Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou San, dan stuur ik A maar niet langs als hij g.esc.minkt is. Wij hebben veel sinterklaasoptredens.

Hier ook nog steeds grijs. Ben wel op de fiets. Stukje omgereden vanwege een hobbyblad die voor me was weggelegd. Zat een stempel bij die is zo en zo al de prijs van het blad minimaal. Dus een koopje. Staan leuke dingen in. Dus wie weet vanavond aan de knutsel.

Syl, wat balen zeg!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Komt goed san!

Henne wel elke x een flinke in en uitademing tussen door hoor! Dat is je pauze zeg maar. Even alles goed ontspannen

Geplaatst

Syl, balen zeg! Had er ook nog nooit van gehoord dat ze konden stoppen met groeien. Is er nog een kans dat ze zondag toch iets gegroeid zijn? Kon de arts er nog iets zinnigs over zeggen?

Mik, desnoods even laten doorverwijzen naar een bekkentherapeut. Ik zat toen zelf op een punt dat ik amper naar de winkels durfee vanwege het lekkende mandje. Door oefeningen en goede tips van de therapeut is het echt helemaal weggegaan. Succes!

Es, nu je het over het kaartje heb bedenk ik mij net dat ik je mn adres nog zou doorgeven.

Zo, de zolder is zo goed als leeg. Ik wist niet dat een mens zoveel troep kon hebben. Vuilcontainer is inmiddels vol en morgen maar even naar de vuilstort toe.

Nu even rusten en dan straks maar alvast wat sint inkopen gaan doen. Dan

kan M op vakantie iig zijn schoentje zetten. Tot later.

Geplaatst
Ik heb er nu al oefeningen voor gekregen van de fysio...

beginnen met zes x zes seconden je bekkenbodemspieren aanspannen. En dan echt op spanning houden, niet verslappen. Als je dat goed vol kunt houden uitbreiden naar 7 x 7 seconden, 8 x 8 seconden enz. Nu moet je niet verwachten dat je dit in twee weken kan hoor! Daar kunnen echt wel een aantal weken overheen gaan. Gewoon een keer of twee per dag die oefening doen. Wie weet heb je hier al baat bij?

Thanks!

Geplaatst

He syl, wat een domper....hoop zo dat je zondag verrast wordt, heb hier ook nooit van gehoord en zeker geen ervaring met iui, je hebt juist nu goede ervaringen nodig en wat positiviteit, knuffel!

Babeth, alles goed met je? hoop dat je snel weer opknapt bent,

Tool, voor jou spannend! Leef mee,

Iedereen knuffel, merk dat ik steeds minder reageer, druk op werk en probeer me te richten op rust en ontspanning in vrije tijd, dat werkt wel om op het werk "fris"te blijven.

Ceeke ik was helemaal ontroerd door je berichtje, wat een mooi gebaar van je zus, wat een stijging van kansen, veel succes en kracht bij het maken van weer een keuze, maar mooi gebaar van je zus!

Hier steeds meer verhalen over bevallen : -) spannend hoor, keep it cool, edr en henne, knuf

Fren, sterkte met je pols, ontzettend balen dat je zo'n last blijft houden...wat hebben jullie toch een lief meisje!@

volgens mij zijn er alleen maar schattige kindjes op ons forum ; -)

Iedereen veel liefs en fijn avondje xxx

Geplaatst

Hoi hoi,

Syl, dat heb jij weer zeg....je houd juist rekening met teveel aan follikels en dan dit grrrr, inderdaad misschien gaat te gewoon even wat trager, hoop dat zondag de meting mooi zal zijn!!

Tool, wat lief dat jullie uitgenodigd zijn, zou fijn zijn als julli kunnen gaan.

Henne mij was de bevalling 200% meegevallen tot de weenstorm kunnen lachen ;-) maar wat je zegt, het s in ieder geval fijn om vooraf duidelijkheid te hebben over de voor jou belangrijke zaken.

meiden wat de lekkende mandjes betreft, herkenbaar terwijl ik destijds echt de enIge dacht te zijn ;-)

testr inderdaad aan de bel trekken, ik en er ook vanaf!

Dublin wat gaat ze snel!!

wen, het wordt nog flink aanpoten bij jullie zo te lezen, wel fijn als alles straks klaar is.

eef, groot gelijk om nu jouw richting te kiezen om het recht te kunnen houden op je werk, weet je al per wanneer er echt duidelijkheid zal zijn?

fren, ik zou denk ik met deze nieuwe klacht idd naar de h.a. gaan en meteen aangeven welk zkh jouw voorkeur heeft, zal hij/ zij toch wel begrijpen?kan me niet voorstellen dat de verzekering de vraag zo heeft vastgelegd en tzt de link legt....

Car, ik zag in julle topic laatst wat over stoeltjes, ik heb dat ribstoeltje, en ben er blij mee, juist omdat het stevig is, I zit er goed in.

Es, ik ben zeeeeer benieuwd, wordt vast en zeker mooi!

Vandaag gewerkt, pfff viel wel tegen hoor! Ben nog niet echt op krachten en heel erg moe. Verder af en toe wZt lichtjes misselijk waardoor ik dan weer onzeker wordt: had het niet erger moeten zijn? Ach, zal nog wel zo blijven...aftellen naar volgende week vrijdag.

Geplaatst

Syl, hebben ze nu je dosering verhoogd? Hoop dat de echo zondag betere berichten zal geven.

Es, leuk om met het kaartje bezig te zijn. Benieuwd of het zo wordt als je nu in gedachten hebt.

Tool, toch gestart met prednison dus. Ik ga voor je duimen. Wanneer verwacht je wat te weten?

Eef, herkenbaar hoor dat even met andere dingen bezig zijn. Ik heb soms ook even geen tijd en puf om te reageren. Geeft niet toch? Wanneer krijg je meer duidelijkheid over je werk?

Ik zit op de praktijk. Heb avond/nachtdienst. Was van plan om administratie te doen, maar moest natuurlijk eerst weer even bijlezen ;-). Vanmorgen rustige ochtend hier, dus even mijn bureau in het kantoor opgeruimd. Had een enorme berg rotzooi liggen om in mappen te doen en zo. Geeft zoveel lucht dat het nu allemaal weg is. Zo dus even weer braaf bezig met de boekhouding. Sinds mijn vakantie geen bankafschriften meer verwerkt, dus ligt nog wat te wachten.

Morgen kijken of een mooie deal kunnen sluiten in de fietsenwinkel. Hebben twee mooie tweedehandfietsen gezien en gaan onze oude fietsen inruilen. Ben benieuwd wat ze daar nog voor willen geven. Ik heb een fiets die er heel netjes uitziet, maar het is voor mij gewoon niet de juiste maat en/of model. Als ik een half uur heb gefietst heb ik tintelarmen. Niet helemaal ideaal dus ;-). Vorige week wat fietsen getest. Wat een verschil! Stuur lekker hoog, dus fijn rechtop zitten. Oude fiets is een sportief modelletje, maar ik blijk niet zo'n sportief model rugje te hebben. Haha.

Zaterdag bij mijn zusje en zwager klussen. Ze hebben hun flat verkocht en moeten daar per half december uit. Helaas geen koophuis naar hun zin kunnen vinden voor die tijd, dus ze gaan nu eerst een jaartje huren. Morgen krijgen ze de sleutel. Zaterdag daar dus aan de klus. Geloof dat zus en ik project babykamer gaan doen. Vervelend hoor ;-). Ben erg benieuwd. Zusje heeft leuke ideeen. Ze wil wit en grijs als basis en daar dan accesoires bij. Beetje combi moderen/retro stijltje. Lijkt me erg leuk.

Zaterdagavond bij vrienden gourmetten. Zij hebben 2 zoontjes en een paar maanden oude dochter. Altijd erg gezellig.

Zondag dan overdag lekker rustig aan doen, waarschijnlijk even paardrijden. Zondagavond weer avond/nachtdienst en volgende week donderdag ook weer. Bah, precies een paar achter elkaar.

Ga weer even een poging doen om produktief te zijn op boekhoudgebied.

Geplaatst

kalimera!

pfff voel me met de minuut slechter. even kijken hoe t op t werk gaat.anders toch maar ziekmelden of naar huis met verlof. hebben morgen een romantisch dinertje gepland....

fren balen dat de pijn nu ergens anders zit. waarschijnlijk door overbelasting om die andere pijn te voorkomen.

tot xometeen

kan t gebouw binnen

Geplaatst

Kaartje, druk weekend voor de boeg, maar wel gezellig. Veel plezier!! enne, ik wil je niet storen hoor, hihihi. maar ik miste je gewoon en vroeg me af of het je nu beter lukte, hihihi.

ik zou na het weekend iets moeten weten. vandaag is dag 26. eigenlijk de dag dat ik bongi moet worden volgens mijn oude cyclus en met een eerdere eisprong.

Es, wordt beslist een mooi kaartje. had ik al doorgegeven dat ik er ook graag ene ontvang? Ook van jou Henne! en van Wen!, gewoon van iedereen, hihihi.

We gaan dit weekend onze bedankkaartjes maken. Wil kijken dat we die ongeveer in dezelfde stijl hebben als de uitnodiging. Gaat wel lukken.

Verder zit ik nu aan de hotcoldrex, pfff...

Geplaatst
Like en herkebaar. Ik sta zelfs nu nog iedere ochtend in de spiegel te kijken of die aders er nog zitten.

Mik, helemaal met het advies van henne eens. Bij mij is het ook helemaal weggegaan, maar oefeningen en mogelijk ook bekkenfysio is idd echt aan te raden.

Ga n u maar eens richting zolder. Tot later

vanaf wanneer zijn die dan zichtbaar? Ik heb ze nog nooit gezien....
Geplaatst

Vraagje over de verzekering.

Net de nieuwe polisvoorwaarden binnen:

Vrouwen tot 38 jaar alleen vergoeding voor 2 ivf pogingen als er een embryo wordt tp. Tot nu toe mochten er 2 zijn.

Geldt dit nu ook voor mij? Aangezien ik al in het systeem zit met de oude regeling, 3 ivf en 2 embryo's. Heb namelijk alle meds in huis voor onze ivf maar ga waarschijnlijk in het nieuwe jaar pas opstarten. Kom hier even niet uit???

Niet dat ik dadelijk geen ivf vergoeding meer krijg en maar 1 embryo mag tp.

Geplaatst

he syl. daar kan ik je ook helaas geen antwoord op geven. zag t gisteren ook in onze polis staanmaar voor ons is dit.niet meer van.toepassing omdat we er al drie.hebben.gehad. mss ff bij de verzekering vragen?

Geplaatst

Zit net te kijken op de website van MCK en kerstsluiting. Ik kan dit jaar niet meer opstarten met iui of ivf. Zal toch niet waar zijn dat ik dadelijk een poging "kwijt"ben.

Je kan ook voortaan sperma opslaan, ook voor iui, dat kost dus €358,- per ejaculaat en 200,- per jaar om het te bewaren. Dure bedoeling dus als we willen opsparen voor iui, dacht het niet.

Vries het zelf wel in :-p

Geplaatst

Kaartje mooi om te lezen hoe je je zusje support! Ook knap hoor! Respect voor je.

Hoe was je nachtdienst? Beetje kunnen slapen?

Eef dikke knuffel voor jou!!!

Geplaatst

Syl, dit is wat mijn verzekering DSW hierover zegt

[h=2]IVF[/h]

Voor vruchtbaarheidsgerelateerde zorg (dus consulten, onderzoeken en behandelingen op een IVF poli) geldt per 1 januari 2013 dat:

• deze niet meer wordt vergoed bij vrouwen van 43 jaar of ouder;
  • IVF bij vrouwen jonger dan 38 jaar slechts wordt vergoed als er bij de eerste twee IVF-pogingen slechts 1 embryo wordt teruggeplaatst per poging (bij de derde poging mogen er wel 2 embryo's worden teruggeplaatst).
  • bij vrouwen ouder dan 38 jaar mogen er bij alle drie de pogingen één of twee embryo's worden teruggeplaatst per poging.

Geplaatst

syl, ik denk niet dat je een poging kwijt bent hoor, maar zou het gewoon vragen aan de verzekering. Misschien Guusje even een PB sturen? Die zit volgens mij in die business... En misschien weten ze bij MCK ook wel meer inhoudelijk over de verzekeringen?

Hier eindelijk weer een 'normale' avond gehad; Fiene lag er om 8 uur in en heb ik niet meer gehoord. De avond ervoor was drama; ik zat met koppijn op de bank, vin was niet thuis en Fiene heeft vanaf 7 uur liggen eikelen met (Niet willen) slapen . Uiteindelijk haar pyjama uitgedaan en toen viel ze in slaap. Gister dus maar zelfde recept en weer direct pitten. Kennelijk had ze het te warm. En wij maar denken dat ze het hier, na Gran Canaria te koud zou vinden!

Kaartje, super dat je zusje je zo betrekt! Is echt niet altijd zo, weet ik uit ervaring; de meeste mensen nemen juist meer afstand in die situiatie.

Henne, druk aan het behangen? Leuk, leuk!

Essie, braaf met de pootjes op de bank? Jullie kaartje klinkt erg mooi. Ben ook heel benieuwd naar de namen die jullie gekozen hebben. Las dat de eerste 'december'-baby al geboren is? Dan gaat het echt kriebelen, of niet?

Caro, een tijgerende Bram, geniet van je rust, hij is bijna over...

Babeth, hoe voel je je? Erg misselijk, of gaat het goed? Vroeg me af; krijg je nu sowieso weer een cerclage? En wanneer gaan ze dat dan doen?

Sen, wat onwijs balen dat je je zo K** voelt. Hormonen zijn echt balen, het gedoe met mijn pols is daar ook een gevoilg van. Goed dat je naar een fysio bent gegaan, want kleine J wordt alleen maar zwaarder, dus je moet echt van die klachten af...

Tool, hoe is het met het werk van A? Heeft hij al wat nieuws op het oog?

Ga weer even snel door, wil vanmiddag op tijd weg. Vanavond eetclub met vriendinnetjes, dus ik wil F lekker op tijd ophalen zodat ik haar nog even zie vandaag.

Geplaatst
Syl, dit is wat mijn verzekering DSW hierover zegt

IVF

Voor vruchtbaarheidsgerelateerde zorg (dus consulten, onderzoeken en behandelingen op een IVF poli) geldt per 1 januari 2013 dat:

• deze niet meer wordt vergoed bij vrouwen van 43 jaar of ouder;
  • IVF bij vrouwen jonger dan 38 jaar slechts wordt vergoed als er bij de eerste twee IVF-pogingen slechts 1 embryo wordt teruggeplaatst per poging (bij de derde poging mogen er wel 2 embryo's worden teruggeplaatst).
  • bij vrouwen ouder dan 38 jaar mogen er bij alle drie de pogingen één of twee embryo's worden teruggeplaatst per poging.

Bij DSW wordt er dus over 3 pogingen gesproken, bij de Goudse maar over 2?

Geplaatst

het zit sowieso in de basis, dus het zou voor iedereen gelijk moeten zijn. Bovendien denk ik niet dat ze de voorwaarden met terugwerkende kracht kunnen laten gelden. Dan zouden heel veel vrouwen de pineut zijn komend jaar

Geplaatst

Fren, A. Is alweer sinds maandag aan de slag bij zijn vorige werkgever, Al.pro So.ya. Het is er een puinhoop en verdient er dus weer het minimum, maar daarvoor gaat ie verandering vragen, want anders gaat ie ander werk zoeken.

dus blij dat ie weer werk heeft, alleen minder dat ie stuken minder verdient. Maar er komt geld in t laatje.

veel plezier bij de eetclub.

Geplaatst

Syl, voor zover ik weet heb je recht op 3 behandelingen alleen mag je dan als je nog geen 38 bent maar een Emmy terug laten plaatsen, indien je er toch 2 laat terugplaatsen dan krijg je nog 2 pogingen vergoed.

Dus dan heb jij toch nog recht op een poging?

Geplaatst

Ben bang dat het foute boel is hier.....weer een digitale gedaan en die geeft weer 2-3 weken aan wat overeenkomt met 4-5 weken terwijl ik morgen 6 weken zou zijn ....K!!!!!

Geplaatst

Joh babeth dat ga je toch niet menen? Ik heb totaal geen ervaring met deze testen maar weet je het zeker dat het niet kan? Je kan toch wat trager hcg aanmaken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden