Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooooh Babeth, wat zeg je nou joh! Eerst volhouden dat je misschien donderdag wel gaat testen en dan opeens ff stiekem tussendoor :-) Een beginnetje....hoop van iets heel moois!

Tool, in iedere geval even een risico uitgesloten en ons gerustgesteld. Doe rustig aan!

Geplaatst

Een van de testen/onderzoeken om n bbz uit te sluiten is toch een zw.test of niet? In elk geval een ding wat zeker is, een negatieve test en blinde darm kan ook niet, want het is en aan de verkeerde kant en die heb ik niet meer.

Gewoon effe rustig aan doen. Goed water blijven drinken en dan zal t wel weer gaan.

Geplaatst

ohh Tool wat jammer zeg!!! ik dacht ook eventjes zou het ??? een knuffel voor jou!

ja Sorry Henne ;-)

Gisteren voor het naar bed gaan vond ik een ovulatietest en juist omdat ik gisteren in de auto even licht weeeig werd toch maar gedaan die test, alleen toen ik de 2de lichte streep zag (s.e.n.s.it.) was ik al meer als 5 minuten voorbij dus niet echt me meer mee bezig gehouden. Alleen vandaag weer en honger!! vanmorgen met het ontbijt 4 sneetjes brood op!!! normaal 1 en bij uitzondering 2.

Maar geen testen in huis en had me voorgenomen om morgen op zijn vroegst te doen maar ik werd ineens zo onrustig, ik had vanochtend al testen in huis gehaald maar had niet eens op M gewacht omdat ik ervan overtuigd was dat het negatief zou zijn....dus toch een heel licht tweede streepje...echt licht hoor meiden dus ik houd er echt rekening mee dat het mis gaat. Nu denk ik stom, ik had beter met ochtendurine kunnen testen maar goed , het is zo.

morgen weer even een test doen, iedere dag kijken voor "verbetering"

Na de test even M naar beneden geroepen, hij zag het gelukkig ook en is wat minder ongerust,

[ATTACH=CONFIG]4695[/ATTACH]

Geplaatst

Babeth, Een licht positieve test? Ooohh, wat spannend. Ik ga zo ontzettend hopen op iets moois!

Tool, goed dat je voor de zekerheid getest hebt. Neem voldoende rust voor jezelf. Beterschap!

Geplaatst

Nou meiske, dat kan niet missen! Ik zie de tweede streep heel duidelijk! En bij mij bleven de KV 2x5 ook heel lang heel licht terwijl de CB al een dikke plus gaf... Zet m op!

ohh Tool wat jammer zeg!!! ik dacht ook eventjes zou het ??? een knuffel voor jou!

ja Sorry Henne ;-)

Gisteren voor het naar bed gaan vond ik een ovulatietest en juist omdat ik gisteren in de auto even licht weeeig werd toch maar gedaan die test, alleen toen ik de 2de lichte streep zag (s.e.n.s.it.) was ik al meer als 5 minuten voorbij dus niet echt me meer mee bezig gehouden. Alleen vandaag weer en honger!! vanmorgen met het ontbijt 4 sneetjes brood op!!! normaal 1 en bij uitzondering 2.

Maar geen testen in huis en had me voorgenomen om morgen op zijn vroegst te doen maar ik werd ineens zo onrustig, ik had vanochtend al testen in huis gehaald maar had niet eens op M gewacht omdat ik ervan overtuigd was dat het negatief zou zijn....dus toch een heel licht tweede streepje...echt licht hoor meiden dus ik houd er echt rekening mee dat het mis gaat. Nu denk ik stom, ik had beter met ochtendurine kunnen testen maar goed , het is zo.

morgen weer even een test doen, iedere dag kijken voor "verbetering"

Na de test even M naar beneden geroepen, hij zag het gelukkig ook en is wat minder ongerust,

[ATTACH=CONFIG]4695[/ATTACH]

Geplaatst

@Babeth, wauw.... niet slecht voor wd11;-) ohhhh wat zou dat mooi zijn!

@Henne, 26 weken alweer. Hoe bijzonder te weten dat jullie over 3 maanden een lief mannetje in jullie armen mogen sluiten!

@Wen, jij schiet ook al lekker op;-)

@Tool, hmmmm balen negatieve test. wellicht niet geheel onverwacht maar toch gewoon k.. sterkte en een knuffel!

@San, hoe gaat het met jou deze dagen? heb niet helemaal bij kunnen lezen dus weet niet of je recent nog wat gepost heb.

@Ruby, joehoe wat geweldig dat je al zoveel bent afgevallen! Petje af. en lekker genieten van de m&m's!

@Kaartje, weer terug van weg geweest. Al weer aan het werk? Of nog chill thuis?

Hier blijft het aantobben. Mijn hoestje nog steeds niet kwijt en vanmiddag naar de tandarts in verband met een doorkomende verstandkies. Die bleek helaas al ontstoken te zijn dus nu aan een stevige antibiotica kuur en volgende week naar de kaakchirurg om h'm weg te laten halen. Tandarts durfde het zelf niet aan vanwege de ligging en de dikte van de wortel. Waarom vermoed ik dat dit niet leuk gaat worden??!

O ja, ik ben ook wel benieuwd naar jullie mening... Vanmiddag beetje woorden met de buuf vanwege het gevoetbal van hun kinderen; wij hebben een binnenpleintje met aan de ene kant de woningen en aan de andere kant de garages (met houten geschilderde deuren). Ik kwam thuis van boodschappenrondje en de buurjongens waren aan het voetballen: tegen de garagedeuren op... Dat vond ik dus niet ok. Heb gevraagd of ze naar het veldje naast de huizen wilde gaan. Daarna buuf aan de deur want "ze mochten toch wel spelen na school". Huuu ja maar liever niet tegen mijn garagedeuren aan, of ramen, of auto. Commentaar: de auto kon ik wegzetten en zij hadden dit huis gekocht zodat de kinderen konden spelen. Waarop ik heb aangegeven dat dat niet persé voetballen hoefde te zijn en dat spelen uiteraard geen probleem is maar dat ik ook vind dat zij voorzichtig moeten zijn met onze spullen én dat ik tussen de boodschappen ook de auto voor de deur mag zetten. Was niet zo leuk dus. Vraag me af of ik nu zo licht geraakt ben of dat zij niet wil begrijpen dat het gevoetbal ook hinderlijk kan zijn... Wat vinden jullie?!

Ik ga zo eens wat teruglezen want de afgelopen dagen erg druk geweest. Een fijne avond gewenst en tot lees!

Liefs,

Geplaatst

Ceeke, ik zou het ook niet fijn vinden als ze tegen de garagedeuren (van ook andere buren) aan het voetballen zijn. Dus je hebt gelijk dat je er iets van gezegd hebt. Ik vind de reactie van je buuf wat overdreven. Tuurlijk, spelen oké, maar niet tegen of ten koste van andermans spullen. Mochten wij vroeger ook niet, dus waarom zou het dan nu wel mogen.

ik las je stukje en voelde t een beetje borrelen van binnen ;-).

ga me klaarmaken voor t etentje met m'n vriendin. De duizeligheid is overigens zo goed al over.

X

Geplaatst

Ceeke wat balen van die kies! Goodluck volgende week! Hoe is het verder met je?

Wb je buurvrouw...ik vind dat je juist als ouders alert moet zijn op waar en hoe je kinderen spelen en zodra het in de buurt komt van andermans auto/bezittingen is het je taak als ouders m.i. om je kinderen een halt toe te roepen!

Meiden nog even wat anders...wie wil er tzt graag een geboortekaartje ontvangen?

Geplaatst
Meiden nog even wat anders...wie wil er tzt graag een geboortekaartje ontvangen?

Graag Esther!

En voor ons natuurlijk dezelfde vraag :-) je mag me ook mailen/pb'en als je liever géén kaartje krijgt, dat is misschien wel makkelijker. Als wij tenminste een kaartje kunnen vinden :-/ we weten prima wat we niet willen, maar vindt dan maar eens iets wat je wél wilt. Nou ja, luxe proleem.

Ceeke brrrr....klinkt niet lekker die kies. Eerst de antibiotica maar, misschien gaat je verkoudheid daar ook van weg. Mijn broertje heeft tijden met hoofdpijn/holtes ed gelopen en de bleek ook uit zijn kaak te komen.

Hier opeens met het uur meer verkouden/grieperig, denk dat ik straks toch maar een paracetamol neem voor ik ga slapen.

Geplaatst

En voor ons natuurlijk dezelfde vraag :-) je mag me ook mailen/pb'en als je liever géén kaartje krijgt, dat is misschien wel makkelijker. Als wij tenminste een kaartje kunnen vinden :-/ we weten prima wat we niet willen, maar vindt dan maar eens iets wat je wél wilt. Nou ja, luxe proleem.

.

Geld voor mij natuurlijk ook...mailen of pb'en is prima!!!

Geplaatst

WAAAH! Babeth echt wel te zien, spannend!

Kan 'm niet openen Henne maar ik ken 'm... Gelukkig hebben wij ook mooie kinderen hihi.

Hier weer een Brammetje op schoot dat niet wil slapen... maar ja het is nog vroeg. Zijn zusje slaapt al wel.

En natuurlijk wil ik alle geboortekaartjes ontvangen!

Geplaatst

Caro, je moet de link die Henne heeft neergezet de 'm.' weghalen en daar www voor in de plaats zetten. De link die geplakt is, is een link van de mobiele youtube.

Babeth.. ik zie ook een streepje hoor...

Geplaatst

Ja had ik gelezen Simba dank je... Kijk morgen nog even, nu is hier eindelijk de rust weergekeerd: het kroost ligt in bed en is stil... Dus ga maar even geen Herman Finkers meer op zetten haha!

Geplaatst

Henne en EDR ik wil graag een geboorte kaartje.

Verder hier even bij de makro cadeautje voor A opgehaald en nog wat inkopen gedaan. Even gegeten bij ikea.

Van de m &m's was ik strondmisselijk. Dus doen we niet meer.

Ben trots dat ik kan zeggen heb geen obesitas meer.

Dikke knuffel, ga zo naar bed. Ben hartstikke moe Wilde eigenlijk nog wat installeren op de computer, maar dat kan morgen ook nog wel.

weltrusten, ik ga met een warme kruik(van de fatboy, groot formaat) naar bed.

Geplaatst

Goed hoor, maar ik ben eigenlijk verbaasd dat je obesitas had, zo dik ben/was je toch niet? Weet niet wat mijn BMI is maar ziet er niet zo best voor me uit dan...

Had trouwens een paar nieuwe broeken gekocht vorige week omdat veel te strak zat nog en nu loop ik op te hijsen! Kennelijk toch weer wat afgevallen, het gaat bij mij erg op en neer momenteel...

Geplaatst

Henne en Esther, ik ontvang ook heel graag jullie kaartje :)

Babeth, ik lees en zie goede berichten!@ Spannend zeg, ik ben erg benieuwd hoe de test morgen ochtend zal zijn. Toi toi toi

Meiden, ik heb te weinig tijd om hier alles te lezen, en te reageren op iedereen.

Morgen ook weer druk met wat ik jullie al eerder mailden, maar zal proberen morgen bij te lezen en te reageren.

Liefs Guus

Geplaatst

Guus succes morgen, heb zelf ook keer zoiets gedaan over ander onderwerp en het is nog best heftig vond ik. Alles komt toch wel even in korte tijd weer voorbij. Knuf!

Ruby ik vroeg me wel hetzelfde af als Caro hoor, want ik vind jou helemaal niet de indruk wekken dat je overgewicht hebt...of nee HAD! Tussen 20 en 25 is beste, vroeger mocht je niet onder de 20 zitten, tegenwoordig is dat geloof ik pas onder de 19 dat het ondergewicht is. Te dun is kennelijk minder erg dan te dik....tja...

Dames, ik ga slaaaapen. Of in ieder geval in bed liggen ;-) Morgen osteo.

Babeth hoop dat je slaapt en ben heeeeel benieuwd naar morgenochtend!

Geplaatst

Hoi hoi,

net terug van het theater, oudejaarsconference van Dolf Jansen, was erg leuk, veel gelachen!!

rubster je mag zeker trots zijn op jezelf, super v an je!

Henne en Es, ik zou ook graag een kaartje ontvangen.

ceeke ook via hier, sterkte met je kies, getver, en wat betreft de buuf, ik vind het ook juist normaal dat je hun verzocht om elders te voetballen, wel rot dat dat dan zo verloopt.ik zat me net te bedenken, kan het zijn dat je zo blijft kwakkelen (hoesten enzo) vanwege de ontsteking die er zit, dat daardoor je weerstand minder is? Iig beterschap.

Guusje succes morgen, ik ben zeer benieuwd!

eef, ik las dat het op je werk alles behalve prettig is nu, balen zeg! Ik zou niet weten welke opleiding iets zou zijn, in ieder geval hoop ik dat je iets naar je zin vind en dat je er je ziel en zaligheid in kwijt kan!

morgen een nieuwe test, houd er rekening mee dat die wellicht niet heel veel donkerder zal zijn maar goed, er is een begin! Spannend en ergens ook onwerkelijk op een bepaalde manier, ik denk vooral omdat ik er deze poging hel anders in stond en ook de punctie soepel doorstaan heb.

slaap lekker allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden