geplaatst

Kalimera!

Hier begonnen met de wasmarathon....eerste wasje draait...pfff...tis hier maar koud...zit hier in mijn dikke trui en warme trainingsbroek...

Ursela, jammer dat je niet meer mee schrijft, maar heel begrijpelijk hoor. Het gaat hier ook zo snel af en toe.

kaartje, wat bijzonder om te lezen hoe je zo bij de zw. van je zus wordt betrokken.leuk! En die bezoekjes, begrijpelijk dat het even teveel was. Nu weer even terugkomen bij je zelf en de positiviteit weer vinden! Komt goed schatje!

Ruby, veel plezier dit weekend!

Es, jij toch iets rustiger aan doen.

Wen, hoe gaat t bij jou?

Babeth, geloof dat ik iets heb gemist. Zingen?

en wat een lief moment tussen I en haar oma! Echt schattig!

Sen, wat een mooi en lief kaartje! Mooie tekst! Over je vermoeidheid, probeer daar waar je kunt de rust te nemen en go with the flow,al lijkt dat mss wel makkelijk gezegd door mij omdat ik nog geen beebje heb, maar het komt allemaal goed!

Henne, jij een mooie echo gehad! Super!

Caro,hoe gaat het met de twins? Is het beter met B. optillen van zijn hoofdje? Weet je nu al wat je gaat doen met de boxen? Een twinbox en twee enkele boxen?

Ivfsh, druk met werken? Zal wel even wennen zijn na een lange periode van thuis bezig zijn en nu weer actief in de maatschappij.

En toen was ik het kwijt.

Ga weer verder met was sorteren en nog ontbijten. Resultaat van deze vakantie bai se weeij, twee en een halve kilo bij, waarvan er al bijna weer ene kwijt ivm vochtafdrijving, hihihi. Ook een test gedaan en die was negatief, maar goed, zit op dag 22. Waarom ik getest heb weet ik niet...gewoonte denk ik...geen idee hoe m'n cyclus is en zo erg is de negatieve test niet. Ben er niet door uit mijn veld geslagen.

Fijne dag allemaal en tot later!

Geplaatst

"Caro,hoe gaat het met de twins? Is het beter met B. optillen van zijn hoofdje? Weet je nu al wat je gaat doen met de boxen? Een twinbox en twee enkele boxen?"

Tooltje, arme jij, zo koud hier... Heb je al nieuwe foto's op FB?

Gaat goed, ja Bram kan het nu heel goed, ligt voortdurend op zijn buik rond te kijken, probleem is dat ie meestal niet terug kan dus dan gaat piepen... P gaat nu vrijdag naar dezelfde osteopaat voor zijn rug en schouders, wie weet...

Boxen is lastig... wilde eigenlijk een grote 'playpen' met een deurtje maar die is ruim 7 meter omtrek en onze woonkamer is niet groot. Nou stelde iemand op het andere topic gister voor om een deel van de kamer af te schermen met losse hekjes, dus ga dat eens onderzoeken, lijkt me een goed idee! Heb gevraagd daar wat de andere tweelingmoeders doen.

Morgen een high tea date met 5 dames van het 40+ topic. Ken helemaal niemand dus ben benieuwd!

Geplaatst

Haha cao jij gaat van de ene naar de andere high tea, gezellig! Veel plezier alvast.

Sen, graag gedaan! Had eerst een kaart vanuit Italië willen sturen maar daar kennen ze dat niet volgens mij? Ebt het kaartje, ik heb hem ook niet ontvangen, mocht jecer nog een over hebben dan houd ik me aanbevolen! ;-)

Guusje ik wens je ( alvast) een fijne vakantie toe!!

San wat stoer om te zien!! super dat het je lukte om een foto te maken.

Fren, wat fijn dat je terug bent en wat lief de reactie van F! Die natte kusjes zijn hier ook bekend haha

Wat het liedje betreft, oom en tante van M waren 25 jaar getrouwd, daar had een nichtje een liedje voor geschreven op de melodie van mooi man....was hilarisch omdat we geen van allen zangtalenten zijn!

I was ook mee, zij ging mooi in een campingbedje slapen en we zijn om 1.30uur weer gegaan, was gezellig!

Sen wat bizar zeg die geslachtsloze kat, zij dachten zeker dat het een poes was.

Geplaatst

Guusje wanneer ging jij op vakantie dan? In elk geval geniet ervan!!! Ik hoop dat jullie echt even heerlijk tijd voor elkaar hebben, kunnen genieten met een lach en een traan!

Sen het zal best pittig zijn zo die eerste weken, hoor ik van mijn zussen ook vaak! Go with the flow...laat het gebeuren...jouw mannetje bepaalt nu jullie ritme en dagindeling.

Fren klinkt alsof je een heerlijke week hebt gehad! Was het niet stilletjes? Kan me voorstellen dat het heerlijk is om na zo'n week je kleine meid weer te knuffelen!

caro veel plezier bij je high tea! Lastig hoe het te regelen met boxen etc! Ook hier geen grote kamer en voor 1 box gaat de boel al op z'n kop, laat staan een tweelingbox!

Tool fijn dat je weer terug bent, nog fijner dat jullie het fijn hebben gehad!

Gisteren een hele dag gewerkt, ik zou zes uur werken maar ik was coordinator en dat ging hardstikke goed. Ik heb dus de 8 uur volgemaakt! Maandag en dinsdag ook weer coordinator...

Nu heerlijk twee vrije dagen. Vanmiddag verjaardag voor vanavond voorbereiden. Gerard is dinsdag jarig en we vieren het vanavond samen voor familie.

Geplaatst

hee meiden,

ik lees alles mee, maar kom niet zo toe aan reageren. Gaat allemaal heel goed hier hoor en zit ook wel prima in het ritme met werken, maar de tijd die overblijft is beperkt. Als ik beter ben ingewerkt ga ik nog maar een dag of twee in de week naar eindhoven, nu zijn dat er nog 3 of 4, dus best veel qua reistijd. E doet het ook steeds beter op KDV, nog wel echt wennen, maar dat is logisch natuurlijk. De momenten dat ze plezier heeft worden in elk geval meer en meer. Mijn baan is leuk: veel uitdagingen en ik ben met mijn achtergrond wel een goede aanvulling op het team. Daar waar ik veel ervaring aan heb was nog een gebrek aan en vv.

Dit weekend vast wat voorbereiden voor de verhuizing volgende week, we hebben al wat ikea kasten gekocht (yep, de welbekende pax kasten :-)) Die gaan we vandaag opzetten in de berging . Want bergruimte hebben we nodig! Dan volgend weekend naar ons eigen appartement en de week erna komen alle spullen.

Heb nog een aanbieding gezien voor meiden die nog foto's af willen laten drukken: http://www.posterxxl.nl/dibond kortingscode XXLALU2199. Dan krijg je een print van 20x20 op aluminium (is echt heel mooi, heel strak) gratis, maar je moet wel 10 euro verzendkosten betalen. Ik was toevallig op zoek naar zoiets, dus de aanbieding kwam mij goed uit. Op andere producten krijg je 30% korting met de code: 30PXXLALU.

Zo, dat was het promopraatje van vandaag :-)

Ursula: begrijpelijk, maar jammer dat je niet meer meeschrijft. Ik hoop dat we elkaar een keer in levende lijve zullen ontmoeten!

Voor alle anderen: dikke knuffel!

IVFSH

Geplaatst

Hahaha, we gaan as dinsdag pas ;) Ik moet maandag zelfs nog werken ...

Maar jullie hebben iig genoten Tool! Heerlijk.

Guusje, fijne vakantie! Volgens mij zijn jullie al onderweg of al daar? Geniet ervan!!!
Geplaatst

Lol...heb niet alles meegekregen tijdens onze vakantie, hihihi.

dan wens ik je nog n fijne laatste werkdag, maar eerst nog n heel fijn weekend!!

Geplaatst

werkse nog guusje! En dan op naar een fijne vakantie!

Ivfsh fijn dat je werk goed bevalt! Hoe vind je het om weer helemaal terug in nederland te zijn? En kan je man zijn draai vinden? Leuke tip trouwens die site voor die foto's! Wij krijgen de foto's digitaal en ik moet nog eens even kijken hoe ik ze af wil laten drukken!

Geplaatst

Sen, komt niet vaak voor wat jij beschrijft bij die kat. Ben nu acht jaar aan het werk en heb één keer meegemaakt dat een poes maar één eierstok bleek te hebben.

Es, kun je vanaf nu niet steeds coördinator zijn? Voel jij je prettiger, omdat je gewoon je uren kunt maken en geef je toch je lijf wat rust.

Henne, alles ok? Je bent zo stil.

Geplaatst

Gevonden 481164_367665473287645_1745268668_n.jpg

Wij hadden de salontafel weggehaald en de zithoek zo afgesloten met de box en poefjes dat hij een grote grondbox hadden. Ideaal ze zijn bij je in de buurt en ze kunnen lekker hun gang gaan. Nu hebben wij een vrij ruime woonkamer, maar dit kan ook zeker in een kleinere kamer volgens mij. Wel even lastig in het begin als je je glas op tafel wil zetten, maar dat went snel genoeg.

Geplaatst

Moe, gisteren erg sjaggie dag, vandaag druk, verder oké hoor.

Caro mijn nicht heeft ook een tweeling en die had met traphekjes een deel van de kamer afgesloten, toen ze iets groter werden daamee alleen de open keuken afgesloten zodat ze daar niet in konden kruipen/lopen als zij bezig was.

Snelle Knuf voor iedereen, kom snel uitgebreider terug.

Geplaatst

Hier ook te druk en te moe om uitgebreid te reageren. Wil in ieder geval Henne en IVFsh bedanken voor hun kaartje. Babeth wat vreemd dat jij hem niet hebt ontvangen. Zal hem nogmaals opsturen.

J vertikt het om te gaan slapen. heb hem eerst een tijdje laten huilen maar het werd steeds erger. Zodra je hem oppakte was hij stil. Hij is nu in H z'n armen in slaap gevallen en heb hem net in bed gelegd. Ga nu zelf ook slapen.

Slaap lekker allemaal

Geplaatst

Ruby wat het leuk om te doen?? Of enkelt alleen vermoeiend. Hopelijk heb je lekker kunnen slapen.

Henne en Sen hopelijk hebben jullie ook heerlijk geslapen en zijn jullie weer uitgerust voor een nieuwe dag zonder te druk te hebben en huilende kindje.

Ik zit al weer een poosje beneden, wat huishoudelijke klusjes gedaan zonder herrie te maken hihihi. Normaal is R om 6 uur present en erg actief en vandaag slaapt ie uit en heb ik ook vrij. kan ik niet meer slapen.......... Straks hopelijk het laatste stukje bestating afmaken in de achtertuin en vanmiddag naar mijn nicht en gezin heerlijk kletsen en eten. We nemen de glijbaan en een wipje over voor R. Even wat anders doen dan voor ons huis bezig zijn of mijn moeder. Ze is van de week 3x van de stoel afgegleden op de grond. Normale mensen slapen in bed. Nu is mijn moeder altijd al een nachtmens geweest, maar nu doet ze maar gevaarlijk en luisterd naar niemand. Ik denk dat er een hoop angst bij zit. Bang om niet meer wakker te worden. Ze put hierdoor wel zichzelf uit, want als ze wel op bed gaat liggen is ze ook binnen 5 minuten helemaal vertrokken.... Waarschijnlijk heb ik die eigenwijsheid van mijn moesje geërft. Dat kan nog wat worden....

Geplaatst

Kalimera meiden!

Ruby, je klinkt moe als ik je berichtje lees. Hoop dat de taptoe geslaagd was/is?!

Knuffel terug!

San, moeilijk moeilijk om je moeder zo mee te moeten maken en al helemaal van een afstand. Vertellen ze je n wel meer of is de informatiestroom nog hetzelfde?

en wat t vroege wakker zijnbetreft, hier ook ene. Ben nog op Griekse tijd. Daar is het een uur later, en aangezien we altijd om half 8 aan t ontbijt zaten (hier dus half 7) zit ik nog steedsin dat ritme. Dat A. Dagdienst heeft en om 6uur opstaat werkt natuurlijk ook niet echt mee, lol.

Succes met het afmaken van debestrating achterom en veel plezier bij je nicht!

Henne en sen, beetje geslapen?

Hier staat vandaag een strijkdag op t menu. Alle vakantiekleding is gewassen en gedroogd (mbv de ventilator) en nu kan ik alles gaan strijken.

Fijne dag allemaal en tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden