Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo ook bijgelezen :))

Leuk die verhalen over elkaar leren kennen!!

Caro top die buggy zeg! Wie weet is het onderdeeltje nog vast te zetten?

Aan de berichtjes gezien te hebben was het erg gezellig vanmiddag, wie weet zitten er nog een paar?? Wij zijn ook op stap geweest, even winkelen. Heb eindelijk de voetenzak voor op de fiets gevonden waar ik naar op zoek was. Heb nog geen funny foto kunnen maken van onze clown vandaag, hij was nogal braaf.....

Gister is het wel gegaan hier. De appeltaart was heerlijk, moet alleen eens zorgen voor een deegroller. Dat staat altijd op mijn lijstje als ik boodschappen voor de taart ga halen, maar vergeet dat ding altijd. Lekker snugger. Net het laatste stukje met zijn allen opgesmikkeld.

Is het misschien een idee om de volgende meeting weer met mannen en kinders erbij te doen bij iets als een indoor speelparadijs of zo??? Hmm ga een surfen hierop.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Oohhh wat lig ik te balen in m'n bed. Het is echt niet leuk om ziek te zijn als er zo'n leuke date gepland staat! Volgende keer weer aanwezig...

Leuk al die verhalen;) Hier de onze. W voor het eerst gezien op de duikbeurs waar ik was met m'n tweelingzus. Die kende hij al, veel samen gedoken maar hij wist dus niet dat er twee bijna dezelfden waren;) Ik geloof dat hij ons maar een druk setje samen vond... Twee maanden later was ik samen met ex en zijn we naar W's verjaardag gegaan. Erg leuk gekletst, ex vroeg me zelfs waarom W en ik niets hadden want dat er een klik was, was schijnbaar overduidelijk. Daarna met een groep naar Egypte geweest voor een weekje duiken. Uiteraard was W daar ook bij maar ik was nog samen met ex... Toen had ik al wel m'n twijfels (ex bleek een creep te zijn, héél eng) en na terug komst ben ik bij hem weg gegaan. Met W mocht ik geen contact hebben want die behoorde tot zijn vriendengroep... Gelukkig had W daar lak aan en is hij al snel een avondje langs gekomen;) Een half jaar daarna ben ik bij hem ingetrokken en inmiddels al 10 jaar gelukkig samen. A.s. woensdag zijn we 7 jaar getrouwd;)

Meiden, ik ga eens douchen en kijken of ik me dan wat beter voel. In elk geval wel frisser!

Fijne avond en tot lees.

X

Geplaatst

Was erg gezellig!

Heb wel gewoon gekookt hoor... De bonbons werden dankbaar in ontvangst genomen, mijn vader was er ook nog om de oudste thuis te brengen, die lustte ook wel wat. Maar geen aanrader dit helaas. Ach het ging om het gezelschap. Ben wel erg moe nu...

Geplaatst

Tool en Syl, meneer begint pas nu ik rustig op de bank lig een beetje duidelijk te schoppen hoor, het lag niet aan jullie ;-) Merk wel dat ik toch te lang ben blijven zitten, net met douchen een hele onaangename gespannen buik, maar nu ik lig gaat het wel dus ach....vroeg naar bed en morgen niet inspannen. En idd Caro, het gaat om het gezelschap maar het is toch jammer dat de entourage/het eten dan tegenvalt. Volgende keer weer beter..... Zal morgen een uitnodiging voor een datum in feb/mrt versturen!

Geplaatst

Hoi hoi,

hier ook relaxt thuis, ik ben erg blij dat ik me Goed genoeg voelde om te komen, vond het erg gezellig, helaas weer niet iedereen echt kunnen spreken.

de high tea op zich vond ik ook tegenvallen maar de rest maakte alles goed ;-)

ik zie net bij het teruglezen dat er al aantal extreem vroeg wakker waren , jeetje!

Geplaatst

Was om half zeven thuis, keurig op tijd, vond t een super geslaagde middag, en blij jullie nu allemaal ( behalve San en Sen) gezien en gesproken te hebben!

Net met C een hotel geboekt voor de kerstdagen, heerlijk paar dagen Maastricht, nu nog restaurantjes er bij zoeken, lekker vooruitzicht ;- )

Simba, Sen, San, Ruby en Ceeke,...jammer dat jullie er niet bij waren, hopelijk volgende keer, knuffel dan maar digitaal : -)

Hier half doodjes op de bank ook hoor.....

Geplaatst

Sufgeluld noemen wij dat altijd... :-) Oeps sorry...

Hier was het goed gegaan maar qua eten chaotisch: babies hebben nog een keer een fruithap gekregen, terwijl ik die al had gegeven vlak voordat ik weg ging en P vroeg hoeveel flessen ze nou hadden gehad? Twee dus, maar hij had al groentepotje opengemaakt dat stond klaar in een bakje, dat is de koelkast in gegaan en uiteindelijk met een papfles om 8 uur naar bed. Kunnen jullie het nog volgen :-)? Als mama er toch niet is...

Geplaatst

Was om half zeven thuis, eenmaal thuis zat zusjelief met man en vier kids op de bank...even de meubels kijken! Zijn blijven eten en hebben hier gedouched en heb ze net uitgezwaaid. Nu helemaal geradbraakt...

Ik duik zo mijn bed in.

Meiden ik vond het echt een fijne middag! Ik had het er met Kaartje nog over de terugweg en volgens mij hebben we het vandaag her en der ook wel benoemd...fijn cluppie meiden bij elkaar!

Geplaatst

Kalispera meiden!

het was weer gezellig! Ben eindelijk thuis. Om 8uur in ker.kr.ade en toen effe naar mcdrek voor een chi.cke.n sen.sa.tion en frietjes (had ik opeens hele erge zin in) en A. Heeft Chinees gehaald.

Eef, bedankt voor de tip mbt het verven/schilderen en wat leuk! Kerst in Maastricht vieren!

Babeth, nogmaals bedankt dat je me hebt afgezet bij t station!

Zitten te kijken naar Ned. 1 naar een cabaretière. Geweldig!! Liggen dubbel hier!

syl, wat een poepies jullie puppies!

Geplaatst

Lenette van Dongen toch? Heb ik in april live gezien hier in de schouwburg. Veel gelachen maar ik vond haar wel mild geworden. Vroeger was het echt zo'n felle feministe...

Raar he maar ik had ook honger terwijl ik nog het meeste van die laatste ronde heb zitten snaaien (jaja ik weet het...). Hadden kip met rijst en ajam pangang van chicken tonight: geen succes, ook al niet!

Geplaatst

Hi! Ik vond het ook heel leuk om jullie weer te zien, heb helaas niet iedereen gesproken maar ja, zo gaat dat he? Ik was ook om half zeven thuis, net op tijd om Jim in bad te doen en naar bed te brengen, dus helemaal goed!

Geplaatst

hee meiden,

Was zeker gezellig! Maar die high tea stelde helemaal niets voor, tenzij je ervan houdt je vol te stoppen met bonbons en cakejes :-). Tja, ze stellen het op de website allemaal een stuk mooier voor. Volgens mij moet die tent het volledig hebben van diners (dat hoop ik dan voor ze...).

Ik was mooi op tijd zodat ar naar psv ole ole ole kon, brave vrouw ben ik toch, haha.

Geplaatst

Heb inderdaad ook niet meer gegeten, zat helemaal vol met zoetigheid. Was om kwart voor 7 thuis, inderdaad op tijd voor de fles en t eten van fiene. Daarna uur later al weer Nasr een verjaardag en nu net thuis. Best wel een beetje moe nu...

Geplaatst

Es en ik hadden bedacht dat het ook leuk zou zijn om een keer buiten een stad af te spreken. Dan bijvoorbeeld gezellig een boswandeling maken voor de liefhebbers en daarna wat eten. Nou woon ik toevallig in zo'n geving :-) . In A.merongen zit een leuk pannenkoekenhuis in het bos. Misschien ook leuk? Ook evt iets voor met partners en kindjes. Er zit ook een grote speeltuin bij. http://www.hetberghuis.nl/

Geplaatst

Wij hebben een dag niets gedaan..

Vrijdag de verjaardag van JW gevierd, het was 2.45 voordat we in bed lagen, en Sanne wilde alweer drinken om 5.30, en om 6.30 vond ze het dag... nog kunnen rekken tot 7.00. (Ruim een uur vroeger dan anders)

Toen is JW eruit gegaan en om 9.15 hebben we een wisseling van de ewacht gedaan.

Sanne heeft een pyjamadag gehad, en wij gewoon een hele luie dag....

En nu zit ik alweer een uur met Sanne beneden..... ze dart op de bank heen en weer...Kruipt regelmatig even op schoot, voor mijn laptop... voor het gemak de tv aan, en ze swingt mee op de muziek van de snorkels ;-)

Mama een bakkie leut, Sanne een beker limo, en straks een banaantje....

Vanmiddag naar de verjaardag van mijn neef in Pijnacker. Wie zitten daar ook alweer in de buurt? Dan kan ik zwaaien onderweg. Zijn nog nooit op zijn verjaardag geweest. Maaar hij stond vrijdg hier opeens voor de deur. Was erg leuk!

Hij had een motor gekocht een paar weken terug, en hij had een vrije ag gehad, dus hij is 's avonds op de motor gestrapt.

Ongelofelijk 2 jaar terug is hij heel erg ziek geweest. Bern er zelfs een beetje angstig voor geweest dat hij het niet redde. Heeft nu wel een pacemaker en is blijvend hartpatient. Maar jeetje.... hij is er nog! Zijn ouders zijn zijn oudere zus verloren toen zij 4 jaar was, Maar gelukkig is mijn neef beter geworden.

Geplaatst

Weekend lijkt me dan wel leuker als het iets beter weer is (nou ja, als je dat mag verwachten), gecombineerd met de jaarlijkse Bbq ofzo...? Met mannen en evt kids?

Ik zal straks even J zijn hulp vragen, die maakt voor presentaties altijd kaartjes met mooie cirkels voor afstanden enzo ;-) , laten we gewoon eens kijken wat in het midden ligt. Degenen die het verst wonen, wonen domweg zover uit elkaar dat als één een thuiswedstrijd heeft, de ander uren onderweg is.

Idee van wandeling oid vind ik trouwens ook erg leuk Kaartje (had gisteren behoorlijk houten kont hihi).

Vannacht redelijk geslapen, buik lijkt rustiger en ik lijk niet helemaal brak dus blije Henne. Vond het achteraf overigens best moeilijk/anders om zwanger tussen jullie te zitten. Vorige keer was het zo pril, toen merkte ik dat niet maar nu was het toch anders. En ik kan niet eens echt zeggen hoe of wat. Misschien trek je je als zwangere op een gegeven moment toch wel mee terug in jezelf ofzo en ligt het helemaal ook niet aan deze groep, maar gewoon aan mezelf :-)

Ceeke hoe is het vandaag met jou?

Babeth nog steeds geen last, of moet je het nu bezuren?

Geplaatst

Ik was van plan zo naar b.odybalance te gaan en daarna paardrijden. Denk dat ik dat eerste ga spijbelen. Vanavond eten bij mijn zusje en morgen naar T.enerife. Schoonouders waren in augustus 40 jaar getrouwd en nemen ons mee op vakantie :-) . Zo denk ik maar even koffers inpakken en daarna lekker paardrijden.

Henne, ik vond het juist mooi om jullie zwanger te zien. Alleen jammer voor Syl en Tool dat Koekie sliep. Ik ga vanmiddag weer even buik voelen bij mijn zusje.

Tool, weet jij wat het verschil is tussen b.odybalance en c.lub yoga? Ik denk er over om misschien naar andere sportschool te gaan. Nu met de auto en groot en wat onpersoonlijk. Er is ook een sportschool op fietsafstand. Eerst waren de lessen daar op tijden die voor mij niet handig waren, maar nu is het allemaal vergelijkbaar. Na de vakantie eens een proefles doen daar.

Geplaatst

Goedemorgen.

Gisteren gewerkt. en heel af en toe de whatsapp bekeken.

a het werk bij vrienden wezen eten. Zoals altijd zijn overheerlijke spareribs. en lekker gamba's en grpente.

We waren er om half zeven. 3 flessen wjjn leeg en om half twaalf naar huis.

Afgesproken dat de vlolgende keer op de tafel wordgedanst.dus dat wordt een zuipfestijntje denk ik. ach soms moet dat kunnen.

Nu op weg naar de efteling. goede manier om veel te lopen.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Hi meiden,

Ruby: jouw avond klinkt goed!

Kaartje: wist niet dat je op vakantie gaat:heerlijk! Ga ervan genieten!

Voor mij is alles goed qua lokatie om af te spreken. Maar die arme tool, Sandra en Esther wonen wel het moeilijkst van allemaal. Ik denk dat den Bosch het meest centraal zal zijn. Gouda is ook echt mega ver voor tool. Ik heb stiekem wel de voorkeur voor gewoon een middag/avond. Weekenden zitten al zo snel vol en het is soms al moeilijk een weekend te plannen met familie of goede vrienden. Maar ik zou zeggen: Plan zeker een weekend, dan sluit ik gewoon voor een deel aan.

Geniet allemaal van jullie zondag!

X

Geplaatst

Kalimera!

eindelijk wakker!

was idd Le.net.te van Do.ngEn. Vind haar wel goed, hadden haar nog niet eerder gezien.

Kaartje, het verschil tussen de BB en de CY is dat bij de CY de oefeningen iets makkelijker zijn, maar ik moet zeggen dat ze vanaf het begin echt goed vooruit zijn gegaan qua moeilijkheid. Deze release zitten er veel leuke uitdagingen in. Zelf vind ik dat ze de plank af en toe misslaan met de muziekkeuze bij de kracht, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.

voor de rest is het hetzelfde. Tai chi warming up, zonnegroet, kracht, balans, heupopeners, pilates buik, pilates rug, twisters, stretch en medidation/relaxation.

Wist ook niet dat jullie met vakantie gingen, wat leuk! Veel plezier en gefeliciteerd met je ouders!

een wandeling vind ik ook wel leuk. In combinatie met pannenkoeken, mmmmmm. Mss wel leuk om deze date dan met de partners en evt. Kids te doen?

reizen zal ik toch moeten, iedereen. En als het me echt te ver of te lang reizen is, dan sla ik een keertje over. Geen probleem meiden!

heb niet getest vanochtend, vergeten. Zat er al op en toen dacht ik, oja, test...ach ja. We zien wel.

ga eens afwassen. Yep, afwasmachine nog steeds kaduuk. Maar we gaan m laten maken.

Fijne zondag allemaal en tot later!

Geplaatst

Hoi hoi,

dames wat leuk om weer iets te gaan plannen, het idee van Kaartje klinkt erg goed, al houd I niet van pannekoeken haha, wie weet lust ze ze wel tegen die tijd wel ;-)

een weekendje klinkt ook goed, ik weet alleen niet of ik M een wekend meekrijg.

Kaartje wat heerlijk om er even tussenuit te gaan, heerlijk, geniet ervan!

hier nog steeds alles goed, Henne ik hield inderdaad rekening moet een terugslag maar ik heb heerlijk geslapen en viel nu echt bijna niets meer, alleen gevoeliger als ik I de trap op moet dragen dus dt doet M.

Fijn dat jij je ook goed voelt na een drukke dag.

Eef wat lekker om met Kerst weg te zijn, bij ons altijd onhandige dagen: iedereen tevreden houden is lastig ;-)

Ceeke voel jij je al weer war beter?

Tool wat balen een defecte vaatwasser, bah! Weer kosten waar je niet op zit te wachten.....

Hier ligt I net weer op bed, even bedenken wat we vanmiddag gaan doen.niet koud hier maar wel grijs...

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Hier nog niet erg lekker... Geen koorts meer maar zwaar verkouden in combi met heftige menstruatie is redelijk slopend. Terugkijkend op de afgelopen maanden is dit het zoveelste weekend dat ik geveld ben. Niet ok dus maar eens bespreken met doc. Naproxen en paracetamol/codeïne is niet voldoende om pijnvrij te zijn;(

Jammer dat de high tea tegen viel! Maar het gezelschap maakt veel goed, toch;) wandelen en pannenkoeken helemaal leuk, weekend zal wat lastiger zijn maar een deel moet lukken! Ik ga m'n kruik nog maar eens warm maken en dan weer onder dekentje op de bank. En morgen als ik weer mag werken, zal ik me vast weer beter voelen...

Dikke X

Geplaatst

Fijn dat het gister zo gezellig was, jammer dat het eten een beetje tegenviel.

Het is hier voor een zondag prachtig weer. Beetje regen af en toe, lekker grijs buiten en binnen met kop koffie bij de open haard. We gaan straks als R wakker is het bedje inklappen en weer richting huis.

Voor volgende meeting, het hoeft natuurlijk geen heel weekend te zijn. Iets plannen voor de zaterdag en voor degene die willen kan er een overnachting aan vast geplakt worden. Wij vinden dat wel fijn. Hoeven we met R niet 2x zo'n heel eind te rijden en hebben we lekker een weekendje weg gevoel. Dit hebben we nu 2 x zo gedaan en beviel uitstekend. Wij zaten dan in een v/d V.alk of B.astion hotel. Is ook niet zo gek duur en na het ontbijt lekker op het gemakje vertrekken of nog wat doen daar in de buurt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden