Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben trouwens erg aan het bezuinigen hier op de boodschappen. Tips over hoe dat (makkelijk) kan zijn altijd welkom.

Kijken hoelang ik dit nu weer vol ga houden. We hebben geld geleend van schoonouders om tuinhuis te bekostigen en wil dit zo snel mogelijk terug betalen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kalimera dames!

Ivfsh, oei, lastig dilemma. Fijn dat ze wel aan jou denken. Jij bent idd degene die deze afweging moet maken. Kijken wat je huidige baan je te bieden heeft, wat voor toekomst en hoe dat in de andere baan is. Succes! En geniet van je vrije dag!

Ruby, fijn dat je zo genoten hebt en dat je er energie uit hebt gehaald! Mooi om te horen!

San, wat fijn dat het beter gaat met je tante! Dat is tenminste weer een goed berichtje! Geniet lekker van je vrije dagje met R. Mbt boodschappen, aanbiedingen nagaan in de diverse krantjes? Zo doen wij het vaak. En wij gaan redelijk vaak naar de Duitse al.di en li.dl.

Geplaatst

Meiden wat een dilemma's en beslissingen hier.

Ivfsh ik zou eerst rustig afwachten of het tot een gesprek komt en dan ook grondig proberen te achterhalen wat er met de vorige kandidaat mis is gelopen. Je hoort nu één kant natuurlijk, maar wie weet verwachtte de directie wel dat diegene op donderdag om negen uur op kantoor was als ze daarover woensdagavond een mail stuurden oid.

Ik ben van nature zelf altijd geneigd mensen het voordeel van de twijfel te gunnen, maar weet inmiddels ook hoe ontzettende makkelijk dingen anders voorgesteld kunnen worden.

Tool, kijken wat de mogelijkheden zijn is altijd goed. Met alle mogelijkheden op een rijtje kun je beter beslissingen nemen dan op basis van veronderstellingen.

San gelukkig redelijk goed nieuws van je tante. Wat betreft de boodschappen: eens in de week vooraf een menu maken en daarvoor boodschappen doen, daarbij rekening houden met de aanbiedingen, als het kan dan ook boodschappen doen in meerdere supermarkten, houdbare waren die flink in de aanbieding zijn groot inslaan, zo min mogelijk luxe artikelen daaronder valt ook alles wat kant en klaar en voorgesneden is, een krop sla is echt voordeliger dan zo'n zakje en met een aantal potjes kruiden kun je bijna al die kant en klaar mixen zelf samenstellen. Ik sta zelf altijd weer verbaasd te kijken naar die dingen als wereldgerechten enzo. Je moet nog enorm veel toevoegen en het enige wat er eigenlijk n zon duur pakje zit is een kruidentuin en een sausje. Net als pastasaus, een blik ongepelde tomaten en zelfgesenden groente kom je net zover mee.

En opletten wat je weggooit. J haalde altijd een half brood voor de lunch maar nam dat na twee dagen al niet meer mee omdat hij het dan oud vond. Ik gooide daardoor echt veel brood weg. Nu vriest hij het oer vier sneetjes in, die hij per dag uit de dieprvies haalt.

Oh help, Henne de huisvrouw... :-/ nou jam daar ben ik in ieder geval zekerder in dan Henne de moeder.....vannacht bizar gedroomd dat Koekie te vroeg werd geboren maar dat was niet er, hij leek totaal niet op ons en ik wist absoluut niet wat ik ermee moest. Schijnt normaal te zijn hè, dat soort dromen? ;-)

Verder onrustig vanwege de allergie. Had gisteren voor m'n eigen rust nog antihistamine genomen, maar kan ik niet mee aan de gang blijven natuurlijk. Vanochtend wel prednisolon verhoogd op advies van Pf. Hij gaf san dat de mogelijke bijwerkingen daarvan minder ernstig zijn dan het risico van een ernstige allergische reactie (als ik in shock raak krijgt het kind ook geen zuurstof, doodeng idee). In principe zou de prednisolon het nu tegen moeten houden, maar aangezien ik niet weet wat het veroorzaakt is het best moeilijk daarop te vertrouwen. Daar gaat zeker wel weer een tijdje overheen. Durf nu ook niet goed terug in bed te kruipen, wil 'alert' zijn. Als J het weekend thuis is ga ik wel bijslapen.

Esther fijn dat je werk zo goed geregeld is. Zo kun je toch nog aan de slag blijven, erg prettig lijkt me. En prachtige foto's! Heerlijk om te lezen dat je je zo gelukkig voelt, dat gun ik je zo. Hoe gaat het met het kamertje? Heb je nog gordijnen kunnen vinden? Ik ben online behangetjes aan het bekijken, heb nu wel een idee van wat ik ongeveer wil. Binnenkort eens kijken wie wanneer kan helpen. Wil graag voor de feestdagen klaar zijn, maar durf tegelijkertijd nog niet echt te beginnen.

Kaartje zijn jullie er al uit of het een echte babykamer wordt voor je neefje/nichtje? Ik vind het toch wel enorm knap van je, én van je zus en zwager, dat jullie dit zo samen kunnen beleven en dat je overal bij betrokken bent. Ik sta zelf toch een beetje te steigeren als m'n (schoon)zus meedenkt, hoewel ik het gisteren met m'n broer wel even over namen heb gehad.

Ruby heb je gisteren overleefd? Zag leuke foto's voorbij komen.

Fren heeft F nog weer doorgeslapen. Las in het andere topic dat je aan de najaarsschoonmaak bent begonnen ;-)

Caro ik sla even over voor dit recept, vrees dat het op m'n darmen gaat slaan hihi. Was P al bij de osteopaat geweest voor z'n schouder?

Sen heb jij een afspraak gemaakt bij de huisarts? Lijkt me verstandig hoor, om dat eerst te doen voor je allerlei therapeuten uit gaat proberen. Wel grappig om op fb te zien hoe iedereen 'zweert' bij z'n eigen ervaring. Maakt het voor jou ook niet makkelijker. Wat ik er zelf van weet is (kort door de bocht!) dat een chiropractor 'kraakt' een osteopaat juist heel erg zacht manipuleert en een manueel therapeut zit daar volgens mij een beetje tussenin. Voordeel van osteo vind ik zelf dat ze verder kijken dan het skelet. Ik had veel las van mijn schouder en dat bleek te komen door een zenuw die klem zat bij m'n lever. Afgelopen keer zat m'n nek helemaal vast en nadat dat los gemaakt was, had ik minder last van m'n darmen. Dat soort dingen. Maar bijvoorbeeld mijn zus heeft heel concreet een scheve nekwervel en die gaat eens in de zoveel tijd naa een manueel therapeut om dat weer recht te laten zetten. Is ze ook heel tevreden over. Misschien kan je huisarts er nog iets zinnigs over zeggen.

En hoe is het met de krampje van J? En heeft hij nou reflux of had ik dat van een ander kindje gelezen?

Hmm, ik ben kletserig vanochtend zeg hihi. Brei er maar even een eind aan. Zo eens proberen een vriendin te bellen die , shame on me, nog niet eens weet dat ik zwanger ben. Telkens stelde ik het uit om te bellen omdat ik weer onzeker was, maar dat is inmiddels natuurlijk meer dan erg.

Tot later

Geplaatst

Henne zit op haar praatstoel :-) nou dat wordt niks meer met terug je bed in je bent veel te wakker haha!

P gaat morgenmiddag naar de osteopaat, voor rug en schouders... Ben heel benieuwd, hoop echt dat hij er wat aan heeft. Hij doet veel te veel, is activiteitenbegeleider en werkt zelf altijd net zo hard mee met sjouwen, in de tuin werken, doosjes vouwen en voetballen... terwijl hij dat allemaal niet zou moeten doen maar ja, hij moet die jongens stimuleren en kan dan niet aan de kant gaan zitten.

San ik ga eens keer in de week naar Dirk, soms naar de Lidl en verder meestal naar c 1000 omdat die hier in de wijk zit, dus kan ik lopend met de kinderwagen (uitje van de dag...). Zou ook vaker naar de Aldi willen, prima spul, maar is erg ver weg. Ik kijk altijd naar aanbiedingen. We eten ook echt vaak wat in de aanbieding is.

En Henne heeft gelijk: voorgesneden is veel duurder, al bezondig ik me regelmatig aan een zak sla en kipblokjes omdat ik een hekel heb aan kip snijden... Brood ligt bij ons standaard in de vriezer dus wij hebben nooit oud brood om weg te gooien. En resten van het avondeten vriezen we bijna altijd in, ook handig want als we een keer geen boodschappen doen altijd wat in huis.

Geplaatst

Ben idd niet teug naar bed gegaan Caro, maar meer uit angst voor een nieuwe allergie aanval. Wilde gewoon gedoucht en aangekleed zijn voor als dat weer gebeurt. Maar heb van de nood een deugd gemaakt en liggend op de bank idd die vriendin gebeld. Is een vriendin van de lagere school nog, contact is er altijd maar soms meer en soms minder. Had haar nu in mei voor het laatst via de mail gesproken. Wilde telkens bellen met ons nieuws, maar ja dan gebeurde er weer wat waardoor ik dat niet durfde of niet deed omdat ik zelf gewoon nog niet zo blij was. Maar we hebben nu heerlijk even bijgekletst, ze is onwijs blij voor ons en wat blijkt....ze is net zelf heel pril zwanger van de 3e! En zij was maar aan het bedenken hoe het ze het mij dan weer moest vertellen. Gaan nu proberen echt wat meer contact te houden. Ze woont in Friesland dus wel beetje moeilijk om af te spreken, maar gewoon vaker bellen is al en begin.

Zit ondertussen telkens te checken of ik al rood uitsla, huid prikt nog wel beetje dus vertrouw het niet helemaal. Blij dat ik de komende dagen even niet alleen thuis ben hoor.

Babeth, jij schreef toch over een nichtje/vriendin (?) die de hele zwangerschap prednisolon heeft gebruikt? Weet je ook welke dosis en of ze daar verder nog extra controles voor gehad heeft oid (ivm groei kindje). Ik zie het er van komen dat ik het ook moet blijven slikken en wil me graag voorbereiden op gespek met de gyn 8 okt.

Zo, dan nu echt even snel administratie wegwerken. Betaaaalen, leuke klus. En op een rijtje gaan zetten wat we nu écht allemaal moeten aanschaffen en wat dit ongeveer kost. Zal het topic over waar je blij mee bent ook eens uitspitten. Word helemaal iebel van al die lijstjes overal, zoveel lakentjes, zoveel pakjes, zoveel dit, zoveel dat. Mag een baby'tje nu wel of niet gelijk in een slaapzakje trouwens? Op alle lijstjes staan lakentjes en dekentjes, maar ik ben van neefjes/nichtje slaapzakjes gewend.

Oh en San invriezen idd! Laatste weken niet meer, maar voor ik zo moe was kocht ik altijd van die kilo aanbiedingen vlees. Dan stond ik het ene weekend gehaktballen te draaien en het volgende weekend stoofvlees te braden en dat ging dan op één portie na in de diepvries. Zo kon ik wel profiteren van de aanbieding én je hebt altijd je eigen kant-en-klaar voorraad voor dagen dat je weinig tijd (zin) hebt om te koken. Ik vries vlees eigenlijk nooit meer 'rauw' in. Kipkluifjes is ook zoiets: kilozak halen op de markt, even marineren met wat ketchup, ketjap en waar je zin in hebt. In de oven schuiven en in porties invriezen. Vulling voor taco's, gehaktsaus. Je bespaart niet alleen geld, maar ook tijd. Hmmm, zullen we een Libelle topic openen?? :happydance:

Ik ga rekeningen betalen, snertwerk.

Geplaatst

Ja laten we dat doen. Een topic recepten openen.

Ik moet zeggen dat ik altijd vergeet in te vriezen. met als gevolg dat ik heel veel heb. Brood wel altijd in de vriezer. Daar zorgt A voor.,

Wel een ding wat je zegt. Vlees niet rauw invriezen. Ga toch maar eens proberen wat te veranderen bij ons.

Toedels ga zo lekker naar huis, uurtje slapen en richting Rotterdam..

dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Nuttige tips allemaal thanks kan ik zeker iets mee.

Ruby slaap lekker en veel plezier vanavond.

Was ik net met R zijn fotoboek bezig en natuurlijk vergat ik tussentijds op te slaan. Programma liep vast grrrrr dus het gemaakte van vandaag kwijt en ik was zo lekker op dreef. Ach ben ik braaf geweest!

Geplaatst

Oooh dat is frustrerend San. Ik heb een stapel rekeningen weggewerkt en een aantal mensen gemaild dus ik vind mezelf ook wel weer erg braaf. Kijken of ik nu nog even een bodoschap ga doen, er schijnt hier zowaar een soort van zonnetje na een akelig donkere ochtend.

Geplaatst

Oh shit... eet een koekje, zit te kletsen met een vriendin... voel iets geks: kies gescheurd! Aan de binnen- en buitenkant, de achterste kies naast het gat dat een paar weken ontstaan is door een kies te trekken!! Balen! Ik moest al terug voor een wortelkanaalbehandeling maar nu? Kan morgenmiddag terecht, vriendin boodt aan op te passen, gelukkig geen pijn (nog?) Ik wil 'm wel behouden maar zie het somber in, anders heb ik wel een heel groot gapend gat daar! Misschien een kroon?

Pfff hier baal ik van. Heb best een goed gebit verder maar met die linkerbovenhoek ben ik al minstens 10 jaar aan het klooien.

Geplaatst

Oh Caro dat is balen zeg en ook altijd van die dure dingen. Ik heb ooit een laten rekenen voor een 5delige brug aangezien er een behoorlijk gat was ontstaan na het trekken van een grote kies. Extra verzekerd zijn zet geen zoden aan de dijk heb ik toen ondervonden en gelijk mijn tandverzekering opgezegt. Hopelijk kan je hem behouden. fijn dat je vreindin op wil passen.

Zo Henne jij bent ook productief bezig geweest. Hier nadat R wakker was braaf een boterham gegeten samen ne lekker gespeeld. Moet nog naar de bakker, gister was er daar stroomstoring dus moet nog even gaan betalen, maar ik zit wel lekker met mijn bakje koffie nu en R lekker aan het spelen met de kussens van de bank, o nee al weer met wat anders. Dat is niet bij te houden hihi.

Geplaatst

Even.een berichtje uit Turkije. Het is hier heet, maar heerlijk onder de parasol. we zijn heerlijk aan.het genieten van.elkaar en het heerlijle weer.

lieve groetjes van.ons xxx

Geplaatst

Guusje heerlijk, geniet er nog van!

San ik heb een (belachelijk dure) gezinsverzekering en had ivm de wortelkanaalbehandeling opgevraagd wat ik mag besteden. We mogen met z'n allen 500 euro per jaar besteden en ik heb nog ongeveer 400 euro over, dus een kroon of wortelkanaalbehandeling moet kunnen in ieder geval. Ik hoop eigenlijk dat de wortels met het probleem aan 1 kant zitten, dat ze dat stuk er uit kan trekken en over de rest een kroon heen kan doen, dan ben ik meteen van die wkbh af... We zullen zien morgen, eerst de rest van de dag en nacht en morgenochtend doorkomen zonder dat er nog meer afbreekt of vulling er uit valt...

Geplaatst

Guusje fijn dat jullie het zo goed hebben daar, lekker genieten hoor!!

Caro idd belachelijk. ik mocht 425 euro per jaar declareren en daar zaten mijn controle behandelingen ook bij.

Geplaatst

Guus heerlijk, geniet ervan!

San nog naar de bakker geweest?

Caro aaaaiiii, dat is echt niet leuk. Gelukkig dat je het dan waarschijnlijk nog wel binnen de verzekering op kunt laten lossen.

Ik lijk eindelijk toch echt wat meer energie te krijgen (afkloppen). Net nog even boodschappen gedaan en nu wel moe, maar het ging wel goed. Was even bij Zeeman binnen gelopen, zag een heel schattig vestje/jasje, pas vanaf maat 68...beetje jammer.

Als we het dan weer over recepten hebben en wat we eten: kleefrijst, semi-koreaans gemarineerde bieflapjes (vlees uit de aanbieding ;-)) en dan voor J geroerbakte spruiten en voor mij brocoli want ik haat spruiten op welke manier dan ook.

Tijd om plat te gaan met een boek!

Geplaatst

Voor je het weet mag je los... Zeeman heeft zulke leuke dingen! Ik kom er nooit zonder iets vandaan, ook nog voor de oudste hoor, gister nog 3 leggings halen, 2 betalen! Ze groeien zo hard...

Geplaatst

Guusje, lekker meid! Geniet ervan en van elkaar!

hier nu naar huis. Werkdag is weer voorbij. Vanavond nog een zu.mba.sha.pe les geven, de laatste keer en vanaf volgende week is het een wow les. Women only workout...

Geplaatst

Aiiiiii, B.ij heeft bij de d.waze d.agen die grote N.ijntje lamp in de aanbieding...zal ik wel, zal ik niet... We hadden er laatst samen naar staan kijken maar vonden m veeeel te duur, nu nog eigenlijk hoor, hmmm... Straks J eens vragen.

Wij hadden vroeger ook aan kleding bij de z.eeman vandaan, tshirtjes enzo. En ik zat op een enorme kak-school, waar alleen e.sprit en m.exx ed gedragen werd, maar regelmatig kreeg ik opmerkingen over de leuke shirtjes ;-) zo zie je maar weer.

Geplaatst

Henne wat kost die nijntje lamp nu dan? daar heb ik mn oog maanden geleden ook al op laten vallen die zijn zo gaaf.

meiden, het is voor mij nu even onmogelijk om alles hier bij te houden want ik heb mn handen vol aan de kleine man. Eergisteren stond opeens de huisarts voor de deur. Dat is standaard als er een kindje geboren alleen zou hij een afspraak maken maar dat had hij niet gedaan. Maar goed, hij kwam als geroepen. J. blijkt dus reflux te hebben en daar heeft hij ranitidine voor gehad. We zien gelukkig al resultaat want het arme mannetje was alleen maar ontroostbaar aan het huilen. Ik heb gelijk mn gewrichtsklachten genoemd maar de huisarts reageerde zoals verwacht: zullen de hormonen wel zijn, ontzwangeren blablabla wacht het maar even af en anders alsnog langskomen. Schiet ik dus niets mee op :-(

Geplaatst

Hee meiden, je krijgt die Nijntje lamp nu ook bij een jaarabonnement op mama ... Ik weet de precieze naam niet meer. Abo kost 75 euro ofzo. Heb t meteen gedaan. Vind de lamp zo leuk!

Geplaatst

*breekin*

Hi San, als mienhuismuts kon ik het niet laten even te reageren op je vraag.

Kijk even op http://www.voordeelmuis.nl. Wat je ook wil aanschaffen, daar vind je terug of het in de aanbieding is ergens.

Superhandig. Handige bespaartips verder: Lidl of Aldi groot inslaan eens in de twee/ drie weken. Verder luiers Lidl, opvolgmelk AH huismerk (in de aanbieding 6 euro) en voor de benzine de app van directlease downloaden. Altijd de goedkoopste benzine in de buurt.

Liefs

Cjee

*breekuit*

Geplaatst

Bij Fab.ulous mama Ivfsh, maar zie op de site dat de actie al uitverkocht is. Anders was dat idd leuk geweest.

Sen die van 50cm is 79 en die van 80 cm 129 euro. Denk wel dat je ervoor voor de deur moet gaan loggen, of om middernacht inloggen ofzo. Ik wil ook de l.odger of s.noozebaby wikkeldoek kopen, die zijn 29 of 20 euro.

Geplaatst

Wie wil 'm niet de Nijntje lamp? Heb er ook bij staan kwijlen maar ging me toch te ver die prijs.

Voor wikkeldoeken is het te laat voor mij... Doet me wel denken aan de tijd dat ik in Utrecht woonde: was groot fan van de Dwaze Dagen! Nu geen BIJ in de buurt...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden