Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja doen Henne! Bij mij kan ie ook niet binnen want wij hebben natuurlijk ook een kat... Zie het ineens voor me dat jij overal lekker thee gaat drinken en J in de auto moet wachten, arme man. Maar hoe doen jullie dat als jullie ergens op bezoek gaan waar een kat is? Of zoeken jullie je vrienden er op uit?

Ik doe courgette altijd in de roerbak of in de pasta. Heeft op zichzelf bijna geen smaak maar daarom juist wel een makkelijke groente die overal bij past.

Babeth mooi om weer iemand in het lijstje daar te zien staan! Volgens mij ben je hartstikke relaxed, mooi zo!

Syl balen zeg, ik vond je er niet slecht uit zien trouwens?

Goh, het hier is al bijna stil, Kaat pruttelt nog wat, net de laatste papfles gegeven, wat een verademing vergeleken gisteren. Nu maar even een wasje opvouwen en dan stukje Voetbal insite kijken en om half 10 begint weer een nieuwe America's next top model...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties, haha vanmorgen thuis even de kriebels maar op het werk was het erg druk dus had geen tijd om nerveus te zijn. We zijn erg blij met het resultaat en ik ook dat de opbrengst hetzelfde is als 2 jaar geleden, ik wordt ook geen dag ouder hè ;-)

fren, morgen dus naar de h.a.? Zou ik ook zeer zeker doen, juist omdat ze ook niet wil drinken, anders misschien iets als roosvicee proberen of krijgt ze dat normaliter al?

Caro gaat lekker bij jou met dat pinnen en online bankieren getver!

henne gelukkig weer goedgekeurd, brood met appelstroop eet ik nog steeds. Misschien een sneetje per week maar ik vind het wel lekker.

tool, lastig dat je nu zo verrast wordt door je ongi, ik heb dat zelf ook meestal, alhoewel aks ik drang naar chocolade krijg dan weet ik eigenlijk genoeg...

syl , wat rot dat je je zo gammel blijft voelen, ik heb ooit een a.b. Kuur gehad toen we in Brussel limoenen ik moest toen een cyclus overslaan .ik weet niet of het ook het zaad zal beïnvloeden...Caro heeft jouw vriend er niet eens mee te maken gehad?

Geplaatst

Henne kun je nagaan wat een verschillend beleid tav. De a,b.

ceeke ook jij veel beterschap, inderdaad zoals Henne zegt erg goed op jezelf passen hè meid!

Caro ik ben inderdaad erg relaxed maar dat maakt me ook weer beetje angstig, nr I er dadelijk iets of iemand denkt dat de wens niet groot genoeg is omdat ik zo rustig ben en dat het San niet at lukken, ik weet, zo werkt het niet maar het is zo'n vreemde ervaring!

hier ligt I ook al in bed sinds 19,00, was van 8,00 tot 17,30 op het kdv, daar aar 15 min.geslaoen de hele dag dus ik hield mijn hart vast maar ze was niet erg lastig en ging zonder protest naar bed.

Geplaatst

Ja, wij moesten 3 maanden wachten toen hij longontsteking had en antibiotica kreeg. Maar de opbrengst van embryo's is nog nooit zo slecht geweest als na die 3 maanden: 11 eitjes werden maar 3 embryo's. Dus volgens mij hadden we het beter meteen de volgende maand kunnen doen maar ja dat weet je toch nooit.

"Kuur gehad toen we in Brussel limoenen ik moest toen een cyclus overslaan'

Limoenen? Lekker bezig weer!

Geplaatst

Courgette gooi ik ook voornamelijk overal doorheen, smaakt idd beetje naar weinig...

Henne ik hoor wel wat je gaat doen Rechtstreeks van jullie naar mij is het geloof ik anderhalf uur en vanaf BoZ nog zo'n drie kwartier.

Lijkt me idd wel balen en zeker nu dat je niet zomaar even alles bij de winkel kan kopen en zo opeten. Wat ben ik dan gezegend dat ik echt alles kan eten. Ok is ook aan mijn figuur te zien *lol*

Mandy welkom op het geweldige forum. Heel veel succes 7 nov, hoop dat jullie snel mogen starten. Neus op het forum en daar vind je vast alle info die je nodig hebt en steun.

Ja ja wist dat zijn 2e kies er in de onderkaak aan zat te komen, maar zag met het spelen vlak voor hij in bad ging dat er boven al 2 kiezen door waren. Nu snap ik dus heeeeeeeel goed waarom hij nu al zo'n weekje of 3 zo moeilijk is en pijn heeft in zijn mondje. Sta er echt versteld van dat zulke "kleine" dingen me zo intens gelukkig kunnen maken. Nu nog lekker 3 dagen vrij dus genieten van zijn ontwikkelingen die nu razendsnel gaan op het moment.

Dubbel gevoeletje vanavond. Voor het 40 jarig huwelijk van mijn ouders vorig jaar december hadden we als kinders hun een overnachting in een kasteel aangeboden met diner en ontbijt. Dat hebben wij nu gekregen van mijn vader. Het verloopt eind nov en hij ziet het niet zitten om alleen te gaan. Heb wel even een traantje gepinkt met het boeken, maar 17 nov liggen wij in een kasteel te slapen!!!!

Geplaatst

Goeie Henne wbt darmen, bedankt.

AB voor een behandeling niet bekend mee. Toch heel benieuwd wat de uitslag is van J. Misschien worden ze er wel sneller door, hihi.

zal maar geen foto plaatsen van vandaag Caro ;-)

Geplaatst

Syl je maakt me nieuwsgierig met geen foto plaatsen vandaag. Vertel vertel!!

Balen dat jullie allebei zo gammel zijn zeg, zou wat zijn als door de A.B. ze sneller zwemmen hihi.

Zo Caro wat voor duistere zaakjes bedrijf jij??? Eerst fisching en dan skimmen, pffff moet er niet aan denken zeg. Nu staat er niet veel op de rekening maar toch.

Geplaatst

Caro mijn zus heeft een kat en daar komen we samen alleen zomers als we buiten kunnen zitten. Ze zijn gelukkig alledrie in voorjaar/zomer jarig, maar met kerst ofzo kunnen we idd nooit daar zijn. Soms erg lastig, want familiedingen moeten dus hier of bij onze ouders en ja, daar baalt m'n zus best eens van. Verder hebben we toevallig allemaal huisdierloze vrienden nu ik er zo over nadenk. Zakenpartner van J heeft wel een kat en als ze daar overleg hebben, komt hij er ook altijd niezend vandaag ook al doet R de kat naar buiten.

Syl, de antibiotica was in Vb wel vóór de behandeling, maar je bent toch nu ook nog niet aan het spuiten? En zolang J idd maar geen koorts heeft. Al is het zaad bij jullie ook zo veranderlijk dat je daar toch niks van kan zeggen.

San, we kijken gewoon. Hoeven geen weken van tevoren af te spreken gelukkig.

Geplaatst

Limoenen..ohh IPad! Toen er in Brussel liepen

wel bizar dat het bij jullie toen juist zo slecht was.

Moeilijk hoor Henne met die allergie van J.

En volgende maand de kinderwagen in huis, weer een mooie aanwinst.

ivfsh, veel succes met het gesprek morgen, olé olé!

san logisch dat dat boeken met wat traantjes gepaard ging, jammer dat zij er niet meer samen van hebben kunnen genieten, lekker om er toch even tussenuit te gaan, veel plezier alvast!

Mandy welkom hier, ieder zkh hanteert weer een ander startbeleid, zou mooi zijn als je meteen mag beginnen, ik wens je in ieder geval heel veel succes en ik hoop van harte dat het nu helemaal goed zal gaan verlopen, vreselijk wat je hebt meegemaakt.

Geplaatst

Babeth, denk aan je, good luck, fijn dat je zo'n mooi resultaat hebt !

Syl, voor jullie spannend! beterschap en hoop dat je snel kunt starten!

Mandy, wat n rotgeschiedenis heb jij achter de rug! Zo te lezen mag je straks bij het begin van je cyclus starten, het zou natuurlijk prachtig zijn als je gefeliciteerd mag worden met de kerst, maar ik denk dat je zelf ook wel nuchter genoeg bent om er open in te starten, en positief, maar ook niet weer te positief, het is een goeie kans, maar uiteindelijk telt maar 1 ding en dat is het uiteindelijke resultaat, laat je niet gek maken door artsen die je gouden bergen beloven. We hopen het gewoon allemaal voor je, en jij nog het meest, en dat is het beste wat je doen kunt, good luck!

Iedereen fijn avondje, liefs van Eef

Geplaatst

hier in de regio hele grote kans om geskimt te worden! het is al veel bekende van mij overkomen dus ik ben op mn hoede. Maar Caro, hoe kan het dan dat je pas het niet deed? want je zei dat er niets was afgeschreven toch? Ik kijk minimaal om de dag even online op mn betaalrekening om te checken of er geen rare afschrijvingen zijn gedaan.. you never know

Courgette, daar maken wij gebonden soep van of plakjes paneren en frituren in pan met olie (lekker!) of idd door de roerbak. Heeft iemand weleens de bloemen van courgette gegeten? ook heel erg lekker.

H. heeft afgelopen weekend een overheerlijk lasagna-achtig iets gemaakt: pasta al forno alla pizzaiola (pasta uit de oven alla pizzaiola d.w.z. pizzasmaak). Recept kwam voorbij op 24.Ki.tchen bij die italiaan G.iovanni en H. heeft hem dan een beetje naar eigen smaak gedaan. Superlekker! foto stond op FB

Babeth, veel succes met de tp!

Syl, beterschap meis

hier weer een brullend jochie die niet wil slapen. Wel al paar keer poging gedaan maar hij wordt steeds wakker en dan gaat de sirene weer aan. Nu weer stil. Hoop dat hij nu even blijft slapen.. knulletje is doodmoe. Ik ga nu zelf nog even relaxen voor de tv als zijnde melkkoe (kolven) en dan ook lekker slapen.

fijne avond nog allemaal

Geplaatst

Henne de stoffen van een kat blijven tot 2 jaar in een huis hangen, dus de kat eventjes buiten de deur zetten is helaas geen optie. Echt balen dat hij er zo ontzettend last van heeft zeg, maar wel heel handig dat je huisdierloze vrienden hebt hihi.

We hoeven idd geen weken van tevoren af te spreken dag van tevoren is ook goed toch?? hihi

Geplaatst

Sen zwaait hij zichzelf misschien wakker met zijn armpjes??? R had daar last van, vaak huilen en niet goed kunnen slapen e.d. We zijn hem gaan bakenen met dichtgenaaide armsgaten zodat hij dat niet meer kon doen. Hij sliep eerst 3 dagen bijna zonder wakker te worden alleen om te eten en daarna geen inslaapproblemen meer gehad.

Hopelijk slaapt hij nu een paar uurtjes lekker door en jij ook straks na het melken hihi

Geplaatst

San, hij heeft 1 week in zoiets geslapen nl in een puckababy die ik van Wen heb geleend. Maar sinds een paar dagen wordt hij echt compleet hysterisch als we hem aandoen. Dus hebben we hem niet meer aangedaan. het hielp puur voor het inslapen want hij sliep niet echt door. Hij maait idd met zijn armpjes. Nu heb ik hem heel strak ingestopt met z'n armpjes onder de dekens. Wil ook weleens helpen. Maar hij is sterk en trekt ze er vaak onder vandaan.

Geplaatst

Sen als je de "gebruiksaanwijzing" leest van inbakeren lees je dat kindjes zich op een gegeven moment tegen het bakeren gaan verzetten, juist dan zou je moeten doorzetten. Hoe moeilijk dat ook is. Ik had een boekje te leen van het CB over inbakeren.

Sterkte met dit, ik weet hoe slopent het kan zijn. Hopelijk komen jullie zelf wel aan de broodnodige rust toe.

Geplaatst

ik heb ook een boekje te leen gekregen van het CB over inbakeren.. een oranje gekleurd boekje. Heb wel een stuk gelezen maar nog niet alles, niet het gedeelte wat jij zegt over dat verzetten. Ga het boekje er zo nog maar even bijpakken.

Geplaatst

"Recept kwam voorbij op 24.Ki.tchen bij die italiaan G.iovanni"

Wat grappig Sen, is onze favoriet op dat kanaal, hij is zo grappig, praat tegen zijn eten: 'Ja, jullie zijn zo aan de beurt'. Of: 'zijn jullie al gaar'? Haha dacht eerst dat het een parodie was maar nee.

De bank heeft mijn pasje geblokkeerd omdat ze 24 uur controleren. Ik weet niet precies hoe maar ze hebben dus gezien dat het bij mij gebeurd was en om 2 uur 's nachts van vrijdag op zaterdag geblokkeerd. Ze kregen de info van de politie maar die wil niet vrijgeven waar het gebeurd is, ergens waar ik donderdag of vrijdag gepind heb dus. Heb nog niet gekeken op mijn overzicht.

San, je moeder vindt het vast prima dat jullie lekker in het kasteel gaan slapen, ze zou graag willen dat jullie genieten toch?

Ik ben ook flexibel hoor, als jullie afspreken en Henne komt hier langs. Kun je tussendoor even bijkomen met een kopje thee Henne...

Geplaatst

Kalimera meiden!

nou, t zonnetje schijnt hier! Heerlijk!

henne, lastig van J en zijn allergie. Dan zou J bij ons ook al in de auto moeten blijven zitten of we moet buiten gaan zitten in de zomer, hihi.

cake, heb ik ook zin in. En wil nog appeltaart bakken, die van san zag er zo lekker uit. En die pizzaiolo van sen/H. Zag er ook heerlijk uit!

A. Vindt het wel een goed idee als ik een huisvrouw wordt die gaat bakken enzo, hihihi.

Babeth, heel veel succes dalijk meid met het ophalen van jullie emmie! We slepen je er wel doorheen. En als we je nerveus maken, gewoon laten weten!

syl, balen zeg dat het maar duurt en duurt! Hoop dat dat de ab zijn werk doet en dat het geen invloed heeft op het zaad!

enne, welke foto????

aaah, caro, balen zeg! Van de ene kant gelukkig dat er niets op de rekening stond of niet te veel om af te halen, maar toch. Mijn neef heeft dat een keer gehad toen ze in enge.land zaten. En dan ben je dus nog niet zo 1 2 3 thuis. Gelukkig hadden ze vrienden in de buurt die hun geld geleend hebben.

vanavond eten we stevige kippensoep. Ben normaal niet zo'n soepeter, maar ik ga t gewoon proberen. Wie weet vind ik t wel heerlijk. Lol. En dan gaan we vaker soep eten.

straks nog een CY-lesje geven. Nog effe een nummer oefenen en dan ben ik weer klaar ervoor.

gisteren een soort van aanvaring gehad met de buren-buren.

vlak na onze vakantie kregen zij het da.k. gemaakt van de ca.r.po.rt en tot onze grote verbazing werd dit gedaan door A.'s ex baas die eikel die hem (toen A nog voor hem werkte) al die jaren geen salaris heeft betaald en die A. Gewoon kapot heeft gemaakt, zowel lichamelijk als mentaal. We snappen het niet helemaal, maar we hadden nog geen kans gezien om hun daar op aan te spreken.

Ze waren ook uitgenodigd voor het trouwgedeelte van onze bruiloft, maar we hebben ze helemaal niet meer gezien. Ook geen kaartje ofzo, niets. Ja, wt moet je dan denken? Vorige week woensdag of donderdag kregen we een kaartje, owkee, beter laat dan nooit. Diezelfde avond, toen ik ging sporten sprak onze buur.buurjongen mij aan en feliciteerde me en zei dat ze ons waren vergeten want er was vanalles aan de hand, vrouw ziek, met jongste kind nar de ni.gh.tca.re ivm kr.oe.paanval. Owkee, begrijpelijk als je dan niet kunt komen. Mar ik had dus nogal koeltjes gereageerd en hij heeft dit dus aan haar verteld en toen we gisteren aan kwamen rijden, stond zij ook buiten en ik was er niet helemaal bij met m'n gedachten en zei heel kort hoi. En haar reactie was, of ik iets op de leer had, want als dat zo was dan moest ik het maar zeggen. Mij vielen bijna de schoenen uit en heb er ook niet op gereageerd. Had mega last van mijn bongi en de kids stonden er bij. A. Had het niet helemaal meegekregen en die vroeg daar dus nog naar toen we binnen waren. Hij plofte zowat uit zijn vel toen hij t hoorde. En voor hem was nu t punt bereikt dat hij ze wel eens de waarheid zou gaan vertellen en vragen. En dat heeft allemaal ermee te maken dat die eikel het dak bij hun heeft gemaakt. Zelf hebben ze ook altijd problemen met hem gehad en nu opeens (er is ker.mis bij ons geweest) komthij bij hun het dak maken. Maar da is niet het grootste euvel. We hebben het vermoeden dat er gekletst is en dat wij het onderwerp zijn geweest en dat zint A. Dus helemaal niet. Dus als hij hun gaat aanspreken dan moest ik me er maar buiten houden. Nou, zal me wat worden.

en ik krijg nu ook alleen mar flashbacks, van toen ik nog regelmatig eran beschuldigd werd dat ik dingen op een bepaalde manier bedoeld of gezegd zou hebben die ik helemaal niet zo gezegd of bedoeld heb. Zucht...begint dat weer allemaal. Heb ik helemaal geen zin in. Als de woningmarkt niet zo kaa.uuu.teee. Zou zijn. Had ik t allang te koop gezet.

Geplaatst

Babeth lekker broeden straks!!! Geen beter plekje dan bij jou in de buik de komende 9 maanden!!

Tool wat verschrikkelijk zeg gedoe met de buren. Ik heb daar gelukkig nooit geen last van gehad en ben toch al een keer of 6 verhuisd. Wat een geluk hebben we zeg, dat besef ik altijd even extra als ik zulke berichtjes lees/hoor. Het begint ook vaak bijna nergens over en mondt uit in een drama. Ok nu is het bij jullie ook nog beetje anders ivm ex-werkgever, maar toch. Sterkte met deze "zaak" het leven is al zo kort om daar zoveel energie aan kwijt te raken en zelf zou willen verhuizen hierdoor. Wie weet kunnen jullie eens om te tafel zitten om het uit te praten???? Dan moet iedereen wel rustig blijven en luisteren naar elkaar anders werkt het niet. He bah!!

Geplaatst

Hè gats Tool....nare toestand... En ik denk dat wat je ook doet, het niet echt iets oplost want je krijgt toch nooit de waarheid. Ze zullen niet zeggen dat er gekletst is, ,wat staan wát er dan gezegd zou zijn etc. Beste kun je misschien proberen 'normaal' te doen. Als je buurman/buurvrouw alleen ziet even zeggen dat jij deze week niet zo lekker in je vel zat en toch teleurgesteld was dat ze niet op de bruiloft waren geweest ofzo? Trek het je in ieder geval niet persoonlijk aan hè, denk aan de haptonomie!

Babeth volgens mij zit jij rond deze tijd in Dd! Denk aan je!!

Hier moeoeoeoe, een nacht met drie slaapjes van ca twee uur, dat schiet niet echt op. Voor het eerst ook even wakker gelegen van Koekie die om vier uur dacht 'feestje!!!!' nou ja, als dat het ergste is.... Maar echt uitgerust is anders ;-)

Geplaatst

Henne balen dat je niet uitgerust bent... Hopelijk kun je overdag je rust toch nog beetje pakken/vinden. Dat feestje van Koekie hihi. Als ik dat zo lees nu bijna anderhalf jaar later dan mis ik dat beweeg toch wel een beetje, hoewel ik niet veel beweging heb kunnen voelen met de stuitligging en voorliggende placenta.

Geplaatst

Tool balen zeg!

Ik heb hier een buur-buur-buurman op de hoek die N een keer heeft uitgekafferd omdat ze een takje lavendel plukte op gemeentegrond nota bene maar dat heeft hij gezaaid. Hij stormde naar buiten, had gezien dat ze het plukte en begon te schreeuwen. Dat kind was toen 5... ze rende naar huis en naar boven en wilde niet beneden komen om te eten. Ik kreeg de wind van voren, was een slechte opvoeder want ik moest leren dat kinderen geen bloemen mochten plukken etc.

Ik bleef heel rustig maar later had ik zin om aan te bellen en hem alsnog uit te schelden... Niet gedaan. Nu zie ik hem natuurlijk regelmatig als ik langsloop als hij in de voortuin werkt en dan draai ik demonstratief mijn hoofd om. Ik zal die man nooit meer gedag zeggen... Wel vervelend.

En P heeft laatst de politie nog gebeld omdat de buren schuin hier achter op zaterdagavond altijd katjelam zijn en buiten gaan staan lallen midden in de nacht, hij was het nu zat. Politie kon niet beloven dat ze zouden komen, het ging vlak daarna hard regenen dus denk niet dat ze geweest zijn.

Bah, sommige mensen...

Geplaatst

Vin is met F naar de HA geweest; niks aan de hand, oortjes zijn schoon, wel een beetje geruis in haar longetjes, maar ze is gewoon verkouden. Gewoon lekker op vakantie gaan, warmte en zon zijn het beste medicijn. Jammer dat we al geboekt hebben, anders had ik een recept gevraagd en de vakantie bij de verzekering gedeclareerd als zijnde 'medicijn' haha!

Tool, wat een K situatie... Ik ken mn buren alleen van hallo en dag, maar verder niet, moet eerlijk bekennen dat ik niet eens weet hoe ze heten...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden