Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4135[/ATTACH]

En deze geeft het rijtje 12-13-14dpo (nod), je ziet dat het niet echt knalde.......als ik dat teruglees meiden.....jeetje wat een achtbaan was dat met lichte testen, bloedverlies...ik was ervan overtuigd dat het weer fout zou gaan en moet je dan nu die ticker zien....ongelooflijk.

Babeth, hang in there!!

Geplaatst

Dank je voor de foto,

nu herinner ik het me wel weer, vandaag voor mij ook dag 12 dpo, koekie heeft zich in ieder geval super ontwikkeld, bekijk het echt van dag tot dag

Geplaatst

Morgen weer een foto Babeth, zodat de deskundigen het kunnen beoordelen... :-)

Kaartje helemaal vergeten de uitslag van het bloedonderzoek van onze ouwe kat door te geven. Het was even schrikken: (even voor de rest jij weet dat natuurlijk) de schildklier waarde moet tussen 10 en 60 zijn en zijn waarde is 120! Pfff...

We hebben nu kleine roze pilletjes, twee keer per dag, lukte eerst natuurlijk niet maar nu de oplossing: verstopt in een bolletje smeerleverworst.

Over 4 weken weer terugkomen en als het dan beter is dan helpt het en anders... weet ik eigenlijk niet. Zijn hartslag was dus ook te hoog maar dat kan van de stress bij de dierenarts zijn maar het kan ook dat ie ook nog hartpatient is... Kost ons nog klauwen met geld op zijn oude dag...

Meiden ik ga mijn bedje in, effe tijdschriftje lezen en hopelijk lekker slapen. Welterusten!

Geplaatst

hoi hoi,

sorry, ik probeerde me al eerder te "melden" maar kam niet op het forum....

ik heb inderderdaad weer getest en gelukkig weer wat donkerder, op foto krijgen valt niet mee maar hier enkele pogingnen.

[ATTACH=CONFIG]4702[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4703[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4704[/ATTACH]

Geplaatst

Caro wat rot van je kat zeg!!! ik hoop dat de meds aanslaan, die van ons is ook een oud besje , gelukkig reageert hij goed op de medicijnen voor het nierfalen, hij is op zijn manier actief, spuugt al lange tijd niet meer en eet goed. de kosten zijn nooit leuk maar je doet het wel uiteraard.

succes ermee!

Geplaatst

Caro, dat is een tegenvaller. Mijn kat heeft een zware hartruis, maar kan daar heel goed mee leven. Is ook al 14. Geen tandjes meer.

Babeth, yes de tweede streep is goed te zien hoor!!!

Ik wil naar de kapper, maar wil geen super kort kapsel meer. Zat te denken aan een korte boblijn te laten groeien.

Maar dan moet het nog een stukje.

Dikke knuffel voor iedereen en een fijne dag.

Geplaatst

Babeth wat super zeg! Wat bijzonder allemaal! Mooie testen hoor.Ze worden echt donkerder! Ik ga je gewoon feliciteren meis!!!

Ruby leuk een ander kapsel! Ik heb altijd boblijn gehad, wel veel werk mee maar dat ligt er w.s. ook net aan wat voor haar je hebt!

Geplaatst

- babeth, jippie jee, wat bijzonder en goed en fijn en spannend en overdonderend, overweldigend. -

Edr, henne, ondanks dat ik niet meer meechrijf zou ik heel graag een kaartje willen krijgen. Jullie zwangerschappen geven zo veel kracht en geloof in dat dingen ten goede kunnen keren.

Geplaatst
hoi hoi,

sorry, ik probeerde me al eerder te "melden" maar kam niet op het forum....

ik heb inderderdaad weer getest en gelukkig weer wat donkerder, op foto krijgen valt niet mee maar hier enkele pogingnen.

[ATTACH=CONFIG]4702[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4703[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4704[/ATTACH]

*breek in* wat leuk gefelicteerd!! :) mooie testen!! *breek uit*

Geplaatst

Babeth je bent gewoon zwanger hoor! Ik heb alle andere keren dan dat ik zwanger was gewoon witter dan wit testen gehad en hier is duidelijk wat te zien! Nu nog duimen dat het goed blijft gaan, wat zul jij blij zijn als je de eerste echo hebt.

Wanneer mocht je nou officieel van het zh testen eigenlijk?

Geplaatst

Babeth, duidelijker tweede streepje! Mooi hoor!

heb je DD al gebeld? Laat je de echo's hier doen? Of in DD? Succes!

proficiat!!

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor de warme reacties en het vertrouwen!

Caro de officiële testdatum zou dinsdag 6-11 zijn, dag 17 na punctie, morgen trouwens 4 weken geleden dat we de hightea hadden ;-)

tool, ik heb DD wel gemaild met de uitslag en het verzoek om een recept voor extra utro. Over een echo datum heb ik nog niet nagedacht, ik denk weet nog niet waar we die laten doen.

ik moet me wel op tijd aanmelden in het zkh. Ivm de voorbereidingen op de cerclage maar dat komt wel..

nog niemand in onze omgeving weet het, alleen schoonouders en manager wist van deze poging, we willen het zondag gaan vertellen aan mijn moeder en schoonouders en beste vrienden .

Ruby, leuk om je haar door te laten groeien in een Bob!!

Geplaatst

Wat is goed nieuws toch heerlijk hè :clap2:

Babeth hij wordt netjes donkerder en verder moet je het toch maar afwachten, dat weten we inmiddels maar al te goed. Bij mijn ma had ik dikkere testen dan nu, je kunt het gewoon niet vergelijken. Je denkt in ieder geval alweer praktisch vooruit ;-) wanneer zou de cerclage geplaatst moeten worden?

Ruby leuk, ander kapsel, lekker doen.

Kosten van katten kan ik niet over meepraten, weet dat mijn zus haar kat verzekerd heeft toen die achter elkaar abcessen had van het vechten.

Esther bijna verlof toch? Nog een laatste weekje? En dan alles lekker op je gemakje gaan afstrepen.

Wij gaan morgen aan het kamertje beginnen, voorbereiden voor het verven. Zondag komt er een vriend helpen met de radiator in de badkamer en donderdag komt mijn vader een muurtje in de babykamer herstellen (scheuren, nieuwbouw). We komen langzaamaan op gang.

Geplaatst

Fijn Henne dat er schot in komt! Geeft rust denk ik? In elk geval het feit dat er plannen worden gemaakt? Doe je zelf wel rustig aan?

Ik volgende week nog een week en dan zit het erop...raar idee hoor! Ik ga mijn collega's missen denk ik! Volgende week woensdag ga ik 2 grote schalen tiramishu maken...(dezelfde als op de bbq!) in plaats van gebak. Als ik met een feestdag werk dan maak ik deze ook altijd...afgelopen week vaak de vraag gekregen of ik dit nog een keer wil doen dus dat gaan we maar doen!

Vanmiddag ga ik even apeldoorn in, even kijken bij de zara...zulke leuke kleertjes gespot!

Geplaatst

Hoi hoi,

henne je hebt gelijk, het blijft afwachten maar zoals al eerder gezegd, het begin is er en juist het donkerder worden geeft me moed.

de cerclage zou bij 14 weken moeten maar moet uiterlijk met 11 weken een eerste afspraak hebben, en aangezien onze eigen gyn zeer vol zit....maar goed, nog even de tijd.

fijn zeg dat jullie nu echt met het kamertje gaan starten!

Es, wat een verwennerij op het werk! Weet zeker dat het in erg goede aarde zal vallen. Veel plezier bij de Zara, ben er recent ook voor I geslaagd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden